Jump to content

Aenor

Members
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Aenor last won the day on February 16 2016

Aenor had the most liked content!

Community Reputation

32 Καλή

About Aenor

  • Rank
    Παλιό Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Σε ευχαριστώ desptsouk για την απάντηση! Δεν έχω αλλαγές στις διαστάσεις κτηρίου/οικοπέδου κλπ. Η περίφραξη έχει φανεί στο οικόπεδο του γείτονα ενώ είναι στο δικό μου. Δεν τροποποιώ τίποτα άλλο. Το ερώτημα 4 ήταν καθαρά φιλοσοφικού περιεχομένου γιατί σκεφτόμουν οτι αυτές οι όποιες αποκλίσεις του 2% που περιγράφει η νομοθεσία, όταν υπάρχουν, τροποποιούν το Δ.Δ. και επομένως αποκλείουν την ενημέρωση φακέλου.
  2. Συνάδελφοι καλησπέρα, έχω περίπτωση ακινήτου προ 55 (1938) στο οποίο ο ιδιοκτήτης θέλει να κάνει προσθήκη ορόφου. Στην κατοχή του έχει μόνο τα συμβόλαια τα οποία είναι πράγματι από το 1940 και κανένα άλλο στοιχείο (Ο.Α./Σχέδια ακινήτου κλπ.) Θα κάνω χετική αναζήτηση στην Πολεοδομία. Αν δεν βρω κάτι θα πρέπει πριν οποιαδήποτε πράξη άδειας δόμησης να κάνω αποτύπωση και ανασύσταση φακέλου και να πάρω βεβαίωση από κάποια υπηρεσία οτι είναι προ 55? Ποια υπηρεσία χορηγεί πλέον αυτές τις βεβαιώσεις? Ευχαριστώ!
  3. Καλησπέρα, έχω περίπτωση ενημέρωσης φακέλου για διόρθωση θέσης μιας περίφραξης στο Τοπογραφικό. Έχω τις εξής ερωτήσεις: 1. Στο ηλεκτρονικό σύστημα, επιλέγω νέα οικοδομική άδεια κατηγορίας x σε συνέχεια προγενέστερης και τη συνδέω με την κυρίως οικοδομική άδεια ή με τον έλεγχο των φορολογικών που ήταν και η τελευταία πράξη ως Α/Α? 2. Έστω οτι προχωράω και ενημερώνω με το νέο Τοπογραφικό και τη σωστή απεικόνιση με τη σύμφωνη προφορική γνώμη της Πολεοδομίας, τις εργασίες τις συνεχίζω κανονικά με τον περιορισμό της ολοκλήρωσης της ενημέρωσης μέσα στον 1 μήνα από την ημερομηνία ελέγχου ή πρέπει να ολοκληρώσω την ενημέρωση πρώτα και μετά να συνεχίσω? 3. Θα πρέπει να ξαναέρθει Ε.Δ.? 4. (ερώτηση φιλοσοφική, άσχετη με τα παραπάνω) Η νομοθεσία αναφέρει οτι αν έχω τροποποίηση του Δ.Δ. πρέπει να προβώ σε αναθεώρηση. Αναφέρει επίσης ότι για αποκλίσεις εως 2% και 10εκ στο κτήριο μπορώ να κάνω ενημέρωση. Έστω οτι έχω διαφορά 5εκ<10εκ στο κτήριο λόγω κατασκευαστικών αποκλίσεων και μέσα στο πλαίσιο του 2%. Πως θα κάνω ενημέρωση αφού αυτά τα 5εκ τροποποιούν όλα τα διαγράμματα υπολογισμού Σ.Δ./Κ/Σ.Ο. κλπ? Μήπως διορθώνω απλά κατόψεις και αφήνω το Δ.Δ. ίδιο? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  4. Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος ποια Πολεοδομία έχει τη χωρική αρμοδιότητα του Θεολόγου Μαλεσίνας? Ευχαριστώ!
  5. Εγώ τον συνέταξα μέσω προγράμματος της αγοράς. Τα τετραγωνικά είναι 100,00μ2 κατοικία, 20,00μ2 ΗΧ, 100,00μ2 υπόγειο ΒΧ και 55μ2 αποθήκες/σοφίτα κλπ. Με ανεβάζει πολύ το υπόγειο, για αυτό μου φάνηκαν πολλά σε σχέση με παλιότερα και νόμιζα έχω κάνει κάποιο λάθος. Σας ευχαριστώ,
  6. Καλημέρα ppanag, τα ημερομίσθια συνολικά είναι 325, μου φάνηκαν πολλά για αυτό ρώτησα. Ευχαριστώ,
  7. Καλησπέρα, σε νέα άδεια για κατοικία 100μ2 περίπου με extra βοηθητικούς χώρους και Η/Χ προκύπτει ΙΚΑ βάσει συμβατικού περίπου 10.000€. Το ποσό μου φαίνεται πολύ μεγάλο σε σχέση με το κόστος του κτηρίου, έχει κάποιος άποψη πόσο προύπτει εμπειρικά? Το ποσό αυτό θα πρέπει να πληρωθεί μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες σωστά?
  8. Καλησπέρα, εκδίδω μια οικοδομική άδεια για νέο κτήριο κατοικίας μέσω e-adeies και πλέον είμαι στα φορολογικά (πρώτη φορά με το ηλεκτρονικό σύστημα). Μιλώντας με τον αρμόδιο υπάλληλο στην Πολεοδομία μου έστειλε μια λίστα (φαίνεται παρακάτω) με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Ήθελα να ρωτήσω αρχικά αν γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει τρόπος προέλεγχου των φορολογικών, ώστε μην πληρωθεί κάτι και χρειάζεται διόρθωση μετά. Επίσης κάποια από τα δικαιολογητικά δεν τα βρίσκω στο πρόγραμμα αμοιβών που χρησιμοποιώ (insoft). Γνωρίζει κάποιος που μπορώ να τα βρω εντός ή εκτός προγράμματος; Επίσης εισφορές υπέρ ΤΕΕ από τους μηχανικούς πληρώνονται κανονικά; Αν ναι πρέπει να γίνει μέσω εθνικής; 1) Προυπολογισμός εισφορών 2) Σημείωμα εισφορών 3) Πληρωμή ΔΟΥ 4) Σημείωμα εισφορών Δήμου (40 % ΚΗ κλπ) 5) Πληρωμή Δήμου 6) Πίνακας Π1 Εφκα ή Π2, Π3 όπου απαιτείται (τι ειναι ο πινακας εφκα; εννοει το κλασσικο αμοε ικα;) 7) Προκαταβολή εφκα. (επίσης εδώ) 8 ) Ενημερότητα δημου (για όλους τους ιδιοκτήτες). 9) Ανάρτηση αντιγράφου αίτησης υποβολής της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης των εργασιών (τραπεζική η τ.π.δ) στην υπηρεσία μας καθώς και του αντιγράφου της επιστολής σύμφωνα με την 69/2009 απόφαση δημοτικού με ποσόν 50 ευρώ ανά μμ πρόσοψης (από που εκδίδεται αυτό; γνωρίζει κάποιος λεπτομέρειες για τη διαδικασία; το ποσό το υπολογίζω μόνο βάσει των μμ πρόσοψης;) 10) Συμβατικός προϋπολογισμός. 11) Αναλυτικός προυπολογισμός όπου απαιτείται συνοδευόμενος απο αναλυτική προμέτρηση των υπό εκτέλεση εργασιών βάσει σχεδίων 12) Πίνακας δαπανών έργου. (αυτό από που προκύπτει;) 13) Aμοιβές με αναφορά στις συμφωνηθείσες αμοιβές. (στο έντυπο του τεε φαίνεται η συμφωνηθείσα, δεν αρκεί;) 14) Ιδιωτικό συμφωνητικό.(αναφορά σε μελέτη- επίβλεψη) 15) Αμοιβή. 16) ΦΕΜ. 17) Ενημερότητα τεε η εετεμ για τεχνολόγους. 18) Βεβαίωση τεε περί μη πειθαρχικής δίωξης και για τεχνολόγους από εετεμ. 19) Ενημερότητα τεε και βεβαίωση περί μη πειθαρχικής δίωξης και για τις εταιρείες η την σύσταση και για τα πρόσωπα που συμμετέχουν σε αυτές. (αυτό δεν έχει καταργηθεί στο παρελθόν;) Αναφέρω όλα τα δικαιολογητικά για να υπάρχει μια συνολική εικόνα και για άλλους συναδέλφους. Μου φαίνονται ωστόσο πολλά και βλέπω οτι ενώ γίνονται βήματα (ηλεκτρονικό σύστημα αδειών, αυθαιρέτων, ας ελπίσουμε ταυτότητα κτηρίου κλπ), η γραφειοκρατία και τα έγγραφα που χρειάζονται, όπως και η διαδικασία στο σύνολό της, είναι τεράστια. Π.χ. γιατί χρειαζότανε μέχρι πρόσφατα το ΕΜΠ, το ΤΣΜΕΔΕ, γιατί χρειάζεται να πληρώνουμε ΦΕΜ, γιατί χρειάζονται βεβαιώσεις πειθαρχικού αφού η είσοδος γίνεται ηλεκτρονικά και θα μπορούσε να αποκλειστεί ηλεκτρονικά ένας ιδιώτης ή μια εταιρεία και άλλα πολλά... Σας ευχαριστώ, Η χρήση κεφαλαίων δεν επιτρέπεται καθώς και η γραφή δημοσιεύσεων από τα μέλη (εξαιρούνται μόνο οι παρατηρήσεις των συντονιστών) με χρώμα διαφορετικό του μαύρου ή μπλε. Διόρθωσε τα παραπάνω σύμφωνα με τους κανόνες συμμετοχής. Pavlos 33
  9. Καλησπέρα, ιδιοκτήτης έχει 3 οριζόντιες ιδιοκτησίες σε ισόγειο με κυριότητα 100%. Οι 2 απο αυτές είναι καταστήματα ενώ η τρίτη είναι κατοικία. Το ένα κατάστημα είναι νόμιμο, ενώ μεταξύ του δεύτερου καταστήματος και της κατοικίας υπάρχει διαφορετική διαμερισμάτωση. Μπορώ να τακτοποιήσω τη διαμερισμάτωση με κοινή δήλωση, 2 ΦΚ ώστε να δηλώσω τη διαφορετική χρήση, αναλυτική τεχνική έκθεση και να βγάλω τις βεβαιώσεις μη αυθαιρεσιών μετά την υπαγωγή σε νέες δηλώσεις?
  10. Το βρίσκω υπερβολικό, αλλά οκ το κείμενο του Νόμου λέει πράγματι αυτό. Θα πω όντως οτι είναι 6,01 να ξεμπερδευω;)
  11. Καλησπέρα, έχω νέα άδεια κατοικίας με θερμοπρόσοψη 6εκ. που την εξαιρώ από δόμηση κάλυψη κλπ. Η πολεοδόμος μου στέλνει παρατήρηση οτι για να εξαιρεθεί πρέπει να είναι πάνω από 6εκ (και όχι ίσο) , επειδή το σχετικό σημείο του ΝΟΚ λέει άνω των 6εκ. Εγώ θεωρώ οτι ισχύει 6 και άνω, όπως το αναφέρει ο Νόμος. Τι λέτε?
  12. Καλησπέρα, άδεια που έχει εκδοθεί 22/01/2014 λήγει 31/12/2021, σωστά?
  13. Καλησπέρα, σε αυθαίρετη κατασκευη στην οποια τμημα ειναι σε συννομη θεση και δυναται να νομιμοποιηθει (υπάρχει υπόλοιπο συντελεστή) και αλλο τμήμα ειναι σε μη σύννομη θέση με στατική εξάρτηση και τακτοποιείται, μπορώ να κάνω νομιμοποίηση στο πρώτο τμήμα με έκδοση αδείας μέσα από το Ν4495 ακόμη και αν αυτό είναι μετά το 2011 ?
  14. Καλησπέρα, έχω μια περίπτωση που σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος θέλει ο ενοικιαστής να σερβίρει κρύα κουζίνα και να έχει και τη δυνατότητα να ψήσει μπιφτέκι, λουκάνικο κλπ χωρίς ωστόσο αυτό να είναι η κύρια δραστηριότητα. Τι κατάστημα θα είναι ο συγκεκριμένος χώρος? Σε ποιό ΦΕΚ περιγράφονται τα είδη των ΚΥΕ με ακρίβεια σχετικά με τα προιόντα? Επίσης ποια είναι τα διακιολογητικά που πρέπει να έχει ο φάκελος που θα υπάρχει στο κατάστημα πέρα από τα νομιμοποιητικά έγγραφα? Ευχαριστώ!
  15. Καλησπέρα, έχω μια νέα άδεια σε οικόπεδο με υποχρεωτική στέγη. - Αρχικά σε περίπτωση υποχρεωτικής στέγης πρέπει όλες οι τελικές επιφάνειες να έχουν στέγη η μπορώ σε κάποιο τμήμα να έχω στέγη και σε άλλο να έχω δώμα? Επίσης το κτίσμα είναι ισόγειο και βγαίνει στέγη με σοφίτα εσωτερικά. - Μπορώ στην ίδια στάθμη με τη σοφίτα σε συνέχεια αυτής να έχω εσωτερικό πατάρι? - Μπορώ να έχω εξώστη σε συνέχεια της σοφίτας ή του εσωτερικού εξώστη? - Αν θέλω να βγάλω wc σε αυτή τη στάθμη το κάνω και μετράει στη δόμηση ή μπορεί να αποτελεί τμήμα της σοφίτας? και τέλος η σοφίτα έχει μονόριχτη στέγη. Στις πλαινές όψεις μπορώ να έχω κατακόρυφα ανοίγματα η επιτρέπεται να υπάρχουν μόνο στην επιφάνεια της επικλινούς στέγης? Ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.