Jump to content

Giorgos1987

Core Members
  • Content Count

    628
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Giorgos1987 last won the day on April 6 2016

Giorgos1987 had the most liked content!

Community Reputation

380 Πολύ καλή

2 Followers

About Giorgos1987

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Η/Υ & blogging, ενεργειακά θέματα, εκτιμητική ακινήτων.
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Πέρασαν περίπου τρεις μήνες μετά τον ισχυρό σεισμό στην Αθήνα και 8 μήνες μετά τις καταρρεύσεις ορισμένων πολύ παλαιών κτιρίων από τις παρατεταμένες βροχοπτώσεις. Ορισμένα από τα κτίρια που είχαν καταρρεύσει τόσο κατά την διάρκεια των βροχών όσο και μετά την σεισμική δόνηση, ήταν διατηρητέα. Μετά τις καταρρεύσεις που είχαν συμβεί σε 2-3 κτίρια λόγω των βροχοπτώσεων, ξεκίνησε μεγάλη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στα ΜΜΕ για την κατάσταση που επικρατεί με τα παλαιά και εγκαταλελειμμένα κτίσματα στην Αθήνα καθώς και τα πιθανά μέτρα αντιμετώπισης που πρέπει να παρθούν για την αποφυγή κινδύνου. Στην πραγματικότητα βέβαια, δεν ειπώθηκε ούτε ακούστηκε κάτι καινούργιο, ανακυκλώθηκαν διάφορα πράγματα που έχουν συζητηθεί και έχουν ειπωθεί αρκετές φορές στο παρελθόν, δίχως όμως κανένα αποτέλεσμα. Αν και το νομοθετικό πλαίσιο για τον χαρακτηρισμό κτιρίων, οικισμών και συνόλων ως διατηρητέων υπάρχει από το 1985, αν και σε όσα κτίρια χαρακτηρίζονται ως διατηρητέα επιβάλλεται ένα πακέτο αυστηρών περιορισμών και υποχρεώσεων προς τους ιδιοκτήτες του, δεσμεύσεις και υποχρεώσεις οι οποίες αποτελούν σημαντικό οικονομικό βάρος για τον ιδιοκτήτη, παρόλα αυτά, κανένας νόμος δεν φρόντισε να κάνει πράξεις τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτές τις υποχρεώσεις, όπως χρηματοδοτήσεις για την συντήρηση, την ανακαίνιση, την αποκατάσταση, την επανάχρηση και την αξιοποίηση των διατηρητέων. Διάφοροι νόμοι υπήρξαν που έδιναν κατευθύνσεις στις κρατικές αρχές για την νομοθέτηση συγκεκριμένων μέτρων και την εφαρμογή τους, δεν εφαρμόστηκε κάτι όμως, ενώ όσες προσπάθειες έγιναν για άλλα μέτρα όπως για παράδειγμα το σύστημα τίτλων μεταφοράς για υπερβάλλοντα συντελεστή δόμησης, έπεσε στο κενό με την ακύρωση του μέτρου από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι το αδιέξοδο πολλών ιδιοκτητών διατηρητέων και η άσχημη εικόνα που συναντάται σε όλη την Ελλάδα με ερειπωμένα και διαλυμένα διατηρητέα σε πολύ κακή κατάσταση. Τα τελευταία δύο χρόνια, ακούστηκαν εξαγγελίες από την απελθούσα κυβέρνηση για το θέμα των διατηρητέων. Ακούστηκε αρκετές φορές από τον τέως υφυπουργό περιβάλλοντος κ. Δημαρά πως ετοιμάζεται ενιαίος διαθεσμικός φορέας για τα διατηρητέα που θα απαρτίζεται από άτομα του ΥΠΕΚΑ του ΥΠΠΟ και των άλλων συναρμόδιων υπουργείων ώστε να αντιμετωπιστεί το θέμα ενιαία, ενώ επίσης θα αλλάξουν τα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό ακινήτου ως διατηρητέου. Διαβάσαμε οτι ο δήμος Αθηνών είχε καταρτίσει σχέδιο για την αξιοποίηση των διατηρητέων αλλά η προηγούμενη κυβέρνηση δεν έδειξε ενδιαφέρον και μετέθεσε το θέμα της διαχείρισης σε μια νεοσύστατη εταιρεία της για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, εναντίον της συγκεκριμένης εταιρείας είχε προσφύγει δικαστικά ο δήμος Αθηνών. Επίσης αναφέρθηκε και η δημιουργία της ψηφιακής τράπεζας γης, μιας πρότασης του ΤΕΕ η οποία θα μπορούσε να βοηθήσει στο πρόβλημα των διατηρητέων. Από όλα αυτά τίποτα δεν έγινε μέχρι που έγιναν οι εκλογές, άλλαξε η κυβέρνηση και όπως πάντα, τα θέματα παραπέμφθηκαν στις καλένδες. Μέχρι στιγμής το μόνο μέτρο που ετοιμάζεται είναι το σύστημα τίτλων μεταφοράς για υπερβάλλοντα συντελεστή δόμησης. Το συγκεκριμένο μέτρο αν εφαρμοστεί μπορεί να βοηθήσει πραγματικά αρκετούς ιδιοκτήτες διατηρητέων. Ακόμα και έτσι όμως, το συγκεκριμένο μπορεί να βοηθήσει υπό προϋποθέσεις, η πρώτη είναι να μην έχει εξαντληθεί ο συντελεστής δόμησης του διατηρητέου και η δεύτερη ασφαλώς να ενδιαφερθεί αγοραστής για να αγοράσει τον υπολοιπόμενο συντελεστή δόμησης. Μέχρι όμως να γίνει αυτό, μέχρι να αποτιμηθεί η αποτελεσματικότητα του εν λόγω μέτρου, τα προβλήματα με τα διατηρητέα και εύρεση πόρων από το κράτος και η έλλειψη κινήτρων για την συντήρησή τους, αποτελεί υπαρκτό και συνάμα τεράστιο πρόβλημα. Η ουσία προς το παρόν είναι πως οι όποιες διαδικασίες προχωρούν με ρυθμούς χελώνας. View full είδηση
  2. Πέρασαν περίπου τρεις μήνες μετά τον ισχυρό σεισμό στην Αθήνα και 8 μήνες μετά τις καταρρεύσεις ορισμένων πολύ παλαιών κτιρίων από τις παρατεταμένες βροχοπτώσεις. Ορισμένα από τα κτίρια που είχαν καταρρεύσει τόσο κατά την διάρκεια των βροχών όσο και μετά την σεισμική δόνηση, ήταν διατηρητέα. Μετά τις καταρρεύσεις που είχαν συμβεί σε 2-3 κτίρια λόγω των βροχοπτώσεων, ξεκίνησε μεγάλη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στα ΜΜΕ για την κατάσταση που επικρατεί με τα παλαιά και εγκαταλελειμμένα κτίσματα στην Αθήνα καθώς και τα πιθανά μέτρα αντιμετώπισης που πρέπει να παρθούν για την αποφυγή κινδύνου. Στην πραγματικότητα βέβαια, δεν ειπώθηκε ούτε ακούστηκε κάτι καινούργιο, ανακυκλώθηκαν διάφορα πράγματα που έχουν συζητηθεί και έχουν ειπωθεί αρκετές φορές στο παρελθόν, δίχως όμως κανένα αποτέλεσμα. Αν και το νομοθετικό πλαίσιο για τον χαρακτηρισμό κτιρίων, οικισμών και συνόλων ως διατηρητέων υπάρχει από το 1985, αν και σε όσα κτίρια χαρακτηρίζονται ως διατηρητέα επιβάλλεται ένα πακέτο αυστηρών περιορισμών και υποχρεώσεων προς τους ιδιοκτήτες του, δεσμεύσεις και υποχρεώσεις οι οποίες αποτελούν σημαντικό οικονομικό βάρος για τον ιδιοκτήτη, παρόλα αυτά, κανένας νόμος δεν φρόντισε να κάνει πράξεις τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτές τις υποχρεώσεις, όπως χρηματοδοτήσεις για την συντήρηση, την ανακαίνιση, την αποκατάσταση, την επανάχρηση και την αξιοποίηση των διατηρητέων. Διάφοροι νόμοι υπήρξαν που έδιναν κατευθύνσεις στις κρατικές αρχές για την νομοθέτηση συγκεκριμένων μέτρων και την εφαρμογή τους, δεν εφαρμόστηκε κάτι όμως, ενώ όσες προσπάθειες έγιναν για άλλα μέτρα όπως για παράδειγμα το σύστημα τίτλων μεταφοράς για υπερβάλλοντα συντελεστή δόμησης, έπεσε στο κενό με την ακύρωση του μέτρου από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι το αδιέξοδο πολλών ιδιοκτητών διατηρητέων και η άσχημη εικόνα που συναντάται σε όλη την Ελλάδα με ερειπωμένα και διαλυμένα διατηρητέα σε πολύ κακή κατάσταση. Τα τελευταία δύο χρόνια, ακούστηκαν εξαγγελίες από την απελθούσα κυβέρνηση για το θέμα των διατηρητέων. Ακούστηκε αρκετές φορές από τον τέως υφυπουργό περιβάλλοντος κ. Δημαρά πως ετοιμάζεται ενιαίος διαθεσμικός φορέας για τα διατηρητέα που θα απαρτίζεται από άτομα του ΥΠΕΚΑ του ΥΠΠΟ και των άλλων συναρμόδιων υπουργείων ώστε να αντιμετωπιστεί το θέμα ενιαία, ενώ επίσης θα αλλάξουν τα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό ακινήτου ως διατηρητέου. Διαβάσαμε οτι ο δήμος Αθηνών είχε καταρτίσει σχέδιο για την αξιοποίηση των διατηρητέων αλλά η προηγούμενη κυβέρνηση δεν έδειξε ενδιαφέρον και μετέθεσε το θέμα της διαχείρισης σε μια νεοσύστατη εταιρεία της για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, εναντίον της συγκεκριμένης εταιρείας είχε προσφύγει δικαστικά ο δήμος Αθηνών. Επίσης αναφέρθηκε και η δημιουργία της ψηφιακής τράπεζας γης, μιας πρότασης του ΤΕΕ η οποία θα μπορούσε να βοηθήσει στο πρόβλημα των διατηρητέων. Από όλα αυτά τίποτα δεν έγινε μέχρι που έγιναν οι εκλογές, άλλαξε η κυβέρνηση και όπως πάντα, τα θέματα παραπέμφθηκαν στις καλένδες. Μέχρι στιγμής το μόνο μέτρο που ετοιμάζεται είναι το σύστημα τίτλων μεταφοράς για υπερβάλλοντα συντελεστή δόμησης. Το συγκεκριμένο μέτρο αν εφαρμοστεί μπορεί να βοηθήσει πραγματικά αρκετούς ιδιοκτήτες διατηρητέων. Ακόμα και έτσι όμως, το συγκεκριμένο μπορεί να βοηθήσει υπό προϋποθέσεις, η πρώτη είναι να μην έχει εξαντληθεί ο συντελεστής δόμησης του διατηρητέου και η δεύτερη ασφαλώς να ενδιαφερθεί αγοραστής για να αγοράσει τον υπολοιπόμενο συντελεστή δόμησης. Μέχρι όμως να γίνει αυτό, μέχρι να αποτιμηθεί η αποτελεσματικότητα του εν λόγω μέτρου, τα προβλήματα με τα διατηρητέα και εύρεση πόρων από το κράτος και η έλλειψη κινήτρων για την συντήρησή τους, αποτελεί υπαρκτό και συνάμα τεράστιο πρόβλημα. Η ουσία προς το παρόν είναι πως οι όποιες διαδικασίες προχωρούν με ρυθμούς χελώνας.
  3. Ο καθένας λέει αυτό που νομίζει για το τι γίνεται στην αγορά, τα πιο αντικειμενικά στοιχεία μπορούν να τα δώσουν μεσίτες και εργολάβοι, οι μεσίτες βέβαια αν και γνωρίζουν τι παίζει στην αγορά, δεν τους έχω σε εκτίμηση και γενικά ανακοινώνουν τα δικά τους για προσωπικό όφελος. Για μένα πάντως, δεν υπάρχει καλό και κακό στο κομμάτι των τιμών ενός προϊόντος, είτε μιλάμε για ακίνητο είτε για κάτι άλλο, ο καθένας ερμηνεύει τα τεκταινόμενα από την δική του οπτική γωνία και το δικό του συμφέρον. Για εμάς που νοικιάζουμε δύο ακίνητα και μελλοντικά σκοπεύουμε να πουλήσουμε κάποιο δεν εργάζεται κανένας μας λόγω θεμάτων υγείας και επιβιώνουμε απ' την περιουσία μας, οι αυξήσεις στις τιμές είναι ευχάριστο και θετικό φαινόμενο, για όσους αναζητούν στέγη είτε μέσω αγοράς είτε ενοικίασης, δεν είναι θετικό σε καμιά περίπτωση. Η αλήθεια είναι οτι τα τελευταία 10 χρόνια η αγορά ακινήτων καταβαραθρώθηκε, αλλά και εκατομμύρια ιδιοκτήτες βρέθηκαν καταχρεωμένοι με φόρους και χαράτσια αφού επιφορτίστηκαν τεράστιο φορολογικό βάρος, σε ορισμένες λίγες και ακραίες περιπτώσεις, ιδιοκτήτες έδιναν τζάμπα ακίνητα που δεν μπορούσαν να νοικιάσουν με όρο να πληρώνει ο ενοικιαστής τον φόρο και τα έξοδα συντήρησης. Κάποια στιγμή λοιπόν ήταν θέμα κοινής λογικής οτι θα υπήρχαν αυξήσεις στις τιμές, παρόλα αυτά οι αυξήσεις είναι αρκετά υψηλότερες από την αύξηση των μισθών και των εισοδημάτων, αυτό αποτελεί κοινωνικό πρόβλημα για όσους αναζητούν κατοικία. Για το τι θα συμβεί μελλοντικά δεν το ξέρει κανένας, θα το δούμε. Πιστεύω πάντως οτι κάποια στιγμή ο ρυθμός αύξησης των τιμών θα μειωθεί και οι αυξήσεις θα μετριαστούν, αλλά δεν πρόκειται να υπάρξει γυρισμός στα επίπεδα τιμών 2009-2015.
  4. Το κράτος δεν γνωρίζει ποιος έχει τι και πολλά άλλα και αυτό δεν βοηθάει για να κάνει έναν ορθό σχεδιασμό σε διάφορα θέματα, τα είπε και ο george michael, για αυτό απαιτείται το κτηματολόγιο, δεν μπορείς να βγάλεις άκρη από το τι δηλώνει ο καθένας στα Ε9, από τα συμβόλαια στα υποθηκοφυλακεία ή από τις συνδέσεις ΔΕΗ/ΕΥΔΑΠ, μόνο προσεγγιστικές και γενικές πληροφορίες κατ' εκτίμηση για το τι συμβαίνει με το σύνολο της ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας. Την στιγμή που η Αλβανία έχει φτιάξει κτηματολόγιο εδώ δεν ξέρουμε τι μας γίνεται.
  5. Κανένα πρόβλημα από μένα, μετά να μην γκρινιάζουν όταν θα περάσουν οι περιουσίες τους στο δημόσιο, και κακώς το κράτος δίνει παρατάσεις. Ή τελικά θα φτιάξουμε κτηματολόγιο κάποια στιγμή ή θα είμαστε μπ.... έναν αιώνα ακόμα.
  6. Για όσους έχουν κτίσματα, το πρόβλημα έγκαιρης προσέλευσης για υποβολή στο κτηματολόγιο λύνεται εύκολα με την υποχρέωση αναγραφής ΚΑΕΚ στους οργανισμούς κοινής οφέλειας ΔΕΚΟ, ΔΕΔΔΗΕ ΕΥΔΑΠ, για αλλαγή ονόματος, επανασύνδεση και άλλες μεταβολές, ήδη για το Ε9 και το Ε2 είναι υποχρεωτικό. Τώρα για τα χωράφια και τα κτήματα, σκούρα τα πράγματα, εκτός αν υπάρχουν εκεί παροχές νερού και ρεύματος για τίποτα αντλίες και άλλες εγκαταστάσεις, υποχρέωση ΚΑΕΚ και εκεί.
  7. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες αυτές, στο παράδειγμα που αναζητώ τα μίγματα βρίσκονται σε διαφορετική φάση, όπως αέρας με υγρασία. Λογικά το ιξώδες του αέρα που παρουσιάζεται στους περισσότερους κλασσικούς πίνακες από βιβλία μηχανικής ρευστών και προσδιορίζεται συναρτήσει πίεσης και θερμοκρασίας, μόνο, υποθέτω, πως πρέπει να είναι υπολογισμένο για αέρα με μηδενικά ποσοστά υγρασίας, εκτός κι αν κάνω λάθος.
  8. Μια ερώτηση σχετικά με το ιξώδες των μιγμάτων, να πάρουμε την πιο απλή περίπτωση, αέρας με ένα ποσοστό υγρασίας δηλαδή αέρας και νερό. Υπάρχει κάποια μαθηματική σχέση από την οποία να προσδιορίζεται το ιξώδες του μίγματος σε συγκεκριμένη θερμοκρασία συναρτήσει της τιμής του ιξώδους των δύο συστατικών για συγκεκριμένη θερμοκρασία. Παράδειγμα, μίγμα αποτελούμενο από αέρα με ιξώδες μ1 σε θερμοκρασία 20 βαθμών κελσίου και σχετική υγρασία 30% με ιξώδες μ2 στους 20 βαθμούς, μπορούμε να βρουμε το ιξώδες του μίγματος.
  9. Εγώ άκουσα οτι το γηπεδάκι και η μπασκέτα κατασκευάστηκαν στα τέλη του 80. Τώρα είναι δυνατόν να κυνηγάς τον μηχανικό από τότε ενώ μπορεί να έχουν μεσολαβήσει ένα σωρό συμβάντα, παράγοντες και φαινόμενα που να συνετέλεσαν στην κατάρρευση, χωρίς φυσικά αυτό να αποκλείει οτι μπορεί να φταίει και ο μηχανικός, το θέμα είναι πως το αποδεικνύεις αν δεν υπάρχουν διαθέσιμα αρχεία.
  10. Εγώ όταν διάβασα το γεγονός, λέω είναι δυνατόν να μην έκαναν έκτακτα τα κανάλια και να μην έλαβε διαστάσεις το θέμα; Εδώ με τον δικό μας στην Αθήνα έγινε χαμός. Τελικά από οτι βλέπω, ο σεισμός ήταν πολύ μικρής διάρκειας και δεν τον κατάλαβαν πολλοί, μάλλον εξαιτίας του μεγάλου εστιακού βάθους.
  11. Τι κλιματιστικές μονάδες αφορά αυτό; Π.χ για κλιματιστικό στο σπίτι ή εννοεί μεγάλης κλίμακας εγκαταστάσεις σε βιομηχανίες και δημόσια κτίρια;
  12. Καλά εντάξει, ας κοιτάξουν να τελειοποιήσουν ένα σωρό θέματα ακόμα, όπως η ηλεκτρονική διαδικασία για απονομή ποσοστών αναπηρίας στα ΚΕΠΑ, που ξεκίνησε από την προηγούμενη κυβέρνηση και οι γιατροί αρνούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά διότι δεν υπάρχει διοικητική ποινή και πρόστιμο, πετάνε δικαιολογίες οτι δεν έχουν οδηγίες, δεν έχει εκδοθεί εγκύκλιος, δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιήσουν το σύστημα, δεν μπορούν και ένα σωρό άλλα. Μετά βλέπουμε και τα υπόλοιπα που φαντάζουν μόνο ως όνειρο θερινής νυκτός.
  13. Η υπόθεση αφορούσε τη μη εκτέλεση απόφασης κατεδάφισης τμημάτων κτιρίου στην Αθήνα λόγω της μη συμμόρφωσης με αντισεισμικούς κανονισμούς. Η κα................ έζησε δίπλα στο κτίριο και ισχυρίστηκε ότι το σπίτι της θα κινδύνευε να καταρρεύσει. Το Δικαστήριο επεσήμανε ότι οι ελληνικές Αρχές ζήτησαν να ληφθούν μέτρα για την άρση της σχετικής παρανομίας. Διαπίστωσαν ομως την αποτυχία τους να εφαρμόσουν τα μέτρα αυτά και αναγνώρισαν ότι αδυνατούσαν να εξασφαλίσουν την επιβολή τους. Η αδυναμία της κας................ να επιτύχει την εκτέλεση μιας διοικητικής απόφασης - της οποίας το κύρος δεν αμφισβητήθηκε ποτέ και η οποία είχε σημαντικές επιπτώσεις στην περιουσία της - ανέτρεψε έτσι τη δίκαιη ισορροπία μεταξύ των απαιτήσεων του γενικού συμφέροντος και της επιταγής προστασίας των ατομικών δικαιωμάτων. Το Δικαστήριο διαπίστωσε επίσης ότι το εθνικό ένδικο βοήθημα που επικαλούνταν η κυβέρνηση είχε καθαρά αποζημιωτικό χαρακτήρα και δεν θα επέτρεπε στην κα................ να υποβάλει αποτελεσματικά ένα παράπονο στη βάση ότι οι Αρχές δεν είχαν ενεργήσει για να υποχρεώσουν την οικοδομική εταιρεία να συμμορφωθεί με την απόφαση που συνεπάγεται την υποχρεωτική εκκένωση των διαμερισμάτων στο κτίριο και την άμεση κατεδάφιση των επικίνδυνων τμημάτων του.
  14. Η υπόθεση αφορούσε τη μη εκτέλεση απόφασης κατεδάφισης τμημάτων κτιρίου στην Αθήνα λόγω της μη συμμόρφωσης με αντισεισμικούς κανονισμούς. Η κα................ έζησε δίπλα στο κτίριο και ισχυρίστηκε ότι το σπίτι της θα κινδύνευε να καταρρεύσει. Το Δικαστήριο επεσήμανε ότι οι ελληνικές Αρχές ζήτησαν να ληφθούν μέτρα για την άρση της σχετικής παρανομίας. Διαπίστωσαν ομως την αποτυχία τους να εφαρμόσουν τα μέτρα αυτά και αναγνώρισαν ότι αδυνατούσαν να εξασφαλίσουν την επιβολή τους. Η αδυναμία της κας................ να επιτύχει την εκτέλεση μιας διοικητικής απόφασης - της οποίας το κύρος δεν αμφισβητήθηκε ποτέ και η οποία είχε σημαντικές επιπτώσεις στην περιουσία της - ανέτρεψε έτσι τη δίκαιη ισορροπία μεταξύ των απαιτήσεων του γενικού συμφέροντος και της επιταγής προστασίας των ατομικών δικαιωμάτων. Το Δικαστήριο διαπίστωσε επίσης ότι το εθνικό ένδικο βοήθημα που επικαλούνταν η κυβέρνηση είχε καθαρά αποζημιωτικό χαρακτήρα και δεν θα επέτρεπε στην κα................ να υποβάλει αποτελεσματικά ένα παράπονο στη βάση ότι οι Αρχές δεν είχαν ενεργήσει για να υποχρεώσουν την οικοδομική εταιρεία να συμμορφωθεί με την απόφαση που συνεπάγεται την υποχρεωτική εκκένωση των διαμερισμάτων στο κτίριο και την άμεση κατεδάφιση των επικίνδυνων τμημάτων του. View full είδηση
  15. Αφήνεται έτσι, όπως έχουν αφεθεί χιλιάδες ετοιμόρροπα διατηρητέα, αρκετά εκ των οποίων πρέπει να κατεδαφιστούν.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.