Jump to content

Γιάννης

Συντονιστής
  • Content Count

    4,445
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Γιάννης last won the day on November 17 2017

Γιάννης had the most liked content!

Community Reputation

812 Εξαιρετική

About Γιάννης

  • Rank
    Συντονιστής

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

6,441 profile views
  1. Καθε χρόνο βγαίνει ανακοίνωση τέλη Μαίου με αρχές Ιουνίου. Παρακολούθατο και πες μου κι εμένα γιατί με το που βγαίνει η προθεσμία, πλακωνουν ολοι...
  2. Πάντως 71 άτομα δεν είναι επαρκές δείγμα όπως και να 'χει και μάλιστα αποτελούμενο από μηχανικούς (κατά πλειοψηφία τουλάχιστον)... Αν καταφέρουμε να ανεβάσουμε τον αριθμό >200 τουλάχιστον θα μπορούμε κάπως να μιλάμε για γκάλοπ (μεταξύ μηχανικών).
  3. Όπως φαίνεται στο βίντεο παρόλο που γράφει η σακούλα "building sand" δεν πρόκειται για απλή οικοδομική άμμο. Μάλιστα όπως φαίνεται από το χρώμα, πρέπει να περιέχει αργιλόχωμα...
  4. Κρίμα για τον συνάδελφο και συλληπητήρια στους οικείους του!! Παρόλαυτά ας μην αρχίσουμε τα λαϊκά δικαστήρια....Είναι γεγονός ότι η χώρα μας πληρωνει βαρύ φόρο αίματος κάθε χρόνο στην άσφαλτο και πρόκειται κυρίως για πεζούς!! Αυτό που συνέβη μπορεί να συμβεί στον καθένα! Και ως θύματα (εργαζόμενοι στην μέση του δρόμου χωρίς καμία προστασία) και ως θύτες!! Το κακό έγινε και ο άνθρωπος δεν γυρίζει πίσω...Το ζήτημα είναι να δούμε επιτέλους ως κοινωνία την ρίζα του προβλήματος και να πάρουμε αληθινά μέτρα για την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.... Να αναφέρω ως παράδειγμα μόνο: Εργάζομαι σε μια χώρα της Μέσης Ανατολής όπου οι οδηγοί προέρχονται από διάφορες χώρες και με διάφορες οδηγικές κουλτούρες...Τα ατυχήματα είναι άφθονα, οι οδηγοί με τζιπάρες των 6000κ.εκ που οδηγούν με 100 γράφοντας μηνύματα επίσης άφθονοι. Όμως, στο έργο που δουλεύω δεν μου επιτρέπουν να βάλω τοπογράφους ή οποιονδήποτε εργαζόμενο να δουλέψει στην νησίδα χωρίς μπαριέρες ασφαλείας... Αδύνατο να παρθούν τέτοια μέτρα ασφαλείας στην σημερινή Ελλαδα από τον μεμονωμένο τοπογράφο που θα κάνει μια μέτρηση βάζοντας την στάση του στην νησίδα? Ναι, αδύνατο.... Το ατύχημα όμως δυνατό και η ανθρώπινη ζωή ανεκτίμητη! Έχουμε λοιπόν πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε αρκεί να αρχίσουμε να οδεύουμε προς την σωστή κατεύθυνση...
  5. Αγαπητέ @nikos georgantas το τοπογραφικό δεν είναι εύκολη υπόθεση και η ευθύνη είναι μεγάλη! Η μέτρηση με συγκεκριμένο εξοπλισμό είναι ένα μόνο τμήμα (πολύ μικρό θα έλεγα) της όλης διαδικασίας. Η απόδοση του σχεδίου με βάση τις μετρήσεις είναι ένα δεύτερο επίσης πολύ μικρό τμήμα. Το σημαντικότερο είναι ο έλεγχος των όρων δόμησης, η αρτιότητα, ο έλεγχος συμβολαίων, η ύπαρξη ή μη δρόμου κλπ κλπ Και εν τέλει αυτή η υπευθυνη δήλωση που βάζεις στο τοπογραφικό. Ένα λάθος στο τοπογραφικό μπορεί να οδηγήσει σε λάθος συμβόλαια ή σε λάθος αγοραπωλησία γενικά σε τεράστια ζημιά στον πελάτη και θέλει εξαιρετική προσοχή! Γνώμη μου είναι ότι αν θέλεις να ασχοληθείς με τοπογραφικά (και αν ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα υπογραφής με βάση την σχολή που έχεις τελειώσει) είναι μονόδρομος να θητεύσεις δίπλα σε κάποιον έμπειρο τοπογράφο μηχανικό....
  6. Με το F9 ενεργοποιείς/απενεργοποιεις το snap του κερσορα πανω στο grid που εχεις ορισει. Για περισσοτερες αλλαγες πατα osnap
  7. Εγω δεν είδα κανένα ερώτημα περί αισθητικής!!(?) Το πρόβλημα που έθεσες είναι ξεκάθαρο (το μάρκαρα με κόκκινο στο ποστ σου). Προσωπικά νομίζω σου έγραψα πληρέστατη απάντηση! Αν δεν είσαι ικανοποιημένος με τις απαντήσεις μας και θεωρείς τους μηχανικούς που καταναλώσαν τον χρόνο τους να σου απαντήσουν κομπλεξικούς, ούτε κρύο ούτε ζέστη...προσωπικά δεν έχασα τίποτα...
  8. Νο.1 βασικό: προσανατολισμός Νο.2 θερμογέφυρες Νο.3 υλικά και σύσταση κουφωμάτων και τοιχοποιίας Αυτά και άλλα δεδομένα πρέπει να μπούνε σε ένα πρόγραμμα θερμομόνωσης για να δεις τωρινή κατάσταση καθώς και προτάσεις για αλλαγές που προτείνεται να κάνεις ώστε να μειώσεις τις απώλειες θερμότητας του χώρου και τις θερμογέφυρες. Όοοτι κάνεις γενικά καλό είναι αλλά υπάρχει value for money...εννοώ ότι μπορεί να "πετάξεις" πχ 5000€ με τις αλλαγές που προτείνεις και να πετύχεις μηδαμινή βελτίωση γιατί το πρόβλημα είναι αλλού. Με μια σωστή μελέτη μπορεί με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα να πετύχεις καλύτερη θερμομόνωση...Ψάξτο...μην πετας τα λεφτά σου σε υλικά και επεμβάσεις χωρίς σωστή μελέτη! Αυτά πρέπει να συζητήσεις με τον μηχανικό σου ο οποίος θα σε κατευθύνει αναλόγως τι ακριβώς επεμβάσεις να κάνεις (βάσει και των αναγκών σου για το χώρο) προτού προβείς στις απαραίτητες άδειες για τις επεμβάσεις
  9. Η αναγνώριση διπλώματος Ελληνικού πολυτεχνείου (5ετούς) από τους Engineers Australia γίνεται ως PE (professional Engineer). Βεβαίως υπάρχουν προυποθέσεις. Μπες στο σιτε τους https://www.engineersaustralia.org.au/ να δεις λεπτομέρειες. Φυσικά αν σπουδάσεις σε αντίστοιχο Αυστραλιανό πανεπιστήμιο η αναγνώριση θα είναι πιο εύκολη (chartership). Αντίστοιχα ισχύει για αναγνώριση στην Μ. Βρετανία ως chartered. Δεν γίνεσαι αυτόματα (ούτε αν έχεις πτυχίο από Βρετανικό πανεπιστήμιο) αλλά κάνεις αίτηση μετά από κάποια χρόνια εμπειρίας και εγκρίνεται (ή απορρίπτεται)...
  10. Αυτό είναι το σωστό... Κι εγώ χρησιμοποιώ xrefs γιατί βολέυει στο πάγωμα/ξεπαγωμα με ένα κλικ. Απλά πρέπει τα δύο σχέδια να είναι στο ίδιο μετρικό σύστημα με τις ίδιες μονάδες....
  11. Ενας στατικος με μια ματια μπορει να καταλαβει τι ακριβως θελει να τρυπησει και τι ζημια θα προκαλεσει.... Στην τελικη, αν δεν θελει να το ρισκαρει, ευκολα με ενα detector μπορεις να καταλαβεις που ειναι τα σιδερα και να τα αποφυγεις Αν πάλι θελει να το ρισκαρει... Θελω να τονισω ότι υπαρχει διαφορα του να χτυπησεις δυο καρφια στην κολωνα απο το ξετρυπησεις μια κολωνα κοβωντας και σιδερα. Δεν ξερω που ακριβως στην μεση βρισκεται η περιπτωση του φιλου...
  12. πρέπει να δεις σε τι βαθος θα τρυπηθει και τις διαστασεις της κολωνας. Αν ειναι σε τετοιο βαθος όπου θα επηρεασει οπλισμο ειναι επικινδυνο (μπορει να κοψεις σιδερα με το τρυπημα). Καλυτερα πάρε τα στατικα σχεδια της οικοδομης (ξυλοτυποι) και πηγαινε σε ενα στατικο μηχανικο να τον συμβουλευτεις υποδεικνυοντας ποια κολωνα θελεις να τρυπησεις. Ισως η κολωνα που αναφερεις (εξωτερικου χωρου) ειναι απλως αρχιτεκτονική (δεν συνεισφερει στο στατικο φορεα). Τότε θα ειναι πιο ευκολο
  13. Αν εισαι μηχανικός σε παρακαλώ στείλε ένα προσωπικό μήνυμα σε μένα ή κατευθείαν στον @ilias για να αλλάξουμε το στάτους του προφίλ σου καθώς έτσι δεν μπορείς να γράφεις παρά μόνο στα "θέματα ιδιωτών"
  14. Είναι εντός σχεδίου? εντός οικισμού? σημαντική διαφορά Για να υπάρχει "σύσταση" σημαίνει ότι υπάρχει ένα συμβολαιογραφικό έγγραφο (συνήθως συνοδεύεται από σχέδιο μηχανικού) που ορίζει ποσοστό και φαίνεται και στο σχέδιο ποιο τμήμα ακριβώς ανήκει σε εσάς και ποιο στον γείτονα. Στην οριζόντια ιδιοκτησία υπάρχει πίνακας ποσοστών και το οικόπεδο διαχωρίζεται μόνο κατά ποσοστά εκτός αν συγκεκριμένα αναφέρεται στο συμβόλαιο και στα σχέδια " αποκλειστική χρήση" κλπ Αν τώρα απλά έχετε ένα συμβόλαιο που αναφέρει 50% στον τάδε και 50% στον τάδε χωρίς "σύσταση" τότε είναι ποιο μπλεγμένα τα πράγματα... Τα άσχημα νέα είναι ότι για να βγάλετε άδεια δόμησης θέλετε την έγκριση του συνιδιοκτήτη. Πάρτε λοιπόν το συμβόλαιο παραμάσχαλα και μιλήστε με δικηγόρο/συμβολαιογράφο ή με έναν έμπειρο τοπογράφο...
  15. Όταν υπάρχει σχέδιο ρυμοτομίας δεν υπάρχει χρησικτησία. Παρόλα αυτά πολύ πιθανόν οι κατασκευές του γείτονα να έγιναν πριν την κύρωση του σχεδίου, οπότε δικαιούται αποζημίωσης. Τις αποζημιώσεις τις δίνει ο Δήμος ...όποτε έχει. Θέλει περαιτέρω έρευνα η περίπτωση... Μπορείς να κάνεις καταγγελία για αυθαιρεσία αλλά επίσης πιθανόν να έχει κάνει τακτοποίηση και να αντικρούσει την καταγγελία οπότε θα πρέπει να είσαι κι εσύ "πεντακάθαρος"
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.