Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προτεινόμενα σεμινάρια για βιογραφικό


Recommended Posts

Καλησπέρα

Είμαι νεα μηχανικός και σκέφτομαι να παρακολουθήσω διάφορα σεμινάρια για να πάρω πιστοποιήσεις (για το βιογραφικό μου). Εκτός από το autocad πιο άλλο μου προτείνεται;

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή και γω είμαι στο ψάξιμο, από ότι είδα, αρκετή ζήτηση έχουν προγράμματα για χρονοπρογραμματισμό έργων

όπως MS Project και Primavera.

Link to comment
Share on other sites

Βάλτε μέσα solidworks ή inventor (για μηχανολόγους πιο πολύ).

Ολά αυτά όμως πιάνουν το 10%....το υπόλοιπο 90 είναι η εμπειρία

Edited by ikaros13
Link to comment
Share on other sites

Το inventor έχει το όνομα (autodesk), το solidworks έχει αρκετή ζήτηση από εταιρείες. Εχω και τα 2 αλλά κλείνω προς το solidworks

 

Υπάρχει και ανάλογο θέμα εδώ αν θες και άλλες γνώμες http://www.michanikos.gr/topic/1719-inventor-vs-solidworks/

Edited by ikaros13
Link to comment
Share on other sites

Πιστοποιησεις, σεμηναρια, χαρτια και χαρτακια δεν τα κοιταει κανεις και κανεις δεν θα σας δωσει δουλεια επειδη εχετε ενα ή δυο ή ... εκατονδυο.

Καλο ειναι να το ξερετε και αυτο.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που δεν μπορεί να βρεθεί εργασία πουθενά(και άμισθα σε τεχνικό γραφείο εννοώ), από κάπου

πρέπει να ξεκινήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Αν και πιστεύω οτι ελάχιστα βοηθάνε αυτά. Έχω κάνει παλιά σεμινάρια για autodesk inventor, δεν είναι δύσκολο να το μάθει κάποιος. Όσον αφορά το Solidworks, υπάρχουν κάποια σεμινάρια αλλά το κόστος τους το θεωρώ απαγορευτικό για τον μέσο μηχανικό και ειδικά αν κάποιος είναι άνεργος.

Link to comment
Share on other sites

Αν και πιστεύω οτι ελάχιστα βοηθάνε αυτά [...] αλλά το κόστος τους το θεωρώ απαγορευτικό για τον μέσο μηχανικό και ειδικά αν κάποιος είναι άνεργος