Μετάβαση στο περιεχόμενο

Giorgos1987

Core Members
  • Περιεχόμενα

    665
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Giorgos1987 last won the day on Απρίλιος 6 2016

Giorgos1987 had the most liked content!

2 Ακόλουθοι

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Η/Υ & blogging, ενεργειακά θέματα, εκτιμητική ακινήτων.
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Giorgos1987's Achievements

Apprentice

Apprentice (2/15)

  • Helpful Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

387

Φήμη στην κοινότητα

  1. Θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να αναζητήσω από κάποια βάση δεδομένων αν έχει εκδοθεί άδεια εργασιών και εργασίες σε πρόσοψη με ικριώματα για ένα κτίριο στο οποίο γνωρίζω μόνο διεύθυνση και νούμερο οδού, υπάρχει τρόπος να το αναζητήσω από κάποια ηλεκτρονική βάση; Είχα διαβάσει κάπου πως οι άδειες που εκδίδουν οι μηχανικοί από το eadeies δημοσιεύονται και στο διαύγειας.
  2. Επιστήμονες του ΜΙΤ πιστεύουν ότι ίσως βρήκαν επιτέλους... Από εκεί και έπειτα σταμάτησα να διαβάζω το κείμενο. Όταν βρεθεί αποδεδειγμένη, ρεαλιστική και πρακτικά εφαρμόσιμη λύση για κάτι, το συζητάμε. Όσο για την κατανάλωση πόρων και αγαθών, εννοείται πως θα συνεχίσει να υπάρχει με μόνιμα αυξανόμενους ρυθμούς.
  3. Θλίψη προκάλεσαν οι φωτογραφίες που έφερε στο φως το in που δείχνουν τμήμα του ιστορικού κινηματογράφου Ιντεάλ να έχει καταρρεύσει. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ενώ είχε κανονιστεί προβολή ταινίας για τους δημοσιογράφους, ξαφνικά έπεσε τμήμα του διπλανού κτιρίου πάνω στον κινηματογράφο ανοίγοντας μια μεγάλη τρύπα στην οροφή. Το διπλανό κτίριο πρόκειται για ένα ακόμα ιστορικό κτίριο στο κέντρο της Αθήνας, το «Ελληνικό Ωδείο» επί της οδού Φειδίου. Το κτίριο «Ελληνικού Ωδείου» που είχε εγκαταλειφθεί Ο Καλομοίρης διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του μουσικού τοπίου και στην οργάνωση της μουσικής παιδείας στην Ελλάδα. Διετέλεσε καθηγητής πιάνου και ανώτερων θεωρητικών στο Ωδείο Αθηνών (1911-19), Γενικός Επιθεωρητής Στρατιωτικής Μουσικής (1918-20, 1922-37). Αναδιοργάνωσε το πρώην Ωδείο «Λόττνερ» το οποίο μετονομάζει σε Ελληνικό Ωδείο (1919) και ίδρυσε το Εθνικό Ωδείο (1926), το οποίο διηύθυνε μέχρι το 1948 οπότε ανέλαβε πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, θέση που κράτησε έως τον θάνατο του. Τα τελευταία χρόνια όμως το εμβληματικό κτίριο παρέμενε βουβό και εγκαταλελειμένο επί της Φειδίου. Αποτελούσε ένα από τα σπουδαιότερα νεοκλασικά μνημεία που βρίσκονται στην Ευρώπη, ενώ πέρα από την αρχιτεκτονική του αξία η ιστορική του πορεία είναι εντυπωσιακή. Το «φάντασμα» της Φειδίου Ο δρ. Θεμιστοκλής Μπιλής, αρχιτέκτων-μηχανικός και συνεργάτης του γειτονικού Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου, έχει ασχοληθεί με το Μέγαρο Πρόκες-Όστεν στο πλαίσιο της γενικότερης μελέτης της ευρύτερης περιοχής. Υπογραμμίζει τόσο την ιστορική όσο και την πολεοδομική αξία του κτιρίου: «Η θέση του σε κοντινή απόσταση από το μοναδικό συγκρότημα της τριλογίας των Αθηνών και σε άμεση γειτνίαση με το κτίριο του Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου, αφού το τελευταίο ανοικοδομήθηκε στον αρχικό κήπο του, καθιστούν το κτίριο Prokesch von Osten ένα κεντροβαρικό σημείο αναφοράς για την ιστορία της πόλης» είχε αναφέρει μιλώντας στην Athens Voice. Ο ίδιος είχε χαρακτηρίσει την κατάσταση του οικοδομήματος λυπηρή κι εξηγούσε πως το γεγονός ότι ένα κτίριο έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο δεν εγγυάται, δυστυχώς, την αναγκαία συντήρηση μια που αυτό απαιτεί φροντίδα και κόστος. «Ο νόμος περί διατηρητέων δεν περιλαμβάνει πολλά ευεργετήματα για τους ιδιοκτήτες. Έτσι επωμίζονται οι ιδιώτες τη διατήρηση της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς, κάτι το οποίο είναι ασύμμετρο σε σχέση με τις δυνατότητες του πολίτη». Σημειώνεται ότι ο ίδιος είχε έρθει σε επαφή με τον ΕΦΚΑ αναφέροντας δε πως οι αρμόδιοι «είναι πολύ πρόθυμοι και ανοιχτοί σε οποιαδήποτε πρόταση μπορεί να υπάρξει για τη συντήρηση και την αξιοποίηση του οικοδομήματος». Είχαν γίνει προσπάθειες Μάλιστα κατόπιν συνεννοήσεως με την υπηρεσία ακινήτων ΕΦΚΑ, κατέστη δυνατή από μέρους του η επίσκεψη του εσωτερικού χώρου του κτιρίου και η φωτογραφική αποτύπωση της εικόνας η οποία πιστοποιεί την κακή κατάστασή διατήρησης. Σύμφωνα με τον κ. Μπιλής, το κτίριο είχε ήδη τμηματικά καταστραφεί από φωτιά και από τη διαδικασία κατάσβεσης ενώ η κατάστασή του διαφέρει σε μεγάλο βαθμό κατά τμήματα. Το υπόγειο βρισκόταν σε καλή κατάσταση, το υπερυψωμένο ισόγειο σε μέτρια ενώ ο όροφος σε κακή. «Οι μεγάλες φθορές εντοπίζονται κυρίως στην κεντρική ζώνη του κτιρίου τόσο νότια όσο και βόρεια» ανέφερε θεωρώντας ως βασική αιτία της καταστροφής την ελλιπέστατη συντήρηση του κτιρίου και την οριστική του εγκατάλειψη από τις αρχές της δεκαετίας του ’70. «Κάποια στιγμή, μετά την επανένωση της Γερμανίας, υπήρξε η σκέψη να επεκταθεί το Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο στο Μέγαρο Πρόκες καθώς η ιστορία του ενός κτιρίου είναι άμεσα συνυφασμένη με του άλλου. Ωστόσο, η προοπτική αυτή δεν τελεσφόρησε…». https://athnews.gr/κατέρρευσε-το-ιστορικό-κτίριο-του-ελλ/ View full είδηση
  4. Θλίψη προκάλεσαν οι φωτογραφίες που έφερε στο φως το in που δείχνουν τμήμα του ιστορικού κινηματογράφου Ιντεάλ να έχει καταρρεύσει. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ενώ είχε κανονιστεί προβολή ταινίας για τους δημοσιογράφους, ξαφνικά έπεσε τμήμα του διπλανού κτιρίου πάνω στον κινηματογράφο ανοίγοντας μια μεγάλη τρύπα στην οροφή. Το διπλανό κτίριο πρόκειται για ένα ακόμα ιστορικό κτίριο στο κέντρο της Αθήνας, το «Ελληνικό Ωδείο» επί της οδού Φειδίου. Το κτίριο «Ελληνικού Ωδείου» που είχε εγκαταλειφθεί Ο Καλομοίρης διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του μουσικού τοπίου και στην οργάνωση της μουσικής παιδείας στην Ελλάδα. Διετέλεσε καθηγητής πιάνου και ανώτερων θεωρητικών στο Ωδείο Αθηνών (1911-19), Γενικός Επιθεωρητής Στρατιωτικής Μουσικής (1918-20, 1922-37). Αναδιοργάνωσε το πρώην Ωδείο «Λόττνερ» το οποίο μετονομάζει σε Ελληνικό Ωδείο (1919) και ίδρυσε το Εθνικό Ωδείο (1926), το οποίο διηύθυνε μέχρι το 1948 οπότε ανέλαβε πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, θέση που κράτησε έως τον θάνατο του. Τα τελευταία χρόνια όμως το εμβληματικό κτίριο παρέμενε βουβό και εγκαταλελειμένο επί της Φειδίου. Αποτελούσε ένα από τα σπουδαιότερα νεοκλασικά μνημεία που βρίσκονται στην Ευρώπη, ενώ πέρα από την αρχιτεκτονική του αξία η ιστορική του πορεία είναι εντυπωσιακή. Το «φάντασμα» της Φειδίου Ο δρ. Θεμιστοκλής Μπιλής, αρχιτέκτων-μηχανικός και συνεργάτης του γειτονικού Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου, έχει ασχοληθεί με το Μέγαρο Πρόκες-Όστεν στο πλαίσιο της γενικότερης μελέτης της ευρύτερης περιοχής. Υπογραμμίζει τόσο την ιστορική όσο και την πολεοδομική αξία του κτιρίου: «Η θέση του σε κοντινή απόσταση από το μοναδικό συγκρότημα της τριλογίας των Αθηνών και σε άμεση γειτνίαση με το κτίριο του Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου, αφού το τελευταίο ανοικοδομήθηκε στον αρχικό κήπο του, καθιστούν το κτίριο Prokesch von Osten ένα κεντροβαρικό σημείο αναφοράς για την ιστορία της πόλης» είχε αναφέρει μιλώντας στην Athens Voice. Ο ίδιος είχε χαρακτηρίσει την κατάσταση του οικοδομήματος λυπηρή κι εξηγούσε πως το γεγονός ότι ένα κτίριο έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο δεν εγγυάται, δυστυχώς, την αναγκαία συντήρηση μια που αυτό απαιτεί φροντίδα και κόστος. «Ο νόμος περί διατηρητέων δεν περιλαμβάνει πολλά ευεργετήματα για τους ιδιοκτήτες. Έτσι επωμίζονται οι ιδιώτες τη διατήρηση της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς, κάτι το οποίο είναι ασύμμετρο σε σχέση με τις δυνατότητες του πολίτη». Σημειώνεται ότι ο ίδιος είχε έρθει σε επαφή με τον ΕΦΚΑ αναφέροντας δε πως οι αρμόδιοι «είναι πολύ πρόθυμοι και ανοιχτοί σε οποιαδήποτε πρόταση μπορεί να υπάρξει για τη συντήρηση και την αξιοποίηση του οικοδομήματος». Είχαν γίνει προσπάθειες Μάλιστα κατόπιν συνεννοήσεως με την υπηρεσία ακινήτων ΕΦΚΑ, κατέστη δυνατή από μέρους του η επίσκεψη του εσωτερικού χώρου του κτιρίου και η φωτογραφική αποτύπωση της εικόνας η οποία πιστοποιεί την κακή κατάστασή διατήρησης. Σύμφωνα με τον κ. Μπιλής, το κτίριο είχε ήδη τμηματικά καταστραφεί από φωτιά και από τη διαδικασία κατάσβεσης ενώ η κατάστασή του διαφέρει σε μεγάλο βαθμό κατά τμήματα. Το υπόγειο βρισκόταν σε καλή κατάσταση, το υπερυψωμένο ισόγειο σε μέτρια ενώ ο όροφος σε κακή. «Οι μεγάλες φθορές εντοπίζονται κυρίως στην κεντρική ζώνη του κτιρίου τόσο νότια όσο και βόρεια» ανέφερε θεωρώντας ως βασική αιτία της καταστροφής την ελλιπέστατη συντήρηση του κτιρίου και την οριστική του εγκατάλειψη από τις αρχές της δεκαετίας του ’70. «Κάποια στιγμή, μετά την επανένωση της Γερμανίας, υπήρξε η σκέψη να επεκταθεί το Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο στο Μέγαρο Πρόκες καθώς η ιστορία του ενός κτιρίου είναι άμεσα συνυφασμένη με του άλλου. Ωστόσο, η προοπτική αυτή δεν τελεσφόρησε…». https://athnews.gr/κατέρρευσε-το-ιστορικό-κτίριο-του-ελλ/
  5. Ερευνώ κάποια θέματα τον τελευταίο καιρό εν όψει μιας εργασίας που γράφω και επειδή έχω κολλήσει σε ένα θέμα στο οποίο δεν μπορώ να βγάλω άκρη όσο κι αν μελέτησα διάφορες θεωρητικές πληροφορίες, είπα να ρωτήσω και εδώ να μου πείτε την γνώμη σας όσοι μηχανολόγοι θυμάστε ή σας αρέσει ο τομέας της μηχανικής των ρευστών. Το ερώτημά μου είναι πότε έχουμε διφασικό ρευστό ή μείγμα και πότε όχι. Για το θέσω και αλλιώς, έχουμε τον αέρα της ατμόσφαιρας ο οποίος περιέχει διάφορα επιμέρους αέρια όπως και ποσοστό υγρασίας λόγω των υδρατμών. Θεωρείται ο αέρας ως ένα διφασικό ή πολυφασικό μείγμα; Αν έχουμε ροή ατμοσφαιρικού αέρα μέσα σε αγωγό, μπορούμε να τον θεωρήσουμε ως διφασικό μείγμα, άρα και διφασική ροή λόγω του ποσοστού υδρατμών που εμπεριέχονται μέσα στον αέρα; Από την έρευνα που έκανα, παρατηρώ πως για να έχουμε διφασική ροή μεταξύ αέρα και κάποιου υγρού (π.χ υγρασία) πρέπει να τηρούνται συγκεκριμένα μοτίβα ροής και ύπαρξης ποσότητας νερού στα οποία δεν διακρίνω κάπου την περίπτωση των υδρατμών του ατμοσφαιρικού αέρα οι οποίοι περιλαμβάνονται σε συγκέντρωση ως 4% κατ' όγκο. Ευχαριστώ.
  6. Δεν το γνώριζα αυτό που λες για τους τοπογράφους. Νόμιζα πως δεν δικαιούνται κάτι παραπάνω εκτός από θέματα αμιγώς της τοπογραφίας.
  7. Αυτά τα πράγματα είναι τραγικά να συμβαίνουν. Αφού δεν έχει βρεθεί έστω κι ένας συνάδελφος να τους τρέξει στα δικαστήρια μέχρι το ΣτΕ και να εισπράξει ότι του ζήτησαν. Τι λες ρε μεγάλε που θα σου πληρώσω συνδρομές 20 ετών για να βγώ σύνταξη. Αυτό με τις προϋποθέσεις σύνταξης και τα κριτήρια θα το ψάξω έτσι από περιέργεια. Πιθανόν ο συνάδελφος να ήταν υπομηχανικός κατά τίτλο σπουδών και επάγγελμα που εκεί ίσχυαν κάποιες διαφορετικές προϋποθέσεις.
  8. Δε νομίζω πως ισχύουν αυτά. Με την εκπροσώπηση πλέον από τα μητρώα πτυχιούχων του ΤΕΕ, τι να την κάνεις την ΕΕΤΕΜ για τα δημόσια έργα? H H/M την χρειαζόντουσαν κάποτε για τις ΥΔΕ, τώρα σφραγίζουν από το ΤΕΕ. Η σύνταξη τι δουλειά έχει; Μέσω ΟΑΕΕ ή ΙΚΑ είμαστε καθώς δεν έχουμε ξεχωριστό ταμείο οι μηχανικοί ΤΕ, δε νομίζω να ζητάει το ταμείο βεβαίωση ΕΕΤΕΜ για συνδρομές, αν ισχύει κάτι τέτοιο είναι τραγικό και που υπάρχει ακόμα.
  9. Ελάχιστοι είναι αυτοί που καταβάλλουν συνδρομές στην ΕΕΤΕΜ εδώ και χρόνια. Δεν έχει κανένα νόημα να ασχοληθεί κανείς με τον συγκεκριμένο ιδιωτικό φορέα. Τώρα η ανακοίνωσή της, είναι απλά αστεία. Όσον αφορά το ΤΕΕ, παραμένουν τα θέματα των εκκρεμούντων επαγγελματικών δικαιωμάτων και αν τα μέλη του μητρώου των πτυχιούχων μηχανικών ανώτατης τεχνολογικής εκπαίδευσης θα απολαμβάνουν κάποια στιγμή το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι εντός του φορέα.
  10. Το είχα γράψει σε άλλο παλαιότερο thread δύο φορές, το γράφω άλλη μια. Ούτε ηλεκτρονικές ταυτότητες και πράσινα άλογα, ούτε τίποτα. Υποχρέωση πολιτών για αναγραφή αριθμών συμβολαίων ΚΑΕΚ και οτιδήποτε μπορεί να φανεί χρήσιμο μέχρι και αριθμό μετρητών ΕΥΔΑΠ ή παροχής τηλεφωνικών γραμμών μέσα σε ειδικά κουτάκια στο Ε9 ανά ακίνητο. Ηλεκτρονικοποίηση όλων των τίτλων ιδιοκτησίας στα υποθηκοφυλακεία καθώς και του πολεοδομικού αρχείου με βασική παράμετρο αναζήτησης τους αριθμούς συμβολαίων και οικοδομικών αδειών. Συνένωση όλων αυτών μαζί σε μια διατομεακή πλατφόρμα. Είσοδος του κάθε πολίτη μέσω taxis με έναν ξεχωριστό κωδικό όπου βάσει αλγορίθμου θα ερωτάται αν τα παραπάνω σχέδια, συμβόλαια, άδειες συμβόλαια κτλ είναι της δικής του ιδιοκτησίας, εναλλακτικά να σηκώνει αυτός σκαναρισμένα τα δικά του συμβόλαια. Μετά ας πατήσει το Οκ και να συνενωθούν όλα σε ένα νοικοκυρεμένα. Επίσης παράλληλα με όλα αυτά, έλεγχος επιφανειών και τετραγωνικών αν δεν ταυτίζονται. Και με αυτό το σύστημα μπάχαλο θα επικρατεί αλλά τουλάχιστον θα είχε μαζευτεί όλη η διασκορπισμένη πληροφορία για τα ακίνητα από διάφορα μητρώα, μόνο σε ένα μητρώο και μετά θα μπροούσαν να υπάρξουν διορθώσεις είτε από τον πολίτη είτε μόνο μέσω δικηγόρου μηχανικού και συμβολαιογράφου. Τώρα μετακύλισαν το κόστος στους πολίτες οι οποίοι πρακτικά θα προβαίνουν σε έκδοση ΗΤΚ μόνο σε αγοραπωλησίες, μεταβιβάσεις και άδειες μικρής κλίμακας, ούτε σε 25 χρόνια δεν θα είναι πλήρες το μητρώο.
  11. Αν δεν είχανε γίνει μέλη του ΤΕΕ με αναγνώριση ισοτιμίας, δεν θα μετρούσε μια το έργο τους....
  12. Θα είχαμε φθηνότερες τιμές υπό την προϋπόθεση πως όσες ποσότητες καυσίμων που προορίζονται για τους σταθμούς ενέργειας δεν εισαγόντουσαν από το εξωτερικό θα προερχόντουσαν από λιγνίτη. Θέτοντας διάφορα ποσοστά ισοζυγίων και ενεργειακών μιγμάτων προκύπτουν και διαφορετικά αποτελέσματα. Αν όλη η ενέργεια που παραγόταν στην Ελλάδα προερχόταν από καύσιμα εισαγωγής, όπως πετρέλαιο και φυσικό αέριο, τότε όντως θα είχαμε πολύ μεγάλες αυξήσεις.
  13. Εννοείται πως η ηλεκτρική εγκατάσταση θα είναι πλήρως αποκομμένη από την παροχή τάσης.
  14. Γεια σας. Επιθυμώ να αγοράσω ένα megger για να διεξάγω μετρήσεις αντίστασης μόνωσης κυρίως σε προεκτάσεις, μπαλαντέζες και μεμονωμένα καλώδια. Όμως θέλω να το επιχειρήσω και σε γραμμές ηλεκτρικών εγκαταστάσεων. Οι λόγοι είναι ερευνητικοί, θέλω να δω πως επηρεάζεται η αντίσταση μόνωσης από την παλαιότητα του αγωγού. Μιας και το megger δεν το θέλω για τακτική χρήση, λέω να αγοράσω κάποια αναλογικά που έχω βρει στο internet που παράγουν την τάση με μια γεννήτρια και μια μανιβέλα που περιστρέφεται χειροκίνητα. Έχοντας ψάξει και διαβάσει διάφορα θεωρητικά ζητήματα και πληροφορίες πάνω στην διαδικασία της μέτρησης αντίστασης μόνωσης (μεγγομέτρηση), θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις προς τους εμπειρότερους του forum αναφορικά με την μέτρηση της αντίστασης μόνωσης σε αγωγούς ΕΗΕ. Σε περίπτωση λοιπόν που επιθυμώ να μετρήσω μια γραμμή σε ΕΗΕ από έναν ρευματοδότη, διαβάζω πως συνίσταται η εφαρμογή του οργάνου και η μέτρηση μεταξύ ουδετέρου και γείωσης και όχι μεταξύ φάσης-ουδετέρου ώστε να αποφευχθεί κάποια ζημιά. Αν ο μικροαυτόματος του κυκλώματος όμως είναι κλειστός και τα φορτία έχουν αποσυνδεθεί από την γραμμή τότε ενέχει κάποιος κίνδυνος αν επιδιώξω μέτρηση σε φάση-ουδέτερο; Οι μικροαυτόματοι που έχουμε συνήθως στους οικιακούς πίνακες άμα κλείσουν κόβουν μόνο την φάση ή και τον ουδέτερο μαζί; Ή άλλη ερώτηση που έχω να κάνω αφορά την εφαρμοζόμενη τάση από το μεγγόμετρο. Η εφαρμογή πολύ υψηλής τάσης σε ένα καλώδιο μπορεί να προκαλέσει βλάβες και προβλήματα σε αυτό; Π.χ αν θελήσω να εφαρμόσω 2500V σε καλώδιο σχεδιασμένο για τάση δικτύου 230V θα υπάρξει βλάβη σε καλώδια ή τυχόν σε διακοπτικό υλικό και υλικό ράγας μιας εγκατάστασης; Μικροαυτόματοι, αγωγοί, διακόπτες, κόμβοι, ρευματοδότες, εννοείται πως τα φορτία θα έχουν αποσυνδεθεί πλήρως.
  15. Η ουσία είναι να μπορεί κάποιος να μεταβιβάσει το ακίνητό του και αν βρεθεί ότι δήλωνε λιγότερα να κυνηγήσει αυτόν ο δήμος για την είσπραξη και όχι να μπλοκάρεται η πώληση/μεταβίβαση του ακινήτου.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.