Μετάβαση στο περιεχόμενο

xbasher

Members
  • Περιεχόμενα

    18
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Αθήνα

xbasher's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. παιδιά με αυτόν τον τύπο p.mep (bar) = 600 x P (KW) x nc / ( Vd(lts) x N (rpm) ) sτο P θα μπει το Pmax? και στις στροφές τα rpm που έχει όταν έχει μέγιστη ισχύ? Το μοτέρ για το οποίο ενδιαφέρομαι είναι ο sirio s30rs και η εταιρία δεν δίνει νούμερα ούτε για μέγιστη ισχύ ούτε για στροφές. Θεωρώντας δίχρονο κινητήρα με μία ισχύ 3ΚW (μπορεί να λέω και πολύ αλλά παρεμφερείς κινητηρες δίνουν νουμερα για 4PS) και απόσο γνωρίζω οι μεκ έχουν μεγιστη ισχύ κοντά στις μέγιστες στροφές, οπότε θεωρώντας ότι ανεβάζει N=30000 rpm max, κυβισμό 5.0cc =0.005lts προκύπτει ότι η ΜΕΠ=12. άρα να υπολογίσω τους κοχλίες της κεφαλής για pmax=10*MEP ???
  2. καλημέρα, έχω κάνει την μελέτη ενός μειωτήρα για ένα μάθημα στη σχολή και θα ήθελα να μου πείτε αν ξέρετε που μπορώ να πάρω τηλέφωνο ή να μπω σε κάποια ιστοσελίδα ώστε να βρω στο περίπου το κοστολόγιο όλων των εξαρτημάτων (γρανάζια, σφήνες, άτρακτοι,ασφάλειες, καπακια εδράσεων, κέλυφος). Όποιος ξέρει ας δώσει τα φώτα του.Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  3. Καλησπέρα, εφόσον ψάχνοντας στα αντίστοιχα site μοντελισμού δεν βρήκα απάντηση για αυτό το θέμα, το παραθέτω εδώ. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μάθω στο περίπου πόση είναι ή αν ξέρει καποιος να προτείνει έναν τρόπο υπολογισμού. Ενδιαφέρομαι για 30αρια μοτέρ που τρεχουν γύρω στο 25% νιτρομεθανόλη. Ξέρω μπορεί να μην ασχολούνται πολλοί εδώ μέσα αλλα οποιαδήποτε απάντηση είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ προκαταβολικά
  4. ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
  5. βασικά τα έχω τα βιβλία απλά δεν ξερω κατα ποσο ανταποκρίνονται στα σημερινά δεδομένα της εποχής
  6. Θα ήθελα να ξέρω εάν έχει νόημα να διαβάσω οδοντοτούς τροχούς, λιπανση και ρουλεμαν από Γραικούση. Αξίζουν ή είναι απαρχαιωμένη γνώση?Να σημειωθεί ότι δεν έχουμε παρει ακόμα βιβλία στη σχολή οπότε δεν έχω να διαβάσω από πουθενα αλλου. Ευχαριστώ
  7. Καλησπέρα, είμαι φοιτητής και επειδη τα βιβλια που μας δινουν στη σχολη για τα στοιχεια μηχανων δεν βοηθανε και τοσο θα ηθελα να ρωτησω που μπορω να βρω πληροφοριες για το πως ακριβως να διαβαζω διαγραμματα smith και για το πως ακριβως γίνεται ο προσδιορισμός γενικης καταπόνησης πχ πότε λέμε σm σταθερό και πότε (σm+σα)/σm σταθερό όταν ασκουνται διαφορα φορτία σε μια ατρακτο. ευχαριστώ
  8. Καλημέρα.Θα ήθελα να ρωτήσω επειδή υπάρχει μία μικρή συγχυση στο κεφάλι μου, ποια ειναι η ελάχιστη ροπή αδράνειας την οποία θα χρησιμοποιήσω για να βρω το κρίσιμο φορτίο λυγισμού μιας δοκού διατομής Γ.Μήπως ισχύει το ίδιο που ισχύει και στον τανυστή των τάσεων και η μικρότερη απο τις δύο κύριες ροπές αδράνειας είναι η ελάχιστη της διατομής?Ισχύουν στις ροπές αδράνειας αυτές οι ιδιότητες στροφής του συστήματος όπως και στις τάσεις? Ευχαριστώ
  9. xmm αρα πρέπει να περιμένω τέταρτο εξάμηνο για να το κάνω...πάντως εν μερει κατατοπίστηκα από τις απαντήσεις σας και ευχαριστώ πολύ για αυτό. Βλέπετε προσπαθούσα να τα καταλάβω μόνο με ότι ειχα κανει μεσα στα πλαίσια της μηχανικής αλλα δεν αρκεί φαίνεται :(
  10. προσωπική μου απορία ειναι, δεν ειναι ζήτημα για τη σχολή.εχω πόρωση με τα αυτοκίνητα τι να κάνουμε
  11. δηλαδή θα χρησιμοποιήσω την ισορροπία ροπών ανάμεσα στον άξονα και στο γρανάζι από οτι κατάλαβα? ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, θα τα ξανακοιτάξω επειδη ψιλομπερδεύτηκα η αληθεια ειναι, αν εχω καποια αλλη απορια θα ξανακάρωτήσω.και παλι ευχαριστώ!
  12. ναι συμφωνω σε αυτό που λες, απλα δεν εκανα σωστή διατύπωση αρχικά.Αυτό το οποίο με προβληματίζει είναι το πώς βρίσκω την εσωτερική δυναμη πανω σε κάθε δοντι έτσι ώστε αν ξέρω την μεγιστη επιτρεπόμενη ταση του υλικού, να μπορώ να βρω εάν θα αντέξει κατά την φόρτιση.ποια είναι η μέθοδος η οποία πρέπει να εφαρμόσω εφόσον δεν μπορώ να εφαρμόσω ΣΜ=0?
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.