Jump to content

miltos

Συντονιστής
  • Posts

    2,695
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

miltos last won the day on August 11 2019

miltos had the most liked content!

Reputation

273 Πολύ καλή

About miltos

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Τρίκαλα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Recent Profile Visitors

5,256 profile views
  1. Χωρίς, να έχω ακριβή εικόνα της κατάστασης του οχήματος, θα έλεγα ότι είναι καλή κίνηση. Αυτό θα έκανα στη θέση σου. Οι εργοστασιακοί δίσκοι είναι πολύ ανώτεροι από αυτούς που δοκίμασες, οι οποίοι είναι απλά φθηνές εναλλακτικές.
  2. Αν κατεβάσεις από εδώ το system manual νομίζω ότι θα σου λυθούν όλες οι απορίες. (θα σου χρειαστεί το 6ED1055-1MA00-0BA2 για το οποίο μπορείς να βρεις πληροφορίες στο manual ή στο παραπάνω link, με αναζήτηση) Για να μην έχουμε την ίδια συζήτηση σε 2 διαφορετικά θέματα, διαγράφω το άλλο post σου και μεταφέρω εδώ την απάντηση του nvel.
  3. Καλημέρα. Σαφώς. Αλλά τι εννοείς "μετά να τις ενώσετε"? Αντιμετώπισέ το σαν μία κάτοψη (πρόβαλε τις 2 στάθμες στο ίδιο επίπεδο) και προχώρα κανονικά. Θα μεταβείς από το ένα επίπεδο στο άλλο με δύο ταινίες, σχηματίζοντας βρόγχο. Όχι. Δες τα ακόλουθα θέματα. Δεν υπάρχει ειδικό όριο θα τη θεμελιακή. Μέγιστη επιτρεπτή αντίσταση γείωσης σε TN Μέγιστη επιτρεπτή αντίσταση γείωσης σε ΤΤ
  4. Για να βελτιώσεις την αντίσταση γείωσης, γενικά καρφώνεις ηλεκτρόδια. Δεν κοιτά τρίγωνα κλπ. Θα έχεις ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα αν προσθέσεις 2 ηλεκτρόδια, σε απόσταση ενός μέτρου. Και ακόμα καλύτερο αν τα βάλεις "διπλά" (με μούφα, για να διπλασιάσεις το μήκος). Πρώτα από όλα όμως πρέπει να ξεκαθαρίσεις τα πράγματα, όπως τα έθεσε ο Πέτρανθος, ξεκινώντας από αυτό:
  5. Τότε δες στο εγχειρήδιο, ποια είναι η ελάχιστη παροχή ΖΝΧ (θα αναγράφεται). ΥΓ. Σε κάθε περίπτωση, κράτα τη ρύθμιση του ζεστού νερού όσο πιο χαμηλά γίνεται (πχ42C ή και 40C που ανέφερες, αν σε καλύπτει) για να αποφύγεις δημιουργία αλάτων στον εναλλάκτη.
  6. Δες αν υπάρχει παράμετρος (ρύθμιση) για την ελάχιστη ροή στην οποία ξεκινά ο λέβητας την παραγωγή ΖΝΧ. Υπάρχουν λέβητες που έχουν απλά έναν διακόπτη ροής, και λέβητες που μετρούν την παροχή κρύου νερού και αποφασίζουν αν εκκινήσουν την παραγωγή ΖΝΧ. Στην τελευταία περίπτωση, υπάρχει (συνήθως) σχετική παράμετρος.
  7. Άλλη, μια φώτο, όπου φαίνεται πιο έντονα ο πάγος στο σωληνάκι που ελέγχει την κίνηση του εμβόλου.
  8. Όπως, είπα, μετά την αποκατάσταση της σωστής ποσότητας R410Α, με άλλες εξωτερικές συνθήκες, δεν έπιανε πάγο, αλλά υγρασία. Υπάρχει άλλη μία 4οδη στο μηχάνημα που κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά (η "παγωμένη" χειρίζεται ένα τμήμα του εξατμιστή και η άλλη το υπόλοιπο), αλλά δεν έχει ίχνος παρόμοιας συμπεριφοράς.
  9. Η ποσότητα του ψυκτικού ρευστού R410A αποκαταστάθηκε. Χωρίς τις ιδιες εξωτερικες συνθήκες, και με τα νορμάλ Tc-Te αντί για πάγο, βλέπω υγροποίηση. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα επανερχόταν η ορθή λειτουργία? ναι ναι, κατάλαβα πολύ καλά τι λες. Στραγγαλισμός αερίου σε σχετικά μεγάλη διαφορά πίεσης. Άρα...? Για να μην το παιδεύουμε, στο Joule-Thomson δεν πάει και εσενα το μυαλό σου?
  10. Αλέξη, reapect! Αλλά για προχώρα το λίγο ακόμα... thnaz, το υπέρθερμο αέριο από τον εξατμιστή, που γεφυρώνουν οι 2 άνω δεξιοί σωλήνες βρίσκεται κοντά στους 5C. Tc--> περίπου 25C Te--> πολύ χαμηλά. Ίσως μεταξύ -10C και -20C (λόγω έλλειψης ψυκτικού)
  11. Καλησπέρα, Νομίζω η ακόλουθη φωτογραφία έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μπορείτε να δώσετε εξήγηση? Έχετε παρατηρήσει συχνά τέτοιο φαινόμενο? Δεν πρόκειται για τη "βασική" τετράοδη του μηχανήματος. Είναι τμήμα του ψυκτικού του κυκλώματος και κατά βάση είναι τρίοδη, αφού, όπως κοιτάμε τη φώτο, η πάνω αριστερά έξοδος είναι ταπωμένη. Οι οδοί όμως που καταλήγον σε αυτή είναι οι τυπικές, δεν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα (κάποια "παγίδα" δηλαδή) Το μηχάνημα βρίσκεται σε λειτουργία θέρμανσης. Το ίδιο και η παγωμένη τετράοδη. Γενική αρχή λειτουργίας τετράοδης, σε λειτουργία θέρμανσης, εδώ
  12. Αν και λίγο καθυστερημένα, δες το συνημμένο (έχω αφήσει και το εξώφυλλο, ώστε αν κάποιος χρειαστεί περισσότερες πληροφορίες, για άλλα αναπτύγματα να μπορεί να το αναζητήσει) Pages from 24-0045-02_Michanologiko-Schedio_B-EPAL_Vivlio-Mathiti-2.pdf
  13. Τότε, "Ποτέ μη λες ποτε"! Με φιλική διάθεση σου γράφω. Βγαίνουμε και εκτός θέματος... Καλό απόγευμα και συνέχισε την ενημέρωση αν θέλεις!
  14. Με βάση την εμπειρία σου από δύο συνεργεία, γενικεύεις, για όλη την Ελλάδα??!!! Μια φορά που άλλαξα δίσκους-τακάκια, εδώ στα Τρίκαλα, επέμενε να μου το κάνει. Αλλά το έκανα εγώ
  15. Εννοούσα για τον τρόπο οδήγησης κατά το στρώσιμο, όχι για τα 2 εκ. χλμ που έχεις κάνει. Δεν έδωσες σημασία στο παραπάνω νομίζω. Μπορεί το προηγούμενο συνεργείο να οδηγούσε το αυτοκίνητο κάνοντας τα πρώτα βασικά φρεναρίσματα του στωσίματος... Το συνεργείο που πας τώρα, κάνει κάτι τέτοιο?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.