ed Δημοσιεύτηκε November 6, 2008 at 10:54 πμ Δημοσιεύτηκε November 6, 2008 at 10:54 πμ Είμαι νέα πολιτικός μηχανικός και χρειάζομαι συμβουλές για στατική επίλυση μεταλλικής κατασκευής τόσο σε πρακτικό επίπεδο ( εκμάθηση προγράμματος ) όσο και σε θεωρητικό επίπεδο. Που μπορώ να απευθυνθώ για εκπαίδευση υπό μορφή σεμιναρίων ή κάτι αντίστοιχο; Παρατήρηση: Τα θέματα πρέπει να αναρτώνται στην σωστή θεματική κατηγορία ανεξάρτητα της επαγγελματικής σας ιδιότητας. Ένας Πολιτικός Μηχανικός πχ δεν δημοσιεύει ένα θέμα που αφορά "Αμοιβές-Οικονομικά Αδειών" στην ενότητα των "Πολιτικών Μηχανικών". Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum. Ευχαριστώ, Χάρης.
mswsk Δημοσιεύτηκε November 6, 2008 at 04:08 μμ Δημοσιεύτηκε November 6, 2008 at 04:08 μμ Καλησπέρα ed!! Κοίταξε εδώ διαγράφηκε ο σύνδεσμος. Κανόνας Συμμετοχής Νο8 "8. Απαγορεύεται οποιασδήποτε μορφής διαφήμιση και αναζήτηση (μηχανικού, τεχνικού γραφείου ή εταιρίας, παροχής υπηρεσιών, κατασκευαστικής προσφοράς, σύνταξης μελετών, παροχής συμβουλών κ.α.). Δημοσιεύσεις και υπογραφές με τέτοιο περιεχόμενο θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση." Χάρης.
Directionless Δημοσιεύτηκε November 7, 2008 at 12:15 πμ Δημοσιεύτηκε November 7, 2008 at 12:15 πμ Στείλε μου p.m. γιατί κάτι έχει πάρει το αυτί μου.
mswsk Δημοσιεύτηκε November 7, 2008 at 07:47 πμ Δημοσιεύτηκε November 7, 2008 at 07:47 πμ Sorry Χάρη δε θα ξανασυμβει!!!