Μετάβαση στο περιεχόμενο

tek1

Members
  • Περιεχόμενα

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Επαγγελματίας Τεχνικού Κλάδου
  • Ειδικότητα
    Ηλ/γος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

tek1's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Βέβαια σε αγειώτο σύστημα DC όπως και στο AC , σε περιπτωση σφάλματος ως πρός γη ο άνθρωπος δεν κινδυνευέι γιατί ο βρογχός σφάλματος δεν κλείνει...Τα πράγματα γίνονται επικύνδυνα αν εμφανιστεί και δευτερό σφάλμα χωρίς να έχει εξαλειφθεί το πρώτο..τότε ο βρόγχος κλέινει και υπάρχει άμεσος κίνδυνος....
  2. Καλησπέρα και από εμένα. Από την δικιά μου εμπειρεία στήν βιομήχανια στίς εγκταστάσεις μηχανημλατων (έλαστρα,κλίβανοι,γερανογέφυρες κτλ), στα κυκλώματα αυτοματισμού το (-) γειώνετε.Η λογική κατα την άποψη μου είναι σε περίπτωση βραχύκλωματος ως πρός γη να μπορούν να ανταποκριθούν μέσα στα όρια ασφαλείας (χρόνος&τάση επαφής) τα μέσα προστάσιας (μικροαυτόματοι ή γυάλινες κλεμοασφάλειες).Προφανώς σε τέτοια μηχανημάτα για πρακτικούς λόγους δεν υπάρχουν ΔΔΕ.t1.pdf
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.