Μετάβαση στο περιεχόμενο

Anton_civeng

Core Members
  • Περιεχόμενα

    788
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    15

Φήμη στην κοινότητα

593 Εξαιρετική

Σχετικά Anton_civeng

  • Κατάταξη:
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Χαλάνδρι
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

2.178 profile views
  1. Στην περίπτωση αυθαιρέτων για ολική κατεδάφιση, όπως εδώ στο Ελληνικό, είναι πιό απλά τα πράγματα. Ήδη με το αρ.4 του ν.4178 για την έκδοση αδείας ολικώς κατεδαφιστέων δεν χρειάζεται διάγραμμα δόμησης (και πολύ λογικό), οπότε καμία σκοτούρα για χρήσεις, εμβαδομετρήσεις, ύψη, Δ, κ.λ.π. Αντίστοιχα για την συμπλήρωση της δήλωσης ρύθμισης προς κατεδάφιση είναι αδιάφορο το εμβαδόν αυθαιρέτων, όπως και δεν χρειάζονται υπολογισμοί για Υ.Κ, Υ.Δ, Υ.Υ, Δ, παλαιότητες, άρα ούτε και εσωτερικές αποτυπώσεις αφού το πρόστιμο βγαίνει πάντα =0.00€ . Όλο κι όλο που θα χρειαστεί κάποια επεξεργασία για να εισαχθεί στο σύστημα είναι ένα γενικό τοπογραφικό με την ένδειξη και την ονοματολογία των προς ολική κατεδάφιση κτιρίων και μάλιστα χωρίς μεγάλη σκοτούρα για την επακριβή τους θέση, πρόσθετα δε και μία γενική Τ.Ε. Για το "light" αυτό τοπογραφικό μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμη και το κινητό του Σηφουνάκη .... .... όπως μας είχε δηλώσει σχετικά τότε.. ο απίθανος expert...! Γίνεται λοιπόν σχετικά απλά χωρίς πολλά έξοδα η ρύθμιση για κατεδάφιση (π.χ από Δ. υπαλλήλους) , υπογράφεται το συμφωνητικό με την Lamda που αναλαμβάνει την υποχρέωση έκδοσης αδείας κατεδάφισης, μεταβιβάζουν στην Lamda, κι αυτή κατεδαφίζει και προχωρά.... Αυτά βεβαίως εφ΄όσον πιστεύουν σ αυτά που λένε περί ανάπτυξης .... Ήδη όμως πρόβαλαν εμπόδια με τα αρχαία, με τα δασικά, τώρα τάχα με τα αυθαίρετα ..... αύριο θα μας πουν πως τα βατράχια και οι καλαμιές ... που χουν βγει στην ερημιά πάνε για Na_tura... κοίτα μακρυά κι αγνάντεβε... κι αντί για επένδυση Ka_tura ........
  2. Αρχικά ύψος στηθαίου-κουπαστής στο 1μ από το δάπεδο παντού και αντοχή σε πλάγια φόρτιση 50KG/m (για κατοικίες). Για ειδικού κτιρίου κάγκελα δεν επιτρέπονται οριζόντιες τραβέρσες αλλά μόνο κατακόρυφες ή πλέγμα - πάνελ για την αποφυγή λειτουργίας τους ως σκαλιά ανόδου και πτώσης στο κενό ......
  3. Ιάσονα έχεις δίκιο στο 2.! Έβαλα το τικ στο Μ.Σ.Ε , ξαναυπολόγισα, και το ολικό πρόστιμο κατέβηκε κατά 10% (=3486,46€ !!!!!!) από 34864,63€ σε 31378,17€ !!! Για το 1. προσωπικά καταλήγω στο "αγροτικές αποθήκες=Σ1" ως εν ΕΑΚ, "εμπορικές αποθήκες=αποθήκες ΕΑΚ=Σ2" και "ανθυπαποθήκες και παραπηγματοθήκες=Σ1" κατά βούληση κι έχει ο Θεός....
  4. karanus, Μα σαφώς και ΔΕΝ περνάει από το χέρι μας το πως θα εφαρμοστεί η μείωση του 10% (είτε θα θέλαμε είτε όχι). Αυτό είναι "κλειδωμένο" από τον νόμο και εφαρμόζεται "κλειδωμένα" από την πλατφόρμα μετά το τικ στο σχετικό κουτάκι περί Μ.Σ.Ε. Όμως δεν μας έχουν πει πως λειτουργεί να ξέρουμε από πριν... Όσο για δόλο, ότι είναι νόμιμο είναι και άδολο....
  5. Παύλο αν αφορά σε όλο το πρόστιμο, τότε σε τέτοιες περιπτώσεις υψηλού προστίμου ΚΑΤ1, ΚΑΤ2 χωρίς ΜΣΕ μπορούμε να αναζητούμε και μικροαποθηκούλες ΚΑΤ3 ή μικρο-ημίκλειστα υποστεγάκια αναλυτικού που τα δηλώνουμε Υ.Δ, Υ.Κ - ΚΑΤ4 (γιατί έτσι μας αρέσει....) και τότε η Μ.Σ.Ε μας βγαίνει ευεργετική ...... .... Ο πίνακας σπουδαιότητας του ΔΕΔΟΤΑ πάντως αναφέρεται ως του ΕΑΚ, χωρίς να ξεχωρίζει τις αποθήκες με διερχόμενο προσωπικό από τις .."έρημες" αποθήκες..... Μάλλον αποτελεί άλλη μία γκρίζα ζώνη που ο Μηχανικός θα κριθεί κατά το υποκειμενικό κριτήριο του πιθανού Ελεγκτή ....
  6. Καλησπέρα συνάδελφοι, Α) Αυτή η μείωση του προστίμου κατά το : "γ) κατά δέκα τοις εκατό (10%) όταν ο αιτών υποβάλει τη μελέτη στατικής επάρκειας." δεν βλέπω να προσδιορίζεται επί ποίου προστίμου αναφέρεται...... Αν δηλ. π.χ έχω κτίσματα ΚΑΤ. 2 αντιστοίχου προστίμου 20000€ που δεν απαιτούν Μ.Σ.Ε, ενώ έχω και ανεξάρτητο κτίσμα ΚΑΤ4 προστίμου 2000€. που απαιτεί Μ.Σ.Ε Τότε η μείωση του 10% θα θεωρηθεί επί του 22000 .... ή επί του 2000 ...??? Β) Επίσης επειδή το κτίσμα ΚΑΤ4 αφορά σε αποθήκη που είδα παραπάνω Παύλο (με τις καλησπέρες μου) ότι τις θεωρείς ως Σ1. Δεδομένου ότι στον μεν πίνακα του Ε.Α.Κ δεν αναφέρονται οι αποθήκες αλλά καταλαβαίνει κανείς ότι μάλλον θα είναι Σ1,.. ΟΜΩΣ στον αντίστοιχο του ΔΕΔΟΤΑ (ν.4178), που είνα πληρέστερος, αναφέρονται (δυστυχώς!) ως Σ2 ...!!! Και βεβαίως μπορεί να καταντά γελοίο να κάνει κανείς Μ.Σ.Ε για αποθήκες με λαμαρίνες ανοίγματος 3μ όπου μόνο παλιοπράγματα υπάρχουν και κανείς δεν μπαινοβγαίνει .!!! Εντούτοις τι γίνεται ...??????????
  7. Ποιά ιδιωτικοποίηση ..???? ... Απλά άλλη μιά συριαζανέλικη μαιμουδιά, αφού COSCO, FRAPORT, Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, είναι όλες τους κρατικές εταιρείες.... Ακόμη και στα εμπορευματικά τραίνα από Θριάσιο χώθηκε κρατική Αυστριακή εταιρεία. Κοντολογίς έγινε γενικώς άλλο ένα κόπυ-πάστε του "όχι" που έγινε "ναι" ... και του "go home madame Merkel" που έγινε "ανοίξαμε κι είμαστε για σας στα τέσσερα" .....! Οι Γερμανοί πάντως δεν θέλουν άλλους στα πόδια τους στην αρπαγή των διαδρόμων διέλευσης της ενέργειας
  8. "Διαφορετική γνώμη έχει ωστόσο ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Σταθάκης, ο οποίος δεν επιθυμεί να προηγηθεί η τακτοποίηση των αυθαιρέτων, ...." ....... Δηλαδή εννοεί ο Σταθάκης να μεταβιβαστούν ατακτοποίητα τα αυθαίρετα στην Lamda ..???? , δηλαδή .... "Με λένε Ρίζο και τον νόμο τον γυρίζω" ....??? Και γιατί τάχα η τακτοποίηση τους από το Δημόσιο (ως προβλέπεται από τον νόμο) να του είναι .. αγκάθι...? Αφού : βάσει του αρ.114.1 η τακτοποίηση τους δεν απαιτεί την καταβολή παραβόλου ούτε και ειδικού προστίμου, άρα δεν επιβαρύνει το δημόσιο (κι αλλιώς να ήταν βεβαίως, απ τη μία τσέπη θα έβγαιναν και στην άλλη θα κατέληγαν..) ο χώρος των αυθαιρέτων εξαιρείται από την απαγόρευση ένταξης στον νόμο βάσει του αρ. 106.1 μπορούν να ενταχθούν στον νόμο από το Δημόσιο για μελλοντική κατεδάφιση και εν συνεχεία βάσει του αρ.106.3 να μεταβιβαστούν στην Lamda με αναγραφή της υποχρέωσης στο συμβόλαιο να αναλάβει η Lamda την έκδοση της άδειας κατεδάφισης και βεβαίως την κατεδάφιση. Όσο για τα υπόλοιπα αυθαίρετα που δεν μεταβιβάζονται στην Lamda, να φροντίσει το Δημόσιο να τα κατεδαφίσει αφού έτσι κι αλλιώς είναι εκτός της σύμβασης με την Lamda. Ξεφεύγει κάτι σε όλα αυτά, ....? ή κάτι άλλο κρύβεται .....????? Πάντως ακούστηκε ότι δεν είναι καθόλου αρεστό στους Γερμανούς το ότι θα μπουν και Κινεζικά κεφάλαια για το Ελληνικό .....
  9. Είχα πει πριν λίγο καιρό που έπεσε η γέφυρα της Καβάλας ότι ζούμε στην εποχή που "βρέχει" γέφυρες...... Το χειρότερο που συμβαίνει τελικά είναι ότι ως λαός και πολιτεία έχουμε μάλλον αρχίσει να το θεωρούμε κι αυτό ως μοιραίο μαζί με τα τόσα άλλα που, στον ταπεινό μας συμβιβασμό και την άθλια ανοχή μας, έχουμε μάθει να ανεχόμαστε κάποια χρόνια τώρα .... Όσο για το "Στο σημείο βρίσκονται ο Δήμαρχος ......" κ.λ.π στην επόμενη πεσμένη γέφυρα καλύτερα να γράψουν : Στο σημείο βρίσκονται κάποιοι απ΄όλους αυτούς που έλειπαν και αδιαφόρησαν μέχρι που έφτασε να πέσει η γέφυρα. ... Έτσι μαζί όλους σ ένα παλιοτσουβάλι ανώνυμα όπως τους αξίζει ..... Αφού.... θρηνήσαμε αδικοχαμένους από πλημμύρες, αδικοχαμένους από φωτιές.... πόσες γέφυρες ακόμη πρέπει να πέσουν δηλαδή .... πριν θρηνήσουμε αδικοχαμένους ΚΑΙ από γέφυρες ......????? !!!!!
  10. Άντε να δούμε και ΠΕΑ σε υπαίθρια λούνα παρκ ..... και πιστοποιητικά ακαίας δάσους για μεταβίβαση διαμ/τος σε πολ/κία του κέντρου... αν τα ζητάνε λογιστές και άλλοι ..... τζάμπα γέλιο.....
  11. (37,7 εκατ. €+4,7 εκτ.€) = 42,4 εκατ. € !! έχουν συγκεντρωθεί για τους πυρόπληκτους, ενώ ΔΕΝ έχει εκταμιευτεί απ΄αυτά ούτε 1€ κατά την επίσημη μαρτυρία του κ. Βούτση . https://www.in.gr/2018/11/16/greece/oute-ena-eyro-stous-pyropliktous-apo-mati-kai-kineta/ Ο δε πρωθυπουργός είπε σε πυρόπληκτη στο Μάτι: «και να έπαιρνες τα 2.000 ευρώ, θα τα σπατάλαγες" αντίστοιχα λοιπόν κατά Σπίρτζειον εφαρμογή : "Τι θέτε λοιπόν Κοι Μηχανικοί αμοιβές και έξοδα κίνησης και ασφαλιστική κάλυψη να σας δίναμε, αφού και να τα παίρνατε θα τα σπαταλάγατε ....!!!!" Η χειρότερη σπατάλη όμως που έγινε ποτέ,....... ήταν η σπατάλη των ψήφων που πήρατε για να βγείτε ...!!!
  12. "Το ανησυχητικό είναι ότι τα κιβώτια χρησιμοποιούνται πλέον παντού αντικαθιστώντας και κάθε τεχνικό έργο αντιστήριξης ... " Μα κάτι τέτοιο φαίνεται να έγινε κι εδώ λοιπόν αντί του : " ........τα συρματοκιβώτια αποτελούν επένδυση του πρανούς στη συγκεκριμένη περίπτωση και όχι αυτόνομο τεχνικό έργο αντιστήριξης. "
  13. Απ΄όσα μπορώ να παρατηρήσω στην φωτό, η αστοχία συνέβη αρχικά στην ισορροπία του εδαφικού υλικού πίσω από τα συρματοκιβώτια και όχι σ΄αυτά. (θα μπορούσε δηλαδή αντιθέτως να είχε προηγηθεί θραύση του πλέγματος και μετακίνηση της λιθοπλήρωσης ). Μάλλον λοιπόν λόγω των ισχυρών καιρικών φαινομένων πέρασαν νερά στην στέψη του πρανούς με αποτέλεσμα την αύξηση της πίεσης ύδατος πόρων του εδάφους που λόγω και της μεγάλης κλίσης του πρανούς προκάλεσαν την κατολίσθηση....
  14. Πορτοκαλί και πολύ πολύ σωστά ! Ψηφοφορία όμως για το χρώμα !..... Αχ τι δημοκρατία είναι αυτή!... Όταν όμως η λατρεία του πλουραλισμού θέλει να δώσει (ντε και καλά) ίσες ευκαιρίες στο κάθε διαφορετικό, τότε παρακάμπτεται η επιστήμη, η γνώση, η εμπειρία, η τέχνη, η ιστορία, η αποτελεσματικότητα, η επιτελεστικότητα, (ακόμη και η φυσιολογικότητα ....) . Ειδικά δε, μιλώντας για χρώματα, στην νεολογική αυτή "φιλοσοφική" βάση της "ίσης ευκαιρίας", αυτιά να 'χεις πολλά, ν ακούς την κάθε ίση γνώμη από τον κάθε άνισο ψηφοφόρο....! Το θέμα για όσους από εμάς έχουμε ασχοληθεί με την παραγωγή κατοικιών και επαγγ. κτιρίων είναι γνωστότατο αφού στην φάση χρωματισμού του κτιρίου τσουπ !! ξεφυτρώνουν πάντα όλοι ως ειδικοί - ανειδίκευτοι, από γειτόνους μέχρι συγγενείς των ιδιοκτητών, ακόμη και ενοικιαστών, οι οποίοι θα εκφέρουν την ...σοφή τους χρωματολογική κρίση για να "σώσουν" το κτίριο από ένα τυχόν "μας πως το βάψατε έτσι καλέ!" ..... Και όλοι τους βεβαίως μακράν απέχοντες από χρωματολογικούς και χρωμοσυνθετικούς κανόνες, αίσθηση χρωματικής αρμονίας, και συνδυασμούς με την ογκοπλαστική μορφολογία του υποκειμένου κτιρίου. Εδώ όμως στο τραμ τα πράγματα είναι σοβαρότερα από ότι μία άστοχη επιλογή χρωματισμού σε κτίριο. Μπορείς δηλαδή με το κατάλληλο χρώμα (όπως το πορτοκαλί εν προκειμένω) να σώσεις κάποιους από ατυχήματα, και το λιγότερο να έχεις μικρότερο κόστος ζημιών. Πρέπει να τονιστεί ότι στο τραμ υπάρχει η μοναδική ιδιομορφία σε σχέση με τα άλλα μέσα μεταφοράς στους δρόμους, ότι είναι ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ και ως εκ τούτου το τραμ έχει παντελή αδυναμία ελιγμών αποφυγής κινδύνου, όπως βεβαίως και ότι είναι ογκώδες και βαρύ. Προκύπτει λοιπόν απαραιτήτως η επιλογή του χρώματος του να βοηθά στον εύκολο εντοπισμό και την άμεση αντίληψη του από τους πεζούς και άλλους οδηγούς. Από την άλλη πλευρά είναι γνωστό ότι τα χρώματα έχουν συγκεκριμένες ψυχολογικές επιδράσεις στον άνθρωπο , όπως και αντιστρόφως ο άνθρωπος επιλέγει για το περιβάλλον του χρώματα που του κατευθύνει ο εκάστοτε ψυχισμός. Η επιλογή και ο ρόλος των τριών χρωμάτων (πράσινο-πορτοκαλί-κόκκινο), που καθορίζουν ασφαλώς (κατά το δυνατόν) την κίνηση, ΔΕΝ ΠΡΟΕΚΥΨΕ από "δημοκρατικές" διαδικασίες ψηφοφορίας, αλλά από την επιστημονική διαπίστωση πρωτίστως ότι το μάτι του οδηγού αντιλαμβάνεται πιό γρήγορα και καθοριστικά το πορτοκαλί-κίτρινο χρώμα και δευτερευόντως το κόκκινο. Το "γιατί στο πορτοκαλί", έχει αποδοθεί από ψυχολόγους ότι το χρώμα αυτό αποτελεί συγγενή παράσταση της φωτιάς και προκαλεί υποσυνείδητη ενστικτώδη κινητοποίηση προστασίας μας από τον κίνδυνο. EDIT: Επίσης το κίτρινο-πορτοκαλί είναι το χρώμα που διαθλάται λιγότερο (μετά το κόκκινο) σε συνθήκες ομίχλης και έτσι διακρίνεται το αντικείμενο από μακρύτερα. Ευνόητο είναι βέβαια ότι αντίστοιχα το ασημί και γκρι χρώμα θα ήταν το καλύτερο χρώμα παραλλαγής για να περνάει το τραμ απαρατήρητο (όντας και αθόρυβο!) μέχρι βεβαίως ν ακουστεί το μπαμ ή το ωχχχ! Θα μπορούσε κανείς να γράψει πολλά όπως και για τις χρωματικές επιλογές αυτοκινήτων σε κράτη με φοβερές ομίχλες (τουλάχιστον παλαιότερα που το life style του γκρι-μαύρο-ασημί παντού και σε όλα δεν ήταν σοβαρότερο του σκέτου ..life). Να θυμίσω ότι στην δίκη του οδηγού για το θανατηφόρο ατύχημα του James Dean που ανυποψίαστα κάθετα έκλεισε τον δρόμο στην Porche του Dean με ένα ογκώδες Αμερικάνικο δίτονο αμάξι (την 30-9-55) απολογήθηκε ότι δεν κατάλαβε καθόλου πάνω στην άσφαλτο ότι ερχόταν ένα ΑΣΗΜΙ αυτοκίνητο (ήταν και ασυνήθιστα μικρό για τα Αμερικάνικα πρότυπα τότε ...) Θα καταλήξω λοιπόν για τον χρωματισμό του τραμ στο: "αφήστε την γνώση, την εμπειρία, την επιστήμη να κρίνουν" και κρατήστε το δικαίωμα ψήφου μόνο για διάφορα survivor και eurovision ώστε να συνεχίσουν να βαυκαλίζουν κάποιους ανεγκέφαλους ότι μπορούν έτσι να διαμορφώνουν τον κόσμο γύρω τους ....... Με μερικά πράγματα ΔΕΝ παίζουν και το τραμ ΔΕΝ είναι για ψηφοφορίες παιδιών....
  15. Θα παρακάμψω την επικριτικότητα των λόγων σου που απρόκλητα μας βγάζουν ανενημέρωτους και τεμπέληδες που βαριόμαστε τάχα να ψάξουμε 2 κλικ μακριά μας όπως στο: " Το γεγονός ότι εμείς δεν είμαστε ενήμεροι δεν κάνει τους νομοθέτες ανέντιμους. Η απάντηση είναι 2 κλικ μακριά μας, καλό είναι να ψάχνουμε όταν έχουμε μια απορία και να μην κάνουμε σενάρια.", αλλά και το σπουδαιότερο ότι δεν το αντιλαμβάνεσαι. Εδώ πάντως στο site μαθήματα αυτογνωσίας δεν μπορούν να σου δοθούν..... Μπαίνοντας λοιπόν στο ίδιο το θέμα κι ενώ περίμενα από σένα έναν "....eco-gourou" την καταληγμένη και αποδελτιωμένη παράθεση αποδεικτικών στοιχείων και συμπερασμάτων σχετικών μελετών, μας αραδιάζεις εδώ τα link στην σκέψη του "άντε βρες τα τώρα και έλα να μας τα πεις". Σε ένα πιθανό αντίλογο δηλαδή πάνω στο " Performance Based Design" (αντισεισμικός σχεδιασμός Φ.Ο βάσει επιτελεστικότητας) θα έστελνε κάποιος χωρίς παραπομπές κι ανεπεξέργαστα όλον τον ΚΑΝ.ΕΠΕ, ίσως και τον E.C.8 !!! ???.... Είναι αλήθεια όμως ότι στις μέρες μας που είναι εύκολη η υπερπληροφόρηση και η υπερπαροχή στοιχείων, αυτό διευκολύνει το πέρασμα αντιλήψεων και θέσεων που δεν τεκμαίρονται κατ΄ανάγκη απ΄ το περιεχόμενο τους, όπως με το "ΠΡΟΦΑΝΩΣ.." που είπες, αφού μέσα στον όγκο των δεδομένων, επαναπαύονται κάποιοι στο .... "πφφφ...ποιός θα τα ψάξει τώρα.... "! (Ο Χρυσοχοϊδης είχε την εντιμότητα να δηλώσει στη Βουλή ότι ήρθαν τόμοι ολόκληροι από τις Βρυξέλλες και υπέγραψαν χωρίς να ξέρουν το τι και το πως...! ) Απ' τις παραπομπές σου λοιπόν αντί του δικού σου : "Προφανώς και η χρήση επαναχρησιμοποιούμενων σκευών είναι περιβαλλοντικά φιλικότερη αντί της χρήσης σκευών μιας χρήσης. Ανάλογα τα υλικά οι ελάχιστες φορές επανάχρησης για να ισχύει κάτι τέτοιο είναι από 2 έως 10 φορές" ισχύει ότι: στα επαναχρησιμοποιούμενα έχουν για το 48% των χρηστών καθοριστικά επιβαρυντική επίπτωση οι παράγοντες (νερό, απορρυπαντικά, ενέργεια) που έθιξα και που επιβεβαιώνονται στο: όσον αφορά δε, στην υποεκτίμηση σου ότι τάχα "Ανάλογα τα υλικά οι ελάχιστες φορές επανάχρησης για να ισχύει κάτι τέτοιο είναι από 2 έως 10 φορές" (!!!!!!!) .... βλέπουμε αντιθέτως να ισχύει ότι : ή πολλώ μάλλον ......ότι : και ότι : όπως ότι: Επίσης από αυτό : φαίνεται καθαρά ότι η κατάργηση των paper cups υπέρ των travel mugs (στην Αγγλία ήδη έχει δοθεί γραμμή στους καταναλωτές) επιβαρύνει το "Quality of Eco systems", να προσθέσω δε ότι στην περίπτωση χρήσης πλαστικών one use και όχι του ως άνω πλαστικοποιημένου χαρτιού (που απαιτεί νερό για την χαρτοπολτόμαζα) η επιλογή Travel mug πιθανότατα επιβαρύνει ΚΑΙ το "Water consumption" ..... Αλλού αναφέρεται και πολύ σωστά, ότι το ισοζύγιο των "Reusable vs single use" επιπτώσεων σε CO2 επηρεάζεται και από το ποσοστό συμβολής των Α.Π.Ε στην παραγωγή ηλ. ενέργειας σε κάθε χώρα. Απ΄όλα τα παραπάνω, αντίθετα από τα "Προφανώς ...." σου και πριν προλάβει να γυρίσει ο χρόνος από την υπερπαράθεση στοιχείων, θεωρώ ότι κάθε καλόπιστος αναγνώστης διαπιστώνει ότι το θέμα των επιπτώσεων ΔΕΝ είναι μονοσήμαντο, ΔΕΝ είναι προφανές, σίγουρα όμως έχουν βιαστεί κάποιοι να ...τελεσιδικίσουν με πολιτικοοικονομικά κριτήρια όπως σωστά επισημαίνει και ο Konstantinos IB.... Η μη ξεκάθαρα καταληγμένη επιστημονική θέση στο θέμα φαίνεται και από την αμηχανία τους στην προβολή της κατάργησης των one use όπως: Εκτός πιά κι αν είναι να καταφύγουμε και σε λύσεις-ξεφτίλα του τύπου: ή : ή στέρησης του τύπου: Υ.Γ Θεωρώντας λογικά ότι θα πρέπει να δεχτείς τα παραπάνω, έστω κι αν διαψεύδουν τα "προφανώς ..", αφού εσύ ο ίδιος τα παρέθεσες......, όπως κι επειδή προσωπικά δεν αισθάνομαι στρατευμένος σε καμία ιδεοληπτική θέση, ούτε έχω κάποιο όφελος σε περαιτέρω αντιλόγους (έχω άλλα να κάνω), δεν θα συνεχίσω το τραινάκι της αντιπαράθεσης.... (κάλλιο για τις γιορτές το ..... τραινάκι του Χριστουγεννιάτικου δέντρου )....... ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.