Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δημήτρης κέντρο

Μη μηχανικός
  • Περιεχόμενα

    3
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Φήμη στην κοινότητα

0 Ουδέτερη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Σχετιζόμενα Επαγγέλματα
  • Ειδικότητα
    Επαγγελματίας Τεχνικού Κλάδου

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Σ ευχαριστώ για το χρόνο σου. Το ενδιαφέρον μου στην περίπτωση αυτή είναι αποκλειστικά το τεχνικό. Για το νομικό και συναφή ζητήματα όχι διότι πρόκειται για χώρο εκτός επικράτειας με αλλά πλαίσια Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 6. Δεν παραθέτουμε ολόκληρα μηνύματα για λόγους οικονομίας του forum. jbosdas
  2. Χαίρετε προς όλους. Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα . Εξ αρχής να ξεκαθαρίσω ότι αυτό που με ενδιαφέρει είναι μόνο το τεχνικό του ζητήματος και όχι το νομικό ή κανονιστικό. Είναι ένα οικόπεδο με επιφάνεια προς το δρόμο μήκους 15 μέτρων. Από το δρόμο χωρίζεται με τοιχίο. Μετά το τοιχίο υπάρχει πεζοδρόμιο πλάτους 60 εκατοστών και ύψους 10 εκατοστών από την άσφαλτο του δρόμου που ακολουθεί. Η επιφάνεια εντός του οικοπέδου αμέσως μετά το τοιχίο που το διαχωρίζει από το δρόμο είναι μπετό κατά όλο το μήκος του δρόμου και σε βάθος περίπου πέντε μέτρων περίπου εντός του οικοπέδου. Η υψομετρική διαφορά του μπετό εντός του οικοπέδου με το πεζοδρόμιο έκτος είναι 40 εκατοστά. Σκοπός μου είναι να ρίξω το τοιχίο και να κάνω είσοδο για να μπαίνει αυτοκίνητο εντός του οικοπέδου Το ερώτημα είναι από τι υλικό να κατασκευάσω την κατηφόρα και με ποια κλίση ώστε να έχω τη λιγότερο δυνατή απώλεια από το βάθος του οικοπέδου. Εάν ρίξω μπάζα, βάλω ένα μηχάνημα να τα στρώσει σωστά και από πάνω ρίξω χαλίκι θα μπορούσε να σταθεί; Θα έπρεπε να το κάνω με μπετό; Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα κάθε συμβουλή. Σας ευχαριστώ
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.