Μετάβαση στο περιεχόμενο

Rose21

Members
  • Περιεχόμενα

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ιδιώτης

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Rose21's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Helpful Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

2

Φήμη στην κοινότητα

  1. Ευχαριστώ πολύ για την ευγενική απάντησή σας και τον χρόνο που αφιερώσατε. Να είστε καλά.
  2. Γεια σας, παρακαλώ θα ήθελα την βοήθεια και τις γνώσεις σας για το εξής θέμα: Στην είσοδο του ακινήτου μου, στο ταβάνι, και πιο συγκεκριμένα στο γύψινο, εμφανίζεται υγρασία που οφείλεται στο γειτονικό ακίνητο. Το γύψινο κιτρινίζει με το πέρασμα των ημερών, και η ζημιά πρέπει να ξεκίνησε πριν από δύο μήνες περίπου. Το ίδιο πρόβλημα, στο ίδιο σημείο αντιμετώπισα πάλι πριν από περίπου 10 έτη, αλλά τότε με μια απλή επικοινωνία με τους ανθρώπους που νοίκιαζαν το ακίνητο, η βλάβη στη βρύση του μπαλκονιού τους που υπήρχε, διορθώθηκε. Τώρα που μίλησα με τον ιδιοκτήτη του ακινήτου, ο οποίος το χρησιμοποιεί, είπε πως σκέφτεται τη ζημιά (να αναφέρω πως και ο ίδιος έχει υγρασία στο δικό του ακίνητο), αλλά δεν την επισκευάζει επειδή ο υδραυλικός του δεν έχει χρόνο κανένα Σαββατοκύριακο, και τις καθημερινές που μπορεί ο υδραυλικός του, ο ίδιος εργάζεται στο χώρο. Φυσικά δε με καλύπτουν οι προφανείς δικαιολογίες του. Επίσης, προτιμώ να διορθώνεται κάτι πριν φτάσει στο σημείο να απαιτείται αρκετό κόστος και χρόνος για την επισκευή του. Ο συγκεκριμένος γείτονας δεν το αντιλαμβάνεται με αυτό τον τρόπο το θέμα. Υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε να τον "δεσμεύσω" να προχωρήσει στην επισκευή; Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.