Jump to content

BAS

Core Members
  • Posts

    3,446
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    59

BAS last won the day on August 22 2020

BAS had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

6,479 profile views

BAS's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

2.4k

Reputation

  1. Σε νέα οικοδομή που θέλουμε να βγει Α+ και θα βάλουμε αντλία θερμότητας , δεν μπορούμε να πάρουμε απαλλαγή από αέριο ? Επίσης αν βάλουμε και φωτοβολταϊκά γιατί πρέπει να έχουμε την υποχρέωση για παροχή κουζίνας αερίου ? Μήπως υπάρχει κάποια δυνατότητα απαλλαγής ?
  2. Πιστεύω ότι η μελέτη δεν θα είχε αυτό το σπαραξικάρδιο ύφος και θα είναι σάλτσες της δημοσιογράφου. Α και ποταμούς , δεν είχε ποτέ η Αθήνα. Ρέματα και χείμαρρους είχε και έχει. Ευτυχώς όμως που υπήρχαν και αυτά και έτσι έγιναν δρόμοι σημαντικού πλάτους , αφού η Αθήνα δεν χτίστηκε με δρόμους σημαντικού πλάτους .
  3. Ευχαριστώ για την απάντηση σου , αλλά δεν κάνω προέγκριση , αλλά έγκριση όρων δόμησης με τις νέες διατάξεις και το σύστημα ζητάει μόνο ανάθεση - ανάληψη.
  4. Μακάρι να γίνονται επενδύσεις , γιατί έχουμε πολλά μορφωμένα παιδιά που δεν βρίσκουν δουλειά και τέτοια εργοστάσια που είναι υψηλής τεχνολογίας , μπορούν να απασχολήσουν πολύ κόσμο . Αλλωστε ο νέος δακτύλιος θα είναι καθημερινά ανοικτός μόνο για αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων , όπως γίνεται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.
  5. Τι απαιτείται να υποβάλλουμε για προέγκριση όρων δόμησης για άδεια κατηγορίας 3 ? Το σύστημα λέει ανάθεση - ανάληψη . Ανεβάζουμε τις προηγούμενες άδειες και γράφουμε τι θα φτιάξουμε στα στοιχεία του διαγράμματος δόμησης , χωρίς να υποβάλλουμε σχέδιο , ή πρέπει να υποβάλλουμε και διάγραμμα δόμησης ? Τοπογραφικό χρειάζεται να υποβληθεί ? Ακούω διάφορα και δεν μπορώ να έχω επικοινωνία με την αρμόδια υπάλληλο της τοπικής υδομ.
  6. Δεν θα ήθελα να σχολιάσω την αρχιτεκτονική , καθότι περί ορέξεως ουδείς λόγος και ότι υπάρχουν αρκετοί που θα τους άρεσε κάτι τέτοιο. Εχει μία λογική της δημιουργίας δικού του περιβάλλοντος και όλα κοιτάνε εσωτερικά . Αλλά θα το κρίνω επιχειρηματικά , ως πωλητής . Το οικόπεδο είναι μεσαίο και δίπλα έχει παλαιές και αδιάφορες κατασκευές , αλλά είναι ψηλότερες. Γράφει όμως για θέα στην Αθηναϊκή Ριβιέρα. Προφανώς αυτό σημαίνει θέα θάλασσα. Δεν βλέπω όμως να υπάρχει θέα θάλασσα . Αν υπήρχε θα ήταν λάθος να μην κάνεις ψηλότερο το κτίριο, για να έχεις περισσότερες κατοικίες που θα βλέπουν θάλασσα. Αρα μάλλον πρόκειται για οικόπεδο μη προνομιούχο , που ίσως η μόνη λύση για να πωληθούν τα σπίτια σε υψηλές τιμές , θα ήταν η διαφορετικότητα του σχήματος και η εσωτερικότητα . Αυτά όμως δεν μας τα λέει το μάρκετινγκ που προωθεί η είδηση , οπότε θα μπορούσε κάποιος να πει ότι κάπου μας παραπλανά.
  7. Μακάρι να γίνει να δώσει δουλειές σε κόσμο και να έλθουν και άλλες εταιρείες . Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ίσως χρειάζονται πιο μορφωμένο προσωπικό που μπορεί να βρεθεί σε πιο πλούσιες χώρες και όχι όπως τώρα που μόνο το φτηνό μεροκάματο καθορίζει το τόπο κατασκευής και έχει γεμίσει η Τουρκία εργοστάσια. Οσο για το κόστος , τα 22000 αν έχουν επιδότηση 4-5000 κατεβαίνουν στα 17-18 και αν το κόστος λειτουργίας τους είναι 2 ευρώ τα 100 χλμ και με δεδομένο ότι δεν έχουν τόσα εξαρτήματα που θα θέλουν συντήρηση και επισκευές, εύκολα γίνεται το αμάξι κάποιου που κάνει πολλά χλμ στην πόλη και έχει και δυνατότητα φόρτισης. Για τις μπαταρίες , όταν τώρα η Τογιότα δίνει 11 χρόνια εγγύηση στα υβριδικά της , προφανώς δεν ενδιαφέρει η αλλαγή τους , γιατί ένα αμάξι κόστους 17000 μετά τα 12 χρόνια , αν πωλείται δεν θα πωλείται πάνω από 2000 . Και προφανώς όταν κάποιος σχεδιάζει Ευρωπαϊκά και παγκόσμια για πωλήσεις , δεν τον ενδιαφέρει η ψωροκώσταινα και ότι η φτώχεια της την αναγκάζει να κρατάει τα αμάξια 15-20-25 χρόνια.
  8. To ερώτημα μου είναι αν μπορεί η σοφίτα , που έχει το κανονικό εμβαδόν , να χωριστεί σε δύο δωμάτια και ένα μπάνιο. Μέχρι πριν τον τελευταίο νόμο , μίλαγαν για WC, δηλαδή χωρίς ντουζιέρα. Ο τελευταίος νόμος που δίνει την δυνατότητα κλειστού χώρου δεν το ξεκαθαρίζει.
  9. Στα σκαριφήματα που έχει ανεβάσει ένας άριστος υπάλληλος της πολεοδομίας Θέρμης , αναφέρεται στο θέμα των σοφιτών και το αν επιτρέπονται κλειστοί χώροι για την εγκύκλιο ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/50360/1376/12.06.2020. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να την βρω στον γούγλη . Εχουμε κάτι περισσότερο
  10. Αρα το πρόβλημα είναι ότι επιτράπηκε η αλλαγή χρήσης .
  11. To κυρίαρχο ερώτημα , πέρα από τις νομικούρες και τις προσπάθειες να φανούν αθώοι οι δασικοί υπάλληλοι , είναι γιατί ένα δάσος βρέθηκε οικιστική περιοχή . Αυτό έχει και άλλα ερωτήματα . Το δάσος του 1835 , αλλά και του 1935 , ήταν καλλιέργεια . Δηλαδή είναι λογικό να υπάρχουν ιδιωτικά δάση , που είναι καλλιέργειες . Και σήμερα τα δάση στην επαρχία είναι κυρίως καλλιέργειες , όπως τα δάση της Εύβοιας . Διαπιστώνουμε όμως διαχρονικά , κυρίως από την μεταπολίτευση και μετά , ότι υπάρχει ένας στόχος να θεωρηθούν όλα τα δάση ως κρατικά . Αυτό έχει πολλές ερμηνείες , από εμμονές εξουσίας των διαχειριστών τους , έως και άλλες περίεργες σκέψεις , τις οποίες τις αποδιώχνουμε . Στην πράξη , αν δεχτούμε ότι τα δάση είναι όλα κρατικά , επειδή και μόνον , είναι δάση , παρ΄ ότι υπάρχουν τίτλοι σχεδόν 200 ετών και μάλιστα συχνά ανήκουν σε κατοίκους των χωριών , που τα αγόρασαν από τους Τούρκους , μετά την απελευθέρωση , έχουμε τεράστιες ευθύνες από τους δασικούς που όλα αυτά τα χρόνια ενδιαφέρονταν μόνο για τα πιστοποιητικά και δεν έκαναν αυτό που έπρεπε για να σωθούν οι κρατικές ιδιοκτησίες . Αντιπυρικές ζώνες κυρίως , καθαρισμοί των δασών κλπ. Τυχόν αιτιάσεις ότι δεν είχαν χρήμα , μας είναι παντελώς αδιάφορες . Ας έβρισκαν . Οι ευθύνες τους ήταν και είναι βαρύτατες . Καλό δε είναι να το καταλάβουν και να αφήσουν κάτι ιαχές εξουσίας που βγάζουν . Τα ίδια ισχύουν και για την δικαιοσύνη .
  12. Κτίριο ισόγειο αυθαίρετο , κατασκευής του 1961 , δηλωμένο στον 410/1968 . Είναι χτισμένο επί καθέτου τμήματος και δίπλα είναι χτισμένα τα άλλα 2 κτίρια των άλλων καθέτων . Ολα σε επαφή μεταξύ τους . Ολα κατοικίες. Θέλουμε να κάνουμε προσθήκη α΄ορόφου και σοφίτας η δύο ορόφων , στατικά ανεξάρτητων που θα αποτελούν ενιαία κατοικία . Υπάρχει ήδη σκάλα ανόδου στην ταράτσα . Το ύψος του τελευταίου ορόφου είναι σε κάθε περίπτωση κάτω από τα 9 μ. Ερωτήματα : Εχω υποχρέωση ανελκυστήρα ? Θεωρώ πως δεν έχω . Σε περίπτωση που βάλω ανελκυστήρα , αυτός θα πρέπει να έχει διαστάσεις ΑΜΕΑ ? Γενικά εφ΄ όσον δεν πρόκειται περί νέου κτιρίου , δεν χρειάζεται μελέτη για ΑΜΕΑ . Υπάρχει πρόβλημα και με το γεγονός ότι η κάτοψη του υπάρχοντος είναι 70 τμ και τυχόν υποχρέωση ανελκυστήρα σημαίνει απώλεια ενός δωματίου .
  13. Εφ' όσον τα τμ μειώνονται και υπάρχει και η δυνατότητα μικρού δανεισμού , όλα πλέον εξαρτώνται από το οικόπεδο που θα βρείτε και την τιμή του . Αρα βρίσκετε πρώτα τα οικόπεδα που σας ενδιαφέρουν και όταν καταλήξετε σε 2-3 από αυτά , θα πρέπει να βρείτε και το γραφείο μηχανικών που θα αναλάβει το έργο , ώστε σε συνεργασία μαζί τους , να αποφασίσετε ποιο οικόπεδο θα αγοράσετε και τι θα χτίσετε , ώστε να μπορείτε να μείνετε μέσα με τα χρήματα που έχετε .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.