sebastian leto Δημοσιεύτηκε July 3, 2011 at 06:36 μμ Δημοσιεύτηκε July 3, 2011 at 06:36 μμ Σε μια πλακετα πινακα αυτονομιας θερμανσης, ειχε γινει βραχυχυκλωμα το οποιο εσπασε την κλεμα που πηγαινε η τροφοδοσια τασης στους θερμοστατες με αποτελεσμα να μη κανει επαφη και οι θερμοστατες να μη λειτουργουν. Εβαλα αλλη κλεμα παει ταση στους θερμοστατες ενεργοποιουν τον κυκλοφορητη αλλα ο καυστηρας δε περνει μπροστα. Πατησα το test button και στα 4 ρελε που εχει η πλακετα και δε λειτουργουσε κανενα, ειναι δυνατο να καηκανε και τα 4?
thanasis karakatsanis Δημοσιεύτηκε July 4, 2011 at 02:40 μμ Δημοσιεύτηκε July 4, 2011 at 02:40 μμ μπορει, μια δοκιμη θα σε πεισει.......αντικατεστησε το ενα απο τα τεσσερα και βλεπεις...
miltos Δημοσιεύτηκε July 4, 2011 at 06:43 μμ Δημοσιεύτηκε July 4, 2011 at 06:43 μμ Αφού τα ρελέ έχουν χειροκίνητη ενεργοποίηση, λογικά είναι "λυχνίας" (και όχι πλακέτας). Στην κλέμα για τον καυστήρα πάει φάση όταν ενεργοποιείς τα ρελέ? Οι υδροστάτες είναι ρυθμισμένοι σε ψηλή θερμοκρασία? Ο υδροστάτης ασφαλείας είναι κλειστός? Μήπως έχει μπλόκο ο καυστήρας?
sebastian leto Δημοσιεύτηκε July 4, 2011 at 07:16 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 4, 2011 at 07:16 μμ Ιδού η πλακέτα στην κλεμα του καυστηρα δε παει ρευμα. Τι εννοεις αν εχει μπλοκο ο καυστηρας?
miltos Δημοσιεύτηκε July 4, 2011 at 07:22 μμ Δημοσιεύτηκε July 4, 2011 at 07:22 μμ Δεν υπάρχει ρελέ για τον καυστήρα? Όταν συμβεί κάποια ανωμαλία κατά τη λειτουργία του καυστήρα, αυτός κάνει μια προσπάθεια αποκατάστασης και αν αυτή αποτύχει "μπλοκάρει". Ανάβει το φως σε ένα κόκκινο κουμπάκι που έχει ο καυστήρας και για να εκκινήσει πρέπει να πατηθεί αυτό το κουμπί. Σημείωση: το κουμπί του μπλόκο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται πολλές φορές συνεχόμενα αν δεν καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει. 1
sebastian leto Δημοσιεύτηκε July 4, 2011 at 07:37 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 4, 2011 at 07:37 μμ Δεν υπάρχει ρελέ για τον καυστήρα? Όταν συμβεί κάποια ανωμαλία κατά τη λειτουργία του καυστήρα, αυτός κάνει μια προσπάθεια αποκατάστασης και αν αυτή αποτύχει "μπλοκάρει". Ανάβει το φως σε ένα κόκκινο κουμπάκι που έχει ο καυστήρας και για να εκκινήσει πρέπει να πατηθεί αυτό το κουμπί. Σημείωση: το κουμπί του μπλόκο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται πολλές φορές συνεχόμενα αν δεν καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει. 'Εχει αυτο το ρελε στον πινακα για τον καυστηραhttp://elektrorunner.de/images/product_images/original_images/603352_0.jpg , στο 1 παει η εξοδος απο το ρελε στην πλακετα στο Α1 ποιο καλαωδιο πρεπει να το οπλίζει? του ωρομετρητη?
miltos Δημοσιεύτηκε July 5, 2011 at 06:38 πμ Δημοσιεύτηκε July 5, 2011 at 06:38 πμ Δεν ξέρω το σχέδιο αυτού του πίνακα, αλλά στο Α1 λογικά πάνε οι επαφές των ρελέ των διαμερισμάτων, συνδεδεμένες παράλληλα, αφού πρώτα περάσουν από τον υδροστάτη του καυστήρα (ίσως και τον ασφαλείας). Τώρα το πρόσεξα καλύτερα. Το ρελέ αυτό δεν είναι στοιχείο του πίνακα αυτονομίας, σωστά? Τοποθετήθηκε από τον εγκαταστάτη. Δεν ξέρω τι μπορεί να έχει κάνει, μπορώ να υποθέσω διάφορα.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε July 5, 2011 at 10:23 πμ Δημοσιεύτηκε July 5, 2011 at 10:23 πμ Δες το σύστημα μπαι-μπας πως δουλέυει.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Συνδεθείτε τώρα