Jump to content

georgios_m

Core Members
  • Content Count

    2,060
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

georgios_m last won the day on February 5 2019

georgios_m had the most liked content!

Community Reputation

558 Εξαιρετική

3 Followers

About georgios_m

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    ΑΘΗΝΑ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

2,669 profile views
  1. Δε χρειάζεται συμβόλαιο. Αυτά μπορούν να διασφαλισθούν με ηλεκτρονικά μέσα. Τσιπάκια που εκτός από την "ταυτότητα" της μπαταρίας θα αναφέρουν και την κατάστασή της. Δηλαδή και να κλέψεις τη μπαταρία να σου είναι άχρηστη. Κι αν βρεθούν στην κατοχή σου υλικά που απέσπασες χωρίς παραστατικά οι τιμωρίες να είναι μεγάλες.
  2. 1) πώς να ακουστεί εάν το θεσμικό πλαίσιο είναι τόσο αυστηρό; τέτοιος κλάδος μπορεί να ξεκινήσει μόνο μέσα από τις ανακατασκευές. και αν ξεκινήσει, σίγουρα θα πάει καλά γιατί δε χρειάζονται τα φοβερά μηχανουργεία που φτιάχνουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. ακόμα και με ανακυκλωμένα υλικά γίνεται. 2) φυσικά και κάνουν! αυτά θέλουμε! Τι απάτες;
  3. Πόσα κιλά χαλκό αναμένεται να έχουν τα αυτοκίνητα αυτά (πηνία κινητήρων, πλεξούδες κλπ); Επιπλέον πολύτιμος στόχος θα είναι και οι μπαταρίες. Ιδιοκτήτες που δε διαθέτουν χώρο στάθμευσης/φόρτισης, μπορούν να παίρνουν τις μπαταρίες σπίτι τους και να τις φορτίζουν εκεί για να μη τους τις κλέβουν κιόλας. Μπορούν επίσης να έχουν και ανταλλακτικές ώστε πάντα να υπάρχει κάποια έτοιμη. Θα έχουμε κι από ένα καρότσι για τη μεταφορά. Μπορεί να δημιουργηθούν και υποσταθμοί φόρτισης για σκέτες μπαταρίες σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο. Το πιθανό μπέρδεμα των μπαταριών και των καλωδίων μπορεί να αντιμετωπιστεί με κάποιο πρότυπο αναγνώρισης (barcode?) που θα κατανέμει και τις χρεώσεις. Η νέα αυτή τεχνολογία μπορεί να εισαγάγει και νέες αντιλήψεις περί ιδιοκτησίας αυτοκινήτου. Δηλαδή να ξεφύγουμε από τη λογική του ιδιόκτητου οχήματος και να υπάρχει ένας στόλος κοινόχρηστος (είτε του δήμου, είτε εταιρείας ενοικίασης) και με κάποια εφαρμογή στο κινητό να ενημερώνεσαι πού είναι το πλησιέστερο ελεύθερο όχημα και να το χρησιμοποιείς μόνο όσο το χρειάζεσαι. Για την απόκτηση, τη φόρτιση και τη συντήρηση του στόλου θα φροντίζει ο διαχειριστής. Αυτό θα περιορίσει και την πληθώρα των οχημάτων που βρίσκονται στις πόλεις και τα οποία την περισσότερη ώρα είναι σε ακινησία και πιάνουν χώρο. Η αυξητική τάση στα τέλη κυκλοφορίας και στη χρέωση της στάθμευσης στο δημόσιο χώρο δείχνουν πως οδεύουμε και προς τέτοιες αλλαγές. Δικό τους αυτοκίνητο μπορεί να έχουν μόνο οι πολύ πλούσιοι. Επίσης, υπάρχουν και οι τεχνολογίες αυτοφόρτισης των οχημάτων με ηλιακή ενέργεια. Πρωτότυπα έχουν φτιαχτεί πολλά, ίσως τη δούμε και στο εμπόριο αυτή την επιλογή.
  4. Και το κινητό μπορεί να το ξεχάσεις πριν κάτι έκτακτο αλλά αυτό δε στάθηκε εμπόδιο στην εξάπλωσή του. Γενικά τα πρακτικά ζητήματα (αυτονομίες, μπαλαντέζες κλπ) εμένα δε με αγχώνουν. Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να αποδειχθεί και πρακτικότερη. Με ένα καλώδιο παρακάμπτεις ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα των καυσίμων (δεξαμενές, βυτία.. αυτά δηλαδή δεν πιάνουν χώρο;) Στέκομαι κυρίως στο ότι προς το παρόν η τεχνολογία αυτή διατίθεται μόνο σε "κλειστή" μορφή, πράγμα που καθυστερεί την απαλλαγή μας από τις εισαγωγές καύσίμων και τις εκπομπές ρύπων. Προφανώς και δεν πρόκειται το δυαράκι του πέμπτου να ρίξει μπαλαντέζα για να φορτίσει αμάξι 60 χιλιάδων ευρώ διότι το ίδιο το δυαράκι δεν πιάνει 60 χιλιάρικα. Αν όμως το είχαμε λίγο πιο free το νομικό πλαίσιο, θα μας ενοχλούσαν τα κρεμασμένα καλώδια, όταν θα είχαμε τέτοιο οικονομικό όφελος και πιθανώς μια ευκαιρία για δουλειά σε εγχώριες επιχειρήσεις; Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι απαραίτητο να έχουν τη βαριά μορφή των συμβατικών, θα μπορούσαν να είναι ελαφράς μορφής και μικρού μεγέθους, ίσα να μετακινείται ο κόσμος καθαρά και φτηνά μέσα στις πόλεις. Και για έξω ας πάρει όποιος θέλει τα συμβατικά.
  5. Με σχεδόν διπλάσια αρχική τιμή, το κέρδος αυτό είναι πολύ μικρό για να πάρεις το ρίσκο. Πιθανότατα να μην κάνεις κιόλας τόσα πολλά χιλιόμετρα ώστε να αναπτυχθεί κι αυτή η διαφορά. Πχ εγώ μέσα σε 10 χρόνια έχω κάνει μόλις 40 χιλιάδες. Είναι πολύς ο κόσμος που το αυτοκίνητο το θέλει μόνο για να πάει τα παιδιά στο σχολείο και για να μεταφέρει κάποιο φορτίο. Η μικρή αυτονομία σα μειονέκτημα αυτούς δε τους ενδιαφέρει γιατί δεν πάνε ταξίδια ποτέ. Το ότι δεν υπάρχουν τόσα λεφτά μπροστά και ούτε φυσικά και κλειστό πάρκινγκ πρέπει κι αυτά να ληφθούν υπόψη ως μειονεκτήματα (δηλαδή το κόστος αυτού του πάρκινγκ πρέπει να προστεθεί στην εξίσωση). Κι αν έχεις όντως 25 χιλιάρικα διαθέσιμα, γιατί να πάρεις το φτηνότερο ηλεκτρικό και να μην πάρεις το ακριβότερο συμβατικό; Για τα σέρβις χωρίς τιμοκατάλογο πώς ξέρεις ότι θα είναι όντως φτηνότερα; Συνεκτιμώντας ότι στο συμβατικό πλην όσων ελέγχει το κτέο, πολύς κόσμος δε φτιάχνει τίποτα άλλο πχ στον κινητήρα. Και μπορεί αυτός να βγάλει πολλά χρόνια με στρόφαλο ή βαλβίδες που βαράνε. Στο ηλεκτρικό θα υπάρχει αυτή η δυνατότητα να το δουλέψεις στο όριο των αντοχών του; Θα μπορεί να το φτιάχνει ο μάστορας της γειτονιάς με ανταλλακτικά ιμιτασιόν και αμοιβή ολίγων ευρώ, ή θα είναι μαύρο κουτί και θα εξαρτάσαι από την αντιπροσωπεία;
  6. Στους υπολογισμούς βάλτε και το γεγονός ότι το ΜΕΚ όχημα το αγοράζεις μεταχειρισμένο με λίγα χιλιάρικα και κάνεις τη δουλειά σου ενώ στο ηλεκτροκίνητο ξεκινάς με πενταψήφιο ποσό. Πρέπει τα ηλεκτρικά να φτάσουν τις τιμές των μεταχειρισμένων (κι ας είναι κι αυτά μεταχειρισμένα) για να απασχολήσουν τον πολύ λαό.
  7. το ότι υπάρχουν 30 χιλιάδες (για όλα μαζί) δεν είναι περίεργο. το ότι θεωρούνται και πολλοί είναι το περίεργο.. αντισυνταγματική είναι η απαγόρευση της δυνατότητας μετατροπής, εάν το όχημα περνάει τους διαφόρους ελέγχους. μετατροπές γίνονται πχ στις ΗΠΑ. τελοσπάντων το θέμα είναι ότι θέλουν απλά να αλλαχτούν τα οχήματα, όχι η μέθοδος κίνησης.
  8. Η αντιοικονομικότητα της πρότασης αυτής δεν έγκειται τόσο στα ενεργειακά στατιστικά, όσο στο γεγονός ότι ο κόσμος δεν είναι σε θέση γενικώς να αντικαταστήσει το όποιο όχημα του, πόσο μάλλον και με ένα τόσο ακριβό και να πρέπει να μπει και σε νέο τρόπο υπολογισμού των εξόδων του. Το 20% θα τον σώσει; Πρέπει να δώσουν πολύ παραπάνω και μόνο με κοινωνικά κριτήρια. Τα 27500 άτομα λογικά φαίνονται ως αριθμός πιθανών ενδιαφερομένων, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι τους θεωρούμε μεγάλο πλήθος. Δηλ. οι λίγοι πόσοι θα ήταν; Έπειτα αν όντως γίνεται για το περιβάλλον, ας μπει στο παιχνίδι και η μετατροπή των συμβατικών σε ηλεκτρικά. Για οικονομία και στα άλλα υλικά κατασκευής. Γιατί να εκποιηθεί ολόκληρο το "παλιό" όχημα;
  9. Έτσι ναι. Ο φορολογούμενος. Απλά υπάρχει και μια ειδικότερη κατηγορία κορόιδου, αυτός που ενώ εμπλέκεται σε πρόγραμμα, στο οποίο μπήκε υπολογιστής από ΗΠΑ, μηχανήματα Γερμανίας, όργανα Γαλλικά, Ιαπωνικά, τό 'να - τ'αλλο ότι καλύτερο υπάρχει αλλά ο άνθρωπος.... Κινέζος...
  10. Από ότι καταλαβαίνω ο Κων/νος λέει ότι αν οι ανεμογεννήτριες σε κάποιους δεν αρέσουν, δεν πειράζει, ας βάλουμε άλλη μορφή ΑΠΕ να τους ικανοποιήσουμε κι αυτούς. Γιατί σώνει και καλά ανεμογεννήτριες;
  11. Αυτοί είναι το κορόιδο, ή εσύ; που το πρόγραμμα φροντίζει να δοθεί δουλειά σε όλους τους άλλους εκτός από εσένα...
  12. Για τις φόρμες ήμουν σίγουρος. Ειδικά αν είναι αγορασμένες από μαγαζί με εργαλεία. Τα συμβατικά ρούχα όμως; Λέτε γι' αυτό κάποιες επώνυμες μάρκες εργαλείων παρουσιάζουν ολόκληρες κολλεξιόν από ρούχα βαριάς εργασίας έως κάζουαλ καπελάκια, κουστουμάκια, τσάντες, ακόμα και κοσμήματα? για να τα χώσεις όλα ως ρούχα δουλειάς και να εκπέσουν; Ωστόσο όσα ξέρω είναι τόσο ακριβά που και να εκπέσουν...
  13. Εννοείται ότι πουλιέται και έτοιμο από χημικούς που κάνουν αυτή τη δουλειά. Το αν έχει νόημα εξαρτάται από τον όγκο που καταναλώνεις. Πάντως αυτά τα διαλύματα δεν είναι για μακροχρόνια φύλαξη. Δηλαδή αυτό το ένα λίτρο αν σου λένε ότι είναι ασταθές σε ότι μέρος και να το φυλάξεις σε λίγες μέρες θα είναι αναξιόπιστο. Γι' αυτό η επιλογή του να έχεις την οργάνωση να φτιάχνεις ακριβώς όσο χρειάζεσαι μπορεί και να είναι οικονομικότερη. Εξαρτάται από το αν τα λεφτά που μπορεί να σου αποφέρει μια ψεκασιά είναι περισσότερα από το κόστος ενός ολόκληρου Λίτρου που μετά θα πρέπει να πεταχτεί (?)... Να σου πω πεχάμετρο για στερεά πρώτη φορά ακούω. Ήξερα για δημιουργία διαλύματος στερεάς ουσίας ώστε να μετρηθεί μετά με συμβατικό πεχάμετρο..
  14. Φυσικά και μπορείς να το φτιάξεις αν έχεις στοιχειώδη εξοπλισμό (ζυγό ακριβείας, ογκομετρικό κύλινδρο και γυάλινη φιάλη). Για την πρώτη ύλη απευθύνσου σε μαγαζιά που πουλάνε χημικά για αναλύσεις. Ο βασικός όρος φύλαξης είναι το "μακριά από παιδιά". Ρώτα τους αλλά το πιθανότερο είναι το πεχάμετρο αυτό να μη διαφέρει από τα άλλα.
  15. Τελικά το συγκεκριμένο πακέτο συνδυάζει "ένσημα μηχανικού" χωρίς επιβάρυνση στις εισφορές;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.