Μετάβαση στο περιεχόμενο

SOS για στατικά


 

Recommended Posts

Αυτό για το οποίο θα ήθελα την γνώμη κάποιου εμπειρότερου επείδή κ εγώ είμαι νέος μηχανικός είναι το εξής :

 

Κάποιος θέλει να κάνει ένα αυθαίρετο και ένας γνωστός του εργολάβος του έδωσε κάποια έτοιμα σχέδια από μία πιο παλιά μελέτη μου είχε δουλέψει η οποία έχει στατικα κ.λ.π.. Ήρθε λοιπόν σε εμένα και μου είπε ότι επείδη άλλαξε μερικά μεγέθη πάνω στο σχέδιο χωρίς όμως να αλλάξει η γεωμετρία έχουν αλλάξει μόνο οι διαστάσεις κάποιον χώρων (κάποιο δοκάρι π.χ. από 4 έγινε 5 μέτρα κ.λ.π.) αυτό λοιπόν που θέλω να ρωτήσω είναι αν η διαφορά στον οπλισμό θα είναι μεγάλη και αν ναι εμπειρικά και πάντα στο περίπου πόσο θα είναι αυτή αλλάζουν τα πάχη διατομών? ή συνήθως προστύθενται και άλλα σίδερα?

 

η ερώτηση ξέρω είναι λίγο αόρηστη...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πολύ αόριστη είναι.

Το πιο σημαντικό είναι να μην αλλάξουν οι θέσεις (δεν αναφέρομαι σε μικρο-μετακινήσεις) και οι διαστάσεις των υποστυλωμάτων και των τοιχωμάτων.

Από εκεί και πέρα αν η δοκός σου είχε τον ελάχιστο οπλισμό μπορεί και να μη χρειάζεται τίποτα περισσότερο και να είναι ΟΚ.

Άμα όμως δεν έχει κανείς τον ξυλότυπο της αρχικής μελέτης και της μελέτης εφαρμογής ό,τι και να πει θα είναι παρακινδυνευμένο.

Ως νέος μηχανικός θα σου πρότεινα να ξανακάνεις επίλυση με τα σχέδια εφαρμογής και να δεις τι διαφορές θα έχεις. Έτσι αποκτάται η εμπειρία!

 

Υ.Γ.: Η αύξηση δοκού από 4μ σε 5μ (25% αύξηση μήκους) δεν είναι μικρή ούτε μικρο-μετακίνηση.

Δες την §5.2 σχετικά με τις ανοχές διαστάσεων.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό