Jump to content

AlexisPap

Συντονιστής
  • Posts

    6,163
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    64

AlexisPap last won the day on December 4 2017

AlexisPap had the most liked content!

Reputation

1,675 Άριστη

About AlexisPap

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

10,992 profile views
  1. Ναι, φυσικά. Αλλά, μιλάμε για πολύ μικρή ποσότητα αερίου, και μάλλον δεν θα πιάνει πάγο άλλες μέρες (με περισσότερη ζέστη και λιγότερη σχετική υγρασία). Ίσως και να είναι φυσιολογικό να χάνει λίγο η τσιμούχα (εκ σχεδιασμού).
  2. στραγγαλισμός πάνω στο τσιμουχάκι:
  3. Πιθανότατα το τσιμουχάκι του εμβόλου δεν κάνει καλή στεγανότητα...
  4. Οι μοχλοί είναι συνήθως 2, και βρίσκονται (συνήθως) στο πίσω αρεστερά μέρος του οχήματος, περίπου στο ύψος που στηρίζεται η αντηρίδα της σέσουλας. Η βαρέλα έρχεται με τους μοχλούς δεμένους με ένα συρματάκι με μολυβοσφραγίδα. Σκοπός της μολυβοσφραγίδας είναι να βεβαιώσει ότι ήρθε όλο το φορτίο και ότι δεν άδειασαν κάποια κυβικά σε ένα άλλο έργο. Συνήθως αν θέλεις να την ελέγχεις θα χρειαστεί να είστε δύο άτομα (ένας να βρίσκεται στο γιαπί για να ελέγχει την σκυροδέτηση κι ένας στην αντλία για να παραλαμβάνει, να κρατάει τα δελτία, να ελέγχει το σκυρόδεμα και τα νερά και να παίρνει δοκίμια).
  5. Αν φαίνονται στην φωτογραφία, δεν είναι τριχοειδείς... Μάλλον όχι, και μάλλον δεν επισκευάζονται. Αλλά, επειδή το θέμα είναι ιδιαιτέρως σοβαρό και οι πιθανές συνέπειες -αν τυχόν κάνω λάθος- τρομακτικές, συνιστώ αυτοψία μηχανικού και εξέταση από κοντά...
  6. Ναι, αυτό φαίνεται να εννοούσε. Οι διαστάσεις αυτές είναι λίγο - πολύ τυποποιημένες για τις συνήθεις κατασκευές (πάρκινγκ, πλατείες κλπ). Όπου εφαρμόζονται μεγαλύτερες διαστάσεις χωρίς εξειδικευμένη μελέτη, το αποτέλεσμα είναι ρηγμάτωση...
  7. Για τις άοπλες πλάκες, συνήθως ανά τρία έως πέντε μέτρα. Λεπτομερέστερος προσδιορισμό μπορεί να γίνει κατόπιν υπολογισμού που λαμβάνει υπόψη την αλληλεπίδραση εδάφους - πλάκας - φορτίου, την συστολή ξήρανσης κ.λπ. Φυσικά, κανείς δεν τον κάνει, εκτός κι αν πρόκειται για αεροδρόμιο.
  8. Μεγαλύτερη σταθερότητα, μεγάλη αντοχή στον άνεμο, μεγάλη αντοχή στα φορτία, πρακτικά μονόδρομος για τα βυζαντινά (μολονότι υπάρχουν στην αγορά κι άλλες λύσεις) αν δεν θέλεις να επιδιορθώνεις κάθε λίγα χρόνια.
  9. Εφόσον η κήρυξη δεν το ορίζει σαφώς, κάθε είδος κεραμιδιού με κεραμιδί χρώμα είναι αποδεκτό. Μπορεί βέβαια να έχει άποψη το συμβούλιο αρχιτεκτονικής.
  10. Πολύ ωραία, είχαμε τα διάφορα δημοσιογραφικά τηλε-δικεία, τώρα θα έχουμε διαδικτυακό ξεκατίνιασμα μεταξύ μηχανικών για την ευθύνη και το ποιός την έχει πιό μεγάλη την εμπειρία, την ευσυνειδησία και την ηθική υπεροχή... Αστεία πράγματα, και συζητήσεις ανάξιες μηχανικών. Όσο για το "αστείο σιδέρωμα", δείτε λίγο πιο προσεκτικά, μήπως βγει και κάτι ωφέλιμο από αυτή την συζήτηση: Μήπως πλάκα του εξώστη δεν είναι πρόβολος, αλλά είναι τετραέρειστη; Βλέπετε τις τρεις περιμετρικές δοκούς στο κάτω μπαλκόνι; Εντοπίσατε τους οπλισμούς κάμψης και διάτμησης στην δοκό που απέμεινε στην θέση της; Είδατε τους οπλισμούς κάμψης στην ομόλογή της δοκό; Παρατηρήσατε την -μάλλον εσφαλμένη- διαμόρφωση της αγκύρωσης του κύριου οπλισμού στον κόμβο δοκού-δοκού; Υ.Γ: Αφήστε τις κρίσεις και τις επικρίσεις κατά μέρος, είναι τουλάχιστον αντιδεοντολογικό. Δεν ξέρετε γιατί αστόχησε ο εξώστης, υποθέτετε. Μάλλον αβάσιμα. Ασχοληθείτε με το επιστημονικό μέρος του προβλήματος με αξιοπρέπεια.
  11. Εφαρμόζεις μάλλον την εγκεκριμένη στατική μελέτη. Δες εδώ, το §11.2γ: http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/ya 1_72602.htm Έχε υπόψη σου ότι τυπικά αλλαγή κατηγορίας σκυροδέματος σημαίνει νέα στατική μελέτη (κατά κανόνα).
  12. Συνάδελφοι, για τον προσδιορισμό της κατηγορίας εδάφους (όσον αφορά στο φάσμα σχεδιασμού) αρκεί στην πλειονότητα των περιπτώσεων η γενική αναγνώριση του εδάφους και του πάχους των εδαφικών στρώσεων. Ασφαλώς υπάρχουν και περιπτώσεις που χρειάζονται γεωτρήσεις και εργαστηριακές δοκιμές. Αλλά, συνήθως, οι προπτυχιακές γνώσεις εδομηχανικής σε συνδυασμό με την κατανόηση της γεωλογίας της περιοχής και τα ευρήματα κατά την εκσκαφή είναι αρκετά για να επιλέξεις κατηγορία εδάφους. Σημειωτέον ότι η κατηγορία εδάφους δεν αλλάζει από οικόπεδο σε οικόπεδο... Κατά τα λοιπά, έχουμε φτάσει σε ένα επίπεδο νομικισμού που η κρίση του μηχανικού αμφισβητείται επί τη βάσει γενικών κανονιστικών διατάξεων...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.