Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αναθεώρηση Οικοδομικής Άδειας με Υπάρχουσα Ηλεκτροδότηση


Recommended Posts

Καλημέρα και χρόνια πολλά. Επειδή είμαι τελείως άσχετος με τα οικοδομικά ζητώ τη βοήθεια σας. Θέλω να αποπερατώσω τον τρίτο όροφο σε παλιό κτίριο (τριόροφο) του οποίου οι άλλοι δύο όροφοι ανήκουν στον πατέρα μου ενώ ο τρίτος πρόσφατα γράφτηκε στο όνομά μου από τον πατέρα μου. Υπάρχει ο σκελετός του ορόφου αλλά στην πολεοδομία, αφού έγινε συμβούλιο δεν μου αναθεωρούν την άδεια γιατί στο φάκελο τους υπάρχει υπογραφη από Δ.Ε.Η. οτι ο όροφος ηλεκτροδοτήθηκε μαζί με το υπόλοιπο κτίριο το έτος 1995 (όταν ολοκληρώθηκαν οι άλλοι όροφοι). Μου είπαν βέβαια οτι είναι δυνατή η έκδοση αδείας μικρής κλίμακας. Έχω καταβάλλει τα παράβολα επιβλεψης μηχανικου για την αναθεώρηση της παλιάς άδειας. Επίσης δεν είναι βέβαιο οτι από την τράπεζα από την οποία ζήτησα δάνειο θα μου εγκρίνουν στεγαστικό δάνειο με άδεια μικρής κλίμακας, αντί για άδεια οικοδομής. Τι επιλογές έχω από εδώ και πέρα; Είναι δυνατό, (από τη στιγμή που δεν πρόκειται να εκδοθεί άδεια οικοδομής) να μου επιστραφούν τα χρήματα που κατέβαλα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μπορείς να πιέσεις την τράπεζα να σου δώσει "επισκευαστικό δάνειο" για μια σειρά εργασιών μικρής κλίμακας τις οποίες σαφώς πρέπει να πάρεις από την πολεοδομία. Έτσι κι αλλιώς η τράπεζα δεν θα σου προσημειώσει το ακίνητο? Ακόμα και αν ήταν στεγαστικό?. Μίλα και με τον διευθυντή της τράπεζας και τάξε του (για Alpha, Εθνική, Πειραιώς, Eurobank) ότι θα πάρεις και το δάνειο της Μπιρμπίλη "Εξοικόμηση κατ' οίκον", αφού βρεις μηχανικό και βγάλεις μούφα πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης, συμφέρει, θα επιδοτηθείς κιόλας!

Επρεπε από την αρχή να στο πουλούσε ο πατέρας σου, ώστε να έπερνες στεγαστικό και τα χρήματα που έπερνε ο πατέρας σου να στα έδινε να το φτιάξεις. Βέβαια ή θα πλήρωνε το φόρο ο πατέρας σου ή εσύ για γονική παροχή χρημάτων.8-)

Link to comment
Share on other sites