Μετάβαση στο περιεχόμενο

moke1626

Members
  • Περιεχόμενα

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Φοιτητής
  • Ειδικότητα
    Φοιτητής

moke1626's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Γεια σας συνάδελφοι. Χρόνια μετά απαντώ σε αυτό το ερώτημα. Έχω υπόγειο γκαράζ 700 τμ (σε σύσταση και Ο.Α), το οποίο έδειχνε στην άδεια κάποιες θέσεις για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες του εμπορικού κτηρίου. Να πω ότι αποτελεί ξεχωριστή ανεξάρτητη ιδιοκτησία εξ αρχής, απλά στην αρχή όλες οι ιδιοκτησίες ανήκαν στον ίδιο πελάτη. Κάτω λοιπόν έχουν γίνει διάφορα χωρίσματα γυψοσανίδας, ο χώρος λειτουργεί σαν αποθήκη εδώ και 20 χρόνια και ταυτόχρονα για παράδειγμα μια κολώνα είναι σε θέση που έδειχνε θέση στάθμευσης. Το ερώτημα μου είναι το εξής. Γίνεται αλλαγή χρησης από βοηθητική σε βοηθητική. Θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα που δεν καλύπτονται οι ανάγκες του κτηρίου για θέσεις στάθμευσης ; Είναι υπεύθυνος ο μηχανικός για αυτό ; Άλλωστε ως ξεχωριστή ιδιοκτησία, κανένας δεν είχε δικαίωμα να τοποθετήσει αυτοκίνητο κάτω. Δεύτερη ερώτηση, ως αλλαγή χρήσης, για έλεγχο αν απαιτείται στατική επάρκεια, τι θα σκεφτόσασταν ;
  2. Καλησπέρα, είναι το πρώτο μου πόστ εδώ και δεν ξέρω αν θα το δει κάποιος και αν το γράφω σε σωστό σημείο. Πρέπει ως φοιτητης Πολιτικός Μηχανικός να απαντήσω στην ερωτηση : Πως μπορούμε να μειώσουμε τον αριθμό των αρμών σε μια γέφυρα πολλών αμφιέρειστων ανοιγμάτων ; Επίσης να αναφέρω τυχόν δεσμεύσεις ,ιδιαιτερότητες υπολογισμού και ποιες θα μπορούσαν να είναι οι επιπτώσεις στον Αντισεισμικό σχεδιασμό και στις μετακινήσεις λόγω θερμοκρασιακών μεταβολών.Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ..
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.