Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΤΣΜΕΔΕ ή ασφάλεια Δημοσίου;


ypaengineer

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Είμαι χημικός Μηχανικός εγγεγραμμένη στο ΤΣΜΕΔΕ 10 χρόνια και 33 ετών. Τα τελευταία 2 έτη εργαζομαι στην ΥΠΑ και θα θελα να ρωτησω αν καποιος γνωρίζει υπεύθυνα:

- Ποιά τα οφέλη από το να παραμείνω εγγεγραμμένη στο ΤΣΜΕΔΕ

- Υπάρχει δυνατότητα διαγραφής και μετάβασης στο δημόσιο;

- Προς το παρόν γνωρίζω -με επιφύλαξη- ότι δεν θα πάρω εφαπαξ δημοσίου και οι μηνιαίες μου αποδοχές είναι περίπου 200 μικρότερες από συναδέλφους ασφαλισμένους στο δημόσιο του ίδιου κλιμακίου. Θα παίξει ρόλο στη συνταξιοδότηση η μετάβαση στο δημόσιο;

Αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάτι σχετικά θα ήμουν ευγνώμων....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αν είσαι ασφαλισμένη μετα την 1/1/1993 δεν έχεις την επιλογή των παλιών που διάλεγαν ΤΣΜΕΔΕ ή Δημόσιο, είσαι 100% ΜΟΝΟ ΤΣΜΕΔΕ.

 

το θέμα είναι αν αξίζει να εισαι στο δημόσιο, γενικότερα, πλεον...κατά την γνώμη μου οχι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Γεια σας είμαι χημικος μηχανικός και τον περασμενο Σεπτέμβριο διορίστηκα στην Πυροσβεστική. Ποιόν ασφαλιστικό φορέα με συμφέρει να επιλέξω το δημόσιο ή το ΤΣΜΕΔΕ;

Link to comment
Share on other sites

εχει ξαναναφρθει το θεμα. εφοσον εισαι πρωτοασφαλιζομενος μετα την 1/1/1993 εχεις την επιλογη μεταξυ ΤΣΜΕΔΕ και ΤΣΜΕΔΕ. δεν εχεις καμια επιλογη συναδελφε. το ταμειο το πληρωνεις θες δεν θες. δεν εχει διαφορα αν φοραν στολη η χαιρετας καθημερινα τον δοικα, το ταμειο μας θελει τις εισφορες του, και ορθως κατα την γνωμη μου

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό