Jump to content

miltos

Συντονιστής
  • Content Count

    2,614
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

miltos last won the day on August 11

miltos had the most liked content!

Community Reputation

250 Πολύ καλή

About miltos

  • Rank
    Συντονιστής

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Τρίκαλα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Recent Profile Visitors

4,081 profile views
  1. Διότι οι απώλειές τους είναι μικρότερες, συνεπώς ίδιο ποσοστό προσαύξησης θα έδινε μικρότερη περίσσια ισχύος για αύξηση της θερμοκρασίας του χώρου (όταν ξαναμπαίνει σε λειτουργία το σύστημα). Η απαιτούμενη περίσσια ισχύος εξαρτάται από τη θερμοχωρητικότητα του κτιρίου και όχι από τις απώλειές του. Και πάλι βέβαια η υπολογιζόμενη προσαύξηση είναι μικρότερη.
  2. Ήξερα ότι τη δίνουν μόνο σε καταστήματα και όχι σε κατοικίες. Άλλαξε κάτι τα τελευταία 2-3 χρόνια?
  3. Παίδες, η λίστα από μόνη της δεν έχει κάτι παράνομο. Παραθέτω απόσπασμα από το link του Astrah Με βάση το σκεπτικό της απόφασης, οι ως άνω ενώσεις επιχειρήσεων έλαβαν μέρος σε απαγορευμένες οριζόντιες συμπράξεις, ιδίως όσον αφορά στην τιμολογιακή εναρμόνιση και ειδικότερα τον καθορισμό κατά περίπτωση ελάχιστης ή ενιαίας αμοιβής θεώρησης ή / και εκπόνησης μελέτης – σχεδίου ηλεκτρολογικής εγκατάστασης..... Η εν λόγω οριζόντια σύμπραξη υλοποιήθηκε, κυρίως, μέσω καταστατικών διατάξεων ή διατάξεων του Κώδικα Δεοντολογίας των Ενώσεων, ενεργειών και αποφάσεων των εμπλεκομένων μερών, μέσω υιοθέτησης μηχανισμών είσπραξης και τήρησης των ελάχιστων ή ενιαίων αμοιβών, διανομής των αμοιβών μεταξύ του Συνδέσμου και των ηλεκτρολόγων μελών τους, εφαρμογής τιμοκαταλόγων, παρακολούθησης της συμμόρφωσης των μελών με την απόφαση της ένωσης επιχειρήσεων, κ.λπ. ΥΓ. Άλλαξα το όνομα της λίστας, από "τιμοκατάλογος..." σε "προτεινόμενες τιμές..." Νομίζω είναι πιο κομψό από όλες τις απόψεις.
  4. Αν προσέξεις την αίτηση αναφέρει: "...με βάση το ΠΕΑ που εκδόθηκε στις..." Πρέπει να εκδόσεις ΠΕΑ για να συμπληρώσεις την αίτηση (εκτός αν τυγχάνει να υπάρχει ήδη ΠΕΑ με ίδιο σενάριο), αν και κατά τη γνώμη μου κακώς "απαιτούν" ΠΕΑ.
  5. Α, ok. Λόγοι μπορεί να υπάρχουν πολλοί. Πως ορίζεις το σύντομα όμως?
  6. Δεν βλέπω πως ακριβώς κολλάει το παραπάνω με την υπόλοιπη συζήτηση, αλλά τι προτείνεις γι αυτή την περίπτωση?
  7. Κυρίως αν θες να ξοδέψεις χρήματα και κόπο. 🙂 Μια εφαρμογή που μου έρχεται στο μυαλό, είναι περιμετρική γείωση με απαιτούμενη συγκεκριμένη τιμή, και δεν έχεις άλλο τρόπο να την πετύχεις, ή αν ο άλλος τρόπος είναι ακριβότερος.
  8. Μιλάμε για τσιμεντοκονίαμα ή "σούπα"? Ο ινοπλισμός (μη μεταλλικός) θεωρώ ότι είναι βασικό στοιχείο για αποφυγή ρηγματώσεων των πρώτων ώρών και καθόλου υπερβολή Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν μάστορα που ρίχνει χαρμάνια χωρίς να έχει μαζί του ίνες και ρευστοποιητή (εδώ κολλάει η "σούπα" που είπα παραπάνω). Προτιμώ υπερευστοποιητή 3ης γεννιάς και πολύ μικρό Ν/Τ για κονιάμματα ενδοδαπέδιας θέρμανσης, αλλά ξεφεύγουμε από το θέμα. Ίσως και όχι, διότι αυτό το κονίαμα το αφήνεις και 10 χρόνια χωρίς επίστρωση και χωρίς καμμιά προστασία
  9. Τόσος ντόρος για ένα απλό προσφυόμενο τσιμεντοκονίαμα? Ρητίνες στη μάζα του τσιμεντοκονιάμματος? Αυτό θα μπορούσε να ισχύει αν ακολουθήσει ελικοπτέρωση. Διαφορετικά πως θα σχηματιστεί η λακούβα?
  10. Κάποιες σκέψεις... Επιβράδυνση 0,6g είναι πολύ μικρή για μικρό επιβατικό αυτοκίνητο σε στεγνό, μέτριας ποιότητας οδόστρωμα και ασφάλτινα ελαστικά. Τυπική τιμή για απόσταση φρεναρίσματος 100-0km/h σε συνθήκες δοκιμών είναι τα 40-45m (απέχει πολύ από αυτό που δίνει ο "σαλίγκαρος") Από όσο μπορώ να σχηματίσω άποψη από τα αναφερόμενα, το να χτυπήσει ο πεζός σε θέση κοντά στους υαλοκαθαριστήρες να φτάσει στο οδόστρωμα, μπροστά από τον προφυλακτήρα και να παρασυρθεί προϋποθέτει τα εξής: 1) Χαμηλή ταχύτητα του οχήματος κατά τη σύγκρουση με τον πεζό. 2) Έναρξη επιβράδυνσης αφού άρχισε η παράσυρση του πεζού, (ή διακοπή της, πλήρης ή μερική, μεταξύ κρούσης και έναρξης παράσυρσης). Διαφορετικά, ο πεζός θα σερνόταν/κυλούσε απομακρυνόμενος από το επιβραδυνόμενο όχημα. Θα βοηθούσε πολύ ένα σκαρίφημα με την εκτιμώμενη θέση και προσανατολισμό του πεζού ως προς το όχημα πριν τη σύγκρουση. Μήπως ο πεζός είχε πλάτη στο όχημα?
  11. Πλέον, ως προς τα μέσα ενεργητικής πυροπροστασίας, οι μελέτες απλά θεωρούνται από την πυροσβεστική υπηρεσία, και δεν ελέγχουν το περιεχόμενο, καθώς είναι ευθύνη μηχανολόγου μηχανικού και συναφών ειδικοτήτων. Οπότε δε νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα "έγκρισης". Έχε υπόψιν την Πυρ. Διάταξη 15/2014 που μνημόνευσε και ο συνάδελφος παραπάνω, η οποία αναφέρει: 3.4.1. Αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης με νερό Η μελέτη, σχεδίαση και εγκατάσταση των αυτόματων συστημάτων πυρόσβεσης με νερό, καθορίζεται από το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ 12845: «Μόνιμα συστήματα πυρόσβεσης – Αυτόματα συστήματα καταιονισμού – Σχεδίαση, εγκατάσταση και συντήρηση».....
  12. Καλησπέρα, Έγινε συγχώνεψη του θέματος με παλαιότερο Το ζήτημα της έχει αναλυθεί αρκετά και έχει γίνει προσπάθεια να ταξινομηθεί ανάλογα με το αντικείμενο. Προτείνω να δείτε τα παρακάτω link και οποιαδήποτε ειδική συζήτηση ταιριάζει σε κάποιο από αυτά να συζητηθεί εκεί. Μέγιστη επιτρεπτή αντίσταση γείωσης σε TN Μέγιστη επιτρεπτή αντίσταση γείωσης σε ΤΤ Μέτρηση αντίστασης γείωσης σε σύστημα ΤΝ σε κατοικημένη περιοχή Μέτρηση αντίστασης γείωσης σε σύστημα ΤΤ Μέτρηση αντίστασης γείωσης (περίπτωση άμεσης γείωσης σε δίκτυο ύδρευσης)
  13. Νομίζω ότι το συνημμένο θα σε βοηθήσει αρκετά cascading - discrimination.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.