Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποψεις για αναζήτηση Πρακτικής άσκησης Ηλ/γου Μηχανικού ΤΕ


Recommended Posts

Καλησπέρα! είμαι τελειόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ  (8ο εξάμηνο σπουδών)δεν χρωστάω κανένα μάθημα  και  είμαι έτοιμος να πάρω πρακτική και πτυχιακή 8-) . και θα ήθελα την άποψη σας για το που αξίζει να εκπονήσω την πρακτική μου π.χ (τεχνικό γραφείο "μελέτες", κατασκευαστικες εταιρείες "πίνακες" , βιομηχανία, εταιρίες προμήθειας ηλεκτρολογικου  υλικού, εταιρίες αυτοματισμών κλπ) . Λαμβάνοντάς υπόψη ότι ψάχνω  για πρακτική η οποία θα που αποφέρει γνώσεις και εμπειρία, για την μετέπειτα επαγγελματική μου σταδιοδρομία, είτε αυτό άφορα την σημερινή είτε την μελλοντική αγορά εργασίας (θέλω τις απόψεις σας ως μηχανικοί της αγοράς). 

 

θα εκτιμούσα εάν μπορείτε να μου ονοματίσετε επιχειρήσεις  στην Θεσσαλονίκη   από τις  οποίες θα άξιζε να ζητήσω πρακτική.

 

Να σημειώσω ότι είμαι άριστος φοιτητής και ενδιαφέρομαι πολύ για το αντικείμενο των σπουδών μου, και δεν θα ήθελα να κάνω πρακτική για να φέρνω καφέδες η να μάθω πως δουλεύει ο εκτυπωτής όπως έχει τύχει σε πολλούς πρακτικάριους 

 

Ανυπομονώ για τις απαντήσεις σας!

 

ευχαριστώ εκ των προτέρων 

 

Edited by Ermes
Link to comment
Share on other sites

Να δεις τι σου αρέσει.Κάποια προτίμηση θα έχεις ύστερα από τόσα χρόνια σπουδών.Δηλαδή σε ενδιαφέρουν ηλεκτρικές μηχανές, εγκαταστάσεις, προγραμματισμός scada κλπ.

Πχ θες να ασχοληθείς με Ηλεκτρολογικά εξοπλισμό?πήγαινε σε μια εταιρεία τύπου καυκάς αν μπορείς όπου και τα υλικά θα μάθεις και την πιάτσα και θα Δικτυωθεις.θες να ασχοληθείς με Ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις?προτίμησε κάποια εταιρεία που να έχει κάποια μεγάλα έργα στη Θεσσαλονίκη Η κάπου εκεί κοντά.

Μπες στο σύλλογο τεχνικών εταιρειών και δες εταιρείες που έχουν έδρα τη Θεσσαλονίκη.μιλά με κάποιον καθηγητή σου (Ίσως αυτόν που θα κάνεις την πτυχιακη) αν έχει να σου προτείνει κατι.