Jump to content

astrah

Core Members
  • Posts

    1,598
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

astrah last won the day on September 11 2016

astrah had the most liked content!

3 Followers

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Recent Profile Visitors

7,112 profile views

astrah's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

411

Reputation

  1. Αν δεν πρόκειται για λάθος στο άρθρο, η απώλεια ισχύος 20% σε 8 μήνες είναι σοβαρό πρόβλημα, και σαφώς δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εμπορικά. Ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον θα υπάρξει βελτίωση...
  2. Το ότι το αγροτεμάχιο είναι μεγαλύτερο σε έκταση από την απαιτούμενη για την εγκατάσταση συστήματος 400KWp, δεν σημαίνει απαραίτητα "άτυπη κατάτμηση"... Η βεβαιώση ολοκλήρωσης εργασιών αφορά αποκλειστικά την δυνατότητα του σταθμού να παράξει ηλεκτρική ενέργεια αν ΣΗΜΕΡΑ πραγματοποιούσε την σύνδεση ο ΔΕΔΔΗΕ στο δίκτυο ΜΤ. Δεν ελέγχεται η ορθή εφαρμογή της έγκρισης εργασιών κτλ...
  3. Έλεος κάθε φορά με την ίδια "μέτρηση" από τους ίδιους ανίδεους με την θερμογράφηση. "Μετράνε" "100" διαφορετικά υλικά με τους ίδιους συντελεστές, χωρίς βαθμονόμηση, εξάγοντας εξωπραγματικά αποτελέσματα...
  4. Τα πάνελ με σπασμένο "τζάμι" δεν "επισκευάζονται" και πρέπει να οδηγούνται προς ανακύκλωση. Μάλιστα, υπό συνθήκες, μπορεί να οδηγήσουν σε ηλεκτροπληξία. Και σίγουρα ο ινβέρτερ θα οδηγείται τις ημέρες με αυξημένη υγρασία σε διακοπή λειτουργίας λόγω μειωμένου Riso.
  5. προφανώς είναι εκτός ειδικότητάς μου... αλλά.. πώς είσαι σίγουρος ότι έχουν κλείσει και δεν έχουν ακόμα - παράνομα?- εργοταξιακό ρεύμα?
  6. Διαβάζεις λάθος ΥΑ Η σωστή είναι ΥΑ υπ' αριθ. ΥΠΕΝ/ΔΑΠΕΕΚ/121501/5015 (ΦΕΚ 6351/Β/30.12.2021) δες εδώ... https://deddie.gr/el/themata-stathmon-ape-sithia/fv-eidikou-programmatos-katoikies-oikiakis-xrisis/ Μην μπερδεύεις το net-metering με τα 6άκια... Τα 6άκια είναι η ίδια λογική με τα πρώην 10άκια
  7. Προφανώς και ναι.... η παραγώμενη ενέργεια από τα φ/β πληρώνεται στο ΣΥΝΟΛΟ της, ενώ με την χρήση ΕΝΟΣ μετρητή διπλής κατεύθυνσης θα πληρωνόταν ΜΟΝΟ ότι εκχεέται στο δίκτυο.... αφού η σύνδεση του φ/β θα ήταν πίσω από τον μετρητή...
  8. Προφανώς χρειάζεται νέος μέτρητης, ερώτηση Νο12 https://deddie.gr/media/18229/ερωτήσεις-απαντήσεις-για-φβ-συστήματος-ειδικού-προγράμματος.pdf Γίνεται οικονομικός συμφηφισμός... Το πρόγραμμα αυτό έχει(?) νόημα μόνο όταν δεν έχουμε καταλανώσεις... πχ εξοχικό...
  9. Ναι....., εκτός από την γείωση που λόγω ότι είναι μεταλλική η σχάρα, θα πρέπει να είναι ισοδυναμικά συνδεδεμένη στην γείωση.... Επίσης οι διατομές των AC/γείωσης φαίνονται "μικρές"... τι ισχύ έχει ο ινβέρτερ?
  10. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ... αλλά πραγματικά το θέμα δεν έχει να "προσφέρει" κατί...
  11. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι, όπως ΟΛΑ τα αγαθά ΔΕΝ είναι για ΟΛΟΥΣ, το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα... Πχ Δεν θα αγόραζε μια μέση οικογένεια με παιδιά ένα smart, αλλά μπορούσε το smart να εξυπηρετείται ένα μέλος της διότι αυτό κινείται καθημερινά στο κέντρο της πόλης ή αντίστοιχα δεν θα αγόραζε κάποιος ένα αυτοκίνητο 2000cc για να κινείται εντός πόλης, εκτός και αν έκανε και 50.000km τον χρόνο σε αυτοκινητοδρόμους λόγω επαγγελματικών αναγκών.... Σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του ΣΗΜΕΡΑ Έχει νόημα να τα επιλέξει κανείς αν: Κινείται καθημερινά εντός πόλης ή/και σε αποστάσεις έως 100km από την οικία του Έχει δυνατότητα να το φορτίζει στην οικία του ή στην εργασία του Έχει δυνατότητα να το φορτίζει με ενέργεια από ΑΠΕ Κάνει ελάχιστα ταξίδια τον χρόνο άνω των 250km Αντιλαμβάνεται το αυτοκίνητο ως επένδυση... Δεν έχει νόημα να τα επιλέξει κανείς αν: Αν κάνει καθημερινά αποστάσεις άνω των 250+km (αυτό θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια) Δεν έχει πρόσβαση σε φορτιστή στην οικία του (πχ πολυκατοικία) ή στην εργασία του Έχει καθημερινή δραστηριότητα στην ύπαιθρο, μακριά από την οικία του Είναι petrolhead... Τα ηλεκτρικά έχουν αξιόλογη εφαρμογή σε taxi, σε ελαφρά φορτηγά διανομής προϊόντων, σε οχήματα που κινούνται στο κέντρο των πόλεων...., και έχουν εύκολη πρόσβαση σε φορτιστές...
  12. Με αυτά τα δεδομένα δεν μπορεί να υπάρξει ασφαλής απάντηση στο ερώτημά σου. Είναι απαραίτητο να γίνει μελέτη από συνάδελφο μηχανολόγο, που θα δει πιο επισταμένα τα δεδομένα και τις ανάγκες, κάνοντας, ίσως, και συνδιασμό πηγών θερμότητας. Γενικά, αντλίες θερμότητας χρησιμοποιούνται ακόμα και στον Καναδά, με αξιόλογα αποτελέσματα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.