Jump to content

LeftLane

Core Members
  • Content Count

    581
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

LeftLane last won the day on March 26 2016

LeftLane had the most liked content!

Community Reputation

124 Καλή

2 Followers

About LeftLane

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    μοτο, kick boxing, ποδοσφαιρο
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Να ρωτησω κατι. Η θεωρηση της ΥΔΕ απο την ΕΕΤΕΜ για τους πτυχιουχους μηχανολογους ισχυει ακομη ? Και αν θυμαμαι καλα θελουν και 10ρικάκι.....☹️
  2. πολυ σωστος ο συναδελφος παραπανω . Επισης το ξαναγραφουμε (αν και δεν ξερω αν πρέπει...) : Τα συνεργεια αυτοκινητων , οσο αφορά τις χρησεις γης και τα περιβαλλοντολογικά, αντιμετωπιζονται ως " Εργαστήρια χαμηλης όχλησης". Επομενως στις παραπανω χρησεις θεωρω πως επιτρεπεται η ιδρυση συνεργειου
  3. Προσπαθησε να δεις την ουσία. Το κυρίως πρόβλημα ειναι ότι δεν αναγνωριζόμαστε ως Μηχανικοι εστω και με διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα σε σχεση με τους "Διπλωματούχους". Το ΤΕΕ στην εν λόγω ανακοινωση μου εκανε εντυπωση που απεφευγε να μας αναφέρει ως "μηχανικους" παρα μόνο στο τέλος αυτης που ισως ομως τελικά δεν διαφερει απο την διαχρονική πάγια τακτικη του . Δλδ το γεγονός ότι προσπαθούσε είτε με το μπλοκαρισμα των κατα καιρους προσχεδιων προς ψηφιση για επαγγελματικά δικαιωματα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ αλλά και με την επισημη αλλά κυριως ανεπίσημη πρακτική απαξίωσης να μας καθορίσει ως "υπομηχανικους"
  4. Μπορει καποιος να μας εξηγήσει ποιά είναι η διαφορά με το ισχύον καθεστώς εγγραφης στο ΤΕΕ ως εταιρίες κτλ για την έκδοση αμοιβών κ.α.? Και τωρα εχουμε αρ.μητρωου στο ΤΕΕ και σκάμε το 55άρι, τι αλλάζει δλδ για την πλειοψηφία των τεχνολόγων που εργάζονται ήδη ως μηχανικοί ελ.επαγγελματιες? Μη μου πειτε η συμμετοχή στα σεμινάρια του ΤΕΕ.... (...=καθρεφτάκια στους ιθανγενεις...)
  5. δεν ήταν μερικώς τονισμένο και δεν μου έχουν ξανακάνει τέτοια παρατήρηση.... Οπως και να'χει χαίρομαι που διατηρείται έτσι ένα επίπεδο!
  6. Θέλω να προσλάβω στο γραφείο για 6μηνη πρακτική άσκηση τελειόφοιτο ΤΕΙ και θέλω να είμαι καλυμένος σε περίπτωση οδικού ατυχήματος συγκεκριμένα. Η δουλειά του θα ειναι κυρίως στο γραφείο αλλα τον θέλω και για μερικές εξωτερικές δουλειές για τις οποίες θα μετακινείται μαλλον με μηχανάκι ή εναλλακτικά με αυτοκίνητο . Εννοείται θα έχει το αντίστοιχο δίπλωμα οδήγησης και το όχημα θα ειναι είτε δικό του ή θα του παρέχω scooter που θα φροντίσω να τον καλύπτει με ασφάλεια ( ακόμη και στην περίπτωση που ειναι <23 ετών ) Συμπερασματικά, δεν θέλω στην ακραία περίπτωση ατυχήματος να βρεθώ εκτεθειμένος ως εργοδότης γιατί ενδεχομένως να χαρακτηριστεί εργατικό ατύχημα (.....?) Υ.Γ. δεν γνωρίζω επίσης εάν στους όρους την πρακτικής ασκησης τελειοφοιτων ΤΕΙ απαγορεύεται να κάνουν εξωτερικές δουλειές που όμως εννοειται θα αφορούν άμεσα το αντικείμενο τους, θα το μάθω όμως τις προσεχείς ημέρες Βάλε τονισμό στο κείμενό σου. Επίλεξε "επεξεργασία" και διόρθωσέ το. Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
  7. Μαλλον φιλε μου σου διαφευγει η ουσια του προβληματος. Δεν ηταν αναγκαιο να βγει ΠΔ που (υποτιθεται...) καθοριζει τα επαγγελματικα δικαιωματα των Διπλωματουχων Μηχανικων αλλα ΟΛΩΝ των μηχανικών. Για αλλη μια φορά δεν αγγιζουν ενα θεμα που καιει και ειναι σαφως το σημαντικοτερο οσο αφορα τον καθορισμο επαγγελματικων δικαιωματων γενικοτερα καθοσον προκειται για πολλες χιλιαδες πτυχιουχων σχολων ΤΕ. Ακομη και ετσι να το δεις παντως , παλι περι εκτρωματος προκειται αφου αναμασα παλιες καταστασεις, διαιωνιζει προβληματα και μπερδευει ακομη περισσοτερο τους Διπλωματουχους. Τι να συζητησεις επομενως δεν ξερω....
  8. Ενα απο τα πιο αστεια, και το γνωριζω λογω ειδικοτητας, ειναι να εχει περισσοτερα & καθορισμενα επαγγελματικά δικαιωματα επι των ηλεκτρικών εγκαταστασεων ο Διπλωματουχος ΜΜ εναντι του Ηλεκτρολογου Τ.Ε. .... Ισως το γελειότερο της καταστασης... Επισης γενικα οτι δεν εχουν αναγνωρισθει επισημα οι Μηχανικοι Τ.Ε. και δεν εχουν καθορισθει σαφως τα επαγγελαμτικα τους δικαιωματα παραπεμπει πραγματικα σε Αφρικανικη χωρα....
  9. Συναδελφοι τα φωτα σας. Με ρωτουν διαφοροι για τεχνικο ασφαλειας σε παγκο σε υπαιθριες λαικες αγορες! Ειμαι σε πολλων ειδων επιχειρησεις αλλα πρωτη φορα με ρωτουν για κατι τετοιο. Σταθερο καταστημα δεν εχουν αλλα εδρα σπιτι τους. Πως διεκπεραιωνει την δουλεια του σε ενδεχομενη αναθεση ο Τεχνικος Ασφαλειας σε κατι τετοιο ? Περιεργη κατασταση...Μιλαμε για εναν υπαιθριο παγκο και ταμειακη...
  10. απολυτως κανενα προσωπικο προβλημα ή κομπλεξ (το αντιθετο) και δεν εχω να χωρισω κατι μαζι σου. Δεν στεκομαι στα επιπεδα μισθων που αναφερεις, που αν και τα βρισκω υπερβολικά, δεν θα διαφωνισω καθετα καθως εχω χασει την επαφη μου με την εργασία στην Μεγ Βρετανια όπου ζουσα 2 χρονια. Αναφερω μονο οτι κολλητος φίλου μου ΗΜΜΥ ("γνησιος", απο ΑΠΘ ) που εργαζεται εδω και 5-6 χρονια στην Continental στην Νυρεμβεργη στο τμημα R n'D , πληρωνεται καπου 3500€/μηνα καθαρα, δλδ καπου 40-42.000€/ετος. Βεβαια τα Αγγλικα του =lower και Γερμανικα γρι. (απορω....) Η ενσταση μου ειναι στην πληρη αγνοια που εχεις με την εταιρη κατηγορια μηχανικών (των "γιαλαντζι"....) και απο οσο φαινεται απο το επίπεδο σπουδών, την εκπαιδευση και την μετεπειτα εργασιακη τους εμπειρια και επιπεδο που μπορουν να φτασουν (η οποια και βασιζεται στις σπουδες τους , δλδ ενας που δεν εχει τελειωσει γυμνασιο , κατα κανονα, δεν μπορει να εξελιχθει και να γινει Chartered Engineer.) Η αληθεια ειναι οτι , επιβεβαιωμενα, την μεγαλυτερη ευθυνη την εχουν οι καθηγηταδες σας που σας φουσκωνουν τα μυαλα με απαξιωτικες αναφορές στην εταιρη μεριδα μηχανικών (των "μουφα" ντε ) οι οποιοι σε μεγαλο ποσοστο όντας ακαδημαϊκοι μόνο, αγνοούν βασικα στοιχεια του πραγματικού τεχνικού κόσμου εκτος των πυλων του όποιου ΕΜΠ και ΑΠΘ.
  11. κλασικός ημιμαθής (οσο αφορά την αγορά εργασίας και την εκπαίδευση) wannabe πτυχιουχος νάρκισσος . Ειλικρινά έχεις μαυρα μεσανυχτα ειδικα για την ελληνικη εκπαιδευση όταν θεωρεις οτι ως φοιτητης/αποφοιτος Πολυτεχνειου εχεις ήδη ανέλθει στην ανωτατη επιστημονική βαθμίδα στην οποια γνωριζουν οι μηχανικοι (κανονικοι ΕΜΠ και οι γιαλαντζι/τει-τζηδες) οτι μπορεις να πατησεις με το βασικο επιπεδο σπουδων 3βαθμιας εκπαιδευσης (ψαξτο στο wiki , θα βρεις τι ειναι αυτη...) , συνεχη επιμορφωση και σκληρη δουλειά. Ο παραλληλισμός ΤΕΙ-ΙΕΚ ειναι απο αστοχος εως γραφικός και εμπαθής, στηριζομενος στην εμπειρία μου ως πρωην εκπαιδευτικος ΙΕΚ , αποφοιτος ΤΕΙ , κατοχος ΜSc απο UK και άμεσος συνεργατης "Διπλωματουχων" Μηχανικων (οχι γιαλαντζι μηχανικων τει-τζήδων) στην πραγματικη αγορά εργασιας εδω και πολλα χρόνια (πιθανόν και πριν γινεις "σεμνος και επιμελής" φοιτητης ΕΜΠ....) Oταν λοιπον γνωρισεις και συναναστραφεις και με αλλους ταπεινης προελευσης μηχανικους και μαθεις μερικα πραγματα και απο τις σπουδες σε αλλα ιδρυματα, μπορεις να εκφερεις και αποψη για το ποια ειναι η δουλεια του "κανονικου" μηχανικου και ποια του "wannabe μηχανικου" (=τει-τζής)
  12. Καλημερα, εχω ενα επειγον ερωτημα. Θελω να βρω μια εξαιρεση απο την δεσμευση των χρησεων γης αμιγους κατοικιας για γηπεδα με προσωπο σε εθνικες οδους. Δεν μιλω για το 4269/2014 που καταργηθηκε αλλα για αλλη διαταξη/εγκυκιος κτλ η οποια ειχα δει και ΔΕΝ μπορω να βρω με τιποτα και στηριζεται στο ΠΔ του 1987 (ΦΕΚ 166 δ'/6-3-1987) που ισχυει σημερα .
  13. Nα επαναφερω το θεμα μιας και μελετω εγκατασταση springlers με το εν λογω προγραμμα που μαθαινω τωρα. Ξερει κανεις γιατι στο τρεξιμο του προγραμματος μου βγαζει error ("negative pressures")... ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.