Jump to content

imhotep

Core Members
  • Content Count

    833
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

imhotep last won the day on July 27 2018

imhotep had the most liked content!

Community Reputation

1,652 Άριστη

About imhotep

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    μουσική, γλώσσες διάφορες, comics, ταξίδια, τα ξύδια, H0 scale & f. world peace
  • Τοποθεσία
    ον δη ρόουντ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Recent Profile Visitors

5,859 profile views
  1. πολύ ωραία και σωστά τα περισσότερα στους προβληματισμούς που αναπτύχθηκαν να θέσω μια άλλη διάσταση στο θέμα είναι προφανές ότι το κόστος των οχημάτων και η οικολογική επιβάρυνση είναι πολλαπλάσια των προβαλλομένων ωστόσο το μἐλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας όπως και όλων των σήμερα γνωστών τμημάτων της οικονομίας ως προς την χρήση αντικειμένων είναι σε άλλο μήκος κύματος από την σημερινή πραγματικότητα ήδη λ.χ. τα προγράμματα των η/υ και των συνεχώς αναπτυσσόμενων εφαρμογών στα κινητά (μέσω των οποίων εκπαιδεύεται η νέα γεννιά) είναι αλλού που? στην ενοικίαση/χρέωση της χρήσης. δηλ. η ιδιοκτησία θα είναι λίαν συντόμως παρελθόν. αυτό που θα χρεώνεται ο καταναλωτής θα είναι η χρήση. στα αυτοκίνητα θα υπάρχουν εταιρείες "ενοικίασης" από όπου θα παίρνεις ότι είναι διαθέσιμο και θα το χρησιμοποιείς για όσο χρειάζεσαι (όπως γίνεται λ.χ. με τα πατίνια στη Θεσσαλονίκη και αλλού έτσι κι αλλιώς η μικρή ιδιοκτησία είναι εχθρός του συστήματος (του οποιουδήποτε) και θα καταστραφεί (πάρτε και κανένα μάθημα από την "κρίση") οπότε για τους πραγματικούς ιδιοκτήτες της οικονομίας όλα αυτά είναι αδιάφορα θα επιβάλλουν αυτό που θέλουν και οι "ιδιώτες" θα καταναλώνουν αναγκαστικά αυτό που διατίθεται (καληώρα όπως στα "σοσιαλιστικά καθεστώτα" που είχες ένα είδος μακαρόνι να φας) έτσι θα έχετε αυτοκίνητο, θα το χρησιμοποιείτε αλλά δεν θα είναι ιδιόκτητο. θα πληρώνετε την χρήση. αυτά να είστε καλά και με υγεία
  2. ο χρόνος φόρτισης είναι ιδιαίτερα σημαντικός αν συζητάμε για υπεραστική χρήση του αυτοκινήτου. π.χ. ένα ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη κανένα από τα διαφημιζόμενα μοντέλα δεν έχει την αυτονομία να το κάνει οπότε τι? θα θέλει 5 ώρες ταξίδι και μια στάση 10 ωρών για ενδιάμεση φόρτιση??? ή δεν κατάλαβα κάτι??
  3. τι είναι ένας δικηγόρος στον πάτο της θάλασσας? μια καλή αρχή τι είναι χίλιοι δικηγόροι στον πάτο της θάλασσας? μόλυνση btw οι δικηγόροι βλέπουν το κτηματολόγιο ως πηγή εισοδήματος εσαεί γιατί με την προχειρότητα και αοριστία που γίνεται μιλάμε για έτη επί ετών δικαστικών διαμαχών για τις διορθώσεις στη Βοιωτία (εν όψει και εν γνώσει αυτού) δικηγορικός σύλλογος δήλωσε επισήμως ότι προσφέρει "δωρεάν" από τα μέλη του την σύνταξη των δηλώσεων
  4. θεωρητικά η αγροτική οδός θεωρείται πρόσωπο παρά το ότι ως προς τον υπολογισμό των αποστάσεων του κτιρίου θεωρείται όριο. άρα πλάγια όρια είναι τα κάθετα προς την αγροτική και πίσω το έναντι αυτής (σε ένα απλό σχήμα γηπέδου) ως εκ τούτου ως μη πλάγιο και μη πίσω όριο η οδός δεν υπάγεται στην παρέκκλιση
  5. έτσι για νά 'χουμε να λέμε η πλατεία ομονοίας (που ούτε πλατεία είναι ούτε ομονοίας) έχει αναπλαστεί ανακατασκευαστεί χ φορές στην ιστορία της αποτελώντας το ιδανικό πρότυπο των "έργων βιτρίνας" καθώς στους γύρω δρόμους τα πεζοδρόμια έχουν κατασκευαστεί 1 φορά ίσως και καμία ως εκ τούτου στην επόμενη ανάπλαση μπορεί να γίνει ελικοδρόμιο
  6. σχετικό με θύματα του κτηματολογίου
  7. @jogoynela το μέτρο δεν είναι νέο, είναι ο περιβόητος νόμος κατρούγκαλου που ψηφίστηκε 6 μήνες πριν αρχίσει να εφαρμόζεται (2016/17) κάποιοι γράφαμε τότε και εδώ και σε δημόσια μέσα ενημέρωσης και στην διαβούλευση για την καταλήστευση των ελ.επ. σε συνδυασμό και με τα φορολογικά νομοσχέδια κάποιοι έκαναν και κινητοποιήσεις στο βρόντο απλώς για τον κλάδο και ειδικά τα συλλογικά του όργανα ισχύει ότι έγραψε και ο laxanos
  8. πχιος? αυτός ο βουτηχτής? ξέρεις είμαι κι από τη Λαμία ή δεν την μάθατε στη γεωγραφία?
  9. εκεί που πήγα να τσικνίσω στην πατρίδα μου (τη γεννέτειρα) τη Λαμία είχανε γαύρο τηγανιτό (με σως βαζελίνης από το προηγούμενο) βέβαια μπορεί να χάσανε για να μην πέσουν μαζί μας στην κλήρωση αφού η θυγατρική τους δεν μπόρεσε να μας αποκλείσει με όλα τα όργια που έγιναν χθες
  10. αν δεν έχει μαγαζιά για περατζάδα εμφανίσεων στους σταθμούς και τραπεζάκια για φραπέ δεν θα δει κόσμο το μετρό
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.