Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/22/2020 in all areas

  1. 3 points
    Για συμψηφισμό προστίμων δεν αξίζει τον κόπο. Τότε δραχμές, σήμερα Ευρώ. Άσε που σχεδόν κανείς δεν έχει κρατήσει πλήρες αρχείο των τραπεζογραμματίων εξόφλησης. Μην μπλέχεις με τέτοια. Η υπαγωγή και του τότε ρυθμισμένου με ν. 1337 φυσικά και μπορεί να γίνει. Μάλιστα και προσωπικά το έχω αναφέρει πολλές φορές ότι συνιστάται διότι οι τότε τακτοποιήσεις έχουν στο 99% σοβαρά λάθη αποτύπωσης τόσο των κτιρίων όσο και των γηπέδων που το τελευταίο είναι πολύ πιο σοβαρό. Επομένως ακόμη και αν δεν το ζητάει το σύστημα ξεκινάς με τοπογραφικό να δεις τι γίνεται και φυσικά κάνεις και τις κατόψεις. Το αν θα είναι κατηγορία 1, εξαρτάται από το αν μπορεί να αποδειχθεί ότι ήταν προ 9/6/75. Αν στις δηλώσεις του Ν. 1337 γράφουν ότι ήταν έτος κατασκευής προ 75 είναι ένα πολύ καλό αποδεικτικό μαζί φυσικά με το Ε9 (δες και στο Ε9 τι γράφει πριν ζητήσεις να γίνει τροποποίηση).
  2. 3 points
  3. 3 points
    Γειά σου, τι ακριβώς εννοείς όταν λες εκτός ΑΠΑΑ γιατί εκεί έχει χάρτη κανονικά. Αν σου είναι εύκολο δώσε συντ/νες ΕΓΣΑ ή OT.
  4. 3 points
    Γειά σου, για Ν. Ρύσιο εκτός 500.
  5. 3 points
    Γειά σου, αν είναι εκτός 600, αν είναι εντός είναι εκτός ΑΠΑΑ οπότε 700. 1400, καλή συνέχεια.
  6. 2 points
    όλη η λύση είναι εδώ...... Δεν χρειάζονται διευκρινίσεις. Ότι γράφει και αυτό που γράφει είναι σαφές και πιθανά θα λυθούν υποθέσεις που και να θέλεις να τους βρείς όλους, δεν υπάρχουν όλοι διότι μπορεί να είναι εδω και χρόνια στην άλλη άκρη του κόσμου.
  7. 2 points
    Γειά σου, στο ΟΤ 120 με 1.250 ευρώ. Γειά σου, 1.000 ευρώ.
  8. 2 points
  9. 2 points
    ....συζηταμε αν θα μενει καποιος απο κατω....στο σπίτι...🙃
  10. 2 points
    Είναι σαφές μετά από τόσα χρόνια ότι οι (καθαρά εισπρακτικοί) νόμοι των αυθαιρέτων δεν λαμβάνουν υπ'όψιν την πολυπλοκότητα όλων των περιπτώσεων. Ειδικά όταν εμπλέκεται το ιδιοκτησιακό τα πράγματα γίνονται ακόμη δυσκολότερα. Παρόλα αυτά δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση ορθή την κοινή υπαγωγή 2 ανεξάρτητων ιδιοκτησιών που βρίσκονται σε διαφορετικά ακίνητα. Πρέπει κάθε δήλωση να γίνεται ξεχωριστά, να συμπεριλαμβάνεται στις παραβάσεις η αυθαίρετη λειτουργική συνένωση και να περιγράφεται αναλυτικά στην τεχνική έκθεση η υφιστάμενη κατάσταση. Και αυτό διότι τα ακίνητα ιδιοκτησιακά διατηρούν την αυτοτέλειά τους. Μπορεί άνετα μελλοντικά να αρθεί η λειτουργική συνένωση με την κατασκευή τοίχου πχ και να πουληθεί η μια από τις 2 ιδιοκτησίες. Σε περίπτωση που υπάρχει κοινός στατικός φορέας εννοείται ότι θα εκπονείται μια κοινή τεχνική έκθεση/μελέτη η οποία θα υποβάλλεται και στις 2 δηλώσεις. Προσωπικά μου έχει τύχει ακριβώς αντίστοιχη περίπτωση. 2 όμορες οικοδομές με 2 διαφορετικές οικοδομικές άδειες με σταθμό αυτοκινήτων στο υπόγειο. Στην πράξη οι 2 ιδιοκτησίες συνενώθηκαν και λειτουργούν ως ενιαίος σταθμός αυτοκινήτων. Η μόνη διαφορά είναι ότι υπάρχει είσοδος με ράμπα και στα 2 υπόγεια (απλώς η μια από τις 2 έχει πρακτικά αχρηστευθεί). Έκανα όπως είπα και παραπάνω 2 ξεχωριστές δηλώσεις και συμπεριέλαβα τη λειτουργική συνένωση στον αναλυτικό περιγράφοντας την υφιστάμενη κατάσταση στην τεχνική έκθεση. Σχεδίασα μια ενιαία κάτοψη και στην κάθε δήλωση είχα διαγραμμισμένο κάθε φορά το τμήμα της όμορης ιδιοκτησίας ωστε να φαίνεται και ποιο κομμάτι ανήκει σε αυτήν αλλά και πως είναι η πραγματική κατάσταση. Μετά την υπαγωγή (και με την προϋπόθεση ότι επιτρέπεται κατά τα άλλα) θεωρώ πως θα μπορείς να εκδόσεις 2 ξεχωριστές άδειες για αλλαγή χρήσης στο καθε ακίνητο διατηρώντας την (τακτοποιημένη πλέον) λειτουργική συννένωση.
  11. 2 points
  12. 2 points
    τπτ δεν τους "βολευει" απλα καποιοι το εχουν καταλαβει λαθος. Ειτε μετα την αποδοχη επακολουθησει διανομη/ανταλλαγη/πώληση ή ο,τι αλλο η σειρα ειναι οτι: χωρις αποδοχη δεν υπαρχει ιδιοκτητης, αρα δεν εχεις νομιμο εντολεα. Θα κανουν την αποδοχη τους, θα σου δωσουν εντολη και μετα εσυ τακτοποιεις... κατ' ουσια "επικαιροποιεις" με την υπαγωγη, οσα ήδη εχεις εχεις δοσει "προχειρα" [και να σου εχουν δοσει ολα τα στοιχεια που θα χρειαστεις...μην ψαχνεσθε "αυριο" με κατι... περιεργα και ελλειπή Ε9 και αυτο, να τους, τονισεις ειναι δικη τους ευθυνη.] Και μετα...τα μοιραζονται οπως θελουν
  13. 2 points
  14. 2 points
    Γειά σου, 850 ευρώ. Καλημέρα, είναι οικισμός εκτός ΑΠΑΑ, αν είναι εντός 900 αλλιώς για εκτός 600.
  15. 2 points
    @vasilis01 Αν σήμερα η αποθήκη δεν υπάρχει (έχει δηλαδή γκρεμιστεί) εκδίδεις βεβαίωση αδόμητου. Για το αρχείο σου βγάλε και φωτογραφίες του αδόμητου γηπέδου όπως θα έκανες σε κάθε άλλη περίπτωση αυτοψίας σου.
  16. 2 points
    εσυ "αδομητο" βλεπεις και τι εννοεις επίσεις δεν αναφέρεται κάποιου το υπάρχον συμβόλαιο) δεν φαινεται η αποθηκη στο συμβολαιο? ή δεν υπαρχει συμβολαιο?
  17. 2 points
    Γειά σου Βασίλη, όχι είναι 1.150.
  18. 2 points
    Γειά και πάλι οι συντ/νες βγάζουν στην όδο Κίρκης με τζ = 1.250. Την ΔΕΗ μη την εμπιστεύεσαι συνήθως είναι παλιές οι τιμές εκεί.
  19. 2 points
    Για την περίπτωση αυτή όπως προανέφερε ο Δημήτρης, με την διαφορά να αφορά ημέρες, δεν μπορείς (αλλά και κανείς άλλος δεν μπορεί) να αποδείξεις κάτι. Οπότε με τροποποίηση του Ε9 είσαι εντάξει. Η τροποποίηση θα αφορά το νέο εμβαδόν μετά την αποτύπωση.
  20. 2 points
    Και άλλο ένα έγγραφο https://www.b2green.gr/el/post/80443/paremvasi-dikigorikon-syllogon-sto-yp-dikaiosynis-gia-tin-prosvasi-se-ypothikofylakeia-kai-ktimatologika-grafeia Υπενθυμίζω ότι όλη η φασαρία έχει ξεκινήσει με το Ν.4194/13 και το επίμαχο άρθρο: Άρθρο 36 Περιγραφή του έργου του δικηγόρου 1. Αποκλειστικό έργο του δικηγόρου είναι να αντιπροσωπεύει και να υπερασπίζεται τον εντολέα του σε κάθε δικαστήριο ή αρχή της Ελληνικής Δημοκρατίας ή οποιασδήποτε άλλης χώρας, στα δικαστήρια, τις υπηρεσίες και τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στα διεθνή δικαστήρια, στα πειθαρχικά και υπηρεσιακά συμβούλια, καθώς και η κατάθεση σημάτων και διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας. Επίσης η παροχή νομικών συμβουλών προς οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, καθώς και η σύνταξη γνωμοδοτήσεων προς οποιοδήποτε νομικό ή φυσικό πρόσωπο και Αρχή. Στο έργο αυτού περιλαμβάνεται και η διαμεσολάβηση για την αναζήτηση συμβιβαστικής λύσης στο πλαίσιο νόμου ή κοινά αποδεκτής διαδικασίας. Η παράσταση ενώπιον των δικαστηρίων με ή δια δικηγόρου είναι υποχρεωτική για όλες τις υποθέσεις και σε όλες τις διαδικασίες, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από το νόμο. 2. Ομοίως στο έργο του δικηγόρου περιλαμβάνονται: α) Η έρευνα των βιβλίων των υποθηκοφυλακείων και κτηματολογικών γραφείων, καθώς και η σύνταξη των σχετικών εγγράφων ελέγχου τίτλων. Η αίτηση και η λήψη των πιστοποιητικών και αντιγράφων δεν απαιτεί παράσταση ή διαμεσολάβηση δικηγόρου. β) Η έκδοση επικυρωμένων αντιγράφων κάθε είδους εγγράφων. Τα αντίγραφα αυτά έχουν πλήρη ισχύ ενώπιον οποιασδήποτε Δικαστικής ή άλλης Αρχής, καθώς και έναντι ιδιωτών, φυσικών ή νομικών προσώπων. γ) Η μετάφραση εγγράφων που έχουν συνταχθεί σε ξένη γλώσσα, καθώς και η μετάφραση ελληνικών εγγράφων σε οποιαδήποτε ξένη γλώσσα. Η μετάφραση έχει πλήρη ισχύ έναντι οποιασδήποτε Δικαστικής ή άλλης Αρχής, εφόσον συνοδεύεται από επικυρωμένο αντίγραφο του εγγράφου που μεταφράστηκε και ο δικηγόρος βεβαιώνει ότι έχει επαρκή γνώση της γλώσσας από και προς την οποία μετέφρασε. δ) Η βεβαίωση της γνησιότητας της υπογραφής του εντολέα του, όπως προβλέπεται στο άρθρο 42 της παραγράφου 2 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, καθώς και σε κάθε άλλη ειδική διάταξη. Το παραπάνω άρθρο δεν έχει διορθωθεί έκτοτε. Ελληνικά ξέρουμε και οι υπόλοιποι Έλληνες πέρα από τους δικηγόρους. Είναι προφανές ότι το 2α δεν συνιστά αποκλειστικότητα, παρά την λέξη «ομοίως», και το ίδιο ισχύει και για τα 2β, 2γ, 2δ: οι δικηγόροι δεν έχουν την αποκλειστικότητα στις επικυρώσεις εγγράφων, στην μετάφραση εγγράφων και στο γνήσιο της υπογραφής. Μιλάω με οργή καθώς αυτή η ιστορία με έχει μπλέξει σε καβγάδες, από το 2013, με συγκεκριμένα κτηματολογικά γραφεία τα οποία έσπευσαν να απαγορεύσουν την είσοδο άνευ συνοδείας δικηγόρου, πριν καν λάβουν οδηγίες από την ΕΚΧΑ. Όπως εξοργιστική ήταν η στάση της διοίκησης της ΕΚΧΑ όταν τους παραθέσαμε το πρόβλημα κατά τις ημερίδες για τα ηλεκτρονικά διαγράμματα. Και δεν μιλάμε για τα υποθηκοφυλάκεια και τα διάφορα καθεστώτα, όπου όλοι συγκαταβατικά λένε «να τελειώσει το κτηματολόγιο, να τελειώνουμε με αυτούς». Μιλάμε για κτηματολογικά γραφεία, και προϊσταμένους που έτρεξαν να γεμίσουν το τόπο με αυτοκόλλητα και φύλακες, μην αφήνοντας τους τοπογράφους καν να έχουν πρόσβαση στους τυπωμένους(!) χάρτες, όπως ορίζει εσωτερική εγκύκλιος της ΕΚΧΑ. Αλλά οι δικηγόροι κυβερνάνε. Εδώ έφτασαν οι δικηγόροι της Μυτιλήνης πέρυσι να απειλούν τους πάντες για τα αιτήσεις στο Κτηματολόγιο. Σας λέω την δική μου θέση ως τοπογράφος. Πλέον έχω αφήσει την υπόθεση προσκόμισης των εγγράφων και διαγράμματος (συντεταγμένες, δικές του και όμορα) στον ιδιοκτήτη. Του εξηγώ την κατάσταση, του δίνω τις αιτήσεις ασυμπλήρωτες, του δίνω μία συντεταγμένη ΕΓΣΑ centroid του ακινήτου του, και περιμένω να μου φέρει τα έγγραφα και τις συντεταγμένες για το τοπογραφικό. Κάνει λάθος ο δικηγόρος; Να πάει ξανά & ξανά, δέκα, εκατό φορές, αφού θεωρούν ότι ο δικηγόρος μπορεί να κάνει εντοπισμό και ο τοπογράφος όχι. Όσο για τους ιδιοκτήτες των όμορων, πλέον «ΑΓΝΩΣΤΟΣ» παντού, μόνο ΚΑΕΚ αναφέρω (χώρια που η αναγραφή ονομάτων γειτόνων είναι και θέμα GDPR, απλά δεν έχει σκάσει ακόμα). Και το μόνο που θα ήθελα, μια ηλεκτρονική υπηρεσία για να κάνω τον εντοπισμό του σωστού ΚΑΕΚ, στην επικαιροποιημένη βάση, τίποτε άλλο. Καλημέρα σε όλους!
  21. 2 points
    Επειδή λοιπόν πάντα θα βρεθεί κάποιος που θα αμφισβητήσει αυτό που ο μηχανικός βεβαιώνει, είναι μονόδρομος να μη χορηγήσει ο μηχανικός τη βεβαίωση τήρησης των διατάξεων σε μη άρτιο. Επομένως ο ιδιώτης θα πάει παρακάτω θα την πάρει και θα βγάλει και το όνομα στο μηχανικό που δεν την έδωσε ... Να λοιπόν γιατί ποτέ δεν ασχολήθηκα με ΕΕΔΜΚ, γιατί εφόσον ο νόμος και οι διατάξεις δεν αναθέτουν την ευθύνη στο μηχανικό και αυτός ποτέ δεν την αναλαμβάνει δεν μπορεί και να την υποστηρίξει πουθενά ... Οι διαδικασίες αυτές (θεώρηση εργασιών ήσσονος σημασίας/μεγέθους) θα έπρεπε γίνονται μόνο με ένα τρόπο. Οι εργασίες να είναι σαφέστατες και με σαφή όρια σε ένα πίνακα πολλών επιλογών, τη διαδικασία επιλογής να την κάνει ο ιδιώτης μόνος του, ο λογιστής ή ο ανηψιός του σε ανεξάρτητη πλατφόρμα τύπου Κτηματολογίου, η δυνατότητα εκτέλεσης στην περιοχή να βγαίνει αυτόματα από τον γεωεντοπισμό και τα τυχόν απαιτούμενα τεχνικά κείμενα/υπολογισμοί/μελέτες να επισυνάπτονται με την ηλεκτρονική υπογραφή του αρμόδιου μηχανικού. Εδώ που φτάσαμε να θεωρείται μια ΕΕΔΜΚ κανονική άδεια για την οποία γίνεται δήθεν δημόσιος έλεγχος πολεοδομικών μεγεθών με απειλή δήθεν ευθύνης μηχανικού και όλα αυτά με ηλεκτρονικό δήθεν μανδύα, μάλλον εξυπηρετούνται μόνον αυτοί που τη θέλησαν να είναι έτσι για δική τους διευκόλυνση ...
  22. 1 point
  23. 1 point
    Συνάδελφε , σου ζητήθηκε να κάνεις μια δουλειά το 2017. Την έκανες με το τι ίσχυε τότε , την παρέδωσες και δεν έχεις καμμιά άλλη υποχρέωση. Το 2020 οι προδιαγραφές άλλαξαν και σωστά η συμβολαιογράφος ζητά τροποποιημένο τοπογραφικό. Αυτό είναι πρόσθετη εργασία που δεν υποχρεούσαι να την αναλάβεις ΑΝ ΘΕΣ να αναλάβεις , τους δίνεις τιμή για τις συμπληρωματικές εργασίες που απαιτούνται και προχωράς, ΑΝ ΔΕ ΘΕΣ , δικαίωμά σου.
  24. 1 point
    Με λίγα λόγια θέλει επικαιροποιημενο τοπογραφικό.. Δεν μπορεί να συντάξει την δικαιοπραξια με τοπογραφικο του 2017 στη συγκεκριμένη περιοχη. Νέα αυτοψία στο ακίνητο, και νέα σύνταξη τοπογραφικου για να συμπεριελαβεις όλα τα παραπάνω, και φυσικά νέα ημερομηνία τοπογραφικου και νέα πληρωμή από τον πελάτη.
  25. 1 point
    Γειά σου, δυστυχώς όχι είναι στο ΟΤ 354 με τιμή ζώνης 1.200 Ε ανεξαρτήτου προσόψεως.
  26. 1 point
    Δεν χρειαζεται καποια ιδιαιτερη εικασια.....ειναι γνωστο οτι πολλοι συναδελφοι εχουν καψει τα πτυχια τους και την αδεια τους και υπογραφουν τα παντα , ακομα και διοικητικες πραξεις με ζωγραφιες και αρχεια - σκουπιδια.....Το κακο ειναι οτι αυτοι καθοριζουν το οικονομικο στατους της αγορας προς το πατο φυσικα....θετοντας βεβαια σε τεραστιο κινδυνο και τον ιδιο τον ιδιοκτητη που τους προτιμανε για το οικονομικο, καθ οτι σε τετοια περιπτωση ανακαλειται η πραξη και ειναι δεδομενο μετα οτι θα προχωρησει με το αρθρο των Νεων Αυθαιρετων.
  27. 1 point
    Στα ΚΕΠ εντάσσονται 15 πιστοποιητικά αρμοδιότητας του Υπουργείου Δικαιοσύνης, που έως σήμερα χορηγούνταν μόνο από τα Ειρηνοδικεία και τα Πρωτοδικεία. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που συμπληρώνει τις ηλεκτρονικές και όχι μόνο υπηρεσίες που υλοποιούνται από το gov.gr. Η υπηρεσία αφορά τους πολίτες που δεν διαθέτουν τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και εντάσσεται στο πλαίσιο μετεξέλιξης των ΚΕΠ στο μοναδικό σημείο φυσικής επαφής των πολιτών με το Δημόσιο. Επιπλέον, έπειτα από πρόταση της κοινής ομάδας εργασίας που έχει συσταθεί μεταξύ του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) μεταξύ των πιστοποιητικών που θα χορηγούνται από τα ΚΕΠ είναι και το πιστοποιητικό περί θέσεως σε δικαστική συμπαράσταση (προσωρινή ή οριστική) για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρία. Τα πιστοποιητικά τα οποία θα είναι στο εξής διαθέσιμα από τα ΚΕΠ, είναι τα εξής: Πιστοποιητικό περί αποποίησης ή μη κληρονομιάς αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Πιστοποιητικό περί αποποίησης ή μη κληρονομιάς αρμοδιότητας πρωτοδικείου. Πιστοποιητικό περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Πιστοποιητικό περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης αρμοδιότητας πρωτοδικείου. Πιστοποιητικό περί μη αμφισβήτησης κληρονομικού δικαιώματος αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Πιστοποιητικό περί μη αμφισβήτησης κληρονομικού δικαιώματος αρμοδιότητας πρωτοδικείου. Πιστοποιητικό περί αφαίρεσης / retirada / τροποποίησης κληρονομητηρίου αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Πιστοποιητικό περί αφαίρεσης / retirada / τροποποίησης κληρονομητηρίου αρμοδιότητας πρωτοδικείου. Πιστοποιητικό περί μη υποβολής και περί μη έκδοσης οριστικής απόφασης δικαστικής ρύθμισης για τα υπερχρεωμένα φυσικά πρόσωπα αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Πιστοποιητικό περί μη έκδοσης δικαστικής απόφασης για λύση ιδιωτικής κεφαλαιουχικής εταιρείας ΙΚΕ αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Χορήγηση πιστοποιητικού περί θέσεως σε δικαστική συμπαράσταση προσωρινή ή οριστική αρμοδιότητας πρωτοδικείου. Χορήγηση πιστοποιητικού περί μη άσκησης ένδικων μέσων κατά αποφάσεως ειρηνοδικείου αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Χορήγηση πιστοποιητικού μη άσκησης ανακοπής σε διαταγή πληρωμής αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Χορήγησης πιστοποιητικού περί μη άσκησης ανακοπής σε διαταγή απόδοσης μισθίου αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Χορήγηση πιστοποιητικού περί μη άσκησης ανακοπής κατά εκτελέσεως ή αρνητικής δήλωσης τρίτου αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Όλα μπορείτε να τα βρείτε και ηλεκτρονικά σε αυτήν εδώ τη διεύθυνση: https://extapps.solon.gov.gr/mojwp/faces/TrackCertificates Υπενθυμίζεται ότι το προσεχές χρονικό διάστημα, θα πραγματοποιηθεί η διαλειτουργικότητα των συστημάτων του solon.gov.gr και των ΚΕΠ, προκειμένου τόσο η αποστολή του αιτημάτων όσο και η παραλαβή των διοικητικών προϊόντων να γίνεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Η συνεργασία των δύο υπουργείων θα συνεχιστεί προκειμένου να ενταχθεί στα ΚΕΠ το σύνολο των διοικητικών διαδικασιών των Ειρηνοδικείων και των Πρωτοδικείων, με στόχο τόσο τη βελτίωση της φυσικής εξυπηρέτησης του Πολίτη όσο και τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται από το δικαστικό μας σύστημα.
  28. 1 point
  29. 1 point
    Το παραπάνω δεν προκύπτει απο πουθενά. Άλλωστε και τις 2 προηγούμενες φορές που εφαρμόστηκε το 25% η προθεσμία εμπρόθεσμης πληρωμής είχε επεκταθεί πέραν του τέλους του εκάστοτε μήνα. Άρα, θεωρώ ότι δε χρειάζεται πανικός και απλά περιμένουμε. Χωρίς ειδοποιητήριο κατ εμέ είναι λάθος η όποια πληρωμή πόσο μάλλον δε η πληρωμή με έκπτωση η οποία εν τέλει μπορεί να μείνει και στα χαρτιά.
  30. 1 point
    Επιτρεπεται η λειτουργικη συνενωση με το αρθρο 23 του ΝΟΚ. Αυτη τακτοποιείς. Οι δυο ανεξαρτητες ΟΙ του υπογειου θα παραμεινουν παντοτε ανεξαρτητες. [αυτο για την αλλαγη χρησης, δεν καταλαβα τι εννοεις]
  31. 1 point

    Version 2.00

    10,340 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
  32. 1 point
    Για το ΕΦΚΑ δεν ανησυχώ γτ έχει βγεί και 29 με λήξη 30 στο παρελθόν. Το ΕΤΕΑΕΠ με παραξενεύει γιατί συνήθως βγαίνει αρκετά νωρίς μέσα στο μήνα. Αλλά πιστεύω ότι θα γίνει η σχετική εκκαθάριση ίσως για τις εκπτώσεις 25% που προβλέπονται για οποιον θέλει κλπ κλπ.
  33. 1 point
    επι αυθαιρέτου που δεν είναι προ 55 τίποτα δεν μπορείς να κάνεις με άδεια... (ειδική περίπτωση μόνο άρση επικινδυνότητας που καλό είναι να μη την έχεις), αν δεν έχει προηγηθεί διαδικασία τακτοποίησης ή νομιμοποίησης ή και κατεδάφισης τμήμα ρυμοτομούμενο.
  34. 1 point
    Γειά σου, για Κομοτηνή εκτός 500..
  35. 1 point
    με βαση το ερωτημα, στην περιοχη εχει ηδη εγκριθει Αριθμ. 14001/876 (ΦΕΚ ΑΑΠ 421 28.11.2013) Έγκριση Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοιχτής Πόλης (Σ.Χ.Ο.Ο.Α.Π.) Δημοτικής Ενότητας Κορώνης του Δήμου Πύλου Νέστορος της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνιας. Ούτε στον ν. 3937/11 γινεται καμμια αναφορα για "οικισμους"
  36. 1 point
    Η πρόσβαση : στο Ανοικτό Πληροφοριακό Σύστημα e-Άδειες με την παρακάτω διαδικασία : https://eadeies.ypen.gr/adeiapublic/faces/main?_afrLoop=282425602688483&_afrWindowMode=0&_adf.ctrl-state=p17mr2wkf_4 Αναζήτηση ψηφιακών εγγράφων Πράξεων εκτέλεσης οικ. εργασιών Εδώ βάζεις το ηλεκτρονικό κλειδί το captcha και εμφανίζεται το έγγραφο
  37. 1 point
    Οι λύσεις από τις οποίες θα επιλέξεις θέλουν έναν ελάχιστο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό ώστε να δοθούν στα συνεργεία (δομικά και αλουμινίου και τζαμα) να υλοποιηθεί... Οπότε πας σε συνάδελφο και το αναθέτεις .... Μέχρι εδώ φτάνουν τα όρια του φόρουμ
  38. 1 point
    Το παραπάνω post του @dimopoulg είναι εκτός θέματος. Επίσης, θέλω να γίνει σαφές προς τα μέλη μας που δεν είναι μηχανικοί, ότι η διαχείριση και η συντονιστική ομάδα του φόρουμ δεν συμμερίζεται σε καμία περίπτωση την άποψη αυτή. Όσο αφορά στους συναδέλφους μηχανικούς μέλη του φόρουμ που απαντούν σε ιδιώτες τους συστήνουμε οι απαντήσεις που δίνονται να είναι απλές και κατανοητές με βασικές οδηγίες κατεύθυνσης για το πρόβλημα που τους απασχολεί, καθώς σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να απευθύνονται σε μηχανικό για τα περαιτέρω.
  39. 1 point
    Από τη στιγμή που εντελώς βλακωδώς μπλέξανε τους παρανοικούς νταβατζήδες του ΥΠΠΟ στην τακτοποίηση των αυθαιρέτων όλα έχουν λογική. Ακόμα και οι δοκιμαστικές τομές. Η λογική του ΥΠΠΟ είναι απλή. Εμας μας ενδιαφέρει μόνο ο αρχαιολογικός νόμος . Τους άλλους τους έχουμε γραμμένους στα φρύδια μας.Αρα , Από την οπτική αυτή το οτιδήποτε, θέλει έγκριση κατά την κρίση μας ( Την ανεξέλεγκτη ). Πως θα συναινέσουμε στην τακτοποίηση αν πέριξ του κτιρίου υπάρξει εύρημα ? Δεν θα συναινέσουμε και μπορούμε να ζητήσουμε ακόμα και την κατεδάφιση ή την απαλλοτρίωση. Αρα τομή να δούμε τι γίνεται και ο θεός βοηθός για μηχανικό και ιδιοκτήτη. Το ξύλο ποιος θα το φάει στο τέλος δεν ξέρω. ΥΓ. Επιμένω εμφατικά στην φράση ¨παρανοικοί νταβατζήδες του ΥΠΠΟ"
  40. 1 point
    Σύμφωνα όμως με την ΤΟΤΕΕ, δευτερεύοντες βοηθητικοί χώροι που δεν θερμαίνονται και συνδέονται λειτουργικά με μια θερμική ζώνη λαμβάνονται ως τμήμα της θερμικής ζώνης. Με βάση το παραπάνω δεν πρέπει το πατάρι να λειφθεί ως μέρος της θερμικής ζώνης; (δηλ. όχι ΜΘΧ)
  41. 1 point
    καλημέρα, όσοι ψάχνετε οικοδομικές άδειες σεισμοπλήκτων περιοχή Φθιώτιδας, βρίσκονται στην ΔΑΕΦΚ Κεντρικής Ελλάδας, τηλ γραμματειας 2108704700 / 730 / 703 και fax 2106440263
  42. 1 point
  43. 1 point
    Μίλησα με ΕΦΚΑ (ΤΣΜΕΔΕ). Δε βγάζει ούτε στο άμεσο μέλλον θα βγει από το σύστημα. Για να βγάλουμε: 1/ Πάμε εδώ https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-menoyme-spiti 2/ Πατάμε πιο κάτω 3/ Μπαινουμε με taxis και ΑΜΚΑ 4/ Πατάμε "Νέα αίτηση" 5/ Βάζουμε τα παρακάτω (προσοχή στην έδρα μας) 6/ Γράφουμε το αίτημα δλδ εκδοση ασφαλιστικής ΕΦΚΑ (ΤΣΜΕΔΕ) και βάζουμε και αριθμό fax για καλό και για κακό (Θεσσαλονίκη τα στέλνουν με fax)! Και βεβαια κινητό τηλέφωνο να μπορούν να επικοινωνήσουν. Με αυτό τον τρόπο με εξυπηρέτησαν μέσα σε 1-2 ημέρες την προηγούμενη εβδομάδα για: - Ασφαλιστική ενημερότητα - Διόρθωση στοιχείων της καρτέλας μου του ΕΦΚΑ
  44. 1 point
    δεν μπορεις να εχεις αλλη παλαιοτητα στο Ε9 και αλλη στον 4495
  45. 1 point

    Version 1.0.0

    94 downloads

    Το νομικό πλαίσιο των διατηρητέων κτιρίων
  46. 1 point

    Version 1.0.0

    207 downloads

    Ανεβάζω .xls για υπολογισμό λοιπών παραβάσεων βάσει αναλυτικού για Ν.4495 & Ν.4178 με μικρες βελτιωσεις.
  47. 1 point
    Επειδή μου έτυχε και εμένα, και όπως έχω δει σε πολλούς εδώ μέσα, ρωτήσαμε 100 ανθρώπους (στο HelpDesk της Κτηματολόγιο), και παραθέτω τις 3 δημοφιλέστερες απαντήσεις στην εξής ερώτηση: Τι στο 🤬🤬🤬 κάνω στην περίπτωση που "τα περιμετρικά όρια του DGM_PROP_FINAL δεν ταυτίζεται με τα περιμετρικά όρια του PST_KAEΚ" Παρακάτω θα δείτε περιπτώσεις όπου εμφανίζεται το μήνυμα "Τα περιμετρικά όρια των παρακάτω επιπέδων δεν ταυτίζονται με τα περιμετρικά όρια του PST_KAEK" μή ταύτιση του κοινού ορίου δύο πολυγώνων του ίδιου επιπέδου (1η Περίπτωση) στην ύπαρξη διπλού πολυγώνου για το ίδιο γεωτεμάχιο (2η Περίπτωση) μη ταύτιση της συνολικής επιφάνειας που καλύπτουν όλα τα πολύγωνα του PST_KAEK (12) με εκείνη που σχηματίζεται από όλα τα πολύγωνα του DGM_PROP_FINAL (24) (3η Περίπτωση) Kαι για καλύτερη ποιότητα δείτε τα συνημμένα pdf dgm1.pdf dgm2.pdf
  48. 1 point
    http://natura2000.eea.europa.eu/ με αριστερο κλικ επιλέγεις την περιοχή, ανοίγεις το standar data form, στο National legal reference of SPA designation θα βρεις την απόφαση
  49. 1 point
    @ΜανόληςΜα και μια που με ανέφερες... να συμπληρώσω στα παραπάνω ότι αν θέλουμε την αεροφωτογραφία που βρήκαμε σε jpg, αντιγράφουμε το όνομα της αεροφωτογραφίας π.χ. "O_CL_01_913021" και στη γραμμή διευθύνσεων του browser γράφουμε: "http://gis.ktimanet.gr/wms/public1/okxe_preview/O_CL_01_913021.jpg" όταν εμφανιστεί η αεροφωτογραφία κάνουμε δεξί κλικ και αποθήκευση εικόνας.... αν θέλουμε καλύτερη ποιότητα και σφραγίδα γνησιότητας, τότε πάμε μια βόλτα από νομισματοκοπείο !!!
  50. 1 point
    Εγγρ-80994/16-3-00 (ΔΟΚΚ) Εγγρ-80994/00 Χρήση χώρων κτιρίων κατοικίας για άσκηση επαγγέλματος συμβατού προς την κύρια χρήση του κτιρίου Σε απάντηση της αίτησής σας, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το Αρθ-1 παρ.β εδαφ.1 του ΠΔ/23-2-87 (ΦΕΚ-166/Δ/87) κατ' εξαίρεση επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται χώροι κτιρίων κατοικίας για άσκηση επαγγέλματος συμβατού προς την κύρια χρήση του κτιρίου (ιατρεία, δικηγορικά γραφεία κλπ). (Στον όρο ιατρεία συμπεριλαμβάνονται και τα οδοντιατρεία). ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ Γενική Διεύθυνση Πολεοδομίας Διεύθυνση Οικοδομικού και Κτιριοδομικού Κανονισμού (ΔΟΚΚ) Τμήμα Β
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Our picks

    • e-Άδειες: 129.390 χιλιάδες οικοδομικές άδειες έχουν διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά – Στατιστικά στοιχεία από την ηλεκτρονική έκδοση οικοδομικών αδειών
      Η απολύτως επιτυχημένη λειτουργία και τα οφέλη που προκύπτουν  για την οικονομία, την ανάπτυξη και τις επενδύσεις επισφραγίζονται από τα επίσημα απολογιστικά στοιχεία για τον ενάμιση χρόνο λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικής έκδοσης οικοδομικών αδειών, μέσω του συστήματος e-adeies, που δίνει το ΤΕΕ στη δημοσιότητα.

      Η ηλεκτρονική έκδοση οικοδομικών αδειών αποτελεί μία από τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις που έχει υποστηρίξει το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και έχει βοηθήσει ήδη σημαντικά, στον ενάμιση χρόνο εφαρμογής του, να συντομευθούν οι χρόνοι για την έκδοση αδειών και να μειωθεί το κόστος.

      Το σύστημα e-adeies, που διαρκώς αναπτύσσεται και διευρύνεται, εντάσσοντας νέες υπηρεσίες και διαδικασίες στη λειτουργία του, ως  εμβληματική  ψηφιακή μεταρρύθμιση,   που υλοποίησε και λειτουργεί το ΤΕΕ, με την ενεργό και υπεύθυνη συμμετοχή των ελλήνων διπλωματούχων μηχανικών, συμβάλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ίδιου του έργου των μηχανικών, στην αξιοπιστία και τη διαφάνεια της αδειοδότησης τεχνικών έργων και επενδύσεων αλλά και στην  ψηφιακή μετάβαση του κράτους. Ταυτοχρόνως ανοίγει το δρόμο για την επόμενη μεγάλη μεταρρύθμιση,  τον Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη, που αποτελεί πρωτοβουλία του ΤΕΕ και του Προέδρου του Γιώργου Στασινού, η οποία έχει υιοθετηθεί και θεσμοθετηθεί ήδη από την κυβέρνηση, ώστε να ξεκινήσει η υλοποίησή του και να τεθεί σε λειτουργία σε σύντομο, σχετικά, χρόνο.
      • 1 reply
    • ΝΟΚ_v13_1 + Τεύχος Τεχνικών Οδηγιών
      Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο.

      Αλλαγές με τον ν.4664/20 (ΦΕΚ 32Α/14.2.2020)

      Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020)

      Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019)

      Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019)

      Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019)

      Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019)

      Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018)

      Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018)

      Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017)

      Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017)

      Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016)

      Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015)

      Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014)

      Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014)

      Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014)

      Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013)

      Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012)

       

      Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
        • Upvote
        • Thanks
        • Like
      • 367 replies
    • Αυτά είναι τα μεγάλα έργα του πακέτου των 13δισ. ευρώ του Υπουργείου Υποδομών
      Όχι μία, αλλά δύο φορές έχει μιλήσει το τελευταίο διάστημα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής για το σχεδιασμό έργων υποδομής, αξίας 13δισ. ευρώ που σχεδιάζει το υπουργείο του για την ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας την επόμενη μέρα από κρίση που έφερε η πανδημία του κορωνοϊού.

      Η νέα περίοδος που σχεδιάζεται από την κυβέρνηση θα φέρει το υπουργείο ΥΠΟΜΕ, μετά από πολλά χρόνια, στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος και θα αποτελέσει ένα από τα καίρια εργαλεία για να πέσει ζεστό χρήμα στην πραγματική οικονομία.

      Επιπλέον, μεγάλος στόχος είναι να βγει ο κλάδος από την περιδήνηση στην εσωστρέφεια που έχει πέσει τα τελευταία χρόνια και να δοθεί το σήμα πως ήρθε η ώρα των έργων. Σύμφωνα με κυβερνητικό στέλεχος, στόχος είναι να ξεκινήσει μέσα στο 2020, σειρά δημοπρατήσεων μεγάλων έργων με τα αντιπλημμυρικά και τα σιδηροδρομικά σε πρώτο πλάνο.

      ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΤΩΝ 13ΔΙΣ.ΕΥΡΩ

      Ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών περιλαμβάνει πολλά έργα και έχει ορίζοντα μέχρι το 2023, αλλά με μία εμπροσθοβαρή πολιτική. Τα έργα καλύπτουν όλη τη βεντάλια αντικειμένων του υπουργείου, δηλαδή οδικά, Μετρό, σιδηροδρομμικά, περιβαλλοντικά κ.α.

      Τα βασικά έργα του σχεδιασμού αυτού σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com είναι:

      -Η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας με κόστος 1,8δισ.ευρώ
      –Σιδηροδρομικά έργα νέας γενιάς με κόστος περίπου 3,5δισ.ευρώ
      –Επεκτάσεις της Αττικής Οδού με περίπου 1,5δισ.ευρώ
      -Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης με περίπου 2δισ.ευρώ
      –Αντιπλημμυρικά έργα (περιλαμβάνονται και εκείνα στις παραχωρήσεις) περίπου 800εκατ.ευρώ
      –Έργα Οδικής Ασφάλειας περίπου 450εκατ.ευρώ
      -Ολοκλήρωση του Αυτοκινητόδρομου Ε65 με 700εκατ.ευρώ
      –Πάτρα-Πύργος & Άκτιο-Αμβρακία με 450εκατ.ευρώ
      -H αναβάθμιση της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης με 300εκατ.ευρώ
      -Η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης στα δυτικά με περίπου 500εκατ.ευρώ
      -Ο Οδικός Άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη με 300εκατ.ευρώ.
      • 0 replies
    • Σε λειτουργία το ηλεκτρονικό παρατηρητήριο του ΤΕΕ για την καταγραφή προβλημάτων μηχανικών και τεχνικών εταιρειών από την κρίση του κορωνοϊού
      Ξεκίνησε τη λειτουργία του το ηλεκτρονικό παρατηρητήριο του ΤΕΕ για την καταγραφή προβλημάτων μηχανικών και τεχνικών εταιρειών από την κρίση του κορωνοϊού.

      Η Διοικούσα Επιτροπή του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος αποφάσισε το ΤΕΕ να δημιουργήσει ηλεκτρονικό παρατηρητήριο καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης, ανοιχτό στα μέλη του ΤΕΕ, όπου οι μηχανικοί μέλη του – αλλά και οι εγγεγραμμένοι τεχνολόγοι και τεχνικές εταιρείες –  θα μπορούν να καταγράφουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τις προτάσεις τους σε ειδικά ζητήματα, ώστε το ΤΕΕ να έχει κατά τον δυνατόν «ζωντανή» καταγραφή και μετά από επεξεργασία να προωθεί προτάσεις προς τις αρμόδιες αρχές.
      • 0 replies
    • Παράταση ισχύος πολεοδομικών ρυθμίσεων (αυθαίρετα, οικοδομικές άδειες)
      Με την ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ "Μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις."

      στο άρθρο 54, δίνονται περαιτέρω παρατάσεις για τις ημερομηνίες ολοκλήρωσης των υπαγωγών των Ν 40114 & 4178 των αυθαιρέτων. 

      "ΜΕΡΟΣ Θ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

      Άρθρο πεντηκοστό τέταρτο

      Παράταση ισχύος πολεοδομικών ρυθμίσεων

      1. Το πρώτο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 29 του ν. 4067/2012 (Α΄ 79) αντικαθίσταται ως εξής: «Παρατείνεται η ισχύς των οικοδομικών αδειών που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της περ. (α) της παρ. 3 του άρθρου 6 του από 8.7.1993 προεδρικού διατάγματος (Δ’ 795), έως την 31η Δεκεμβρίου 2020, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι όψεις και η τυχόν στέγη του κτιρίου και να ενταχθούν στην περ. (γ) της παρ. 5 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 (Α΄ 167)».

      2. Η περ. (α) της παρ. 11 του άρθρου 51 του ν. 4643/2019 (Α΄ 193) αντικαθίσταται ως εξής: «α) 8 Αυγούστου 2020 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν.  4014/2011 (Α΄  209) στον ν. 4178/2013 (Α΄ 174) ή εξόφλησης του παραβόλου έως την 31η Δεκεμβρίου 2013».

      3. Το τρίτο εδάφιο της περ. (ια) του άρθρου 99 του ν. 4495/2017 (Α΄ 167) αντικαθίσταται ως εξής: «Ο μηχανικός υποχρεούται, μέσα σε διάστημα δεκαοκτώ (18) μηνών από την πληρωμή του παραβόλου, να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών».

      4. Το διάστημα ισχύος των προεγκρίσεων οικοδομικών αδειών της παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017, των οικοδομικών αδειών της παρ. 2 του ιδίου άρθρου και των εγκρίσεων εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας της περ. (δ) της παρ. 5 του ιδίου άρθρου που λήγουν κατά το διάστημα από την 1η Μαρτίου 2020 έως και τις 30 Ιουνίου 2020 παρατείνεται έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

      5. Οι προθεσμίες αναθεώρησης οικοδομικής άδειας της παρ. 5 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 που λήγουν κατά το διάστημα από την 1η Μαρτίου 2020 έως τις 30 Ιουνίου 2020 παρατείνεται έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020. Τεύχος A’ 75/30.03.2020 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ 1285

      6. Η προθεσμία των τριάντα (30) ημερών που προβλέπεται στην περ. (α) της παρ. 3 του άρθρου 94 του ν. 4495/2017 και η προθεσμία των τεσσάρων (4) μηνών του τελευταίου εδαφίου της παρ. 4 του ιδίου άρθρου αναστέλλονται για το χρονικό διάστημα από την 1η Μαρτίου 2020 έως και τις 30 Ιουνίου 2020."
      • 19 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.