Jump to content

Konstantinos IB

Core Members
  • Content Count

    538
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Konstantinos IB last won the day on July 7

Konstantinos IB had the most liked content!

Community Reputation

543 Εξαιρετική

About Konstantinos IB

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Ιστορία, Αθλητισμός
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχ/γος & Αερ/γος Μηχ/κος

Recent Profile Visitors

2,437 profile views
  1. Όταν ο λαός βλέπει πολύ τηλεόραση και διαβάζει από το διαδίκτυο τη "Σάρα και τη Μάρα", είναι λογικό οι πολιτικές αποφάσεις του να ανήκουν σε άλλους. Ούτε το ενεργειακό του πρόβλημα θα λύσει, ούτε απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, που συμβουλεύει η Ε.Ε, θα αποκτήσει, και η τιμή της ενέργειας όλο και θα ανεβαίνει. Οι ενεργειακές αποφάσεις του κράτους, που είναι ύψιστο θέμα εθνικής ασφαλείας, διαμορφώνονται από ένα δίπολο επιτήδειων πολιτικών, άνευ συγκεκριμένου ενεργειακού σχεδίου, και μισθωτών παπαγάλων που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τον πύργο ψύξης της λιγνιτικής από την καμινάδα της.
  2. Από μία πρώτη ματιά τα οπλικά συστήματα μοιάζουν να είναι εκτός θέματος, αλλά τελικά έχουν μεγάλη σχέση με αυτό. Δηλαδή, τα οπλικά συστήματα, καλώς ή κακώς, από την εξέλιξη και μόνο, παλιώνουν γρήγορα. Παρόλα αυτά μέσα σε δέκα χρόνια τα περισσότερα από αυτά, απλώς χρειάζονται αναβαθμίσεις και βγάζουν άνετα τουλάχιστον μια εικοσαετία. Μέχρι και το 1990 που υπηρέτησα στην Π.Α. ανάμεσα σε Ελλάδα και Τουρκία μεσουρανούσε το F4. Κάποια από αυτά είχαν υποστεί τέτοιες στρεβλώσεις που για να περάσουν το 1 Ma έπρεπε να κάνουν μια καλή βύθιση τουλάχιστον 45 μοίρες. Και όμως, ο τύπος αυτός έφυγε από την ενεργό δράση σχεδόν 7 χρόνια μετά. Τα πρώτα F16 που είχαν έρθει τότε ήταν "του κουτιού" και πετούν ακόμη μερικά από αυτά, αλλά...λέει το άρθρο τα περισσότερα IX στην Ελλάδα είναι άνω της 10ετίας...Φαντάσου να επικρατούσαν στα οπλικά συστήματα - ειδικά στα αεροσκάφη - οι Γερμανοί τι είχαμε να τραβήξουμε...Και εμείς, και οι Τούρκοι, και όοολη η Ευρώπη...
  3. Εννοώ ότι η Γερμανία δείχνει τον αναγκαστικό δρόμο (π.χ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα) και ακολουθούν 3 προσφορές (από VW, Tesla, Toyota).
  4. Όχι. Ξαναλέω με άλλον τρόπο αυτό που είχα πει πριν τρεις μέρες: Δυστυχώς δεν έχουμε εναλλακτικές λύσεις. Γερμανικός μονόδρομος. Αναγκαστική αγορά με τρεις προσφορές.
  5. είμαστε άξιοι γι αυτό που φοβόμαστε ότι θα πάθουμε....!!! Θα πάθουμε; Μα το πάθαμε ήδη. Η ιστορία της ελληνικής αποβιομηχάνισης με τέσσερις λέξεις: πληρωτέαι επί τη εξαφανίσει. Τι άλλο να μας βρει, να μπουν οι Τούρκοι μέσα; Να κάνουν τι; Αυτοί τους υδρογονάνθρακες της Κρήτης θέλουν. Τίποτε άλλο. Λίγο πριν μπούμε στην ΕΟΚ, ήρθαν εδώ οι "φίλοι" μας και μας είπαν ότι η Ελλάδα θα στηριχτεί μέσα σε αυτήν, πάνω στη ναυτιλία και τον τουρισμό. Όμως εν μέσω μνημονίων και η Γερμανία και η Γαλλία επέμεναν να αρθεί το ευνοϊκό καθεστώς μεταχείρισης στις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, τη στιγμή που εκείνοι θα διατηρούσαν το ίδιο ευνοϊκό καθεστώς στις χώρες τους. Δηλαδή δεν υπάρχουν ούτε συμφωνίες, ούτε σεβασμός δικαιωμάτων, ούτε τίποτε. Ο θάνατός σου η ζωή μου. Πιστεύω ότι σε πέντε το πολύ χρόνια, ακόμη και μερικοί από τους γράφοντες σε αυτό το τόπικ θα έχουν αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
  6. Αφού το επεισόδιο πηγαίνει προς λήξη, συνεχίζω: Επιτέλους, να μπει μια λογική στην τοποθέτηση του ζητήματος. Το bolt στην παρατήρηση του συναδέλφου δικό μου. Και μην υποτιμάτε μερικοί υπέρμαχοι των ΒΑΠΕ (έτσι λέγονται αυτές που συζητάμε) το αισθητικό κριτήριο του κόσμου. Όλα πρέπει να τα λαμβάνουμε υπ' όψη μας. Κάποτε για να κινήσουμε την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας (οικοδομή) καταστρέψαμε ένα πολύ ωραίο οικόπεδο, την Αττική γη. Από εκεί που είχε το καλύτερο κλίμα και μια πολύ ωραία περιφερειακή φύση, τώρα σπαταλάμε του κόσμου την ενέργεια για να βρεθούμε μακριά της, έστω και μερικές ώρες. Μην κάνουμε το ίδιο τώρα και για την ατμομηχανή της Γερμανίας. Ας πρυτανεύσει λίγο η σύνεση και η λογική. Εκεί που πρέπει ας τις επιβάλουμε τις ανεμογεννήτριες και εκεί που μπορούμε ας τις αποφύγουμε.
  7. Σου αφαίρεσα και το κόκκινο. Έτσι για να ξέρεις ότι δεν ήταν μόνο απαίτηση του συντονιστή.
  8. Κι εγώ σε ευχαριστώ που ασχολείσαι με μένα, έστω και έτσι, και σε παρακαλώ, αφού εδώ είναι φόρουμ επιστημόνων να μου απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα. Και μάλιστα επειδή είσαι και εσύ επιστήμονας, θέλω να μου βρεις και πόσα εκατομμύρια kWh χάνονται ετησίως από την μη αξιοποίηση ταρατσών στην ηλιακή ενέργεια...Τη στιγμή που στη Δανία, υπάρχουν πάρα πολλά κτίρια πραγματικής μηδενικής κατανάλωσης και αξιοποιούν μέχρι και φυτά εσωτερικού χώρου.
  9. Γιατί κάποιοι άλλοι χάνουν το δικό τους στην υποτιθέμενη υποστήριξη των ανεμογεννητριών και δεν ξέρουν ούτε το πως η ΔΕΗ τιμολογεί καθημερινά την kWh. Και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι. Μια φορά μας είχε ποστάρει στις ειδήσεις ο engineer ένα άρθρο ενός οικολογικού εθνοσωτήρα που είχε μπερδέψει τα kW με τα Kwh. Και αν θες απάντησέ μου εσύ σε αυτό το ερώτημα: Δεν ενδιαφέρει καμία κυβέρνηση το ότι τα μισά νοικοκυριά στην Ελλάδα δεν έχουν εγκατεστημένους ηλιακούς θερμοσίφωνες, ούτε το γεγονός ότι εκατομμύρια τετραγωνικά τσιμεντένιων ταρατσών δεν αξιοποιούνται σε παραγωγή ενέργειας, στη χώρα με την μεγαλύτερη ηλιοφάνεια της Ευρώπης.
  10. Εννοείς προφανώς τον κεντρικό κρατικό σχεδιασμό. Ναι είναι τόσο δύσκολο και ακόμη δυσκολότερο. Γιατί αν αποφασίσει μια κυβέρνηση, η οποία υλοποιώντας τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει απέναντί στην Ε.Ε, ότι σε αυτά τα μέρη θα μπουν αεροτερατάκια και πουθενά αλλού, πρώτον περιορίζει το πεδίο κερδοφορίας των διεθνών αετονύχηδων και δεύτερον περιορίζει και τις μίζες τις δικές της. Άλλη τιμή έχει η μίζα σε περίπτωση πολιτικού κόστους, αντιδράσεων κλπ και άλλη σε ένα δεδομένο σχέδιο που σκάνε όλοι και το αποδέχονται. Αυτή είναι και μια απάντηση στο τρίτο ερώτημα που είχα θέσει. Διότι το Φ/Β και το ηλιακό, παρότι ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ είναι πάρα πολύ αποδοτικά δεν βγάζουν μίζα. Δεν ενδιαφέρει καμία κυβέρνηση το ότι τα μισά νοικοκυριά στην Ελλάδα δεν έχουν εγκατεστημένους ηλιακούς θερμοσίφωνες, ούτε το γεγονός ότι εκατομμύρια τετραγωνικά τσιμεντένιων ταρατσών δεν αξιοποιούνται σε παραγωγή ενέργειας.
  11. Εύγε φίλε μου. Απάντησες και στο δεύτερο ερώτημα! Αυτό είναι λοιπόν. Δεν έχουμε εγκαταστήσει ανεμογεννήτριες σε βραχονησίδες γιατί αποτελούν βιότοπο για τα "προστατευόμενα είδη". Δεν λέω, σωστό είναι. Σεβασμός στο περιβάλλον. Ας τις βάλλουν λοιπόν και στη Μύκονο, και στην Πάρο, και στην Ρόδο και όπου αλλού θέλουν, και να δω μετά πως θα βγάλουμε λεφτά να πληρώσουμε τα μνημόνια. Όταν λοιπόν αρχίζουμε και μιλάμε για έλλειψη κεντρικού σχεδιασμού ΑΠΕ και υποψιαζόμαστε υποταγή στις μίζες και τα ανεμο-funds, αρχίζει η μαύρη προπαγάνδα περί "ρατσισμού στις ανεμογεννήτριες". Τα υπόλοιπα ερωτήματα που έθεσα, για όποιον θέλει να τα απαντήσει, παραμένουν ανοικτά... Υ.Γ. Όταν λέω μαύρη προπαγάνδα δεν εννοώ τον φίλο μου τον Δημήτρη, που συχνά τον συμβουλεύομαι και στο φόρουμ, ούτε κάποιον άλλον συνάδελφο που συνομιλούμε εδώ. Εννοώ την εδώ και 20 χρόνια κατευθυνόμενη ΜΑΥΡΗ - ΚΑΤΑΜΑΥΡΗ προπαγάνδα που γίνεται από τις ψευτο-οικολογικές οργανώσεις και τα ψευτο-blogs που προπαγανδίζουν στεγνά τα συμφέροντα των αερο-money σε όλη την ελλαδική επικράτεια.
  12. Αλλά διαθέτοντας πολύ κρατικό χρήμα για εξοπλισμούς, πράγμα που η Ε.Ε. απαγορεύει σε μας, από το 1992 - Συνθήκη του Μάαστριχτ. Τέλος πάντων, είμαστε εκτός θέματος.
  13. ...δεν έχασαν τίποτε. Από τέτοια άρθρα έχουμε μπουχτίσει εδώ και 15 χρόνια. Να βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους; Η μισή ιστορία για τις ανεμογεννήτριες γίνεται για τα κυκλαδίτικα νησιά. Κάποιους έχει ενοχλήσει εδώ και χρόνια η απόφαση για προστασία του παραδοσιακού των νησιών, που δεν επέτρεπε ούτε ηλιακούς θερμοσίφωνες. Σιγά - σιγά μπήκαν τα φωτοβολταϊκά από την κυρία Μπιρμπίλη (κυβέρνηση ΓΑΠ) και σήμερα ετοιμάζονται οι αεροκουμούτσες. Ως γνωστόν, ανεμογεννήτριες και παραδοσιακός τουρισμός (μόνο με αυτό το θέμα θα ασχοληθώ) δεν συνδυάζονται, εκτός αν ο συζητητής είναι ταχυδακτυλουργός. Το πρώτο ερώτημα που θέτω είναι το εξής: Έχει αποφασίσει το κράτος τι θα κάνει - για παράδειγμα - με τα νησιά των Κυκλάδων; Αν, ας πούμε, τα έσοδα από τον τουρισμό σε κάποια νησιά, είναι μικρότερα από την αξία του ρεύματος που θα δίνουν στο δίκτυο οι ανεμογεννήτριες, ας τα κάνει παραγωγικά, με πατατοκαλλιέργειες, κοπάδια και τυροκομία, ας κοτσάρει από 50 - 60 αεροκουμούτσες σε κάθε νησί και τέλος. Όποιος από τους κατοίκους, θέλει κάθεται, όποιος θέλει φεύγει. Μήπως το κράτος έχει σχεδιάσει να αφήσει μερικά από τα νησιά ως τουριστικά μέρη και κάποια άλλα να τα κάνει παραγωγικά; ...Σκοτάδι. Γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν αξιοποιηθεί για εγκατάσταση ανεμογεννητριών, όσες ανατολικές ακριτικές βραχονησίδες έχουν καλό αιολικό δυναμικό, αλλά τα funds και οι μιζαδόροι δείχνουν Κυκλάδες; Ευκολάκι... Γιατί τα τελευταία 10 χρόνια όταν λέμε ΑΠΕ εννοούμε ανεμογεννήτριες; Ευκολάκι, αλλά κρύβει παγίδες... Αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα, που ούτε ο κος Τάσιος μπορεί να απαντήσει στο άρθρο του, ούτε φυσικά ο κος Παπαχελάς στη φυλλάδα του.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.