Μετάβαση στο περιεχόμενο

chris69Se

Μη μηχανικός
  • Περιεχόμενα

    1
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Φήμη στην κοινότητα

0 Ουδέτερη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Σχετιζόμενα Επαγγέλματα
  • Ειδικότητα
    Ιδιώτης

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα σε όλους. Ξεκίνησα την προσπάθεια για τη δημιουργία μιας καντίνας σε ιδιωτικό χώρο σε νησί, δίπλα στη θάλασσα (όχι εντός αιγιαλού/παραλίας, αλλά σε όμορο ιδιωτικό οικόπεδο). Το project έχει αποδειχθεί εξαιρετικά περίπλοκο όσον αφορά την αδειοδότηση και τις απαιτήσεις δόμησης/εγκατάστασης. Η Κατάσταση της Αδειοδότησης η θέση ειναι Ιδιωτικός χώρος σε νησί, σε ζώνη Κ (ή Δ), δεν θυμάμαι ακριβώς ,όμορη με τη θάλασσα. Πολεοδομία: Μετά από διαδοχικές συζητήσεις, η αρμόδια Πολεοδομική Αρχή επιβεβαίωσε ότι η εγκατάσταση είναι δυνατή στο συγκεκριμένο σημείο,ψηλά του κτήματος ,(ζώνη Δη Κ δεν θυμάμαι ) υπό προϋποθέσεις. Η τελική έγκριση αναμένεται να δοθεί με βάση τις διατάξεις περί "εγκατάστασης κινητών, λυόμενων ή προσωρινών κατασκευών" σε αυτές τις ζώνες,η οποία πρόσφατα εγκρίθηκε από ερώτηση στο Δήμο και στην πολεοδομία. Αιγιαλός: Παρά την παραθαλάσσια θέση, ο χώρος είναι ιδιωτικός και εκτός οριογραμμής αιγιαλού. Ωστόσο, ένας μηχανικός είχε ζητήσει (αρχικά) και αίτηση για αιγιαλό. Το Κρίσιμο Ερώτημα: Αυτοκινούμενο vs. Ρυμουλκούμενο Το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω τώρα είναι η διαφωνία μεταξύ των μηχανικών σχετικά με τον τύπο της καντίνας: Μηχανικοί 1 & 2 Είχαν την άποψη (όταν υπέθεταν ότι γινόταν) πως δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ αυτοκινούμενης και ρυμουλκούμενης καντίνας για την Πολεοδομική Αρχή/άδεια. Μηχανικός 3 (Ο τρέχων) Ο οποίος και επιβεβαίωσε τη δυνατότητα εγκατάστασης, ισχυρίζεται ότι η καντίνα πρέπει να είναι Αυτοκινούμενη (δηλαδή, να διαθέτει δικό της μηχανισμό κίνησης/μηχανή) και όχι απλά Ρυμουλκούμενη. Προφανώς, η απαίτηση για αυτοκινούμενο όχημα (π.χ., φορτηγό με ενσωματωμένη καντίνα) αυξάνει δραματικά το κόστος και το budget του project. Η Ερώτηση προς το Φόρουμ έχετε αντιμετωπίσει παρόμοια κατάσταση σε παραθαλάσσιες τοποθεσίες νησιών; μου φαίνεται παράλογο που και οι δύο εκδοχές φέρουν αριθμό κυκλοφορίας,μπορούν να μετακινηθούν το ίδιο γρήγορα σε κάθε περίπτωση κλπ αλλά όλοι οι μηχανικοί εδώ μας λένε ο καθένας κάτι διαφορετικό. Υπάρχει συγκεκριμένη νομοθετική διάταξη ή εγκύκλιος (π.χ., Κτιριοδομικός, ΝΟΚ, ή ειδικές διατάξεις Πολεοδομίας/Υπ. Τουρισμού) που διαχωρίζει ρητά την Αυτοκινούμενη από τη Ρυμουλκούμενη καντίνα στην περίπτωση αδειοδότησης ως προσωρινή κατασκευή; Έχει σημασία ο χαρακτηρισμός του οχήματος ως "Μηχάνημα Έργου" έναντι "Ειδικού Οχήματος" ή "Ρυμουλκούμενου" για την Πολεοδομία; Πώς τεκμηριώνεται η απαίτηση "αυτοκίνησης" όταν η καντίνα θα παραμείνει ακίνητη (χωρίς σύνδεση με δίκτυα κοινής ωφέλειας) για τη διάρκεια της θερινής περιόδου; Οποιαδήποτε εμπειρία ή παραπομπή σε σχετική νομοθεσία θα ήταν σωτήρια. Θέλουμε να κάνουμε τα πράγματα σωστά, αλλά με τεκμηρίωση και όχι με υποθέσεις. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.