PolG Δημοσιεύτηκε April 11, 2025 at 06:13 πμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2025 at 06:13 πμ Συνάδελφοι, καλησπέρα. Είμαι νέα μηχανικός και ασχολούμαι με παθητική πυροπροστασία καταφυγίου σκύλων. Έχω επιλέξει ως κατηγορία κτιρίου υγείας και πρόνοιας (θα βοηθούσε μία δεύτερη γνώμη επάνω σε αυτό) και η βασικότερη ερώτηση μου είναι η εξης : σύμφωνα με την παρ.5.3 του Κεφ Β του Π.Δ. 41/2018 για τα κτίρια υγεία και πρόνοιας, 'Νοσηλευτικές μονάδες και μονάδες διαμονής μη αυτοεξυπηρετούμενων ατόμων θα πρέπει να αποτελούν ξεχωριστά πυροδιαμερίσματα' και στην περίπτωση των κλωβών των ζώων μιλάμε για 4 τ.μ για κάθε χώρο. Θα πρέπει κάθε ένας από τους κλωβούς να πυροδιαμερισματοποιηθεί;;; Κάθε βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα. Ευχαριστώ πολύ.
Elec Sakis Δημοσιεύτηκε April 11, 2025 at 06:56 πμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2025 at 06:56 πμ Δεν ξέρω αν έχει ξανατύχει τέτοια περίπτωση σε άλλον συνάδελφο, αλλά εγώ όταν πέφτω σε τέτοιες περιπτώσεις έρχομαι σε συνεννόηση με την Πυροσβεστική (ούτως ή άλλως αυτοί θα εξετάσουν τη μελέτη σου). Κτίριο υγείας για καταφύγιο σκύλων μου φαίνεται λίγο περίεργο (αν ήταν κτηνιατρείο ίσως να είχε κάποια σχέση). Η στέγαση των ζώων ανήκει στην αποθήκευση (άρθρο 10).
PolG Δημοσιεύτηκε April 14, 2025 at 08:53 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 14, 2025 at 08:53 πμ On 11/4/2025 at 9:56 ΠΜ, Elec Sakis said: Δεν ξέρω αν έχει ξανατύχει τέτοια περίπτωση σε άλλον συνάδελφο, αλλά εγώ όταν πέφτω σε τέτοιες περιπτώσεις έρχομαι σε συνεννόηση με την Πυροσβεστική (ούτως ή άλλως αυτοί θα εξετάσουν τη μελέτη σου). Κτίριο υγείας για καταφύγιο σκύλων μου φαίνεται λίγο περίεργο (αν ήταν κτηνιατρείο ίσως να είχε κάποια σχέση). Η στέγαση των ζώων ανήκει στην αποθήκευση (άρθρο 10). Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! Πράγματι, ανήκει στην αποθήκευση και μου είχε διαφύγει το συγκεκριμένο άρθρο, ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο