Μετάβαση στο περιεχόμενο

Fehmarnbelt Tunnel: Ετοιμάζεται η μεγαλύτερη υποθαλάσσια σήραγγα αυτοκινήτων στον κόσμο ανάμεσα σε Δανία και Γερμανία


GTnews

Recommended Posts

Με αμείωτη ένταση προχωρούν οι εργασίες για την κατασκευή της μεγαλύτερης υποθαλάσσιας συνδυασμένης οδικής και σιδηροδρομικής σήραγγας παγκοσμίως, προϋπολογισμού 10 δισ. ευρώ. Συνεχής πρόοδος σημειώνεται στις εργασίες που αφορούν ένα εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστικών πρότζεκτ σε παγκόσμιο επίπεδο, τη φαραωνική υποθαλάσσια σήραγγα που θα ενώσει τη Γερμανία με τη Δανία. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, η εσκαφή της τάφρου της σήραγγας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την πρόοδο των σχετικών εργασιών να έχει φτάσει το 70%.

Fehmarnbelt2_0.jpg.75b624777a008467ae499a43623889ec.jpg

Fehmarnbelt Tunnel

Υπενθυμίζεται ότι το εν λόγω κατασκευαστικό εγχείρημα αφορά στο Fehmarnbelt Tunnel που με μήκος 18 χλμ. θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη υποθαλάσσια συνδυασμένη οδική και σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο. Το έργο έχει προϋπολογισμό 10 δισ. ευρώ και μόλις ολοκληρωθεί (περί το 2029) θα ενώσει το νησί Lolland της Δανίας με το νησί Fehmarn της Γερμανίας. Το τούνελ θα κατασκευαστεί κατά μήκος του στενού Fehmarn Belt, έχοντας σχεδιαστεί ως εναλλακτική για την υπάρχουσα ακτοπλοϊκή υπηρεσία από το Rødby και το Puttgarden, η οποία μεταφέρει εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο.

FehmarnBeltFixedLink3_0.jpg.a503fa7d5561640cc6acf91022b75c0b.jpg

Σημειώνεται ότι το ταξίδι μέσω του τούνελ θα διαρκεί περίπου 7 λεπτά με τρένο και 10 λεπτά με το αυτοκίνητο, όταν η διέλευση με πλοίο απαιτεί περίπου μία ώρα. Η σήραγγα θα απαρτίζεται από δύο αυτοκινητόδρομους διπλής λωρίδας και δύο ηλεκτροκίνητες σιδηροδρομικές γραμμές. Θα βρίσκεται στον πυθμένα της Βαλτικής Θάλασσας, με την κατασκευή της να γίνεται μέσω της πόντισης έτοιμων προκατασκευασμένων τμημάτων σε σκαμμένες τάφρους. Τέτοιου είδους σήραγγες κατασκευάζονται στην ξηρά και ποτίζονται στη θέση τους στο βυθό της θάλασσας.

FehmarnBeltFixedLink1_0_0.jpg.79b7d0f9746673e3469ba50d830a5c3d.jpg

Σύμφωνα με την δανεζικη εταιρεία Femern A/S, που είναι υπεύθυνη για το πρότζεκτ, τα πρώτα από τα προκατασκευασμένα τμήματα θα έχουν τοποθετηθεί στο βυθό μέχρι το 2024. Το έργο χρονολογείται από το 2008, όταν η Γερμανία και η Δανία υπέγραψαν συνθήκη για την κατασκευή της σήραγγας, με τις εργασίες, ωστόσο, να ξεκινούν το 2020.


View full είδηση

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.