Jump to content

Elec Sakis

Members
  • Posts

    87
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Ηλ/γος Μηχ/κός & Μηχ/κός Υπ/στων

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Elec Sakis's Achievements

Apprentice

Apprentice (2/15)

  • Helpful Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

46

Reputation

  1. Καλημέρα Άκη Σύμφωνα με το Π.Δ. 455/1976, άρθρο 6, παράγραφος 5, σε κάθε όροφο απαιτούνται δύο τουλάχιστον οδεύσεις διαφυγής. Είναι το βασικό πρόβλημα των υπόγειων σταθμών.
  2. Υπάρχει και αυτό το έγγραφο από την ΑΑΔΕ (ΑΔΑ:788Λ46ΜΠ3Ζ-ΨΞΖ) που αφορά την παρακράτηση στις αμοιβές των ελεγκτών δόμησης.
  3. Ή ο προϊστάμενος τα έχει μπερδέψει ή δεν κατάλαβε τι τον ρώτησες. Οι ΠΠΔ συνοδεύουν την αντίστοιχη άδεια (βεβαίωση ή γνωστοποίηση) λειτουργίας και έχουν την χρονική ισχύ αυτής (εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων). Σύμφωνα με την εγκύκλιο που παραθέτεις αλλά και με την εγκύκλιο του 2023 (ΑΔΑ: Ψ62Ρ465ΧΘΞ-ΕΜΚ) και εφόσον δεν έχει επέλθει καμία αλλαγή στην εγκατάσταση, δεν χρειάζεται να γίνει νέα γνωστοποίηση. Καλό θα ήταν να πας με τις δύο εγκυκλίους στο Μεταφορών και να ζητήσεις από τον προϊστάμενο να σου εξηγήσει από που προκύπτουν αυτά που ζητάει. Που ξέρεις, μπορεί και εμένα να μου διαφεύγει κάτι και να μάθω κάτι καινούριο 😀
  4. Οι πυράντοχες θύρες αποτελούν τμήμα του πυροπροστατευμένου κλιμακοστασίου, συνεπώς λαμβάνουν τον Δ.Π. αυτού. Άρα Δ.Π. = 120 - 30 = 90min. Θα ακολουθούσαν τον Δ.Π. του πυροδιαμερίσματος της κατοικίας εάν αυτός ήταν δυσμενέστερος.
  5. Γνωστοποίηση Συνεργείων : ΦΕΚ 5272/Β/12-11-2021. Στο άρθρο 4 (δικαιολογητικά φακέλου) αναφέρει τι απαιτείται για τα έγγραφα πολεοδομικής νομιμότητας.
  6. Για να αναφέρεσαι σε είσοδο-έξοδο σε επαρχιακό οδικό δίκτυο νήσου, μάλλον ενδιαφέρεσαι για συνεργείο οχημάτων. Νομοθεσία: Π.Δ.118/2006 (ΦΕΚ 119/Α) Έχε υπόψιν σου ότι κάθε τεχνική υπηρεσία ζητάει διαφορετικά πράγματα (από απλή αναγραφή ''είσοδος-έξοδος πλάτους τάδε μέτρων'' έως σήμανση (πινακίδες), σύστημα απορροής ομβρίων υδάτων της ιδιοκτησίας σου, κ.λ.π.)
  7. Στην παράγραφο 3 του άρθρου 6 αναφέρει τις περιοχές που επιτρέπεται η εγκατάσταση συνεργείων βαρέων οχημάτων. Αλλά επειδή έχει εκδοθεί και το Π.Δ. 59/2018 για τις χρήσεις γης θα πρέπει μάλλον να τα συνδυάσεις. Προφανώς το καλύτερο είναι να ενημερωθείς από τον τοπογράφο της αρμόδιας πολεοδομίας.
  8. Για τα συνεργεία πρέπει να διαβάσεις τα: ΦΕΚ 5272/Β/2021 (Γνωστοποίηση) ΑΔΑ: 650Β465ΧΘΞ-2Ν4 (Ερμηνευτική)
  9. Για δες και εδώ: https://oaedhlectrologoi.blogspot.com/2017/05/blog-post_22.html
  10. Ούτως ή άλλως στο πρωτόκολλο ελέγχου με τον ΕΛΟΤ HD384 δεν υπάρχει ως έλεγχος η επιλογή και εγκατάσταση SPD's (στο 60364 προφανώς υπάρχει).
  11. Το ΕΛΟΤ HD384 δεν πραγματεύεται τα συστήματα αντικεραυνικής προστασίας. Η τοποθέτηση ή μη SPD καθορίζεται από το 62305 (ή το BS7671 σύμφωνα με το εγχειρίδιο της ΕΛΜΚΟ). Μου φαίνεται περίεργο ενώ επιβάλλεται (?) εξωτερικό ΣΑΠ στην εγκατάσταση, να μην απαιτούνται SPD's στους πίνακες.
  12. Τα συνεργεία υπάγονται στη γνωστοποίηση λειτουργίας (δεν υφίσταται η έννοια της μεταβίβασης αδείας). Σύμφωνα με την Ερμηνευτική Εγκύκλιο (ΑΔΑ: 650Β465ΧΘΞ-2Ν4): Τα δικαιολογητικά που συνδέονται με το πρόσωπο του φορέα της δραστηριότητας εκδίδονται στο πρόσωπο του νέου φορέα. Εγκρίσεις που έχουν εκδοθεί στο όνομα του παλαιού φορέα εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι τη λήξη. Υπήρχε έγκριση εισόδου-εξόδου για το υφιστάμενο συνεργείο, ώστε να μπορείς να την χρησιμοποιήσεις; Επίσης, όσον αφορά την (κατ' εμέ πολύ λογική) πρόταση του Παύλου, το άρθρο 39 του ΒΔ465/1970 επιβάλει απόσταση 50μ της εισόδου-εξόδου από την πλησιέστερη συμβολή οδών, οπότε ...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.