Jump to content

astrah

Core Members
  • Content Count

    1,439
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

astrah last won the day on September 11 2016

astrah had the most liked content!

Community Reputation

375 Πολύ καλή

5 Followers

About astrah

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Recent Profile Visitors

5,993 profile views
  1. Π.χ. περιπτώσεις δικαστικής συμπαράστασης, ποινικούς κ.τ.λ. Γνωρίζω συνάδελφο που "χατηρικως" ορκίστηκε, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα...
  2. Η αδειοδοτική διαδικασία απαιτεί τοπογράφο μηχανικό ΚΑΙ ηλεκτρολόγο ή μηχανολόγο μηχανικό. Αυτός που κατέθεσε στον ΔΕΔΔΗΕ την αίτηση (ηλεκτρολόγος ή μηχανολόγος μηχανικός) έχει καταθέσει τεχνικά χαρακτηριστικά του εξοπλισμού που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί. Ωστόσο μπορεί στο μέλλον αυτός να αλλάξει προς το "ευνοϊκότερο"... Μιλήστε με αυτούς που κατέθεσαν την αίτηση και ζητήστε τους αντίγραφα...
  3. Προφανώς το "λάθος" είναι η χρήση του όρου "εξετάσεις". Στην ουσία είναι "προσωπική συνέντευξη..." Αν ήταν εξετάσεις θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον δύο ημέρες, αλλά σε αυτή τη περίπτωση θα ακυρώνονταν στην πράξη οι εξετάσεις στα πανεπιστήμια... Ο πραγματικός ρόλος της όλης διαδικασίας είναι η αποφυγή εγγραφής στο ΤΕΕ "περίεργων καταστάσεων..."
  4. η κατανάλωση εξαρτάται από τον καυστήρα και τις ρυθμίσεις του (μπεκ) και όχι από τον λέβητα
  5. Η "απάντηση" σε αυτή την ερώτηση μπορεί να δοθεί αν απαντήσεις στο το παρακάτω "ερώτημα": Κατά πόσο "συμφέρει" σε ένα δοχείο που έχει τρύπες, να προσθέτεις διαρκώς νερό ώστε να διατηρείς σταθερή την στάθμη ή να τον αφήνεις να αδειάσει και να τον ξαναγεμίσεις όταν χρειαστείς το νερό....
  6. Μα, αυτό ακριβώς λέω... ο "πρώτος" πληρώθηκε για τον φάκελο... ο "δεύτερος" για να πουλήσει ως έμπορος... Ποιος πληρώθηκε για μελέτη θερμικών απωλειών - ρύθμιση της Α/Θ? Για να λειτουργήσει το νήμα "εκπαιδευτικά", η σωστή ροή των εργασιών είναι: Μελέτη θερμικών απωλειών - προτάσεις αναβάθμισης από μηχανολόγο, με αναλυτικό υπολογισμό πραγματικών σεναρίων και τελικό οικονομικό όφελος ανά σενάριο-περίπτωση (επί πληρωμή) Αίτηση στα... κατά καιρούς προγράμματα Αγορά υλικών Εγκατάσταση Ρύθμιση της Α/Θ από ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ μηχανικό (ΟΧΙ εγκαταστάτη) (επί πληρωμή) Η πλειονότητα των ιδιοκτητών, όσες ώρες και να δαπανήσουν, είναι από δύσκολο έως αδύνατο να ρυθμίσουν ΒΕΛΤΙΣΤΑ μια Α/Θ. Όχι γιατί είναι κάτι hi-tech, αλλά δεν έχουν το σύνολο των γνώσεων (θεωρητικών και τεχνικών) + απαραίτητα όργανα/λογισμικά για να κάνουν τις βέλτιστες ρυθμίσεις. Υ.Γ. Δεν ασχολούμαι με το συγκεκριμένο αντικείμενο επαγγελματικά...
  7. Προφανώς δεν απευθύνομαι σε κανέναν προσωπικά... Προφανώς και ΔΕΝ σας γνωρίζω... αλλά είναι η αίσθηση που έχω για πολλούς από αυτούς που γράφουν - αναρωτιόνται διάφορα εδώ...
  8. Είναι, πραγματικά, απορίας άξιο το γεγονός ότι επενδύετε αρκετές χιλιάδες € για να εγκαταστήσετε Α/Θ και σας πιάνει "τσιγκουνιά" στο να ζητήσετε από έναν μηχανολόγο που ασχολείται με το αντικείμενο, να έρθει επί πληρωμή να σας κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις και να σας εξηγήσει πως θα λειτουργείτε βέλτιστα-οικονομικά το σύστημα....
  9. το πρόβλημα είναι στην βάση στήριξης... δεν έχουν μπει τα κατάλληλα πλαστικά καλύμματα στη επιτοίχια βάση και υπάρχει τριβή μεταξύ βάσης και σώματος...
  10. Για ΖΝΧ θα πρότεινα 2-3 (το τρίτο ως back-up και μόνο) των 250lt twin sys https://www.ariston.com/gr/nuos, με την έξοδο του ψυχρού αέρα να χρησιμοποιείται για δροσισμό μη κύριας χρήσης χώρου...
  11. Ξεκίνα από εδώ... https://www.deddie.gr/media/3485/συχνές-ερωτήσεις-απαντήσεις-για-την-εφαρμογή-ενεργειακού-συμψηφισμού-από-αυτοπαραγωγούς-αναθεώρηση-31052019.pdf , νομίζω θα σου λυθούν οι περισσότερες απορίες και θα κατανοήσεις το πρόγραμμα... Στην συνέχεια θα προχωρήσεις λαμβάνοντας υπόψη https://www.deddie.gr/el/themata-stathmon-ape-sithia/fv-apo-autoparagwgous-me-energeiako-sumpsifismo-ne/
  12. https://energypress.gr/news/se-synergasia-me-tin-bmw-prohora-i-nrg-gia-ti-syntonismeni-proothisi-tis-ilektrokinisis-stin Πάντως, από αυτό το θέμα, έχει ενδιαφέρον να αναλυθεί ο τρόπος που αντιλαμβάνονται και αντιμετωπίζουν οι Έλληνες μηχανικοί τις παγκόσμιες τεχνολογικές εξελίξεις...
  13. Συνάδελφε διόρθωσε τις μονάδες.... Η εμπειρία από άλλες χώρες λέει ότι η πλειοψηφία δεν φορτίζει τις απογευματινές ώρες...
  14. Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια μελλοντική ρεαλιστική βάση... Αν η πρώτη εικοσαετία του 21ου αιώνα ήταν η ψηφιοποίηση σχεδόν των πάντων, η δεύτερη θα είναι ο σχεδόν εξηλεκτρισμός των πάντων... όπως και των μετακινήσεων. Η δεκαπενταετία 2015-2030 είναι η εποχή εντατικής έρευνας και ανάπτυξης των συσσωρευτών. Υπάρχουν εκατοντάδες ερευνητικές ομάδες που αναπτύσσουν διαφορετικών τεχνολογιών συσσωρευτές, και μένει να δούμε ποιες από αυτές θα κυριαρχήσουν... Το ΣΙΓΟΥΡΟ είναι πως περί το 2030 θα μιλάμε για μια "άγνωστη" σήμερα τεχνολογία μπαταριών, συστοιχιών νανο-μπαταριών, πιθανώς γραφενίου. Η επανάσταση που θα φέρουν είναι ότι πρακτικά δεν θα μειώνεται η απόδοσή τους καθώς η αρχή λειτουργίας τους θα στηρίζεται σε επίπεδο ατόμου, θα έχουν ελάχιστο βάρος, μικρό κόστος και τάχιστους ρυθμούς φόρτισης. Στο άμεσο μέλλον η λογική των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν θα στηρίζεται στα μέχρι σήμερα δεδομένα. Δηλαδή η φόρτιση των αυτοκινήτων θα γίνεται σε σημεία όπως ο χώρος στάθμευσης στην εργασία, στα πολυκαταστήματα, σε πλατείες, σε ΣΕΑ κ.τ.λ. Δεν θα είναι απαραίτητο να φορτίζεις το αυτοκίνητο στο "σπίτι" καθώς αυτό σε μεγάλο ποσοστό είναι πρακτικά αδύνατο. Άλλωστε πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ο μέσος οδηγός χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του για μερικές δεκάδες χιλιόμετρα την ημέρα, άρα δεν θα αποφορτίζεται πλήρως η μπαταρία και συνεπώς δεν θα χρειάζεται πλήρη φόρτιση από το "μηδέν" καθημερινά. Επιπρόσθετα το επόμενο διάστημα θα αναπτυχθούν περαιτέρω και θα γίνουν ευρέως γνωστές πλατφόρμες που θα έχεις "προπληρωμένες KWh" και θα μπορείς να φορτίζεις οπουδήποτε υπάρχει διαθέσιμος φορτιστής το όχημά σου. Οι πλατφόρμες αυτές θα "διανέμουν" ηλεκτρική ενέργεια από παραγωγούς ΑΠΕ με PPAs συμβόλαια. Μάλιστα, με κατάλληλα λογισμικά θα έχουν κλιμακωτές χρεώσεις και θα σε "προτρέπουν" να φορτίσεις όταν θα υπάρχει η μέγιστη παραγωγή από ΑΠΕ (π.χ. μεσημέρι) ή και να εναλλάσεις με το δίκτυο τις βραδυνές... Το ζητούμενο πλέον ο ΔΕΔΔΗΕ ή το διάδοχο σχήμα που θα εμφανιστεί το επόμενο διάστημα να προβεί στην ανάπτυξη του δικτύου ώστε να καλύπτει τις ανάγκες και είναι σίγουρο ότι θα γίνει. Όπως και να έχει, μπαίνουμε στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και ήδη οι μεγάλοι παίχτες της παγκόσμιας αγοράς παίρνουν θέσεις (ακόμα και αυτοί των ορυκτών καυσίμων)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.