Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/19/2022 in all areas

  1. Ως προς τον επιβλέποντα μηχανικό. Μόλις μου απάντησε το ΤΕΕ ότι στο σύστημα το επ' αόριστον είναι το 31/12/2099!!
    4 points
  2. Καταργήθηκε η παλιά σελίδα και έγινε μια καινούρια, στα πρότυπα των αναρτημένων. https://gis.ktimanet.gr/gis/forestfinal Ενημερωμένη με τις νέες Κυρώσεις Δ.Χ.
    4 points
  3. α)2, β)2, γ)2 Καλό θα ήταν να αφιερώσετε λίγο χρόνο στην ανάγνωση της ΗΤΚ, να δείτε και κανά - δύο παρουσιάσεις, επειδή δεν πρόκειται περί απλής καταχώρησης πολεοδομικών μεγεθών. Επηρεάζει την νομική υπόσταση των ακινήτων και καλό είναι να έχουμε άποψη.
    4 points
  4. Version X6.1

    75,889 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4664/20 (ΦΕΚ 32Α/14.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    3 points
  5. 1. Για να κάνεις ΠΕΑ σε κτίριο με ΜΕΑ, θα πρέπει να αναζητήσεις τα παραστατικά των στοιχείων που χρησιμοποιήθηκαν. Δηλ. θερμομονωτικά υλικά, κουφώματα, συστήματα ψύξης-θέρμανσης, φωτισμού, κλπ. Και θέλει ιδιαίτερη προσοχή καθόσον όπως έχω διαπιστώσει (πρόσφατα, σε νεοανεγειρόμενη οικοδομή) είτε η ΜΕΑ είναι "πειραγμένη", είτε είναι σωστή αλλά δεν εφαρμόζεται στην πράξη 2. Το ΠΕΑ γίνεται επί πραγματικής κατάστασης. Σε ολοκληρωμένη οικοδομή θεωρώ ότι, μιας και το κλιμακοστάσιο εξυπηρετεί μόνον τα διαμερίσματα, θα το υπλογίσεις μαζί με αυτά.
    3 points
  6. Αφού είναι απομακρυσμένα κτίρια είσαι υποχρεωμένος να εκδόσεις 3 ΠΕΑ.
    3 points
  7. Καλημέρα, αναφέρω εδώ την περίπτωση μου μήπως βοηθήσω κάποιον με αντίστοιχο θέμα. Εχω αγροτεμάχιο στο οποίο έχω κάνει δήλωση στο Ν.4495/17 για μάντρα, 1 στέγαστρο και 2 υπόστεγα. Μετά από επικοινωνία με την τεχνική υποστήριξη μου είπαν να κάνω τα εξής: Στο ΜΗΤΡΩΟ που εισάγω το γήπεδο βάζω ΑΔΟΜΗΤΟ: ΟΧΙ. Και δεν συμπληρώνω κάποιον όροφο από κάτω. Μετά όταν πάω να επεξαργαστώ την ιδιοκτησία βάζω ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ: ΝΑΙ. Στα χιλιοστά δεν βάζω τίποτα. Μετά στην καρτέλα ΠΡΑΞΕΙΣ, προσθέτω τη δήλωση του 4495 και από κάτω, εφόσον εγώ θεωρώ ότι δεν απαιτείται ούτε ΜΣΕ ούτε Τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου, βάζω: Είδος στατικού ελέγχου: ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΤΑΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ. Μετά στην καρτέλα ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ, επιλέγω την Πραξη που αφορά τον 4495 βάζω όροφος ΙΣΟΓΕΙΟ και παντού 0 τμ, αλλά βάζω 4 λοιπές κατασκευές και τις περιγράφω στα σχόλια. Στην καρτέλα ΧΡΗΣΕΙΣ δεν βάζω τίποτα. Αυτά!
    3 points
  8. Δεν ακυρώνουμε κανένα δημόσιο έγγραφο! Ούτε έχουμε τέτοια εξουσιοδότηση, ούτε μπορούμε, ούτε είναι δική μας αρμοδιότητα! Απλώς και μόνο για τον υπολογισμό του προστίμου των αυθαιρεσιών λαμβάνουμε υπόψη μας αυτόν τον συντελεστή! Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο...
    3 points
  9. Καλησπέρα, εννοείται πως θα υπάρξει...απλά το αφήνουν για Δεκέμβριο λογικά...
    3 points
  10. με βάση σχεδιαστικών λόγων 20εκ μήκος μεγαλύτερο δεν είναι αποδεκτή απόκλιση και ας το δέχονται οι δικηγόροι. Εγώ έως 20εκ σε μήκος πλευράς, δεν θα το έκανα γαργάρα ούτε θα το απέκρυπτα με την υπογραφή μου. Εσυ θα αποφασίσεις τι θα κάνεις.
    2 points
  11. κατ' εμέ ανεξάρτητα από ποσοστά το 20εκ είναι πολλά για κτήριο ως απόκλιση. Αποδεκτό έως 7-8εκ. μαξ
    2 points
  12. Φρέσκο πράγμα...σπαρταράει! οπότε σύντομα λογικά θα ανέβει στο χάρτη...
    2 points
  13. Γιώργο είναι εντός αντικειμενικού με χάρτη η περιοχή....
    2 points
  14. Τι θα γίνει με αυτή την ιστορία, 10+ χρόνια έτσι πάμε με δήθεν προθεσμίες και εκ νέου παρατάσεις. Ας αφήσουν τουλάχιστον ελεύθερες τις διορίες για ανεβάσμα των δικαιολογητικών..δεν έχουν καταλάβει τόσα χρόνια ότι δεν έχουν καμία σημασία αυτές οι προθεσμίες;
    2 points
  15. Ειμαι σιγουρος οτι εχεις δικιο....... μιλαω με βαση τα λιγα τιμολογια που εχω ως εξοδα στο γραφειο μου χωρις να έχω να αντιμετωπισω ''περιεργα'' εξοδα.
    2 points
  16. Attention! Το κτήριο Αναφοράς έχει λέβητα. Το εξεταζόμενο κτήριο χωρίς θέρμανση ή κάλυψη τμήματος αυτού που δεν θερμαίνεται, επιλέγεται σύστημα με τοπικά ηλεκτρικά σώματα.
    2 points
  17. απαντάω στο ερώτημά μου μετά απο ερώτηση στην πολεοδομία και οι ημιυπαίθριοι χώροι υπολογίζονται με 50%..βασικα ότι μετράει και στην κάλυψη παει με 50%..
    2 points
  18. Συμφωνώ εν μέρει με την άποψη της ΥΔΟΜ. Το γήπεδο έχει πρόσωπο σε αναγνωρισμένη δημοτική οδό.. Κατά τη γνώμη μου θε πρέπει να ληφθεί η δυσμενέστερη περίπτωση, δηλαδή τα 45 μ πρόσωπο και 50 μ βάθος και ελάχιστη επιφάνεια 4.000 τμ, προκειμένου το κάθε προκύπτον γήπεδο να είναι άρτιο και οικοδομήσιμο και όχι σωρευτικά. Εξυπακούεται ότι αν στην περιοχή υφίσταται ΓΠΣ/ΣΧΟΟΑΠ, natura,2000 εξετάζουμε την αρτιότητα σύμφωνα με την ισχύουσα από τα προαναφερθέντα.
    2 points
  19. ναρτήθηκε το ειδοποιητήριο για τις εισφορές που αφορούν τον 10/2022 Προθεσμία λήξης η 30η Νεμβρίου.
    2 points
  20. @grmaster Για το πρώτο· προς το παρόν δεν κάνεις τίποτα, άλλωστε η δυνατότητα διαβίβασης με την ιδιότητα του λήπτη παραμένει σε θεωρητικό επίπεδο ακόμα. Για το δεύτερο· 361.
    2 points
  21. Από το οτι δεν ειναι δαπανες για προσωπικη κατανάλωση και ειναι τιμολογιο δαπάνης της επιχείρησης - γραφειο.
    2 points
  22. Σωστά, δεν καλύπτεται όλη η ζώνη άρα για το ποσοστό της που αφορά wc+σαλόνι θα βάλεις τον λέβητα ως σύστημα θέρμανσης. Βασικά το ίδιο θα κάνεις και για την ψύξη, για το σαλόνι.
    2 points
  23. Μπορώ να σου απαντήσω με μια φράση σε όλα τα ερωτήματα σου... Μελέτη μηχανολογου
    2 points
  24. δηλαδή πιστεύεις συν/φε teo2, ότι αυτό το εύλογο ερώτημα σου, να μην το σκέφτηκαν οι σοφοί, που συνέταξαν τις επεξηγήσεις του Ν και αποφάνθηκαν όπως αποφάνθηκαν Εμείς οι μικροί ... σαν τι περιμένεις να σου απαντήσουμε!
    2 points
  25. Εκτός αντικειμενικού το 2016...οπότε 600 για εντός, 500 για εκτός.
    2 points
  26. Αν βλέπει στην Αθηνών - Καβάλας τότε 1050, διαφορετικά 1100.
    2 points
  27. Καλησπέρα για το Ε9 υπάρχει ΠΟΛ που αναφέρει ότι η αυθαίρετη επέκταση του 1980 θα συμπαρασύρει σε αντίστοιχη παλαιότητα όλο το κτίσμα αν θυμάμαι καλά. Οπότε συζήτηση με τον φοροτεχνικό του πελάτη για διευκρίνιση στο συγκεκριμένο.
    2 points
  28. έκανα αυτή τη διαδικασία τον ΙΑΝ 2022 αλλά δεν θυμάμαι επακριβώς τι έκανα! -οπότε βάλε το παλιό και αν δεν τους αρέσει θα σου απαντήσουν
    2 points
  29. Ηλία καλησπέρα Σύμφωνα με τον ορισμό του κτιρίου (στον οποίο δεν συμπεριλαμβάνεται η μόνωση) από τον Φ.Ο (διαστάσεις κτίστη)
    2 points
  30. Ψηφιακό Αρχείο Ελληνίδων Αρχιτεκτόνων 1923-1981 https://attikipedia.sadas-pea.gr/ Στο πολύ ενδιαφέρον υλικό περιλαμβάνονται και οι: ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 1836 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ
    2 points
  31. Σας ενημερώνουμε ότι, όπως προκύπτει από το αρχείο που τηρείται στην Υπηρεσία μας (Δ/νση Εφαρμογής Σχεδιασμού & Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ), έχετε υποχρέωση δήλωσης περιουσιακής κατάστασης, για το έτος 2021, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3213/2003 (Α’309), καθώς και τις διατάξεις του ν. 4389/2016 (Α’94). Αρα ετησια δε ζηταει? Ετσι νομιζω.....
    2 points
  32. Άρα θα κάνουμε ετήσια δήλωση και όχι αρχική... Τουλάχιστον γλυτώνουμε το πρόστιμο
    2 points
  33. Καλησπέρα!... @george08 @pirsogiannis και λοιπούς ενδιαφερόμενους... το http://trigonometrika.gr/ σήμερα βλέπω λειτουργεί κανονικά!! @ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΥΓΓΡΟΣ ευχαριστούμε!
    2 points
  34. Η σύσταση είναι, κατά βάσιν, συμβολαιογραφικό θέμα. Το πρόβλημα που υπάρχει στον πίνακά σου είναι ότι η στήλη "δαπάνες κοινοχρήστων" είναι ίδια με τη στήλη "δαπάνες ανελκυστήρα". Θα έπρεπε να είχαν χρησιμοποιηθεί οι τιμές της στήλης των ψήφων (140 για όλα τα μεγάλα διαμερίσματα και 110 για όλα τα μικρά). Απευθύνσου στον συμβολαιογράφο και εξήγησέ του το προφανές (πιθανότατα εκ παραδρομής) λάθος, ώστε να σου υποδείξει τον τρόπο που θα διορθωθεί.
    2 points
  35. θα εκδόσεις Έγκριση εργασιών αποπεράτωσης στ) «Έγκριση εργασιών αποπεράτωσης αυθαίρετης κατασκευής»: Η διοικητική πράξη που επιτρέπει την εκτέλεση των εργασιών της παρ. 5 του άρθρου 107. άρθρο 107 δδ) ενίσχυσης, όπως αυτή προκύπτει από τη μελέτη στατικής επάρκειας, χωρίς να επέρχεται αντικατάσταση του φέροντος οργανισμού. H εκτέλεση των ανωτέρω εργασιών αφορά τα αυθαίρετα τμήματα κτιρίων
    2 points
  36. Version X5.1

    59,876 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  37. Δεν είναι έτσι. Στην κατηγορία 3 εντάσσεται: "Η αλλαγή των διαστάσεων των εξωστών που προκαλεί υπέρβαση της επιφάνειάς τους έως 20%". Δεν υπάρχει αυθαιρεσία. Γενικά ισχύει ότι: "Αυθαίρετη κατασκευή ορίζεται κάθε κατασκευή ή εγκατάσταση, η οποία εκτελείται ή έχει εκτελεστεί χωρίς την απαιτούμενη οικοδομική άδεια ή καθ’ υπέρβαση αυτής ή κατά παράβαση των ισχυουσών πολεοδομικών διατάξεων ή με βάση άδεια που ανακλήθηκε ή ακυρώθηκε".
    2 points
  38. Καλησπέρα σου, αν διαβάσεις την κατ.3 στο συγκεκριμένο εδάφιο αναφέρει για αλλαγή στις διαστάσεις έως 20%, και όχι αποκλειστικά αύξηση. Με αυτό το σκεπτικό το δηλώνεις ως κατ.3 για μέχρι 20% και αν είναι >20% τότε ως λοιπή παράβαση.
    2 points
  39. Ψάχνετε ψύλο στα άχυρα. Άντε και αποδείξατε ότι ο πίνακας είναι "άδικος". Μετα τι ? Η ζωη είναι άδική. Εαν δεν συμφωνήσουν όλοι ο πίνακας δεν αλλάζει, ο θεός ο ίδιος να κατέβει κάτω. Οι γονείς αφού είδαν την "αδικία" γιατι δεν τροποποίησαν τότε τον πίνακα και μεινανε στο προφορικό ? Το ίδιο ακριβώς θα συνεβαινε εαν κάποιος πουλούσε και ερχόταν κάποιος "ξένος" στην πολυκατοικία. Λέτε να συμφωνούσε να πληρώνει με βάση μια προφορική συμφωνία των ιδιοκτητών? Στην πράξη δεν υπάρχει μονοσήμαντος τρόπος να συνταχθεί ένας πίνακας δαπανών. Υπάρχουν διάφοροι εμπειρικοι και λογικοι κανόνες που δεν θα τους αναφέρω γιατι περισσότερο θα περιπλέξουν την κατάσταση. Ο μηχανικός κάνει μια κατανομή και οι ιδιοκτήτες την αποδέχονται. Δεν υπάρχει "σωστό και λάθος", αν και μπορούν πάντα να βρεθούν επιχειρήματα προς μια πιο δικαιη κατανομή. Συμπέρασμα : Μοναδική λύση η ομοφωνη αποδοχή ενος νέου πίνακα, σε διαφορετική περίπτωση απλά ατυχήσατε
    2 points
  40. Version 1.0.0

    165 downloads

    Στο αρχείο υπολογίζεται : Προσμέτρηση επιφανειών Υπολογισμός ανά κατηγορία επιφανειών Έλεγχος πολεοδομικών μεγεθών Προσδιορισμός απόκλισης ΚΑΕΚ Άρθρα 10 και 25 Πίνακας 1 ΙΚΑ Διάγραμμα Κάλυψης Προτείνω την εισαγωγή δεδομένων μέσω data extraction από το σχεδιαστικό πρόγραμμα(θεωρώ τα επίπεδα polylines ορθότερη επιλογή διότι μια επιφάνεια μπορεί να προκύψει με μικρές διαφορές ανάλογα με το τρόπο επιμερισμού της σε απλά σχήματα και την στρογγυλοποίηση). Ωστόσο στο αρχείο υπάρχει η δυνατότητα να εισάγονται πληκτρολογημένα τα δεδομένα στα πεδία με την γαλάζια γραμματοσειρά.
    2 points
  41. Απαντω για να υπαρχει και για τους επομενους μιας και το βρηκα..... Θα πρεπει να χαρακτηριστει και ο ΦΠΑ σε διαφορετικη γραμμη βαζοντας ως ποσο την καθαρη αξια....
    2 points
  42. Αγαπητέ μου Δημήτρη, κανένα πρόβλημα αγαπητέ κανένα Ενα σημείο σύνθετο, είναι μια πολύπλοκη εργασία για έναν νέο συνάδελφο αυτή και νομίζω ότι έρχεται η ώρα να προσθέσω άλλο ένα σημείο στον "συνάδελφο μας" με την καλή ένοια το λέω, ότι πρέπει να δει και το σημείο που η σύσταση αναφέρει την ιδιοκτησία σαν 20τμ και αυτός την μέτρησε 21,30τμ αν θυμάμαι καλά. Συνάδελφε νέε σε αυτές τις περιπτώσεις και για να μην μπλέξεις πολύ, τρελάνεις τον συμβολαιογράφο που δεν τα πολυμπορούν κάτι τέτοια πχ ότι μετράς μια ιδιοκτησία 20,55τμ και η σύσταση την αναφέρει 20,13τμ μην σπάσεις το κεφάλι σου, βρες έναν τρόπο πχ μια μεσοτοιχεία και μέτρησε στο διαμέρισμα σου τα πχ τα 2/3 (του πάχους της) και το 1/3 στην διπλανή για να σου βγει το εμβαδόν όπως το λέει η σύσταση. Εφόσον μπορείς μην πεις του συμβολαιογράφου, του συνεργάτη, του δικηγόρου, κανενός, άλλο και οχι αυτό που λέει η σύσταση όταν μπορείς με λίγη δουλειά να το βγάλεις όσο το γράφει η σύσταση. Η δουλειά μας είναι να λύσουμε και οχι να δημιουργήσουμε περισσότερα προβλήματα.. Φιλικά Arche
    2 points
  43. Πρόσεχε πολύ! Υπάρχουν άπειροι λογιστές που σπρώχνουν πελάτες σε άνοιγμα εταιρειών σε ξένες χώρες για να βγάλουν μερικά χιλιάρικα και τους αφήνουν εκτεθειμένους. Ειδικά την περίοδο 2016-2019 ανοίξαν άπειρες τέτοιες εταιρείες. Πλέον μειώθηκε το φαινόμενο και σφίγγει πανευρωπαϊκά ο κλοιός γενικά (βλέπε και οδηγία EU-MLD5, με την πλατφόρμα αυτή από 2020 υπάρχει έτοιμη λίστα με εταιρείες που ελέγχουν κάτοικοι άλλων χωρών έτοιμη για "άρμεγμα"). Στις ιδέες και το "φορολογικό σχεδιασμό" όλοι καλοί είναι και μπορούν να σε βγάλουν να πληρώσεις πολύ χαμηλό φόρο. Ο καλός λογιστής φαίνεται στον έλεγχο και αυτοί πιθανόν να σε αφήσουν μόνο σου. Για την Αγγλία είναι νόμιμο προφανώς αυτό που λες αλλά αφού ο συγκεκριμένος απέχει από τα φορολογικά της Ελλάδας πώς είναι τόσο σίγουρος ότι είναι νόμιμο και στην Ελλάδα και σε παίρνει στο λαιμό του; Πώς λέει ότι είναι νόμιμο να διοικείς Αγγλική εταιρεία από την Ελλάδα ενώ ο ΚΦΕ είναι σαφής; Αυτές τις εξυπνάδες που προτείνουν κάποιοι ανεύθυνοι λογιστές τις ξέρει ο νομοθέτης από το 2013 και έχει νομοθετήσει ειδικά για να δώσει όπλα στους εφοριακούς να τσιμπάνε αυτούς ακριβώς. 3. Ένα νομικό πρόσωπο ή μία νομική οντότητα θεωρείται φορολογικός κάτοικος Ελλάδας για οποιοδήποτε φορολογικό έτος, εφόσον: α) συστάθηκε ή ιδρύθηκε σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο, β) έχει την καταστατική έδρα του στην Ελλάδα, ή γ) ο τόπος άσκησης πραγματικής διοίκησης είναι στην Ελλάδα οποιαδήποτε περίοδο στη διάρκεια του φορολογικού έτους. Οι απαιτήσεις του ελληνικού κράτους ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ στο φόρο που οφείλεις στην Ελλάδα ως φυσικό πρόσωπο βαση ΣΑΔΦ ΗΒ/Ελλάδος αλλά ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΟΥ βάση άρθρου 4 παρ. γ) ΚΦΕ! Τα ξέρει αυτά ο λογιστής; Τα έχει αντιμετωπίσει με επιτυχία σε έλεγχο; Για ρώτα τον για το άρθρο αυτό και τη φορολογική κατοικία του ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ και το δικαίωμα του ελληνικού κράτους να το φορολογήσει για τα παγκόσμια κέρδη του βάση αυτού του άρθρου. Ψάξου καλά με Έλληνα λογιστή (πάνω από έναν) που αντιμετωπίζει πραγματικούς ελέγχους στην Ελλάδα και όχι με κάποιον που ξέρει το Αγγλικό σύστημα μόνο. Στην τελική εσύ θα βάλεις το κεφάλι σου στον τορβά και όχι ο κάθε λογιστής που σου προτείνει ωραίες πατέντες, θα τα τσεπώσει και αν βρεθείς στον τάκο μπορεί πολύ απλά σε αφήσει μόνο σου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Our picks

    • GIS Crete: Υποδομή Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΥΓεΠ) της Περιφέρειας Κρήτης
      Τα γεωχωρικά δεδομένα είναι στη ζωή μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Κάθε πληροφορία, εκτός από την περιγραφή της, διαθέτει σίγουρα και ένα τρόπο γεωγραφικού εντοπισμού μέσω συντεταγμένων στο χάρτη.  Αυτό βοηθάει να συνδυαστούν χρήσεις και λειτουργίες, που σε διαφορετική περίπτωση, θα παρέμεναν σε μία μόνο διάσταση.

      Οι δορυφόροι καθημερινά πληθαίνουν, οι απαιτήσεις πολιτών και φορέων αυξάνονται, τα συστήματα απεικόνισης σε χάρτη παρέχουν τα μέγιστα οφέλη σε τεχνικό, οικονομικό, κοινωνικό, περιβαλλοντικό επίπεδο, με κύριο στόχο την υποστήριξη διαδικασιών λήψης αποφάσεων. Οι εφαρμογές GIS πολλαπλασιάζονται με ταχύ ρυθμό και έχουν εισαχθεί σε όλους τους παραγωγικούς τομείς, στην κεντρική και στην περιφερειακή διοίκηση.

      Η Κρήτη καινοτομεί, με το μοναδικό σύστημα γεωχωρικών πληροφοριών σε επίπεδο Περιφερειών στην Ελλάδα, το GIS Crete, προσβάσιμο από όλους τους πολίτες  μέσω της διαδικτυακής πύλης  https://gis.crete.gov.gr/

      Η υποδομή περιλαμβάνει πάνω από 1400 επίπεδα πληροφορίας με κάλυψη σε ολόκληρη την έκταση του νησιού, ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες διαχείρισης και επεξεργασίας σύνθετων γεωγραφικών δεδομένων και χρησιμοποιείται σε ένα ευρύτατο φάσμα δραστηριοτήτων.

      Ακτές, ανάγλυφο, οικισμοί, δάση, υποδομές, επιχειρήσεις, αγροτική ανάπτυξη, υγεία, μεταφορές, πολεοδομία, πολιτική προστασία, κοινωνικές δομές. Τα πάντα έχουν γεωχωρική διάσταση, χωρίς την οποία δε μπορεί να υπάρξει αποτελεσματικός σχεδιασμός και βιώσιμη στρατηγική.

      Η Περιφέρεια Κρήτης, μέσω της Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών GIS Crete, η οποία διασυνδέεται πλέον με όλες τις Υπηρεσίες της, εξελίσσεται, παρέχει καινοτόμες λύσεις, δημιουργεί νέα δεδομένα. Στόχος η συνεχής προσαρμογή στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αποτελεσματική διακυβέρνηση.

      Επενδύοντας στην ορθολογική διαχείριση των πόρων και των υπηρεσιών, επιτυγχάνεται η αειφόρος ανάπτυξη. Με νέα εργαλεία και με τη συμβολή όλων.
      • 0 replies
    • ΕΜΠ: Σύγκριση κόστους διαφορετικών συστημάτων θέρμανσης για τη χειμερινή σεζόν 2022-2023
      Με αφορμή την έναρξη της χειμερινής σεζόν 2022-2023, το Εργαστήριο Ατμοκινητήρων και Λεβήτων του ΕΜΠ σε συνεργασία με το Εργαστήριο Θερμικών Διεργασιών και λαμβάνοντας σημαντική υποστήριξη από το Ινστιτούτο Χημικών Διεργασιών και Ενεργειακών Πόρων του ΕΚΕΤΑ, προχώρησε σε μια πρώτη εκτίμηση σχετικά με τα επίπεδα που αναμένεται να κυμανθεί φέτος το κόστος θέρμανσης στην Ελλάδα (και δη στις δυο μεγαλύτερες αστικές περιοχές: Αττική & Θεσσαλονίκη). Σε αυτό το πλαίσιο, αξιοποιήθηκαν διάφορα χρηματοοικονομικά στοιχεία (εμπορικές χρεώσεις, λιανικές τιμές στερεών καυσίμων θέρμανσης, κρατικές επιδοτήσεις κ.α.) που είναι σήμερα διαθέσιμα σε σχέση με τους μήνες Οκτώβριο & Νοέμβριο 2022. Ωστόσο, ασφαλέστερες εκτιμήσεις για το κόστος καθεμίας από τις τεχνολογίες θέρμανσης που βρίσκουν εφαρμογής, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, ανά την ελληνική επικράτεια θα μπορούν να εξαχθούν προς τα τέλη του 2022 - αρχές του 2023, δεδομένης της παρατεταμένης ενεργειακής κρίσης που επικρατεί στην Ευρώπη και της απολύτως ευμετάβλητης κατάστασης που απορρέει από αυτήν.
      • 2 replies
    • Νομοθετική πρωτοβουλία του ΥΠΕΝ για την εκτός σχεδίου δόμηση
      Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει, ότι πρόκειται να κατατεθεί σύντομα στη Βουλή για ψήφιση διάταξη, με την οποία θα επιλυθούν προβλήματα τα οποία έχουν δημιουργηθεί σε όλη τη χώρα και στους παραγωγικούς και κοινωνικούς φορείς, σχετικά με τις αλλαγές που έχει ήδη νομοθετήσει για την κατάργηση των παρεκκλίσεων στην εκτός σχεδίου δόμηση.
      • 5 replies
    • Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Οι δώδεκα (12) ειδικότητες μηχανικών που περιλαμβάνει
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 75/21.11.2022 η προκήρυξη 2Γ/2022 του ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάταξης υποψηφίων με πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό σε πίνακα βαθμολογίας ανά κατηγορία και κλάδο/ειδικότητα Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης.

      Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής αρχίζει στις 2 Δεκεμβρίου ημέρα Παρασκευή και ώρα 08:00 και λήγει στις 20 Δεκεμβρίου 2022, ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00.

      Οι ημερομηνίες διεξαγωγής του διαγωνισμού, το πρόγραμμα και τα εξεταστικά κέντρα γνωστοποιούνται εγκαίρως, με ανακοινώσεις του Α.Σ.Ε.Π..

      Τα θέματα μεταδίδονται ταυτόχρονα στα εξεταστικά κέντρα με το Σύστημα Ασφαλούς Μετάδοσης (ΣΑΜ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ή με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο και ασφαλές μέσο.
      • 5 replies
    • Αναδασμός: Ένα εργαλείο ανάπτυξης και προόδου
      Αναδασμός είναι η γενική αναδιανομή μιας γεωργικής εκτάσεως έτσι που κάθε ιδιοκτήτης γης να συγκεντρώνει την ιδιοκτησία του σε ενιαία έκταση αντί των πολλών αγροτεμαχίων, που είχε πριν.

      Ο πολυτεμαχισμός της αγροτικής ιδιοκτησίας προκαλεί διάσπαση της αγροτικής διαχειρίσεως, απώλεια χρόνου κατά την εκμετάλλευση της αγροτικής γης και σημαντική αύξηση εξόδων και αποτρέπει την ανάπτυξη συγχρόνων καλλιεργειών, την επίτευξη οικονομιών κλίμακος και τον εκσυγχρονισμό των γεωργικών εκμεταλλεύσεων.Κάθε γεωργός γνωρίζει (α) ότι σπαταλά ικανό χρόνο και ενέργεια γιατί αναγκάζεται να διανύει αποστάσεις για να εκτελέσει μία γεωργική εργασία σε πολλά αγροτεμάχια,(β) ότι είναι αντικειμενικώς αδύνατος ο εκσυγχρονισμός της αγροτικής οικονομίας όσο ο ίδιος διατηρεί πλειάδα μικροκτημάτων, που απέχουν μεταξύ τους, (γ) ότι είναι δυσαναλόγως υψηλό το κόστος καλλιεργείας των μικρών και πολλών αγροτεμαχίων, (δ) ότι η κατασκευή αρδευτικών και άλλων εγγειωβελτιωτικών έργων και η μεταφορά νερού είναι απολύτως αντιοικονομική στα πολλά αγροτεμάχια, (ε) ότι κανένας αγρότης δεν μπορεί να οραματισθή ένα καλλίτερο μέλλον, όταν η καθημερινότητά του στηρίζεται σε πολυτεμαχισμένη αγροτική γη.

      Σκοπός του παρόντος σημειώματος δεν είναι να διερευνήσει τα αίτια, που οδήγησαν στον πολυκερματισμό της ελληνικής αγροτικής γης, αλλά νααναδείξει τα πλεονεκτήματα του αναδασμού της γεωργικής γης σε ολόκληρη την χώρα μέσα από ένα εθνικό πρόγραμμα αναδασμού, το οποίο θα αποτελέσει τον πυλώνα της αναπτύξεως της ελληνικής αγροτικής οικονομίας και της απασχολήσεως χιλιάδων επιστημόνων, τεχνικών και επιχειρήσεων κατάτα επόμενα χρόνια και το βασικό εργαλείο εκσυγχρονισμού της ελληνικής γεωργίας.

      Τα πλεονεκτήματα ενός εθνικού προγράμματος αναδασμού είναι:

      (α) Η δημιουργία οικονομικώς εκμεταλλεύσιμων γεωργικών μονάδων με την συγκέντρωση της πολυτεμαχισμένης και διασκορπισμένης ιδιοκτησίας
      • 1 reply
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.