Jump to content

astrah

Core Members
  • Content Count

    1,425
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

astrah last won the day on September 11 2016

astrah had the most liked content!

Community Reputation

373 Πολύ καλή

5 Followers

About astrah

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Recent Profile Visitors

5,861 profile views
  1. Το GLM 120C βγάζει άνετα 3-4 ώρες λειτουργίας μέχρι να χρειαστεί επαναφόρτιση.
  2. https://www.deddie.gr/el/upiresies/sundesi-me-to-diktuo/arxiki-sundesi/ipo-anegersi-oikodomi-ergotaksiako/
  3. Το κόστος των αερίων καυσίμων σε φιάλες είναι απαγορευτικό για αυτό που θες να κάνεις.
  4. Να έχεις υπομονή και επιμονή... 3 χρόνια στο επάγγελμα του μηχανικού είναι πολύ λίγα για το ο,τιδήποτε... Όσο για τα 650€, πράγματι είναι πολύ λίγα, αλλά αν έχεις αποφασίσει να μείνεις στην Ελλάδα θα πρέπει μπεις στο κλίμα αναζήτησης νέων ευκαιριών σε άλλους εργοδότες...
  5. Κινέζος κοννέκτορας άτεχνα εγκατεστημένος. Για τα πάνελ τα έχουμε ξαναπεί...
  6. Καλό είναι να επισημάνουμε ορισμένα πράγματα για αυτούς που θα αναζητήσουν πληροφορίες στο μέλλον. Google-άροντας δεν σημαίνει ότι κατανοούμε ΟΡΘΑ την διαθέσιμη πληροφορία ή ότι η πληροφορία είναι ΣΩΣΤΗ (το αντίστοιχο που ισχύει στην νομική, ιατρική επιστήμη κτλ) Τεχνικά σωστές λύσεις συνήθως υπάρχουν αρκετές, βέλτιστες όμως 1-2 Οι συνάδελφοι που σας επισκέφθηκαν είναι ΚΑΙ πωλητές... άρα είναι εύλογο να προτείνουν τις δικές τους λύσεις Στην δική σας περίπτωση, από ό,τι λέτε/νε μπορεί να γίνει χρήση Α/Θ και χαμηλών και υψηλών θερμοκρασιών και φαντάζομαι ότι είναι σωστό. Γενικά προτιμούμε των χαμηλών θερμοκρασιών γιατί έχουν κατά κανόνα καλύτερο συντελεστή απόδοσης και συνεπώς χαμηλότερη κατανάλωση. Όμως, υπάρχουν περιπτώσεις που π.χ. δεν επαρκούν ή δεν θέλουμε ή δεν γίνεται να αντικατασταθούν τα θερμαντικά σώματα, οπότε η Α/Θ υψηλών θερμοκρασιών είναι μονόδρομος. Συνεπώς, έχετε 2 δυνατότητες: Ζητάτε επί πληρωμή μελέτη από συνάδελφο μελετητή μηχανολόγο ΜΗ ΕΜΠΟΡΟ, ώστε να σας υποδείξει την βέλτιστη λύση ή εμπιστεύεστε κάποιον από τους συναδέλφους μηχανολόγους ΕΜΠΟΡΟΥΣ, με ό,τι αυτό σημαίνει...
  7. Ωραία φωτογραφική απεικόνιση, αλλά η θερμική απεικόνιση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ πάσχει... με ΤΡΑΓΙΚΑ σφάλματα...
  8. Αδερφέ κάλεσε άμεσα πολιτικό μηχανικό γιατί δεν είναι το πλέγμα το πρόβλημά σου... Έχεις σοβαρότερα προβλήματα και μάλλον τα κάνεις χειρότερα...
  9. Μάστορα μας δουλεύεις? Και τι δουλειά έχει η Renesola με τα τεστ που θες να κάνεις? Ξέρεις πως γίνονται και αν γίνονται αυτά τα τεστ που ζητάς?
  10. Άρα, δεν ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα και ζητάς τα "ρέστα" από την Renesola. ΣΥΓΝΩΜΗ για την απάντηση, αλλά καλά κάνουν και δεν ασχολούνται με τέτοιου είδους ΜΗ ΣΟΒΑΡΑ αιτήματα... Πρώτα θα πρέπει να μάθεις τι πρόβλημα έχεις και μετά να ζητήσεις αποζημίωση από αυτόν που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ οφείλει να την δώσει....!!!!
  11. Προφανώς δεν είμαι νομικός, οπότε κρατώ επιφύλαξη αν υπάρχει νομοθεσία, αλλά δεν μου έχει τύχει περίπτωση για άλλο προϊόν που να εμπλέκεται ο προμηθευτής στην επικοινωνία. Σε ποια μεταφορά αναφέρεσαι? Επιτόπιοι δειγματοληπτικοί έλεγχοι σε δείγμα 5-10% των πάνελ, ανά περίπτωση, είναι αρκετό για να επιβεβαιωθεί το πρόβλημα. Τιμές προφανώς δεν μπορώ να δώσω... Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Ο ιδιοκτήτης/συντηρητής κτλ της εγκατάστασης αρχίζει να ενδιαφέρεται για το θέμα όταν έχει μειωμένη παραγωγή. Αν λοιπόν αποκλειστούν τα άλλα ενδεχόμενα και μένουν μόνο τα πάνελ, τότε προφανώς όποιος ενδιαφέρεται για την εγκατάσταση θα θέλει να μάθει τι είναι αυτό που έχουν τα πάνελ και υπο-παράγουν. Άρα έτσι ή αλλιώς ΛΟΓΙΚΑ θα πρέπει να γίνει έλεγχος. Οπότε: Αν αποδειχθεί ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό, τότε η εμπειρία μου σε δεκάδες περιπτώσεις λέει ότι ο κατασκευαστής θα αντιδράσει (ΕΦΟΣΟΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ). Αν αποδειχθεί ότι το πρόβλημα οφείλεται σε καιρικό φαινόμενο (πχ χαλάζι), τότε την ευθύνη φέρει η ασφαλιστική για την αποκατάσταση. Εξασφάλιση με την έννοια που ρωτά ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει σε καμία επιχείρηση. Ο κανόνας λέει πως οι κατασκευάστριες εταιρίες δίδουν λύση. Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Η εγγύηση είναι αυτή που ίσχυε κατά την ημερομηνία τιμολόγησης των πάνελ.
  12. Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια ΣΩΣΤΗ βάση: Παρατηρήσεις: Οι εισαγωγείς - μεταπωλητές εμπορεύονται προϊόντα και ΔΕΝ είναι παραγωγοί προϊόντων. Εγγύηση δίδει ο παραγωγός του προϊόντος εκτός και αν αναφέρεται ΡΗΤΑ στην εγγύηση (βλέπε πχ σε αυτοκίνητα που οι επίσημες εγχώριες αντιπροσωπίες λόγω ανταγωνισμού έδιναν δίνουν έξτρα εγγύηση 2 ετών κτλ). Σε ό,τι αφορά τα φ/β ΔΕΝ γνωρίζω κανέναν εισαγωγέα - έμπορο - μεταπωλητή που να έδιδε/δίδει έξτρα εγγύηση. Επί της διαδικασίας: Αν υπάρχει η εταιρία και δεν έχει χρεοκοπήσει, ανατρέχουμε στην εγγύηση που ίσχυε την περίοδο που την ημερομηνία αγοράς των πάνελ (βάσει τιμολογίου). Εκεί αναφέρεται το είδος των εγγυήσεων που δίδονται (απόδοσης, υλικού κτλ) και πως μπορούν να διεκδικηθούν. Υπάρχουν εταιρίες που κάλυπταν και το προϊόν και τους ελέγχους και την μεταφορά και την εγκατάσταση, αλλά ήταν/είναι η εξαίρεση . Οι περισσότερες έδιδαν/δίνουν κάλυψη μόνο προϊόντος γι' αυτό και ήταν/είναι ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ οικονομικότερες. Ο επενδυτής ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να έχει διαβάσει την εγγύηση κατά την επιλογή των πάνελ. Όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες εγγυώνται την ισχύ στην 10ετία και στην 20ετία. Για να γίνει αίτημα (claim) απαιτούν όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΕΣ μετρήσεις ισχύος που είναι και η βασική εγγύηση. Επίσης, για να αποφύγουν περιπτώσεις μειωμένης ισχύος λόγω μικρο-ρωγμών λόγω χαλαζιού (που είναι εξαίρεση στις εγγυήσεις) ζητούν και τεστ ηλεκτροφωταύγειας. Αν προσκομιστούν αυτά τότε το claim έχει αποτέλεσμα. Αν δεν υπάρχει η εταιρία, δυστυχώς τα πράγματα είναι από δύσκολα έως αδύνατα, ανά περίπτωση. Επί του συγκεκριμένου: Σε ό,τι αφορά την Renesola, η εταιρία υπάρχει μέχρι και σήμερα που μιλάμε (24/07/2019) και αντιδρά θετικά στα δίκαια - τεκμηριωμένα αιτήματα (claims). Υπάρχει email της Renesola σχετικά με τα claims. Αν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία αντιμετωπίζεται το πρόβλημα. Αν δεν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία ΜΗΝ περιμένετε ανταπόκριση. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό πως μιλάμε για θέματα αρκετών χιλιάδων €, τα οποία καμία εταιρία δεν μοιράζει έτσι, επειδή κάποιος έστειλε ένα email. Ας γίνουμε επιτέλους ΣΟΒΑΡΟΙ ως επενδυτές, μηχανικοί, συντηρητές κ.τ.λ., να διαβάζουμε τις εγγυήσεις και να ακολουθούμε τις διαδικασίες. Το κόστος της πιστοποίησης των προβλημάτων ΔΕΝ είναι απαγορευτικό. Δωρεάν παροχές ΔΕΝ υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο. Τέλος, καλό είναι να μην αναλαμβάνουμε διαδικασίες τις οποίες δεν γνωρίζουμε και από ό,τι φαίνεται δεν έχουμε και όρεξη να μάθουμε!!! Υ.Γ. Η απώλεια παραγωγής και εισοδήματος (30%) δεν σας έχει προβληματίσει τόσα χρόνια ?
  13. Χάνετε χρόνο ασχολούμενοι με τους προμηθευτές, οι οποίοι δεν είναι κάτι παραπάνω από έμποροι... Η Renesola ζητά πιστοποιημένη μέτρηση ισχύος και τεστ ηλεκτροφωταύγειας για να προχωρήσει σε αντιμετώπιση του προβλήματος. Η Renesola υφίσταται ως εταιρία...
  14. Το πρόβλημα δεν ήταν τα φωτοβολταϊκά, αλλά η στέγη. Τα πάνελ έμειναν εκεί που έπρεπε να είναι. Η στέγη "πέταξε" και μάλλον το " πανω-σήκωμα" είναι αυθαίρετο και "άτεχνα" κατασκευασμένο...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.