Jump to content

astrah

Core Members
  • Content Count

    1,429
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

astrah last won the day on September 11 2016

astrah had the most liked content!

Community Reputation

374 Πολύ καλή

5 Followers

About astrah

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Recent Profile Visitors

5,924 profile views
  1. Για ΖΝΧ θα πρότεινα 2-3 (το τρίτο ως back-up και μόνο) των 250lt twin sys https://www.ariston.com/gr/nuos, με την έξοδο του ψυχρού αέρα να χρησιμοποιείται για δροσισμό μη κύριας χρήσης χώρου...
  2. Ξεκίνα από εδώ... https://www.deddie.gr/media/3485/συχνές-ερωτήσεις-απαντήσεις-για-την-εφαρμογή-ενεργειακού-συμψηφισμού-από-αυτοπαραγωγούς-αναθεώρηση-31052019.pdf , νομίζω θα σου λυθούν οι περισσότερες απορίες και θα κατανοήσεις το πρόγραμμα... Στην συνέχεια θα προχωρήσεις λαμβάνοντας υπόψη https://www.deddie.gr/el/themata-stathmon-ape-sithia/fv-apo-autoparagwgous-me-energeiako-sumpsifismo-ne/
  3. https://energypress.gr/news/se-synergasia-me-tin-bmw-prohora-i-nrg-gia-ti-syntonismeni-proothisi-tis-ilektrokinisis-stin Πάντως, από αυτό το θέμα, έχει ενδιαφέρον να αναλυθεί ο τρόπος που αντιλαμβάνονται και αντιμετωπίζουν οι Έλληνες μηχανικοί τις παγκόσμιες τεχνολογικές εξελίξεις...
  4. Συνάδελφε διόρθωσε τις μονάδες.... Η εμπειρία από άλλες χώρες λέει ότι η πλειοψηφία δεν φορτίζει τις απογευματινές ώρες...
  5. Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια μελλοντική ρεαλιστική βάση... Αν η πρώτη εικοσαετία του 21ου αιώνα ήταν η ψηφιοποίηση σχεδόν των πάντων, η δεύτερη θα είναι ο σχεδόν εξηλεκτρισμός των πάντων... όπως και των μετακινήσεων. Η δεκαπενταετία 2015-2030 είναι η εποχή εντατικής έρευνας και ανάπτυξης των συσσωρευτών. Υπάρχουν εκατοντάδες ερευνητικές ομάδες που αναπτύσσουν διαφορετικών τεχνολογιών συσσωρευτές, και μένει να δούμε ποιες από αυτές θα κυριαρχήσουν... Το ΣΙΓΟΥΡΟ είναι πως περί το 2030 θα μιλάμε για μια "άγνωστη" σήμερα τεχνολογία μπαταριών, συστοιχιών νανο-μπαταριών, πιθανώς γραφενίου. Η επανάσταση που θα φέρουν είναι ότι πρακτικά δεν θα μειώνεται η απόδοσή τους καθώς η αρχή λειτουργίας τους θα στηρίζεται σε επίπεδο ατόμου, θα έχουν ελάχιστο βάρος, μικρό κόστος και τάχιστους ρυθμούς φόρτισης. Στο άμεσο μέλλον η λογική των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν θα στηρίζεται στα μέχρι σήμερα δεδομένα. Δηλαδή η φόρτιση των αυτοκινήτων θα γίνεται σε σημεία όπως ο χώρος στάθμευσης στην εργασία, στα πολυκαταστήματα, σε πλατείες, σε ΣΕΑ κ.τ.λ. Δεν θα είναι απαραίτητο να φορτίζεις το αυτοκίνητο στο "σπίτι" καθώς αυτό σε μεγάλο ποσοστό είναι πρακτικά αδύνατο. Άλλωστε πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ο μέσος οδηγός χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του για μερικές δεκάδες χιλιόμετρα την ημέρα, άρα δεν θα αποφορτίζεται πλήρως η μπαταρία και συνεπώς δεν θα χρειάζεται πλήρη φόρτιση από το "μηδέν" καθημερινά. Επιπρόσθετα το επόμενο διάστημα θα αναπτυχθούν περαιτέρω και θα γίνουν ευρέως γνωστές πλατφόρμες που θα έχεις "προπληρωμένες KWh" και θα μπορείς να φορτίζεις οπουδήποτε υπάρχει διαθέσιμος φορτιστής το όχημά σου. Οι πλατφόρμες αυτές θα "διανέμουν" ηλεκτρική ενέργεια από παραγωγούς ΑΠΕ με PPAs συμβόλαια. Μάλιστα, με κατάλληλα λογισμικά θα έχουν κλιμακωτές χρεώσεις και θα σε "προτρέπουν" να φορτίσεις όταν θα υπάρχει η μέγιστη παραγωγή από ΑΠΕ (π.χ. μεσημέρι) ή και να εναλλάσεις με το δίκτυο τις βραδυνές... Το ζητούμενο πλέον ο ΔΕΔΔΗΕ ή το διάδοχο σχήμα που θα εμφανιστεί το επόμενο διάστημα να προβεί στην ανάπτυξη του δικτύου ώστε να καλύπτει τις ανάγκες και είναι σίγουρο ότι θα γίνει. Όπως και να έχει, μπαίνουμε στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και ήδη οι μεγάλοι παίχτες της παγκόσμιας αγοράς παίρνουν θέσεις (ακόμα και αυτοί των ορυκτών καυσίμων)
  6. όχι, δεν υπάρχει πρόγραμμα... ανεμογεννήτριες αυτής της ισχύος δεν είναι κατάλληλες για ταράτσες...
  7. Όπως ήδη αναφέρθηκε από τον maneni η λίστα αυτή είναι παράνομη γιατί αντιβαίνει τους κανόνες ανταγωνισμού και της ελεύθερης αγοράς. https://www.capital.gr/epixeiriseis/3383802/ep-antagonismou-prostima-gia-sustasi-kartel-se-enoseis-epixeiriseon-ilektrologikon-egkatastaseon
  8. Το GLM 120C βγάζει άνετα 3-4 ώρες λειτουργίας μέχρι να χρειαστεί επαναφόρτιση.
  9. https://www.deddie.gr/el/upiresies/sundesi-me-to-diktuo/arxiki-sundesi/ipo-anegersi-oikodomi-ergotaksiako/
  10. Το κόστος των αερίων καυσίμων σε φιάλες είναι απαγορευτικό για αυτό που θες να κάνεις.
  11. Να έχεις υπομονή και επιμονή... 3 χρόνια στο επάγγελμα του μηχανικού είναι πολύ λίγα για το ο,τιδήποτε... Όσο για τα 650€, πράγματι είναι πολύ λίγα, αλλά αν έχεις αποφασίσει να μείνεις στην Ελλάδα θα πρέπει μπεις στο κλίμα αναζήτησης νέων ευκαιριών σε άλλους εργοδότες...
  12. Κινέζος κοννέκτορας άτεχνα εγκατεστημένος. Για τα πάνελ τα έχουμε ξαναπεί...
  13. Καλό είναι να επισημάνουμε ορισμένα πράγματα για αυτούς που θα αναζητήσουν πληροφορίες στο μέλλον. Google-άροντας δεν σημαίνει ότι κατανοούμε ΟΡΘΑ την διαθέσιμη πληροφορία ή ότι η πληροφορία είναι ΣΩΣΤΗ (το αντίστοιχο που ισχύει στην νομική, ιατρική επιστήμη κτλ) Τεχνικά σωστές λύσεις συνήθως υπάρχουν αρκετές, βέλτιστες όμως 1-2 Οι συνάδελφοι που σας επισκέφθηκαν είναι ΚΑΙ πωλητές... άρα είναι εύλογο να προτείνουν τις δικές τους λύσεις Στην δική σας περίπτωση, από ό,τι λέτε/νε μπορεί να γίνει χρήση Α/Θ και χαμηλών και υψηλών θερμοκρασιών και φαντάζομαι ότι είναι σωστό. Γενικά προτιμούμε των χαμηλών θερμοκρασιών γιατί έχουν κατά κανόνα καλύτερο συντελεστή απόδοσης και συνεπώς χαμηλότερη κατανάλωση. Όμως, υπάρχουν περιπτώσεις που π.χ. δεν επαρκούν ή δεν θέλουμε ή δεν γίνεται να αντικατασταθούν τα θερμαντικά σώματα, οπότε η Α/Θ υψηλών θερμοκρασιών είναι μονόδρομος. Συνεπώς, έχετε 2 δυνατότητες: Ζητάτε επί πληρωμή μελέτη από συνάδελφο μελετητή μηχανολόγο ΜΗ ΕΜΠΟΡΟ, ώστε να σας υποδείξει την βέλτιστη λύση ή εμπιστεύεστε κάποιον από τους συναδέλφους μηχανολόγους ΕΜΠΟΡΟΥΣ, με ό,τι αυτό σημαίνει...
  14. Ωραία φωτογραφική απεικόνιση, αλλά η θερμική απεικόνιση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ πάσχει... με ΤΡΑΓΙΚΑ σφάλματα...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.