Jump to content

antloukidis

Core Members
  • Content Count

    2,437
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

antloukidis last won the day on May 18

antloukidis had the most liked content!

Community Reputation

897 Εξαιρετική

6 Followers

About antloukidis

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μαστορέματα, οδήγηση αυτοκινήτου (ταξίδια)
  • Τοποθεσία
    Χαλκούτσι Ωρωπού
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Ηλ/γος-Μηχ/γος Μηχ/κος

Recent Profile Visitors

4,478 profile views
  1. Έχεις δίκηο συνάδελφε. Εδώ βλέπουμε το συλλέκτη επιστροφής μόνο (αν βλέπω καλά 2 x 1'' + 1 x 1/2'' + 1x3/4''). Μάλλον κάποια σωλήνα είναι η πλήρωση. Θα πρέπει να δούμε και τις αναχωρήσεις για ασφαλή συμπεράσματα (αφαιρώντας την σωλήνα ασφαλείας).
  2. 1. Πρώτη φορά το ακούω ( μετά από 28 χρόνια στο ...κουρμπέτι!) 2. Βαλβίδα ασφαλείας υπερπίεσης που αντί ελατηρίου, έχει κάποιο βάρος αναρτημένο σε μοχλό (όσο πιό μακρυά βάζουμε το βάρος τόσο μεγαλώνει η πίεση που ανοίγει η ασφάλεια). Ο συγκεκριμένος τύπος χρησιμοποιείται σπάνια (έχει πρακτικά καταργηθεί σε συνήθεις εφαρμογές, και έχει αντικατασταθεί από βαλβίδες ελατηρίου)
  3. Το σενάριο είναι τελείως θεωρητικό, δεν είναι ανάγκη να μπορεί να γίνει στην πράξη. Εννοώ ότι π.χ. ακόμα και αν έχεις κάνει θερμοπρόσοψη με πάχος 5 εκατοστά, μπορείς να βάλεις στο σενάριο νέα θερμοπρόσοψη με επιπλέον 5 εκατοστά.
  4. ....+1 για "τα παιδιά από πάνω" !!! Υ.Γ. Πρέπει να συντονιστείτε, πάντως, φίλοι μου. άλλος με λέει "παιδί" και άλλος "γέρο" .....
  5. Αν ξέρει τι πρόκειται να γίνει μπορεί να κάνει κανονικά τη μελέτη από πριν. Αν έχει πρόβλημα χρόνου, βρες κάποιον άλλο. Η διατομή των σωληνώσεων (ειδικά για FCU) βγαίνει από τη μελέτη. Το σίγουρο είναι, αν θέλεις πρόβλεψη για FCU, να μην έχεις σε σειρά σώματα αλλά κάθε σώμα να έχει το δικό του ζευγάρι σωλήνων, να είναι μονωμένες απαραίτητα, να υπάρχει σωλήνα αποχέτευσης και ένα καλώδιο 5x1.5 σε κάθε FCU. Το που θα καταλήγουν όλα αυτά βέβαια ( και αν εξυπηρετεί κάποιες σωλήνες να ενώνονται στη διαδρομή) είναι κάτι που επίσης θα το ορίσει η μελέτη, ανάλόγως του χώρου.
  6. Σίγουρα υπάρχει. Άποψή μου όμως είναι, ότι αν δεν βγείς ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, έξω, σε κτίρια υπό κατασκευή και γενικά εργοτάξια, δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσεις την εμπειρία που χρειάζεται ένας ΚΑΛΟΣ μηχανικός. Και βέβαια, μόνο ένας ΚΑΛΟΣ μηχανικός έχει και καλή σταδιοδρομία. (οικονομική, αναβαθμίσεις σε υπεύθυνες θέσεις κλπ)
  7. Τεράστιο κεφάλαιο αυτό που ζητάς..... Στην εμπορική εταιρεία υδραυλικών εξαρτημάτων που δούλευα τελευταία, απασχολούνται περίπου 20 μηχανικοί, που ο καθένας ασχολείται με ένα ...υποσύνολο από αυτά! Μπορείς να γίνεις πιό συγκεκριμένος?
  8. Να κάνω μιά "κακή¨ερώτηση? Τα ΦΒ πάνελ, αν εγκατασταθούν στη βέλτιστη κλίση γύρω στις 30 μοίρες, θεωρούνται "σε οριζόντια θέση" ???
  9. Μάνο, αν θέλεις, διευκρίνησε μου σε παρακαλώ. Έβαλες άλλο τροφοδοτικό στο δίκτυο, ή απλά όρισες άλλο στο ETS???
  10. Ευχαριστώ για την ενημέρωση Μάνο!
  11. Από τον μηχανολόγο που θα έρθη, ζητήστε προσφορά για μελέτη απωλειών και του συστήματος θέρμανσης. Συζητείστε μαζί του αν / πώς μπορείτε να έχετε και ψύξη από την ίδια Α.Θ. Μην αρκεστείτε στο "πόσο κόβει το μάτι του", ότι χρειάζεται το σπίτι σας, το οποίο μπορεί να είναι δωρεάν τώρα, αλλά θα πληρώσετε μάλλον στο πολλαπλάσιο, τα επόμενα χρόνια.
  12. Θα γράφει οπωσδήποτε τον κατασκευαστή και τον τύπο. Με βάση αυτά, θα βρείτε αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά / πιστοποιήσεις κλπ.
  13. Από ότι βλέπω στην άκρη του μπλε σπιράλ, και αν δεν κάνω λάθος, έχει μέσα μαύρο πολυαιθυλένιο τουμπόραμα (όχι βέβαια τουμποσωλήνα ) ... Υ.Γ. Αν τραβήξετε το μαύρο σωλήνα, περίπου 1 μέτρο, θα δείτε να γράφει επάνω του,τα χαρακτηριστικά του!
  14. Δεν νομίζω ότι μπορείς με κανένα τρόπο να αποφύγεις το βάρος εκτός αν το επιτρέπει το έδαφος (π.χ. βραχώδες), μετά από σχετική στατική μελέτη. Η εναλλακτική λύση, αν δεν θέλεις / μπορείς να μεταφέρεις, είναι να σκυροδετήσεις επί τόπου.
  15. Όπως πολύ σωστά σας απάντησε ο συνάδελφος, ο κατάλληλος μηχανικός για το θέμα σας είναι ο μηχανολόγος μηχανικός. Επειδή από το forum δεν επιτρέπεται να σας προτείνουμε κάποιον, θα πρέπει μόνος σας ή με τη βοήθεια κάποιου γνωστού σας, να βρείτε κάποιον μηχανολόγο που είναι κοντά στην περιοχή σας.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.