Jump to content

LeftLane

Core Members
  • Content Count

    591
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

LeftLane last won the day on March 26 2016

LeftLane had the most liked content!

Community Reputation

121 Καλή

2 Followers

About LeftLane

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    μοτο, kick boxing, ποδοσφαιρο
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. εχουν καταργηθει προ πολλου οι αδειες ιδρυσης. Μονο λειτουργιας πλεον αφου ολοκληρωθει το συνεργειο. Το βαρεων οχηματων καλυπτει το συνηθων, επομενως μην σε απασχολει
  2. Απλά όπως έγραψα , απορώ με την αριθμο ωρών οι οποίες ειναι πολλές ακομη και για τόσα άτομα . Μάλλον δεν θα προχωρησει η δουλειά λόγω του υψηλού κόστους απο την προσφορά που έδωσα... Δεν εχουν εργαζόμενο Μηχανικο που να μπορεί να διαθεσει χρόνο για το θεμα του Τεχνικου Ασφαλείας. Απο την κατ'ιδίαν συνομιλια μας, την επίσκεψη στον χώρο και αυτά που είδα, δεν ξέρω αν θα βρουν κάποιον με το μικρό κόστος που ζητούν αλλά με καλές παροχές υπηρεσιών (τακτικές επισκεψεις , ενημερώσεις, παροχή συμβουλων και μελετημένων προτάσεων σε προβλήματα σε θέματα ασφάλειας των εργαζομέων κτλ)
  3. Ναι, δεν διαφωνω με τα παραπάνω που αναφερετε αλλά 275 ωρες στην πράξη ειναι πάρα πολλές , δεν νομίζετε ? Γενικά εχω πολλες επιχειρησεις και προσπαθώ να τηρώ τις υποχρεώσεις μου με τηρηση ωραριων, επισκεψεις , ενημερώσεις κτλ αλλά καλούμαι να αναλάβω μια επιχείρηση που ναι μεν ξερω πως να κάνω την δουλειά μου αλλά οι υποχρεωτικές ώρες επισκέψεων ειναι πολλες όπως και να το δεις! Αντε και το κάνεις πχ αντι για 1 επισκεψη/15 ημερες, 6 ωρες/βδομάδα που δεν ειναι και το καλύτερο ως δέσμευση για ελευθερο επαγγελματία μηχανικό. Πόσα να ζητήσεις για να κάνεις σωστά την δουλειά σου? 5.000€/ετος ? Δεν ξερω.....Προκειται για βιομηχανια υφασματων εν προκειμένω....
  4. Mια ερώτηση που μπορεί να ενδιαφέρει πολλούς Τεχνικούς Ασφαλείας. Επιχείρηση με 110 εργαζόμενους σε 3 βάρδιες (Βιομηχανια, κατηγ. εργαζ Β') ειναι δυνατον να απαιτειται απο την νομοθεσία επισκέψεις 275 ωρες/ετος ? Εάν το ανάγεις σε 1 επίσκεψη ανα 15 ημερες βγαίνει 11 ωρες & 25' το οποίο είναι υπερβολικό στην πράξη! Συμφωνα δλδ με τον Ν.3850/10 ειναι 2,5 ωρες/εργαζόμενο. Εν τω μεταξυ αναφέρει η νομοθεσία για ελάχιστη απασχόληση 75 ωρων για >50 άτομα αλλά μεσω του ΣΕΠΕΝΕΤ δεν ειναι εφικτό αφού σου υπολογίζει τις ώρες/εργαζόμενο, όπερ 275 ! Υπάρχει συνάδελφος που μπορεί να μας το διευκρινήσει ?
  5. Στην περιπτωση που ανεφερα αναλυτικά, τι κανουμε? Μεγαλο μπλεξιμο... Ειμαστε ηδη στην διαδικασια αδειας δομησης...
  6. καλησπερα. Να ρωτήσω κατι σχετικά με περίπτωση αφαίρεσης θέσεων στάθμευσης. Σε κτίριο του '85 στο ΔΚ υπολογίστηκαν και καθορίστηκαν 6 θεσεις στάθμευσης. Οι όροφοι είναι γραφείων και το ισόγειο κατάστημα στο οποίο γίνεται και αλλαγή χρήσης με διαρρυθμίσεις/τακτοποιήσεις κτλ σε χρήση συνεργείου αυτ/των. Το κτίριο ειναι γωνιακό και θέλουμε (κατόπιν της εκδοσης άδειας λειτουργίας απο το Μεταφορών) να καταθέσουμε στο Δήμο (Θεσ/νικης) για άδεια εισοδου-εξοδου. Ρωτώντας εαν μπορουν να μου δωσουν και απο τις 2 πλευρές του κτιριου μου είπαν ΟΚ αρκει να μην δεσμεύονται θέσεις στάθμευσης.... Βγάζουμε αδεια δόμησης για διάφορα οπως προανεφερα και ηθελα να ρωτησω με ποιο τροπο μπορουμε να αφαιρεσουμε τις 4 απο τις 6 θεσεις σταθμευσης (μέσω της άδειας δόμησης που βγαζουμε....?). Ολοκληρο το κτιριο ανηκει σε 1 ιδιοκτητη ο οποιος εχει δωσει συναίνεση για καθε τι χρειαστει ωστε να βγει η αδεια δομησης σαν νεος χώρος συνεργείου αυτ/των. Δεν εχει συνταχθεί ποτέ κανονισμός πολυκατοικίας. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση ? (υπαρχει πρόβλημα και στην περίπτωση του αιτήματος εισόδου-εξοδου απο 1 πλευρα καθως θεωρητικά "θιγονται" θεσεις σταθμευσης απο κάθε άνοιγμα του συνεργείου . Στην πράξη δεν υπηρξαν ποτέ θεσεις στάθμευσης καθώς υπήρχει διαβαθμιση του εδαφοςυ που δεν επέτρεπε άνοδο και σταση οχήματος. Επισης να σημειώσω ότι στο ΔΚ, ολοκληρο σχεδόν το προκήπιο εχει καλυφθει με τις θεσεις αυτες, επομενως δεν μπορουν να μεταφερθούν αλλού στο οικόπεδο (δεν έχουμε και υπόγειο)
  7. Θα ηθελα να ρωτήσω εαν απαιτείται ή όχι μελέτη & πιστοποιητικό πυρασφάλειας για ΚΑΔ σύμφωνα με το αρθρ. 48Θ του Ν.4512/2018. Δεν το διευρινίζει, απλά αναφέρει ότι εαν υπαρχει και αλλη δραστηριοτητα εντος του ΚΑΔ συντασεται ενιαια μελετη πυρ/λιας (χαιρω πολύ...). Ρωτω για αμοιγως ΚΑΔ (χονδρικο εμποριο ποτων) ευχαριστώ
  8. Σχετικά με την χρήση του χωρου ως παιδότοπου, αρκει να ειναι Χωρος κυριας χρησης οπως λεει το νεο διαταγμα ΚΥΑ 43650/2019 στο αρθρο 9, παρ.2 εε ? Παλιοτερα νομιζω επρεπε να γινει αλλαγη χρησης στην Πολεοδομια, σωστά ? Τωρα δεν ισχύει αυτο ?
  9. Pavlos33 ακομη εκει σ'εχουν? Η ελλειψη εθελοντισμού στα φορουμ είναι δυστυχώς πολυ μεγάλη τελικά... Αυτες τις παρατηρήσεις τις κάνεις σε όλους ? Δεν τις βλέπω σε άλλους... Επειδή είναι εμφανής η εμπάθειά σου προς εμένα προσωπικά, ή το σταματάς ή το συνεχίζουμε σε άλλο επίπεδο ... υ.γ. μην παραλείψεις τους πόντους ποινής όπως εντελώς δημοκρατικά επιβάλεις... Διαφωνία, απορίες και ερωτήσεις σχετικά με αποφάσεις των Συντονιστών/Διαχειριστών δεν μπορεί να είναι θέμα δημόσιου διαλόγου, αλλά επιλύονται μόνο με π.μ. σ' αυτούς. Για τον λόγο που το έχεις κάνει κατ’ επανάληψη θα λάβεις ποινή. Υ.Γ. εντελώς δημοκρατικά αφού επιμένεις μη γίνει παράλειψη ποινής θα γίνει με ειδική φροντίδα. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Ευχαριστώ, Didonis
  10. τελικά, εχοντας υποψη την προαναφερο,μενη νομοθεσια, πότε απαιτειται εγκριση εισοδου-εξοδου σε μεταποιητικη δραστηριοτητα ; Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου και γράφε πιο κόσμια. Μέρος του κειμένου σου έχει διαγραφεί. Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
  11. Να ρωτησω κατι. Η θεωρηση της ΥΔΕ απο την ΕΕΤΕΜ για τους πτυχιουχους μηχανολογους ισχυει ακομη ? Και αν θυμαμαι καλα θελουν και 10ρικάκι.....☹️
  12. πολυ σωστος ο συναδελφος παραπανω . Επισης το ξαναγραφουμε (αν και δεν ξερω αν πρέπει...) : Τα συνεργεια αυτοκινητων , οσο αφορά τις χρησεις γης και τα περιβαλλοντολογικά, αντιμετωπιζονται ως " Εργαστήρια χαμηλης όχλησης". Επομενως στις παραπανω χρησεις θεωρω πως επιτρεπεται η ιδρυση συνεργειου
  13. Προσπαθησε να δεις την ουσία. Το κυρίως πρόβλημα ειναι ότι δεν αναγνωριζόμαστε ως Μηχανικοι εστω και με διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα σε σχεση με τους "Διπλωματούχους". Το ΤΕΕ στην εν λόγω ανακοινωση μου εκανε εντυπωση που απεφευγε να μας αναφέρει ως "μηχανικους" παρα μόνο στο τέλος αυτης που ισως ομως τελικά δεν διαφερει απο την διαχρονική πάγια τακτικη του . Δλδ το γεγονός ότι προσπαθούσε είτε με το μπλοκαρισμα των κατα καιρους προσχεδιων προς ψηφιση για επαγγελματικά δικαιωματα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ αλλά και με την επισημη αλλά κυριως ανεπίσημη πρακτική απαξίωσης να μας καθορίσει ως "υπομηχανικους"
  14. Μπορει καποιος να μας εξηγήσει ποιά είναι η διαφορά με το ισχύον καθεστώς εγγραφης στο ΤΕΕ ως εταιρίες κτλ για την έκδοση αμοιβών κ.α.? Και τωρα εχουμε αρ.μητρωου στο ΤΕΕ και σκάμε το 55άρι, τι αλλάζει δλδ για την πλειοψηφία των τεχνολόγων που εργάζονται ήδη ως μηχανικοί ελ.επαγγελματιες? Μη μου πειτε η συμμετοχή στα σεμινάρια του ΤΕΕ.... (...=καθρεφτάκια στους ιθανγενεις...)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.