Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μέγιστη πίεση σε θάλαμο καύσης θερμικού κινητήρα αυτοκινήτου μοντελισμού


xbasher

Recommended Posts

καθαρα και μονο λογω καυσιμου και ασταθειας του κατα την συμπιεση οποτε εχει χαμηλη σχεση συμπιεσης αρα και πιεση καυσης. αλλα δυναμοδεικτικο σε κινητηρα μοντελισμου νομιζω οτι ειναι αδυνατον στην εποχη μας.

δεν το δενω βεβαια γιατι με τοσο μικρους κινητηρες δεν εχω ασχοληθει καθολου

 

μάλιστα, κατάλαβα...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

παιδιά με αυτόν τον τύπο p.mep (bar) = 600 x P (KW) x nc / ( Vd(lts) x N (rpm) ) sτο P θα μπει το Pmax? και στις στροφές τα rpm που έχει όταν έχει μέγιστη ισχύ? Το μοτέρ για το οποίο ενδιαφέρομαι είναι ο sirio s30rs και η εταιρία δεν δίνει νούμερα ούτε για μέγιστη ισχύ ούτε για στροφές. Θεωρώντας δίχρονο κινητήρα με μία ισχύ 3ΚW (μπορεί να λέω και πολύ αλλά παρεμφερείς κινητηρες δίνουν νουμερα για 4PS) και απόσο γνωρίζω οι μεκ έχουν μεγιστη ισχύ κοντά στις μέγιστες στροφές, οπότε θεωρώντας ότι ανεβάζει N=30000 rpm max, κυβισμό 5.0cc =0.005lts προκύπτει ότι η ΜΕΠ=12. άρα να υπολογίσω τους κοχλίες της κεφαλής για pmax=10*MEP ???

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.