Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ειρηνη Νεκταρια Αργυροπουλου

Μη μηχανικός
  • Περιεχόμενα

    1
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Φήμη στην κοινότητα

0 Ουδέτερη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ιδιώτης

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα σας! Είμαι ιδιοκτήτρια σε διαμέρισμα πρώτου ορόφου πολυκατοικίας. Πριν ενάμισι χρόνο και έχοντας εγώ τη διαχείριση της πολυκατοικίας, παρουσιάστηκε βλάβη σε σωλήνα αποχέτευσης στον τρίτο όροφο. Σημειωτέον ότι σε πρώτο και δεύτερο όροφο περνάει κάθετα ο σωλήνας της αποχέτευσης χωρίς να υπάρχει μπάνιο. Συγκεκριμένα περνάει μέσα από σαλόνι. Ο τρίτος, τέταρτος και πέμπτος όροφος έχουν το κυρίως μπάνιο. Εκείνη την εποχή που παρουσιάστηκε η βλσβη και επειδή και τα τρία διαμερίσματα έχουν δεύτερο μπάνιο λειτουργικό, τους ζήτησα να μην κάνουν χρήση γιατί τα λύματα είχαν φτάσει στον πρώτο όροφο στον οποίο βρίσκεται το διαμέρισμα μου. Φυσικά εδρασα άμεσα και ενώ τον πρώτο υδραυλικό κατάφεραν από το διαμέρισμα του τρίτου στο οποίο θα γινόταν η επισκευή, να τον διώξουν με τη συμπεριφορά τους, παρόλα αυτά σε μια εβδομάδα τους έφερα δεύτερο υδραυλικό. Η ζημιά έγινε κατόπιν συνεννόησης με μονωτικό υλικό και ο τότε υδραυλικός ζήτησε να το παρακολουθούμε και αν ξαναβγάλει νερά, να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση. Με όλα αυτά και επειδή έχω ένα μικρό παιδί και ζω μόνη μου, παραιτήθηκα από τη διαχείριση την οποία την κρατούσα χωρίς αμοιβή... Έβαψα όλο το ταβάνι μου το οποίο είναι σχεδόν είκοσι τετραγωνικά και επιδιόρθωσα και κομμάτι του τοίχου το οποίο είχε πασαλειφθει από τα βρώμικα νερά. Έβαψα με προσωπική εργασία διότι κσνρνας τότε στην πολυκατοικία δεν νοιαζόταν για το τί θα γίνει με τις παράπλευρες απώλειες... Τη διαχείριση τη δωσαμε σε γραφείο και όταν έγινε συνέλευση τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο ένοικος του τρίτου ανέφερε ότι στο σημείο που μονωθηκε, υπάρχει ξανά νερό. Φωνσξα, χτυπήθηκα, αλλά δεν έφεραν μάστορα. Ο ένοικος του τρίτου δεν ήθελε να ανοίξει μην τυχόν και του λερώσουν το πάτωμα για να βγούν στο φωταγωγό του και απαιτούσε να βρούμε εναεριτη. Η επισκευή καθυστέρησε πολύ και από το Σεπτέμβρη μέχρι τον Ιανουάριο πνιγηκαμε στα λύματα. Ο δεύτερος όροφος έφτασε να τα μαζεύει με πετσέτες... Τελικά τον Ιανουάριο έγινε η επισκευή και η διαχείριση παραιτήθηκε Πλέον έχουν βρει άλλο γραφείο αλλά τους ζητάω συνέλευση για να αποκατασταθεί η ζημιά μας η οποία δημιουργήθηκε δεύτερη φορά και δεν κάνουν συνέλευση. Λένε ότι ο νόμος λέει ότι θα την κάνουν στο εξάμηνο από την ώρα που ανέλαβαν. Επιπλέον δεν βλέπω ζεστούς τους ενοίκους στην αποκατάσταση της ζημιάς μας. Τί γίνεται σε τέτοια περίπτωση;;;;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.