Μετάβαση στο περιεχόμενο

εισφορές ΤΣΜΕΔΕ - μισθωτός μηχανικός


agnostos.typos

Recommended Posts

καλημέρα, είμαι νέος μηχανικός, γράφτηκα στο ΤΕΕ τον ιούνιο.

Με προσέλαβε μια εταιρία σαν μισθωτό, αλλά το πρόβλημα είναι ότι ενώ μου κάνει κρατήσεις κανονικά, δεν πληρώνει τις εισφορές μου στο ΤΣΜΕΔΕ. Από τον Ιούλιο δεν έχει πληρώσει τίποτα και εγώ ακόμα δεν μπορώ να βγάλω ούτε βιβλιάριο υγείας!

Έχει να μου προτίνει κάποιος τι μπορώ να κάνω?

Θεωρείται ''φυσιολογικό'' αυτό που συμβαίνει?

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον σε εχουν προσλαβει ως μηχανικο (συμβαση) ειναι υποχρεωμενοι να σου πληρωνουνε το τσμεδε. Οι κρατησεις γινονται καθε μηνα ως ποσοστο.

 

Γιατι δεν ρωτας στο λογιστηριο σου ?

Link to comment
Share on other sites

καλή ερώτηση, αλλά ο τύπος (βλ. εργοδότης) δεν έχει λόγιστήριο!!!

(ακούγεται πάρα πολύ τρελό, αλλά πιστέψτε με!!!), συνεργάζεται με έναν λογιστή ο οποίος πατάει όποτε νομίζει και σε σχετική ερώτηση που του είχα κάνει μου είπε ότι δεν ξέρει πότε θα πληρωθούν οι εισφορές και δεν μπορεί να κάνει και κάτι αν ο εργοδότης δεν του δόσει τα λεφτά!!!

Link to comment
Share on other sites

Οι εισφορες πρεπει να πληρωνονται καθε μηνα. Εκτος αν εισαι με μπλοκακι (οιωνει μισθωτος) οποτε τις πληρωνεις καθε 6 μηνες.

 

Κανονικα πρεπει καθε μηνα να σου δινουν και την αποδειξη της μισθωδοσιας. Αλλιως ειναι παρανομοι και πρεπει να τους καταγγειλεις στην επιθεωρηση εργασιας.

Link to comment
Share on other sites

με μπλοκάκι δεν είμαι και αποδείξεις μισθωδοσίας δεν δίνει.

Τώρα την καταγγελία την σκέφτομαι, αλλά θα ήθελα να περάσουν τουλάχιστον οι γιορτές μπας και με το τέλος του χρόνου παει και τις πληρώσει.

Το θέμα είναι ότι αν κάνω καταγγελία, θα πρέπει παράλληλα να φύγω και απ'τη δουλειά και δεν ξέρω και τελικά αν θα μου πληρώσει και τις εισφορές ή όχι.

Τέλος πάντων, ευχαριστώ για τις απαντήσεις και ελπίζω να βρω κάπου αλλού καλήτερα.

Link to comment
Share on other sites