Jump to content

Anton_civeng

Core Members
  • Content Count

    887
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Anton_civeng last won the day on March 23

Anton_civeng had the most liked content!

Community Reputation

661 Εξαιρετική

About Anton_civeng

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Χαλάνδρι
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

2,601 profile views
  1. Και πωωωως να περάσει τώρα ΚΤΕΟ ο α-κτεος .... αφού του λείπουν τα μπροστινά φανάρια ???? Είναι μέσα στο 40% των οχημάτων που το χρωστάνε. 200μυρια ευροπουλα η τρύπα στα εσοδα και 100μυρια ετησίως. !!!!! Πάντως η πολιτεία τους παρέχει χιλιάδες ετοιμόρροπα για να παρκάρουν από κάτω......,,
  2. Ο συνολικός φορέας του εξώστη είναι πρόβολος είτε αυτός έχει τις σιδηροδοκούς όπως φαίνεται κι εδώ (και ως συνήθως), είτε όχι. Η λειτουργία της πλάκας του beton πράγματι διαφοροποιείται αναλόγως ......
  3. Τα ξύλα που φαίνονται είναι οι άκρες από τα δοκάρια του εσωτερικού πατώματος, δεν έχουν σχέση με την στήριξη του εξώστη. Ο εξώστης "στηριζόταν" πισοπατώντας στον λιθόκτιστο τοίχο (σαν εντορμία )και ισορροπούσε πιεζόμενος από το βάρος του βαρέως τοίχου πάνω του....... Όμως, το περιμετρικό στηθαίο του εξώστη δεν άφηνε τα νερά να αποχετευτούν εύκολα, , κάποτε έβαλαν και τα μεγαλύτερα πλαστικά καθετηράκια που φαίνονται με το μερεμέτι τους στην όψη του, βούλωσαν όμως και αυτά, έγινε μόνιμη λίμνη μέσα, το νερό βρήκε όπως πάντα τον δρόμο του μέσα από τον αρμό της εντορμίας της πλάκας εξώστη, διαχύθηκε επί δεκαετίες ως βεντάλια αριστερά - δεξιά, , διέβρωσε το επίχρισμα, διατάραξε την συνοχή της "κόντρας " στην βάση του τοίχου που στήριζε τον εξώστη .... και ...ξεπατώθηκε ... (ολική στροφή του κόμβου πάκτωσης του εξώστη) Έτσι τουλάχιστον τα θωρώ και τα θεωρώ... Οι μαρτυρίες για την μελλούμενη πτώση ήσαν εμφανείς, έντονες, συνεχείς και κλιμακούμενες σε μεγάλο χρονικό διάστημα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία για έγκαιρο υποψιασμό, όχι όμως για ανυποψίαστους κοιμώμενους ανευθυνο-υπευθύνους. Δεν θέλει δε πολύ σκέψη ότι το άμεσα επόμενο για πτώση είναι ο διπλανός εξώστης..........! ΤΡΕΞΤΕ ....!!! Πάντως ο Δήμος έκανε το καθήκον του για την καθαριότητα όπως φαίνεται στην ταμπέλα ....... Υ.Γ: Πέραν της προστασίας και φύλαξης μνημείων, που εδώ εν προκειμένω δεν φαίνεται να αφορά σε αυτό το κτίσμα, θα πρέπει να προστατεύεται η ασφάλεια των διερχομένων έναντι τραυματισμού και απώλειας ζωής ...!!!!!!
  4. Νόμοι υπάρχουν .....!! ΠΔ/13-4-29 (ΦΕΚ-153/Α/22-4-29) Περί επικινδύνων οικοδομών ΑΡΘΡΟΝ-11 Προσφυγή, Πίνακας ενεργειών καταγραφή των επικίνδυνων οικοδομών 1. Παν γραφείον της εξωτερικής υπηρεσίας δημοσίων έργων διαχειριζόμενον τα κατά το παρόν διάταγμα ζητήματα, οφείλει να υποβάλη εις το υπουργείον την πρώτην εκάστου μηνός πίνακα δηλωτικόν των ενεργειών αυτού επί επικινδύνων οικοδομών κατά τον προηγούμενον μήνα, ήτοι πίνακα διαλαμβάνοντα εν περιλήψει και κατά πόλεις: α) Το ονοματεπώνυμον του ιδιοκτήτου της επικινδύνου κατασκευής. β) Την θέσιν αυτής (οδός, αριθμός κλπ). γ) Το είδος της κατασκευής (κατοικία, κατάστημα, περιτοίχισμα, εξώστης κλπ). δ) Το είδος του κινδύνου (πχ. κίνδυνος πτώσεως λόγω κακοτέχνου δομήσεως, ή λόγω ανεπαρκών διαστάσεων, κίνδυνος υγείας λόγω οικήσεως του υπογείου, κίνδυνος πυρκαϊάς λόγω ξυλίνου μεσοτοίχου κλπ). ε) Τας γενομένας ενεργείας (πχ. κατηρτίσθη και εκοινοποιήθη η αρχική έκθεσις ή κατόπιν ενστάσεων διετάχθη αναθεώρησις, ή παρεπέμφθη εις επιθεωρητήν προς έλεγχον, ή ήρθη ο κίνδυνος υπό του ιδιοκτήτου, ή μη συμμορφωθέντος του υποχρέου προς τας υποχρεώσεις του ήρθη ο κίνδυνος υπό της αρχής δια κατεδαφίσεως κλπ). Προκειμένου περί περιπτώσεων καθ' ας προβλέπεται υπό του παρόντος προσφυγή εις το υπουργείον, το οικείον γραφείον μετά την έκδοσιν της αποφάσεως του επιθεωρητού (Αρθ-5 παρ.4) και ασχέτως προς τον άνω πίνακα οφείλει να υποβάλη ευθύς αμέσως εις το υπουργείον αντίγραφα της αρχικής εκθέσεως και των μετέπειτα αναθεωρητικών, της αποφάσεως του επιθεωρητού και τας ενστάσεις των ενδιαφερομένων μετά των τυχόν εκθέσεων ιδιωτικών μηχανικών. 2. Επί των πιστώσεων καθ' ας απλοποιουμένης της διαδικασίας ενεργεί απ' ευθείας η αστυνομική αρχή (Αρθ-9 ) οφείλει αύτη να υποβάλη εγκαίρως εις την υπηρεσίαν επί της εφαρμογής του σχεδίου της περιφερείας της σημείωμα περί των εκάστοτε σχετικών πεπραγμένων, τα οποία πρέπει επίσης να σημειούνται εις τον κατά την προηγουμένην παράγραφον πίνακα. για να μη ...βρέχει διατηρητέα και γενικώς ετοιμόρροπα ....... ακούει κανείς ...????......
  5. ΑΣΦΑΛΩΣ και περιλαμβανονται τα κινητά φορτία Q, δεν χωρεί .....διαλογισμο αυτό...!!!! Όσο για το 1.35G+1.50Q που ρωτάς, αυτό αποτελεί ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΦΟΡΤΙΣΗΣ και όχι ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ ΦΟΡΤΙΑ που αναφερει το αρθρο και που είναι πάντα το G+Q. Για το τελευταίο περί κατ2 + 25μ2 σωστά αναρωτιεσαι, εγώ παντως έχω τοποθετηθεί....
  6. "και δεν θα αφορά την κατήγορία 5 (ακίνητα με μεγάλες αυθαιρεσίες)" Θελουν να τιμωρήσουν τους αμελείς και σωστά, ομως..... τους έχει ξεφύγει ότι στην κατ5 μπορεί να βρίσκεται μια επιφάνεια μόνο 2.0μ2, οντας εντός προκηπιου , που δεν μπορεί να στοιχειοθετησει συνειδητή αμέλεια του ιδιοκτήτη, αφού δεν μπορεί να είναι υποψιασμένος για αυτη την παραβαση.......
  7. Ακριβώς.....! απλά το θέμα παίρνει μίαν άλλη απόχρωση του γκρι.... απ τις "Πενήντα αποχρώσεις του γκρί" ..... σαν... μίαν άλλη στάση ας πούμε ..... μεταξύ της Anastasia και του Cristrian..........!
  8. καλό εν πρώτοις φαίνεται, ... μέχρι να μπουρδουκλωθούν ο μπαρμπα Θανάσος με την θεία Γερτρούδη ... προσπαθώντας να ...ανεβοκατεβούν ... στην 3D διαγράμμιση .... που όμως λιάδα ίσια ήταν αυτή η ......
  9. Δυστυχώς αυτό ακριβώς συμβαίνει σε πολλούς τομείς κι επίπεδα επικινδυνότητας....!!! Τι άλλο διαφορετικό μπορεί να πει πλέον κανείς ..... μετά απ΄αυτά που πρόσφατα είπαμε .... όταν έπεσε το διατηρητέο στην Θεσσαλονίκη, ... όταν έπεσε το διατηρητέο στον Πειραιά ..... Διαπιστώνουμε λοιπόν γι αυτούς ....... ύπνο βαθύ και ...διατηρητέο !!!!!
  10. ........"Παράλληλα, σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού και σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία πραγματοποιούνται όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να αντιμετωπιστεί άμεσα η κατάσταση που δημιουργήθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με γνώμονα πρώτα και πάνω απ όλα την ασφάλεια των πολιτών. "............ Σσσσσσσ......!! πιό σιγά...!!!! θα ξυπνήσουν οι αρμόδιοι και τότε, .... αν αποκλείσουν για λόγους ασφαλείας όλα τα εκατοντάδες ετοιμόρροπα διατηρητέα, ... Η ΠΟΛΗ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΌ....!!!! οπότε μέχρι τότε.... περνάτε από αλλού .....!
  11. Το σουσάμι στο κουλούρι είναι,.... ήδη είπα πιό πάνω: "...... αφού η δαπάνη αυτή είτε με ημερήσιο - νυκτερινό, Δημ. Τέλη ή άνευ, λοιπές χρεώσεις ή άνευ, ΑΔΜΗΕ-ΔΕΔΔΗΕ-ΥΚΩ-ΕΡΤ-ΔΙΑΦΟΡΑ , κλιμάκωση χρέωσης ανά καταναλωτή κ.λ.π νταβ@ντζηλ!κ[email protected], είναι ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ απείρως μικρότερη της δαπάνης αντίστοιχης βενζίνης. Πράγματι όταν το παραπάνω NISSAN θέλει μόνο 3,1 € (κι ας είναι και 5,1€..!!) ρεύμα για τα 270km, το δικό μου με 10λ/100χλμ θα ρουφήξει 43€ αμόλυβδης...!!!..... Τώρα τα νεώτερα και ΕΓΚΥΡΑ στοιχεία που έχω αφού μίλησα με μπαλαντεζά και NISSAN - Θεοχαράκης: 1. Η μπαλαντέζα (που είναι 4χ2,5μμ2, όχι 5χ2,5μμ2) δίνεται για ισχύ 3200W ανά φάση και όχι συνολικά όπως αναφέρουν, (οι τρεις φάσεις 9600KW), όμως για να πάρεις τριφασικό από τα 4 σύρματα πρέπει ή να μην κάνεις γείωση, ή να κάνεις ουδετερογείωση με αποτέλεσμα να πέφτει ο ρελές. Όπως και νά χει όμως (βλ. παρακάτω) η μπαλαντέζα μονοφασική ή τριφασική απορρίπτεται για την φόρτιση αυτοκινήτων . 2. Ο οικιακός φορτιστής του NISSAN LEAF (κόστος 1000€) εγκαθίσταται υποχρεωτικά σε σταθερό σημείο, έστω και έξω (υδατοστεγανός), σε απόσταση μικρότερη των 6μ από το αυτοκίνητο. Η τροφοδοσία του (και για όλα τα NISSAN) γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με μονοφασικό ρεύμα από προστατευόμενη σταθερή γραμμή (π.χ υπόγεια, ή σε εμφανή προστατευτικό σωλήνα) με αντικεραυνική προστασία και παρμένη από τον πίνακα (εφ΄όσον στο σημείο δεν υπάρχει πρίζα). H NISSAN στέλνει δικό της συνεργείο για την κατασκευή της γραμμής και τον περιοδικό έλεγχο της με χρέωση του πελάτη. Ο φορτιστής διαθέτει max ισχύ 7KW και μπορεί να ρυθμιστεί για λειτουργία από μονοφασική γραμμή των 16Α έως 32Α. Σε περίπτωση λοιπόν χρήσης μονοφασικής παροχής με 16Α από τον πίνακα, η φόρτιση ξεπερνά τις 13 ώρες, ενώ για χρήση μονοφασικής παροχής με 32Α (επαύξηση ισχύος πίνακα και τριφασικό), η φόρτιση γίνεται σε μέχρι 7,5 ώρες. Συμπερασματικά, όποιος μένει σε διαμέρισμα χωρίς θέση στάθμευσης αποκλειστικής χρήσης κάτω, ώστε να κατεβάσει την γραμμή, ας ξεχάσει την οικιακή φόρτιση...
  12. Kι εγώ έτσι το ξέρω, εξ΄άλλου αυτό είναι το πλεονέκτημα του τριφασικού. Όμως στην έρευνα μπαλαντέζας εμπορίου είδα το Ρ=3200W (ίδιο με της μονοφασικής) και είχα σκοπό αύριο να τους τηλεφωνήσω σχετικά, (γράφουν βέβαια και για τάση 240V που όμως θα πρέπει να είναι 380-400V) για αυτό προς το παρόν το έγραψα έτσι ..... με ρελανς επανόδου μου....
  13. ΝΙΚΟΣΤΡΙ πράγματι, αν θέλει κάτι γρηγορότερο από τις 10ώρες θα πρέπει να κάνει επαύξηση ισχύος, προφανώς πλέον σε τριφασικό με ανακατανομή των γραμμών του πίνακα του στις τρείς φάσεις και τότε τραβάει και ιδιαίτερη ισχυρή γραμμή στο πλησιέστερο σημείο που εξυπηρετεί την ηλεκτροφόρτιση. Η λύση με μπαλαντέζα εμπορίου πάντως είναι πράγματι (όπως αναρωτήθηκε και ο ΑΜΗXΑΝΟS) συμβιβαστική προς χαμηλότερες απαιτήσεις ισχύος αφού, είτε οι μονοφασικές είτε οι τριφασικές έχουν καλώδιο 3χ2,5 είτε 4χ2,5 με ισχύ 3,2 KW => πάλι στις 10 ώρες η φόρτιση. Όσο για το που και πως θα γίνει το "plug_άρισμα", εκεί πράγματι έχουμε να γελάμε όταν το .... boy toy είναι αναγκαστικά παρκαρισμένο δύο - τρία τετράγωνα παρακάτω.... Στο θέμα της επακριβούς δαπάνης ηλεκτροφόρτισης (της ..... επί του παρόντος !....) σκόπιμα και, όπως θα φάνηκε, ΔΕΝ αναφέρθηκα, αφού η δαπάνη αυτή είτε με ημερήσιο - νυκτερινό, Δημ. Τέλη ή άνευ, λοιπές χρεώσεις ή άνευ, ΑΔΜΗΕ-ΔΕΔΔΗΕ-ΥΚΩ-ΕΡΤ-ΔΙΑΦΟΡΑ , κλιμάκωση χρέωσης ανά καταναλωτή κ.λ.π νταβ@ντζηλ!κ[email protected], είναι ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ απείρως μικρότερη της δαπάνης αντίστοιχης βενζίνης. Πράγματι όταν το παραπάνω NISSAN θέλει μόνο 3,1 € (κι ας είναι και 5,1€..!!) ρεύμα για τα 270km, το δικό μου με 10λ/100χλμ θα ρουφήξει 43€ αμόλυβδης...!!! Η αχλάδα όμως πίσω έχει την ουρά και προσεχώς θα επαληθευτούν οι πολύ σωστές επισημάνσεις του AlexisPap. Για το τελευταίο δε περί κανονιστικής απαγόρευσης, ίσως το προλάβει η αντικειμενική έλλειψη κοιτασμάτων λιθίου που γενικώς είναι περιορισμένα (Χιλή, Αμερική), αλλά άκρως απαραίτητα για την παραγωγή των εξελιγμένων μπαταριών.........
  14. Αν τραβήξει ανεξάρτητη μεγαλύτερη παροχή (αντικανονικό), τότε ας βάλει και γραμμή-ασφάλεια σαραντάρα (ίσον με δύο εικοσάρες που τραγουδούσε και η παμμέγιστη Ρίτα), ...... που θα είναι όλη κι όλη η παροχή του μονοφασικού (I=40Α),.... οπότε η φόρτιση θα γίνεται σε 5 ώρες αντί για10. !!!! Μόνο θα πρέπει, αν σέβεται λίγο την ηλεκτρολογική του υπόσταση, να βάλει και ρελέ αυτόματης διακοπής ΟΛΩΝ των άλλων παροχών του σπιτιού του, για όταν θα φορτίζει με 40Αmperes το ηλεκτρικό του .......boy toy..... 🤔 Όσο για τις μπαταρίες έχουν εξελιχθεί για την δυνατότητα ταχυφόρτισης, γι αυτό και οι σταθμοί στην Ευρώπη πλήρωσης σε 8-10 λεπτά...
  15. Αν εννοείς ότι σε μία υφιστάμενη κατοικία (και ειδικά με μονοφασικό) θα πάρει ρεύμα από την κουζίνα ή το θερμοσίφωνα ... που έχουν ασφάλεια 25Α για να καλύψει αναγκαστικά την ισχύ των 5KW που επικαλείσαι, θα πρέπει να είναι κανείς ηλεκτρολόγος που κάνοντας αυτή τη ΣΤΡΑΒΗ... θα πρέπει μετά να του πάρουν το δίπλωμα... Οι υπόλοιπες παροχές του σπιτιού απ΄όπου ο κάτοχος μπορεί π.χ με κάποια μπαλαντέζα να πάρει ρεύμα, δεν ξεπερνούν τα 20Α άρα η φόστιση θα χρειαστεί όπως ανέλυσα παραπάνω τις 10 περίπου ώρες...... imhotep, σωτός ο προβληματισμός σου όμως, όπως είπα, οι δημόσιες παροχές ρεύματος είναι με ταχυφόρτιση μεγάλου amperage. Επί του παρόντος έχει φτάσει ο χρόνος πλήρωσης σε σταθμό εμπρός του Δημαρχείου Ραφήνας σε 1,5 ώρες, ενώ στην Ευρώπη έχουν φτάσει σε χρόνους 8-10 λεπτά ...!!!!! https://www.kathimerini.gr/948852/article/epikairothta/ellada/sta8mos-fortishs-ix-sto-layrio
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.