Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ερώτηση για μέγιστο δυνατό φορτίο ανά τ.μ.


 
lucast70

Recommended Posts

Καλησπερίζω το φόρουμ. Κατ' αρχήν να διευκρινίσω ότι δεν είμαι μηχανικός και ενδεχομένως το μήνυμα μου να μην βρίσκεται στην σωστή κατηγορία.

 

Το θέμα μου αφορά μία διώροφη αποθήκη (ημιυπόγειο και ισόγειο) κατασκευασμένη από οπλισμένο σκυρόδεμα στις αρχές της δεκαετίας του '70, με εμβαδόν 1850 τμ ο κάθε όροφος, ύψος 4.5 και βεβαρυμένο ιστορικό.

 

Συγκεκριμένα, στα τέλη του '80 η πλάκα υπέστη ρήγμα λόγω υπερφόρτωσης του ισογείου και επισκευάστηκε με ρητινοενέσεις. Ρητινοενέσεις έγιναν ξανά στα μέσα της δεκαετίας του 90, καθαρά για λόγους συντήρησης. Επίσης επαναλήφθηκαν το 1999 κατά την διαδικασία εκτεταμένων επισκευών λόγω σεισμού, αφού το κτίριο είχε χαρακτηριστεί κίτρινο. Για την τελευταία μάλιστα επισκευή υπάρχει και λεπτομερής έκθεση του επιβλέποντος μηχανικού.

 

Το ερώτημα μου είναι, τι πρέπει να κάνω για να μάθω το μέγιστο επιτρεπτό φορτίο ανά τ.μ. για το ισόγειο. Σίγουρα πρέπει να πάω σε μηχανικό αλλά δεν ξέρω ούτε πως να ζητήσω αυτό που θέλω, ούτε τι χαρτιά θα πρέπει να έχω, ούτε το κόστος και τον χρόνο που απαιτεί η συγκεκριμένη δουλειά. Ο μηχανικός που είχε κάνει την επισκευή το 1989 είχε πει για 700 κιλά ανά τ.μ και 500 κιλά κλαρκ, αλλά μετά από τόσα χρόνια και τόσες περιπέτειες που πέρασε το κτίριο, ποιός μπορεί να είναι σίγουρος αν αυτά ισχύουν μέχρι σήμερα;

 

Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

Link to comment
Share on other sites

Κύριε lucast70, όπως ακριβώς ρωτάτε σε αυτό το φόρουμ σχετικά με το πρόβλημα σας, έτσι θα ρωτήσετε και τον συνάδελφο μηχανικό στον οποίο πρέπει να απευθυνθείτε.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×