Μετάβαση στο περιεχόμενο

dimitris-gr

Members
  • Περιεχόμενα

    6
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων

dimitris-gr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Οκ θα δω αν μπορέσω να βγάλω φώτο γιατί το μοτέρ ειναι σε δύσκολη θέση.
  2. To γρανάζι εξωτερικά κρατείτε με μια κυκλική ασφάλεια που μπαίνει πάνω στον άξονα, το να μπει κόλλα δεν θα κρατήσει καθώς ειναι βαριά η πόρτα. Εχω σκεφτεί απο καιρό και εγω να το πάω να μου το ποντάρουν αλλα θα καίει και η τσιμούχα και θα εχει διαρροή στο λάδι μετά. Απ ότι εχω δει επισκευή δεν γίνετε και δεν με παίρνει και για νέο μοτέρ καθώς δεν ειναι δικό μου σπίτι (είναι ενοικιαζόμενο).
  3. Οκ συμφωνώ αλλα τι αλλο μπορεί να φταίει? Κατι ηλεκτρικο δεν ειναι σιγουρα αφού το παρουσιάζει μόνο σε αλλαγή θερμοκρασίας. Να ειναι μηχανικό? Να φταίει ο τζόγος που εχει το γρανάζι πάνω στον άξονα? Και αν ειναι αυτό γιατί δεν το κάνει πάντα?
  4. Λοιπών για να βγάλω άκρη πριν λίγο με 42c περίπου εξω, πήρα διάφορες μετρήσεις βάση σταθερού σημείου τόσο από την πόρτα αλλά και από τα λαμάκια. Απο αύριο που λένε θα έχουμε πτώση θερμοκρασίας θα μετρήσω ξανά να δω αν θα υπάρχει κάπου αλλαγή.
  5. Υπάρχει κάποια λύση? μπορώ να κανω κάτι δηλαδή?
  6. Γεια σας. Είμαι ηλεκτρονικός στο επάγγελμα. Παρακαλώ λύστε μου μια απορία σε ένα πρόβλημα. Στο σπίτι μου υπάρχει μια γκαραζόπορτα αρκετά ενισχυμένη με σίδερο 80χ80 μήκος 3,60και ύψος 2.35 και με διπλό κάγκελο. Στην πόρτα αυτή εδώ και 3-4 χρόνια εχω βάλει μοτέρ. Απο την αρχή μου παρουσιάζει το εξής περίεργο. Ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία του περιβάλλοντος η πόρτα αλλάζει θέση σε οτι αφορά το άνοιγμα - κλείσιμο, ποιο συγκεκριμένα. Πχ τον χειμώνα με 10 κελσίου η πόρτα αφήνει 2-3 cm κενό απο την κάσα που κλείνει. Το δε καλοκαίρι πχ με 40 κελσίου γίνετε το αντίθετο και η πόρτα χτυπαει πάνω στην κάσα. Εχω ελέγξει το μοτέρ και το μόνο που εχω δει είναι ενας μικρός τζόγος μεταξύ άξονα και στο γρανάζι που οφείλετε στο οτι εχει μικρή φθορά ο άξονας εκεί που μπαίνει η σφήνα. Απο ηλεκτρικής πλευράς εχω αλλάξει προληπτικά και τους 2 τερματικούς στο μοτέρ με καινούργιους. Επίσης τα λαμάκια που ρυθμίζουν άνοιγμα - κλείσιμο ειναι και αυτά ελεγμένα και σφιγμένα στην θέση τους. Τέλος να πω οτι σε σταθερή θερμοκρασία πχ ολο το καλοκαίρι η ολο το χειμώνα η κατάσταση ειναι σταθερή και δεν αλλάζει το στοπ της πόρτας. Αυτό οφείλετε στης συστολές - διαστολές του σιδήρου από της θερμοκρασίες και ειναι κάτι το φυσιολογικό δηλαδή? Φταίει κάτι άλλο? Τώρα οπως εχει η κατάσταση αναγκάζομαι και αλλάζω κάθε λίγο την θέση στο τερματικό λαμάκι λίγο δεξιά - αριστερά ώστε να κλείνει σωστά.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.