Μετάβαση στο περιεχόμενο

TRO

Μη μηχανικός
  • Περιεχόμενα

    5
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Φήμη στην κοινότητα

0 Ουδέτερη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ιδιώτης

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τα 30 μέτρα που αναφέρω τα γράφει η γνωμοδότηση που παρέθεσες. Λέει ότι για άνω των 30 μέτρων, απαιτείται πλάτος δουλείας 3.5μετρα για να μπαίνει αυτοκίνητο. Η δικιά του θέση πάρκινγκ ποτέ δεν με απασχόλησε. Το αν θα μπορώ εγώ να φέρω αυτοκίνητο μέσα είναι το ερώτημα μου. Για να είναι η δικιά μου θέση πάρκινγκ στο δικό μου χώρο.
  2. Πολύ κατανοητό το link που έβαλες και απάντησε στο ένα ερώτημα μου. Σε ευχαριστώ. Εαν το αντιλήφθηκα σωστά έχει δικαιωμα να χτίσει είτε μπαλκόνι είτε και ολόκληρο όροφο αρκεί να μην αποτρέπετε η διελευση στην δουλεια από κάτω του. Υπάρχει κάτι αντίστοιχο για τα ερωτήματα μου ως προς το τι συμβαίνει σε αποστάσεις μικρότερες των 30μετρων που είμαι εγώ τώρα. Έχει δικαίωμα να αφήσει όσο πλάτος θέλει στην δουλεία; Αυτός σίγουρα θα μεριμνήσει να έχει δικιά του θέση πάρκινγκ μπροστά. Εγω τι μπορώ να κάνω για να εξασφαλίσω αυτό μου το «δικαίωμα»…
  3. Καλησπέρα. Είναι 50/50 το δικαίωμα ανοικοδόμησης. Δεν έκανα το σχέδιο καλά πιθανός. Δεν θέλει να χτίσει μπαλκόνι πάνω από τον διάδρομο αλλά να εκτείνεται ολόκληρος ο όροφος του. Όποτε η δουλειά θα είναι σε μορφή τούνελ ,τουλάχιστον για ένα διάστημα της. Υπάρχει νόμος/κανονισμός που να υποδεικνύει minimum πλάτους της δουλείας; Να μου δώσει θέση πάρκινγκ μπροστά δεν το βλέπω γιατί δεν το πρότεινε καν. Όποτε θέλω να έχω δίκη μου στον δικό μου κήπο.
  4. Αν κατάλαβα καλά το ερώτημα, όλο είναι ένα ενιαίο οικόπεδο, τα α και β ανήκουν σε διαφορετικούς ιδιοκτήτες και ο καθένας εχει τα τ.μ του. Και στην δήλωση το δηλώνω ως ενιαίο οικόπεδο με % ιδιοκτησίας.
  5. (Μεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos 33) Καλησπέρα σε όλους. Έχω διαβάσει τις 21 σελίδες 3 φορές πριν ποστάρω για να έχω μια εικόνα τι συμβαίνει. Δεν είμαι επαγγελματίας και χρειάζομαι μια πρώτη γνώμη πριν πάρω απάντηση από τον δικηγόρο μου που κοιτάει τα χαρτιά. Ανεβάζω ένα σκαρίφημα στο οποίο προσπαθώ να απεικονίσω τα εξής. 1 οικόπεδο, 2 κτίσματα, εντός σχεδίου. Σε πόλη βρισκόμαστε. Α = δικό μου κτίσμα, κατοικία Β = κτίσμα που πωλείται και θα κατεδαφιστεί για να ανεγερθεί νεο Γ= δουλεία διόδου Ε= γειτονικά σπίτια (Ξέχασα να αναγράψω ότι αφορά μικρό οικόπεδο και η ολη πρόσοψη είναι στα 8-9 μέτρα. Δεν έχει πολύ χώρο.) Για να βγω στον δρόμο, γίνεται μόνο μέσω της δουλείας. Ο δρόμος που αναγράφω, είναι κανονικός δρόμος πόλης, στενό, όχι κεντρικός αλλά παραμένει δρόμος. Στο συμβόλαιο περιγράφετε η δουλεία ώς προς το μάκρος της, 21μέτρα, αλλά όχι ως προς το πλάτος. Το τοπογραφικό της εποχής το αναγράφει ως 2μ πλάτος στην αρχή της και πιο κάτω μικραίνει ελάχιστα, πάει 1.9. Διάβασα το άρθρο 25 του ΓΟΚ/85 και άρθρο 261 της ΚΒΠΝ ωστόσο δεν μπόρεσα να βρω την απάντηση που θέλω. Διάβασα λοιπόν ότι εάν η δουλεία είναι 30+ μέτρα, τότε πρέπει να είναι 3-3.5μ πλάτος. Στις περιπτώσεις που είναι κάτω των 30μ, τι γίνεται; Ο λόγος που ρωτάω είναι διότι ο Β θα πουλήσει και πρόκειται να ανεγερθεί κατοικία. Εγώ όμως, θέλω να έχω την δυνατότητα να φέρνω αυτοκίνητο πίσω. Επιπλέον όμως, θέλω να έχω και την δυνατότητα να φέρω μηχανήματα σε περίπτωση που γίνει ανοικοδόμηση νέου ορόφου (έχω τ.μ διαθέσιμα). Θα ήθελα παρακαλώ να μου απαντήσετε στα εξής: 1) Υπάρχει minimum πλάτους δουλείας; 2) 21 μέτρα είναι από τον δρόμο μέχρι την καγκελόπορτα, (σημείο επαφής γ+α), ενώ ως την είσοδο της κατοικίας υπάρχει επιπλέον διάδρομος (αποκλειστικής χρήσης αφού είναι ο κήπος μου). Τα 30 μέτρα είναι από τον δρόμο μέχρι την καγκελόπορτα ή μέχρι την πραγματική είσοδο της κατοικίας μου; 3) Η ανοικοδόμηση στον "αέρα" της δουλείας, επιτρέπετε από τον Β; Γιατί μηχανήματα κάτω από πυλωτή δεν ξέρω αν περνάνε. Ο λόγος των παραπάνω είναι η απλή σκέψη ότι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο έχει πλάτος 1.85. Για να μπορείς να κινηθείς με άνεση, θες τουλάχιστον 50εκ σε κάθε πλευρά, άρα τα ~3μ μοιάζουν οκ. Και επιπλέον, χέω διαβάσει ότι χωρίς εξασφαλισμένη θέση πάρκινγκ, δεν σου επιτρέπουν ανοικοδόμηση απο την πολεοδομία οπότε τα παραπάνω ερωτήματα αλληλοσυνδέονται. Συγχωρέστε μου τυχών χαζές ερωτήσεις αλλά δεν είμαι του επαγγέλματος. Κάθε πρόταση δεκτή. Εκτιμώ ότι η απάντησή που αναζητώ είναι πολύ κοντά στο ερώτημα 3 του doc του ΜΑΚΑΡ ωστόσο αντιλαμβάνομαι ότι ο νόμος/κανονισμός το αφήνει χωρίς σαφή περιορισμό στην δικαιοδοσία του ιδιοκτήτη του κτίσματος που "θίγετε" από την δουλεία.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.