Jump to content

BAS

Core Members
  • Posts

    3,438
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    59

BAS last won the day on August 22 2020

BAS had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

6,290 profile views

BAS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

2.4k

Reputation

  1. Εφ' όσον τα τμ μειώνονται και υπάρχει και η δυνατότητα μικρού δανεισμού , όλα πλέον εξαρτώνται από το οικόπεδο που θα βρείτε και την τιμή του . Αρα βρίσκετε πρώτα τα οικόπεδα που σας ενδιαφέρουν και όταν καταλήξετε σε 2-3 από αυτά , θα πρέπει να βρείτε και το γραφείο μηχανικών που θα αναλάβει το έργο , ώστε σε συνεργασία μαζί τους , να αποφασίσετε ποιο οικόπεδο θα αγοράσετε και τι θα χτίσετε , ώστε να μπορείτε να μείνετε μέσα με τα χρήματα που έχετε .
  2. Είναι και το οικόπεδο και η άδεια και τουλάχιστον 1500 την ανωδομή και 600 τα υπόγεια .
  3. Με 200.000 ψάχνεις να βρεις μεταχειρισμένο διαμέρισμα και ησυχάζεις . Τα άλλα που σκέφτεσαι θα μπλέξεις . Γιατί και τα λεφτά σου θα δεσμεύσεις και το σπίτι θα μείνει ατέλειωτο . 60-80000 τι οικόπεδα βρίσκεις στον Γέρακα ? Βασικά βρίσκεις ? Γιατί με συντελεστή 0.6 και αρτιότητες γύρω στα 200 τμ , μιλάς για 300-400 ευρώ το τμ οικοπέδου , δηλαδή για 120 τμ σπίτι μιλάς για 500-650 το δομήσιμο . Γενικά για αυτό που σκέπτεσαι επειδή θα χρειαστείς και υπόγειο , θα σου λείπουν από τον προϋπολογισμό σου 100-150000. Οπότε όπως σου είπα μεταχειρισμένο και ησυχάζεις .
  4. Αφού το άρθρο ξεκίνησε με μεγάλα ψέματα , συνεχίστηκε με μικρές αλήθειες . Η αλήθεια είναι ότι οι τράπεζες σώθηκαν 3-4 φορές με τα λεφτά του κόσμου , ενώ είχαν φτάσει σε αυτή την κατάσταση , από τον άφρονα δανεισμό σε ανθρώπους που απλά πέρναγαν απ΄ έξω από τα καταστήματα τους . Να θυμηθούμε στεγαστικά στο 140 % της εμπορικής αξίας και επιπλέον διακοποδάνεια , δάνεια για τις μετακομίσεις , χρυσές πιστωτικές σε άτομα χωρίς περιουσία και σταθερή δουλειά και βέβαια τα παιχνίδια τους με λεγόμενα σύνθετα τραπεζικά προϊόντα , καζινόχαρτα στην πραγματικότητα . Ακόμα τους υπέρογκους μισθούς και παροχές στους υπαλλήλους τους , τα μπόνους και τα τεράστια ποσά για τις εθελούσιες εξόδους . Τέλος αγόραζαν και ομόλογα του δημοσίου με επιτόκια 5 και 6 % και η χώρα τότε ήταν ΑΑΑ , αλλά έδινε 3-4 μονάδες διαφορά στο επιτόκιο από τα πραγματικά ΑΑΑ κράτη . Ετσι όταν ήρθε η κρίση , όλες αυτές οι σπατάλες τους , μπήκαν κάτω από το χαλάκι του κουρέματος των ομολόγων και έτσι ξαναπήραν από τα κράτος , αρκετές φορές τα λεφτά που έχασαν από αυτό . Αλλά τις άλλες σπατάλες τους πως να τις καλύψουν ? Μα απλά . Με τις τεράστιες και υποχρεωτικές προμήθειες που πληρώνουμε όλοι , οι κατ΄ αναγκασμό πελάτες τους , αφού δεν υπάρχει ανταγωνισμός . Στο θέμα των στεγαστικών , στο τέλος μόνο λέει την αλήθεια . Η Ελλάδα είναι χώρα εκτός μνημονίων πλέον , αλλά και χώρα του Ευρώ . Δεν μπορούμε λοιπόν να μην έχουμε και τα πλεονεκτήματα του Ευρώ . Στις άλλες χώρες το επιτόκιο των στεγαστικών δανείων είναι γύρω στο 1 % . Εδώ είναι γύρω στο 3 % , με κάτι εισφορές του κράτους , ακουμπάει στο 4 % . Για παράδειγμα με 1 % επιτόκιο , 100000 κεφάλαιο για 30 χρόνια , βγάζει δόση 320 € . Με κυμαινόμενο της Εθνικής 430 και με σταθερό 470 . Δηλαδή στα 30 χρόνια θα έχουμε 360 μήνες Χ 110 = 39600 παραπάνω τόκους , δηλαδή 40 % του κεφαλαίου και με σταθερό ακόμα περισσότερο. Ετσι οι έχοντες πρόσβαση στον πραγματικό ανταγωνισμό των τραπεζών της ζώνης του ευρώ , με δόση κυμαινόμενου της ελληνικής τράπεζας , παίρνουν 134000 δάνειο , αντί για 100000 , δηλαδή σε μία μέση περιοχή με τιμή 2500 το τμ παίρνουν 13,6 τμ περισσότερο σπίτι , δηλαδή 1 και πλέον δωμάτιο ακόμα . Τέλος εκτός των άλλων προβλημάτων που δεν λέει το άρθρο , έχουμε και το φαινόμενο να καθυστερούν υπερβολικά οι τράπεζες τις διαδικασίες και τις εκταμιεύσεις . Πρόσφατο παράδειγμα , η τράπεζα έκανε 6 μήνες να κάνει την εκταμίευση εγκεκριμένου δανείου σε υπάλληλο της . Πόσο θα έκανε δηλαδή αν δεν ήταν υπάλληλος της . Να θυμίσω ότι τα συμβόλαια αναφέρουν 2 μήνες για εκταμίευση και άλλον ένα μήνα υπερημερία . Με τους 6 μήνες που έφτασε ο κακόμοιρος υπάλληλος της θα μπορούσε να έχει μπλέξει σε διαδικασίες και απώλεια χρημάτων , αν ο πωλητής ήθελε να εφαρμόσει τους όρους του συμβολαίου .
  5. Οταν οι ηλίθιοι το 2010 μείωναν τον φόρο μεταβίβασης των μτχ από το 11 % στο 3 % και έσκιζαν τα καινούργια με ΦΠΑ 24 % , ήταν αναμενόμενο σε συνδυασμό με την κρίση να μην χτιστεί κανένα καινούργιο σπίτι . Δηλαδή τουλάχιστον 500.000 σπίτια δεν χτίστηκαν. Βάλτε και αυτοί που είχαν δώσει αντιπαροχές το 90 και το 2000 και μέχρι να μεγαλώσουν τα παιδιά τους , τα νοίκιαζαν , τώρα πλέον τα παιδιά τους μεγάλωσαν και μένουν σε αυτά . Η αύξηση του τουρισμού μείωσε την διαθεσιμότητα . Οι αστείοι νόμοι περί μισθώσεως , όπως και η αστεία απονομή δικαιοσύνης που επιτρέπει στον κάθε μπαταχτσή να μένει τζάμπα για μήνες , ενώ δεν πληρώνει και κοινόχρηστα και χιλιάδες σπίτια κατάργησαν την θέρμανση από αυτό το λόγο , όλα αυτά οδήγησαν στην απαξίωση των παλαιών ιδιαίτερα διαμερισμάτων που ήταν κυρίως τα ενοικιαζόμενα . Η απαξίωση έφερε τους ξένους που αγόρασαν χιλιάδες διαμερίσματα και είτε τα βγάζουν στην βραχυχρόνια , είτε τα κρατάνε έτσι αφού τα αγόρασαν 5-15 φορές λιγότερο από όσο έκαναν τα αντίστοιχα στην υπόλοιπη ΕΕ και θα τα πουλήσουν στο μέλλον για να πάρουν την υπεραξία . Είχαμε και τους άλλους ηλίθιους που έλεγαν γιατί ο Ελληνας να επενδύει στο κεραμίδι ? Οι ξένοι δεν το κάνουν . Ετσι θα γίνουμε σαν τους ξένους που εταιρείες θα έχουν 300.000 σπίτια η κάθε μία . Ελπίζω οι ηλίθιοι που τα έλεγαν αυτά να κοιμούνται εκεί που τους αξίζει . Τέλος ξεχνάμε και τις νέες οικοδομές , αφού με κόστος πάνω από 1500 το τμ το δομήσιμο , χωρίς την αξία της γης , τα 3/4 της Αθήνας και τα 9/10 της Ελλάδας βγάζουν τιμές πώλησης που δεν υπάρχουν αγοραστές , για τις τοποθεσίες αυτές .
  6. Δημήτρη το κτίριο είναι 20+ ετών έχει πάρει ρεύμα κανονικά και θέλουν μόνο για το ισόγειο που από γκαράζ έγινε κατοικία , να βάλουν ένα μετρητή . Οπότε δεν μπαίνει θέμα γενικότερης ηλεκτροδότησης .
  7. Εχει γίνει τακτοποίηση σε κλειστό ισόγειο γκαράζ που έγινε κατοικία . Αυτή έγινε με τον 3843/10 . Ο ιδιοκτήτης ζητάει να πάρει νέο μετρητή δεη . Τους πήγε την δήλωση του 3843 με τις τρείς σφραγίδες , αλλά του είπαν ότι θέλουν βεβαίωση σύνδεσης με τους νόμους των αυθαιρέτων . Αυτό πως πρέπει να γίνει ? Να ενταχθεί στον 4495 ως αυθαίρετο με αφαίρεση του προστίμου που έχει πληρώσει , ή να ενταχθεί ως βεβαίωση μεταβίβασης ώστε και στις δύο περιπτώσεις να βγαίνει η βεβαίωση σύνδεσης . Θα ήταν καλό αν κάποιος έχει κάνει ήδη την διαδικασία να μου το αναφέρει , γιατί οι του δεδηε είναι λίγο προβληματικοί στην επικοινωνία .
  8. Noμίζω ότι θα έπρεπε να υπάρξουν δυναμικότερες κινητοποιήσεις . Και να υπάρξει και νομική διαδικασία όχι από εργατολόγους που θέλουν να τα έχουν καλά με όλους και με τα ταμεία , αλλά από άλλους δικηγόρους , μήπως υπάρχει δυνατότητα ποινικής δίωξης κατά υπαλλήλων , υπουργών , . γιατί έχουμε να κάνουμε με προσβολή προσωπικότητας και ίσως και άλλα θέματα , όταν κάποιος στερείται της δυνατότητας αξιοπρεπούς διαβίωσης . Εχω προσωπικό παράδειγμα συγγενικού μου προσώπου , που περιμένει σύνταξη χηρείας εδώ και 5 χρόνια . Δηλαδή απλή διαδικασία αφού η σύνταξη έχει ήδη εκδοθεί εδώ και πολλά χρόνια . Η κατάσταση αυτή είναι απαράδεκτη .
  9. Δεν είναι θέμα αν κάνουν καλά . Κάνουν έργα εκεί που έχουν εμπορικό αντικείμενο και παίζει και ο ανταγωνισμός των μεγάλων . Εχεις διαβάσει και τις διάφορες ανακοινώσεις τους , όταν δεν παίρνουν αυτό που θέλουν ή όταν παίρνουν κάτι οι άλλοι . Ο σιδηρόδρομος έχει σημασία περισσότερο για τις εμπορικές μεταφορές , αλλά και τις στρατιωτικές . Ετσι Καβάλα-Αλεξανδρούπολη έχουν ενδιαφέρον για το νάτο , οι Ρώσοι θέλουν να έχουν ένα λιμάνι στην Μεσόγειο και μία επαφή με Σκόπια και κυρίως Σερβία , ενώ τον Πειραιά τον έχουν οι Κινέζοι . Το εμπορικό ενδιαφέρον είναι κυρίως για τις χώρες του Βίζεγκραντ , όπου έχουν κεντρικές αποθήκες διανομής και έτσι γλυτώνουν τις μεταφορές μέσω Ρόττερνταμ . Ακόμα από τα λιμάνια μας με το τρένο εύκολα μπαίνουν τα φορτία και στον Δούναβη . Αντίθετα Ηγουμενίτσα και Πάτρα δεν έχουν τόσο εύκολο ρόλο , αφού θα έπαιρναν φορτία από Ευρώπη για Ασία , αλλά μπορεί αυτά να πάνε και από αλλού , αλλά και τα πλοία αντί να φύγουν από τα ηπειρωτικά λιμάνια της Ιταλίας και της Γαλλίας για Ελλάδα , μπορούν γρήγορα να πάνε ανατολικότερα . Για την Καλαμάτα πραγματικά δεν βλέπω κανένα ρόλο , πέραν του τουριστικού . Εδώ δεν έχει ρόλο και ο Βόλος που έχει και χώρο για εμπορευματικό λιμάνι και τρένο κανονικού εύρους . Επιβατικές μεταφορές στα Βαλκάνια αυτή την περίοδο είναι πολύ υποβαθμισμένες , κυρίως γιατί η Σερβία μετά τις καταστροφές που έπαθε από τους βομβαρδισμούς του 90 , τώρα Κινέζοι κυρίως και Ρώσοι - Ευρωπαίοι δευτερευόντως , φτιάχνουν την γραμμή Βουδαπέστη μέχρι τα σύνορα μας . Σε 5-10 χρόνια , ένα νυχτερινό τρένο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Βουδαπέστη με αναχώρηση από Αθήνα στις 19.00 , Θεσσαλονίκη στις 23.00 , Σκόπια 00.30 , Βελιγράδι 06.00 και Βουδαπέστη 09.30 (τοπικές ώρες) θα ήταν ωραίο . Και για τους νέους , αλλά ίσως και για τους συνταξιούχους...😇
  10. Γιατί Πειραιά παίζουν οι Κινέζοι , Θεσσαλονίκη οι Ρώσοι και Καβάλα - Αλεξανδρούπολη οι Αμερικάνοι . Στην Καλαμάτα , μόνο αν κάναμε εξαγωγή γουρουνοπούλες στην Αφρική , αλλά εκεί το χοιρινό το αποφεύγουν... Η Ηγουμενίτσα θέλει 30 χρόνια για να συνδεθεί με την Καλαμπάκα .
  11. Βάλαμε όλο τον κόσμο σε ένα τσουβάλι και είπαμε να γράψουμε κάτι , να βγει το μεροκάματο... Στην εποχή της υπερπληροφόρησης , τα παραδοσιακά μμε , γίνονται αδιάφορα για τον κόσμο ...
  12. Λέει αντίγραφο απόδειξης Π.Υ. ή τιμολόγιο ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΙΣΑΣ αμοιβής . Αρα πως θα δει την συμφωνηθείσα ?
  13. Συμφωνητικό αφού κατατίθενται αμοιβές διαφορετικές εκτός της νόμιμης .
  14. Τα σχεδιαστικά αρχεία όπως το ΔΚ έχουν επάνω PDF αρχεία , γιατί είναι συρραφή 4-5-8-10 σχεδίων , ιδιαίτερα αν πρόκειται για μεγάλο έργο , όπως αυτά που ανεβάσαμε . Επίσης η αμοιβή της προμελέτης , πως θα υπολογιστεί ? Εχει το σύστημα αμοιβών τέτοια διαδικασία ? Και μετά αυτή θα αφαιρεθεί από την αμοιβή στην άδεια ?
  15. Καταθέσαμε προέγκριση με τις νέες προδιαγραφές και είδα δύο θέματα . Αρχικά ζητάει αμοιβές , συμφωνητικά και ΦΕΜ , ενώ αυτά υποτίθεται θα πάνε με την άδεια . Δεύτερον τα σχέδια , αντί για PDF , ζητάει DXF , DWG και άλλα σχεδιαστικά αρχεία . Εχετε κάποια ιδέα γιατί έγιναν αυτά και αν είναι τελικά έτσι .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.