Jump to content

rootbreaker

Core Members
  • Content Count

    742
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

rootbreaker last won the day on April 21 2018

rootbreaker had the most liked content!

Community Reputation

252 Πολύ καλή

About rootbreaker

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Contact Methods

  • Skype
    theofilosmanolis

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Colchester,Essex, UK
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

3,743 profile views
  1. Η προσφορά σπιτιών δεν αρκεί για να καλύψει τη ζήτηση, τουλάχιστον σε περιοχές που είναι ανθρώπινο να ζει κανείς. Για αυτό τα ενοίκια είναι τόσο υψηλά. Οι κυβερνήσεις λοιπόν του ΗΒ δεν κάνουν τίποτα για να αντιμετωπίσουν το θέμα, ορισμένες φορές βάζουν και εμπόδια στο να φτιαχτούν περισσότερα σπίτια, μιας και αν η προσφορά αυξηθεί θα πέσουν και οι τιμές των ενοικίων. Και μάντεψε, ποιοι θα αρχίζουν να γκρινιάζουν. 1.Οι landlords, επειδή θα πέσει η αξία του ακινήτου και το ποσό που θα μπορούν να χρεώσουν για ενοίκιο 2. Οι μεσίτες (επειδή θα πέσει η προμήθεια τους από κάθε πώληση/ενοικίαση) Και όλοι αυτοί ψηφίζουν. Θα έλεγε κανείς ότι ίσως οι μισθοί στο Λονδίνο θα είναι υψηλότεροι, όσο και το κόστος ζωής. Δυστυχώς, στην μεγάλη πλειοψηφία των θέσεων, όχι. Για αυτό σε όσους έχω δώσει συμβουλές για το που να μείνουν και να ψάξουν για δουλειά τους κατευθύνω μακρυά από το Λονδίνο, τουλάχιστον για αρχή.
  2. Μιλάω για Αγγλία γιατί ανέφερες το εξωτερικό. Δεν είναι όλα ρόδινα στο εξωτερικό, ειδικά τώρα που έχει γίνει βιομηχανία παραγωγής πτυχίων. Δεν έχω παραδείγματα από άλλες χώρες πέρα από Ελλάδα και Αγγλία. Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
  3. Σπουδάζω έξω τώρα. Στην Ελλάδα οι σχολές είναι όντως Τσίρκο. Στο εξωτερικό είναι επίσης Τσίρκο αλλά με υποδομές. Επίσης και στη χώρα του εξωτερικού που σπουδάζω τώρα, ότι και να πετάξεις μέσα θα πάρει πτυχίο. Πέφτει πολύ σπρώξιμο γιατί πλέον και λόγω διδάκτρων σε βλέπουν σαν πελάτη και ο πελάτης έχει δίκιο. Επίσης το πως μπαίνει κάποιος σε κάποιο ίδρυμα? https://www.theguardian.com/education/2019/apr/05/dfe-tells-universities-to-stop-unethical-admissions-tactics Με unconditional offer φυσικά, δηλαδή δεν μας ενδιαφέρει τι θα γράψεις στις εξετάσεις σου (A-Levels) φτάνει να έρθεις σε εμάς και να μας ακουμπάς 9 χιλιάρικα το χρόνο + στέγαση + αναλώσιμα. Και για πτυχίο, don't worry mate, θα πάρεις 1st class https://www.theguardian.com/education/2019/mar/24/universities--fines-too-many-top-degrees-grade-inflation https://www.thetimes.co.uk/article/university-grades-firsts-for-quarter-of-students-with-lowest-a-levels-k9j038rbt
  4. Βρήκα αυτό στις σημειώσεις μου που ίσως να σε βοηθήσει https://www.osti.gov/servlets/purl/810494
  5. Είχα δώσει κατατακτήριες για ΕΜΠ το 2009 ή 2010, ενώ παράλληλα δούλευα. Είχα κάποιους γνωστούς εκεί που μου έδωσαν σημειώσεις και μάλιστα ένας από αυτούς προσπάθησε να μου δείξει, ρευστά και στοιχεία μηχανών. Ήταν πάρα πολύ δύσκολο να καταφέρω να συνδυάσω δουλειά και διάβασμα και φυσικά απέτυχα. Όσοι πέρασαν ήταν από φροντιστήριο.
  6. Μα και οικονομολόγος να γίνεις, πάλι ευθύνες θα έχεις.
  7. https://www.essex.ac.uk/courses/pg00496/1/msc-computational-finance https://www.essex.ac.uk/courses/pg00588/1/msc-financial-engineering-and-risk-management Το financial engineering το τελείωσε γνωστός μου που το πρώτο του πτυχίο ήταν manufacturing engineering. Τώρα δουλεύει στον τραπεζικό τομέα, ΑΛΛΑ έκανε και διδακτορικό στα οικονομικά πριν πιάσει δουλειά.
  8. Αν θελεις τη γνώμη μου , είναι πεταμένα λεφτά, ειδικά το Autocad 3D. Όσοι θέλουν να σχεδιάσουν 3D χρησιμοποιούν ειδικά προγράμματα για αυτό το σκοπό που, ανάλογα την ειδικότητα του μηχανικού και το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί, σου δίνουν επιπλέον δυνατότητες (δυναμική ανάλυση, λίστες εξαρτημάτων, βασικές δυνατότητες ανάλυσης πεπερασμένων στοιχείων ή/και υπολογιστικής ρευστοδυναμικής, αυτοματοποιημένη μοντελοποίηση σωληνώσεων, καλωδιώσεων και άλλα πολλά) που απλά το autocad δεν σου παρέχει. Τα ελάχιστα που χρειάζεσαι για να ξέρεις και να χειρίζεσαι ώστε να κάνεις ένα 2D σχέδιο στο autocad γρήγορα και εύκολα, αλλά και να το στείλεις σε κάποιον και εκείνος ανοίγοντάς να μην τραβάει τα μαλλιά του είναι: Layers (μη σχεδιάζεις ποτέ στο Layer 0), Blocks (dynamic blocks ακόμα καλύτερα), Layouts, Dimension & text styles, polylines, να ξέρεις να αλλάζεις τα draft settings ώστε να βολεύουν εσένα και τη δουλειά που θέλεις να κάνεις. Για όλα τα παραπάνω (άλλοι συνάδελφοι μπορεί να θέλουν να προσθέσουν και κάτι ακόμα), υπάρχουν άπειρα tutorials δωρεάν. Εξάσκιση μπορείς να κάνεις και μόνος σου, απλά παρε τα σχέδια που έκανες στο Μηχανολογικό Σχέδιο 1 και 2 και μετέφερέ τα στο autocad. Σε όσες δουλειές πήγα για συνέντευξη, σε ΚΑΜΙΑ δεν μου ζήτησαν πιστοποίηση, με έβαλαν να σχεδιάσω κάτι εκείνη την ώρα. Αν θέλεις να ξοδέψεις λεφτά μάθε Inventor, Solidworks, Creo ή ΝΧ.
  9. Απο λεφτά: Εγώ έπαιρνα 1200 καθαρά σαν Τεχνικός Διευθυντής. Υπήρχαν και συνάδελφοι τεχνικοί διευθυντές άλλων ΙΚΤΕΟ που έπαιρναν από 1300 μέχρι και 1700 καθαρά. Σαν ελεγκτής έπαιρνα 750 καθαρά (το 2008). Τα περισσότερα ΙΚΤΕΟ είναι ανοιχτά και Σάββατο οπότε έπρεπε να δουλεύω και Σάββατο σαν ελεγκτής (με μία μέρα μέσα στην εβδομάδα ρεπό). Από συναδέλφους που κάνουν ακόμα αυτή τη δουλειά, έχω μάθει ότι πλέον δουλεύουν και τις 6 μέρες της εβδομάδας (χωρίς ρεπό), με τα ίδια χρήματα. Όταν ήμουν τεχνικός διευθυντής (το 2011) δούλευα ΚΑΙ τις 6 μέρες. Εννοείται ότι υπάρχουν βάρδιες, μία πρωινή και μία το απόγευμα. Από συνθήκες εργασίας τώρα: Υπήρχε τρομερή πίεση από τους ιδιοκτήτες των ΙΚΤΕΟ να περάσουμε οχήματα τα οποία ήταν επικίνδυνα, επειδή ο ιδιοκτήτης του οχήματος είναι φίλος με τον ιδιοκτήτη του ΙΚΤΕΟ ή επειδή τα έφερε μάντρα μεταχειρισμένων ή συνεργείο που έχει κάνει ειδική συμφωνία, κάτω από το τραπέζι, με το ΙΚΤΕΟ. Αυτό γινόταν και στα 3 ΙΚΤΕΟ που δούλεψα αλλά και από ότι μου έχουν πει συνάδελφοι από άλλα ΙΚΤΕΟ. Έχω τσακωθεί, και μάλιστα είχα παραιτηθεί από ένα ΙΚΤΕΟ, επειδή μας ζητούσαν να περάσουμε όχημα που: 1.είχε διαρροή στο σύστημα πέδησης 2.Δεν είχε ταμπλό 3.Είχε εμφανώς γυρισμένα χιλιόμετρα 4.λείπανε οι πινακίδες 5.Μας είχε ζητηθεί να βγάλουμε δελτίο ελέγχου σε όχημα που ο ιδιοκτήτης έστειλε την άδεια με φαξ. Κάθε ελεγκτής μπορεί να ελέγξει μέχρι ένα συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων την ημέρα, 20 αν θυμάμαι καλά. Όταν συμπληρώσεις αυτόν τον αριθμό, σου ζητάνε να υπογράψεις σαν κάποιος από τους ελεγκτές που έχουν ρεπό ή σαν κάποιος από τους ελεγκτές φαντάσματα. Υπάρχουν λοιπόν, σε ορισμένα ΙΚΤΕΟ ελεγκτές-φαντάσματα. Κάθε γραμμή ελέγχου πρέπει να έχει συγκεκριμένο αριθμό προσωπικού ανά βάρδια (νομίζω 2). Κάποιοι ιδιοκτήτες ΙΚΤΕΟ, έχουν κάποιο μηχανικό Ελ.Επαγγελματία, γνωστό που φαίνεται στα χαρτιά σαν ελεγκτής αλλά δεν πατάει ποτέ το πόδι του εκεί. Τη "δουλειά" του, τα 20 οχήματα που είπα παραπάνω, την κάνουν οι υπόλοιποι ελεγκτές. Ορισμένα ΙΚΤΕΟ έβγαζαν δελτία ελέγχου απλά με το να στείλεις την άδεια του οχήματος με φαξ ή email. Πλέον δεν ξέρω αν γίνεται αυτό μιας και πρέπει το όχημα να φωτογραφίζεται στη γραμμή ελέγχου. Βέβαια γίνεται το αμάξι να είναι χρέπι και πάλι να βγει και φωτογραφία και δελτίο τεχνικού ελέγχου χωρίς ελλείψεις. Απλά σπρώχνεις το αμάξι στη γραμμή ελέγχου, το βγάζεις φωτογραφίες και παίρνεις μετρήσεις με άλλο αμάξι. Εννοείται ότι τσακωνώμασταν συνέχεια με ταξιτζήδες που είχαν διαφορετική διάσταση ελαστικών με αυτή που έγραφε το ταξίμετρο (κοινώς κλέβανε). Εννοείται ότι τις περισσότερες φορές (το 95%) το περνάγαμε στο τέλος γιατί ο ιδιοκτήτης δεν ήθελε να βγει κακό όνομα στο ΙΚΤΕΟ και να χάσει την πελατεία των ταξιτζήδων. Παλιά τον έλεγχο πιστοποίησης τον έκανε το ΕΣΥΔ κατά το πρότυπο ISO 17020. Δεν χαρίζανε κάστανα κατά τον έλεγχο, αν και πάλι μπορούσες να κρύψεις πολλά πράγματα. Αυτό είχε αλλάξει επί υπουργίας Βορίδη, και το 17020 άλλαξε με το 9001 και το ρόλο του ΕΣΥΔ μπορεί να τον κάνει κάποιος φορέας πιστοποίησης όπως κάποιος TuV. Δεν ξέρω αν εξακολουθεί να ισχύει αυτό, αλλά είχε ρίξει το ήδη χαμηλό επίπεδο χαμηλότερα. Επίσης, ο αρχικός νόμος προέβλεπε ότι δεν μπορούσε να ιδρύσει ΙΚΤΕΟ κάποιος που είχε μέχρι και 2ου βαθμού συγγένεια με κάποιον που είχε επιχείρηση σχετική με αυτοκινητα (αντιπροσωπεία, μάντρα μεταχειρισμένων, συνεργείο, ενοικιαζόμενα οχήματα κλπ). Πάλι επί ΝΔ άλλαξε ο νόμος και συγγενείς μέχρι 1ου βαθμού μπορούσαν να ανοίξουν ΙΚΤΕΟ. Ένα από τα ΙΚΤΕΟ που δούλευα ήταν του γιου ιδιοκτήτη συνεργείου. Αυτά από εμένα.
  10. Συνάδελφε, σαν κάποιος που δούλεψε σε διάφορα ΙΚΤΕΟ σε όλες τις θέσεις, από απλός ελεγκτής μέχρι τεχνικός διευθυντής, έχω να σου πω το εξής για τα ΙΚΤΕΟ: Μείνε όσο πιο μακρυά μπορείς
  11. Φοβερό το ψυγείο Το R401 προορίζοταν για ψυκτικές εγκαταστάσεις όπως ψυκτικούς θαλάμους κλπ όχι τόσο για οικιακά ψυγεία. Επειδή στο μείγμα του έχει R22 το οποίο καταργείται για αυτό είναι και δυσεύρετο μιας και δεν φτιάχνεται πλέον. Το ίδιο ισχύει και για το R414b To R417 (θα το βρεις και σαν Hot Shot 2) είναι ίσως το πιο κατάλληλο http://www.icorinternational.com/images/HS2GL.pdf https://www.icorinternational.com/hotshot2.html
  12. Συνάδελφοι καλησπέρα Σε ένα κλιματιστικό το οποίο είναι μόνο ψύξης, ο συμπυκνωτής είναι διαστασιολογημένος έτσι ώστε να καλύπτει την ισχύ του εξατμιστή και την ισχύ του συμπιεστή (Qcond=Qev + Qcomp). Σε ένα κλιματιστικό ψύξης-θέρμανσης, πως θα έπρεπε να διαστασιολογήσει κάποιος τα δύο στοιχεία? Θα πρέπει να έχουν την ίδια ισχύ? Αν ναι, δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα, μιας και το στοιχείο που θα έχει το ρόλο του συμπυκνωτή, θεωρητικά, δεν θα μπορεί να αποβάλλει τη θερμότητα που απορροφά ο εξατμιστής και τη θερμότητα που προσδίδει στο σύστημα ο συμπιεστής? Αν όχι, δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα κατά τη λειτουργία θέρμανσης, μιας και ο συμπυκνωτής θα έχει μικρότερη ισχύ από τον εξατμιστή?
  13. Ίσως εγώ να μην το καταλαβαίνω σωστά συνάδελφε οπότε αν είμαι λάθος, διόρθωσε με. Εαν ζεις και εργάζεσαι σε μια Χ χώρα πληρώνεις φόρους, ψωνίζεις και ξοδεύεις τα λεφτά σου στη χώρα που ζεις και εργάζεσαι. Άρα ενισχύεις την οικονομία της χώρας αυτής. Αυτό για ποιο λόγο είναι κατάντια?
  14. https://www.edx.org/course/a-hands-on-introduction-to-engineering-simulations Πολύ καλό online μάθημα για πεπερασμένα, ρευστοδυναμική και βάλανε και ένα κομμάτι για fluid -structure interaction. Σου δίνει φοιτητική πρόσβαση στο ANSYS. Όταν έψαχνα για πρόγραμμα πεπερασμένων και ρευστοδυναμικής για την εταιρεία μου, οι περισσότεροι που μίλησα από την Comsol ασχολιόντουσαν με biomedical θέματα, είτε προσθετικά μέλη είτε με ροή αίματος στις αρτηρίες κλπ. Το application builder του Comsol είναι φοβερό εργαλείο Το ANSYS κάνει τα πάντα. Εκτός του κλασσικού workbench υπάρχει και το AIM που είναι πιο απλό στη χρήση του (και με λιγότερες δυνατότητες), ενώ το discovery Live είναι φοβερό για να ξεκινήσεις από 10 περιπτώσεις και να καταλήξεις σε 3 που θα ερευνήσεις περισσότερο πολύ γρήγορα. Χρειάζεσαι nVidia κάρτα γραφικών όμως με 4GB RAM αλλιώς δεν δουλεύει. H ANSYS έχει αγοράσει πλέον το Space Claim οπότε έχει δυνατότητες 3D μοντελοποίησης. Τέλος υπάρχει και το SimScale όπου είναι 100% online μέσω Browser αλλά δεν το έχω δουλέψει σε πεπερασμένα, μόνο σε CFD
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.