Μετάβαση στο περιεχόμενο

georgios_m

Core Members
  • Περιεχόμενα

    2.406
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    12

2 Ακόλουθοι

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    ΑΘΗΝΑ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

5.001 profile views

georgios_m's Achievements

Community Constructor

Community Constructor (3/15)

  • Helpful Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

667

Φήμη στην κοινότητα

  1. Ενώ για το γραφείο οι πληροφορίες είναι συγκεκριμένες για το εργοτάξιο η εικόνα είναι ασαφής. Ποιο είναι το ακριβές περίγραμμα μιας θέσης μηχανικού εργοταξίου; Η περιγραφή του Τέτρις αντιστοιχεί περισσότερο στη σύγκριση δημόσιων - ιδιωτικών έργων και όχι τόσο στην εργασία γραφείου - εργοταξίου. Θεωρώ επίσης λάθος το να λέμε ότι το εργοτάξιο δεν συνιστάται στις γυναίκες που θέλουν να κάνουν οικογένεια. Όσο το λέμε αναπαράγουμε στερεότυπα και αποδεχόμαστε ως φυσιολογικές κακές εργασιακές συνθήκες που πλήττουν εξίσου και τον άνδρα. Ίδιες και χειρότερες συνθήκες με άσχημα ωράρια, πίεση και χαμηλές αμοιβές μπορεί να υπάρχουν και σε ένα περιβάλλον γραφείου.
  2. Εγγραφή στο ΤΕΕ απαιτεί και ο διορισμός στο δημόσιο. Επίσης ξεκλειδώνει τη δυνατότητα συμμετοχής σε σεμινάρια και άλλες δράσεις ωφέλιμες για νέους μηχανικούς και όχι μόνο. Τέλος, δίνει δικαίωμα συμμετοχής στις εκλογές. Γενικά καλό είναι να γράφεται κανείς αμέσως, διότι ποτέ δεν ξέρεις αν η εξέταση ξαφνικά δυσκολέψει ή αραιώσει η συχνότητά της.
  3. 1. Αν κατάλαβα καλά προτίθεσαι να διαθέσεις 4 - 5 επιπλέον χρόνια προετοιμασίας για τις πανελλήνιες. Θεωρητικά εφικτό είναι, ωστόσο δεν συνηθίζεται. Δηλαδή στα πολυτεχνεία αυτά πηγαίνει όποιος επιτυγχάνει στα μαθηματικά αβίαστα και εντός των χρονοδιαγραμμάτων. Τα 4 - 5 επιπλέον έτη είναι ο χρόνος για να βγάλει κανείς τη σχολή του, όχι για να προσπαθεί να μπει. 2. Μεταξύ όσων ανέφερες υπάρχουν σχολές αρκετά έως και πολύ δύσκολες, που ακόμα και όσοι πέρασαν αβίαστα φτάνουν στα όριά τους για να τις τελειώσουν. 3. Για το αντικείμενο που θέλεις θα χρειαστούν σίγουρα κι άλλες σπουδές. Πιθανότατα να μην υπάρχει καν, οπότε θα πρέπει κατά κάποιο τρόπο να το δημιουργήσεις εσύ, πράγμα που προσθέτει κι άλλες αβεβαιότητες. 4. Για τις ειδικότερες δυνατότητες κάθε σχολής μπορείς να ενημερωθείς μελετώντας το ερευνητικό έργο που παράγουν. 5. Πέρνα πρώτα και βλέπουμε. Μέχρι τότε, μπορεί αμφότερα να έχουν ξεπεραστεί και να σε ενδιαφέρει και σένα κάτι άλλο.
  4. Αφού όπως λες ξέρεις, σου αρέσει και διαθέτεις εργαλεία, γίνε μάστορας. Μπορείς να ασκείς και τα δύο επαγγέλματα ταυτόχρονα, του μηχανικού και του μάστορα, αναλόγως τι δουλειές σου τυχαίνουν αρχικά και στην πορεία θα κάνεις επιλογή τις πιο επικερδείς και αυτές με το λιγότερο στρες.
  5. Άρα δε σου φταίει σε κάτι η μελέτη, ειδικά η στατική. Την κρατάς και επιλέγεις να στην υλοποιήσει ο οικονομικότερος εργολάβος.
  6. Ωστόσο η μελέτη που έχεις τυγχάνει να συμφωνεί με αυτό που προτείνουμε όλοι άρα πιθανότατα κι ο νέος μηχανικός. Μήπως τελικά η εταιρεία δεν συμπεριφέρεται τόσο άσχημα όσο νομίζεις;
  7. ναι. να το συμμαζέψεις αφαιρώντας τα ξερά αλλά ο κορμός να παραμείνει μέχρι κάποιο ύψος. μέχρι ποιο σημείο επιτρέπεται χωρίς άδεια;
  8. Σε υγιές δέντρο κλάδεμα σημαίνει να αφήσεις τουλάχιστον ένα κλαδί ώστε να παραμείνει ζωντανό. Σε ξερό δέντρο; Μέχρι ποιο ύψος το κλάδεμα θεωρείται κόψιμο και χρειάζεται άδεια μικρής κλίμακας;
  9. Μια βόλτα σε κεντρικό δρόμο ή καλύτερα μια επίσκεψη σε μεγάλο γκαράζ δείχνει ότι το μέσο αυτοκίνητο είναι premium άρα χρήματα και για ηλεκτρικό υπάρχουν. Είτε αξίζουν είτε όχι, το γεγονός είναι ότι συνεχώς αυξάνονται. Στο μεταξύ και τα συμβατικά καινούργια ακριβά πλέον είναι κι αυτά και δυσεύρετα.
  10. Το ηλεκτρικό όσοι το παίρνουν το παίρνουν για τη χρηστικότητα του. Μπορεί μακροπρόθεσμα να χάνουν λεφτά αλλά δεν τους νοιάζει και τόσο γιατί η αναπλήρωση τους είναι θέμα ημερών. Για χρήσεις που θέλουν πιο πολλή ισχύ έχουν και το συμβατικό.
  11. Μήπως οι γερμανικές βιομηχανίες δυσκολεύονται να καλύψουν τη ζήτηση και το παίζουν ξαφνικά οικολόγοι;
  12. Σοβαρά τώρα πιστεύετε ότι αλλάζει κάποιος νωρίτερα το αυτοκίνητο του με κίνητρο τις τεχνολογίες που το κάνουν πιο πράσινο; Νομίζω πως είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει τον καταναλωτή.
  13. Άραγε οι μετρήσεις αυτές έχουν λάβει υπόψη τη φύρα που γίνεται στα καύσιμα όταν ο κινητήρας λειτουργεί τζάμπα στο καθημερινό μποτιλιάρισμα; Γιατί τότε το ηλεκτρικό μπορεί να αποδειχθεί ακόμα πιο "καθαρό". Συνυπολογίζοντας και τη μουτζούρα που σου αφήνει ένας ΜΕΚ στο γκαράζ, το θόρυβο, τη βρώμα της βενζίνης και τη φασαρία του συνεχούς ανεφοδιασμού, το ηλεκτρικό είναι μεγάλη εξυπηρέτηση. Πληρώνεις εφάπαξ ένα μεγάλο ποσό αλλά ξεμπερδεύεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.