Jump to content

Giorgos1987

Core Members
  • Content Count

    647
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Giorgos1987 last won the day on April 6 2016

Giorgos1987 had the most liked content!

Community Reputation

382 Πολύ καλή

2 Followers

About Giorgos1987

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Η/Υ & blogging, ενεργειακά θέματα, εκτιμητική ακινήτων.
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν έβγαλα φωτογραφία, στον χώρο παραβρέθηκα τυχαία για επίσκεψη και όχι για κάποια δουλειά. Το καλώδιο δεν ξέρω τι διατομής είναι ούτε αν είναι μονόκλωνο ή πολύκλωνο, αλλά από το εξωτερικό πάχος που είδα συμπεριλαμβανομένης φυσικά της μόνωσης του καλωδίου, δεν πρέπει με τίποτα να είναι μεγαλύτερο από 1.5αρι (3χ1.5), σίγουρα μικρότερο. Η σύνδεση του καλωδίου επάνω στην σκάλα γινόταν με κάποιο μεταλλικό κολάρο γείωσης.
  2. Από τον κεντρικό πίνακα της εγκατάστασης.
  3. Ήταν ένα καλώδιο κίτρινο-πράσινο το οποίο εφαρμοζόταν επάνω στην σκάλα.
  4. Σε παλαιό κτίριο γραφείων στο κέντρο της Αθήνας είδα το παραπάνω είδος γείωσης που αφορούσε ηλεκτρική εγκατάσταση σε ένα τμήμα των γραφείων του τελευταίου ορόφου, μου έκανε εντύπωση, νόμιμο σίγουρα δεν είναι. Θα ήθελα να μάθω κατά πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι μια τέτοια γείωση η οποία είναι τοποθετημένη σε μια εξωτερική μεταλλική σκάλα που υπάρχει ως έξοδος κινδύνου, η σκάλα ξεκινάει από την ταράτσα πάνω από τον 6ο όροφο και καταλήγει χαμηλά κάτω σε ένα υπόγειο όπου έρχεται σε επαφή με το έδαφος της Γης. Πόση μπορεί να είναι η αντίσταση όλης αυτής της σκάλας, η γείωση είναι συ
  5. Είναι γνωστό κυρίως στους μηχανολόγους πως η ροή του ρευστού εντός κλειστού αγωγού σε στρωτή και τυρβώδη καθορίζεται από τον αριθμό Reynolds. Θα ήθελα να μάθω αν έχει διερευνήσει κανείς τι συμβαίνει στην περίπτωση των σωματιδίων που εμπεριέχονται στο ρευστό π.χ στον αέρα, αν υπάρχει κάποια συσχέτιση της κίνησής τους με την ροή του ρευστού. Δηλαδή, αν στην περίπτωση που ο αέρας εκτελεί στρωτή ροή, τότε και τα μικροσωματίδια που εμπεριέχονται σε αυτόν έχουν στρωτή ροή που σημαίνει πως κινούνται παράλληλα με την διεύθυνση των τοιχωμάτων του αγωγού, ενώ στην δε τυρβώδη ροή του αέρα τα μικροσω
  6. Ο πελάτης δεν πρόκειται να σταματήσει να κοιτάει το φθηνό, τόσο γιατί γενικά υπάρχει η παιδαριώδης νοοτροπία πως όσο φθηνότερα αγοράσεις κάτι ή πληρώσεις για μια παροχή υπηρεσίας τόσο εξυπνότερος, ψαγμένος και μάγκας είσαι, αλλά υπάρχει και κάτι άλλο σημαντικό εδώ, ότι η δουλειά του μηχανικού δεν εκτιμάται από τον κόσμο, αυτό συμβαίνει διότι στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ο μηχανικός είναι ο αναγκαίος επαγγελματίας ο οποίος ορίστηκε από το κράτος για να διεκπεραιώσει την τάδε εργασία (σχέδια, μελέτες, χαρτιά, άδειες, βεβαιώσεις, γραφειοκρατία κτλ) ώστε να μπορεί ο χ, ψ, ω πελάτης
  7. Στις περιπτώσεις βέβαια των ΠΕΑ έχουν αναφερθεί οι επιβολές προστίμων σε κάποιους που είχαν παραβιάσει κάποιους κανόνες ή έκαναν ψευδή ΠΕΑ. Βέβαια πόσοι είναι αυτοί μπροστά στο σύνολο, ελάχιστοι. Για την ΗΤΚ είχα την εντύπωση πως απαγορεύεται η έκδοσή της από ειδικότητες πέραν του αρχιτέκτονα και του πολιτικού μηχανικού.
  8. Ολόκληρου κτιρίου, απλά ανέφερα κάποιες πληροφορίες για το κτίριο μήπως παίζουν ρόλο στο αν μπορεί να δηλωθεί το κτίριο ολόκληρο ή όχι.
  9. Χαίρετε συνάδελφοι. Θα ήθελα να ρωτήσω αν για να εκδοθεί ηλεκτρονική ταυτότητα για ολόκληρο κτίριο είναι απαραίτητη προϋπόθεση να εκδοθούν πρώτα ξεχωριστές ηλεκτρονικές ταυτότητες για την κάθε ξεχωριστό χώρο/τμήμα του κτιρίου που είναι αυτόνομος ή μπορεί να εισαχθούν τα δεδομένα για ολόκληρο το κτίριο κατευθείαν και να εκδοθεί μια ενιαία ΗΤΚ για το όλο κτίριο. Πιο συγκεκριμένα αναφέρομαι για κτίριο σε περιοχή εντός σχεδίου το οποίο χτίστηκε σύμφωνα με την άδεια και το συμβόλαιο το 1956. Το κτίριο αποτελείται από: 1. Mια ισόγεια κατοικία με υπόγειο τα οποία επικοινωνούν μεταξύ το
  10. Δεν ξέρω αν θα σου πει κάποιος κάτι. Αν όμως γίνει έλεγχος και μετά πέσουν πρόστιμα χιλιάδων ευρώ στον μηχανικό, αφαιρεθούν οι άδειες κτλ. Δεν νομίζω οτι θα ρισκάρει κάποιος να κάνει κάτι εφόσον απαγορεύεται. Το καλύτερο είναι μια αποστολή αιτήματος με απάντηση από το ΤΕΕ για το τι ισχύει.
  11. Μια χαρά είναι το έργο. Τα υπόλοιπα είναι τζάμπα γκρίνιες. Στο πως θα αποχωρήσουν οι δημόσιες υπηρεσίες από κτίρια με υφιστάμενες μισθώσεις είναι θέμα του κράτους πως θα το λύσει, απλά θα φύγει διακόπτοντας την μίσθωση και ο ιδιοκτήτης δεν θα επιστρέψει την εγγύηση, εαν υπάρχει εγγύηση σε τέτοιου είδους μισθώσεις. Το οτι η Αθήνα έγινε χαβούζα δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να γίνει τίποτα πως θα αφήνονται να ερημώνουν υποδομές και πως δεν θα καταβληθούν προσπάθειες εξοικονόμησης χρημάτων. Την δυτική Ευρώπη δεν θα την φτάσουμε ποτέ διότι ανέκαθεν ήμασταν πιο πίσω σε πολλούς τομείς και πάντα θα είμ
  12. Το συγκεκριμένο κτίριο ήταν διατηρητέο; Ως κτίριο του '30 από όσο φαίνεται. Αποξήλωση παραθύρων κασών και λοιπών στοιχείων είναι επικίνδυνη γιατί μπορεί να πέσουν σοβάδες και τμήματα. Αν το κτίριο δεν έχει κοντά του άλλα όμορα γειτονικά, ίσως έπρεπε να εξεταστεί η κατεδάφιση με εκρηκτικά, αφού γκρεμίστηκε ήδη, λίγη σημασία έχει ο τρόπος κατεδάφισης.
  13. Καλά εντάξει, βαρεθήκαμε να ακούμε για το πόσο σημαντικά είναι τα διατηρητέα και ότι πρέπει να διασωθούν. Μέτρα και κίνητρα περιμένουμε. Τα 200 εκ. ευρώ είναι καλά μόνο υπό την προϋπόθεση πως θα υπάρξει και άλλο πρόγραμμα με πολύ περισσότερα. Για ακίνητα μεσαίας ή μεγάλης κλίμακας που άνετα το κόστος αναπαλαίωσης μπορεί να αγγίζει τα 0.5 με 1 εκ. ευρώ, τα 200 εκ. ευρώ είναι σταγόνα στο ποτήρι, επίσης νόημα θα υπάρχει μόνο αν μιλάμε για επιδότηση με κατώτατο ποσοστό το 90-95%, οτιδήποτε άλλο απλά ελάχιστοι θα σπεύσουν να το αξιοποιήσουν. Απαλλαγές από πάσης φύσεως φόρους όπως κατοχής,
  14. Έτσι, όλοι μέσα. Πλέον βγάζουμε καλά λεφτά από τις συνδρομές γιατί να μην δεχτούμε κι άλλους; Για δικαιώματα και λοιπά, βλέπουμε όταν θα έρθει ο καιρός....
  15. Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτά τα προγράμματα. Τα γεγονότα που διαβάζω από μηχανικούς που ασχολούνται με το συγκεκριμένο πρόγραμμα και στο τέλος επειδή εξαντλούνται οι πόροι λόγω μεγάλης προσέλευσης και αιτήσεων μένουν δικαιούχοι εκτός προγράμματος καθώς και την εμφάνιση σφαλμάτων στην εφαρμογή υποβολής αίτησης με συνέπεια να ξεσπάνε όλοι στον μηχανικό που του ανέθεσαν το έργο, είναι τραγικά και λυπηρά. Κανονικά δεν θα έπρεπε κανένας μηχανικός να συμμετέχει σε αυτό το πρόγραμμα εφόσον δεν μπορεί να εξασφαλιστεί από το κράτος πως όλοι οι δικαιούχοι θα λάβουν επιδοτήσεις. Ας κόψει το κράτος τ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.