Καλησπέρα σε όλους.
Ξεκίνησα την προσπάθεια για τη δημιουργία μιας καντίνας σε ιδιωτικό χώρο σε νησί, δίπλα στη θάλασσα (όχι εντός αιγιαλού/παραλίας, αλλά σε όμορο ιδιωτικό οικόπεδο).
Το project έχει αποδειχθεί εξαιρετικά περίπλοκο όσον αφορά την αδειοδότηση και τις απαιτήσεις δόμησης/εγκατάστασης.
Η Κατάσταση της Αδειοδότησης
η θέση ειναι Ιδιωτικός χώρος σε νησί, σε ζώνη Κ (ή Δ), δεν θυμάμαι ακριβώς ,όμορη με τη θάλασσα.
Πολεοδομία: Μετά από διαδοχικές συζητήσεις, η αρμόδια Πολεοδομική Αρχή επιβεβαίωσε ότι η εγκατάσταση είναι δυνατή στο συγκεκριμένο σημείο,ψηλά του κτήματος ,(ζώνη Δη Κ δεν θυμάμαι ) υπό προϋποθέσεις. Η τελική έγκριση αναμένεται να δοθεί με βάση τις διατάξεις περί "εγκατάστασης κινητών, λυόμενων ή προσωρινών κατασκευών" σε αυτές τις ζώνες,η οποία πρόσφατα εγκρίθηκε από ερώτηση στο Δήμο και στην πολεοδομία.
Αιγιαλός: Παρά την παραθαλάσσια θέση, ο χώρος είναι ιδιωτικός και εκτός οριογραμμής αιγιαλού. Ωστόσο, ένας μηχανικός είχε ζητήσει (αρχικά) και αίτηση για αιγιαλό.
Το Κρίσιμο Ερώτημα: Αυτοκινούμενο vs. Ρυμουλκούμενο
Το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω τώρα είναι η διαφωνία μεταξύ των μηχανικών σχετικά με τον τύπο της καντίνας:
Μηχανικοί 1 & 2 Είχαν την άποψη (όταν υπέθεταν ότι γινόταν) πως δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ αυτοκινούμενης και ρυμουλκούμενης καντίνας για την Πολεοδομική Αρχή/άδεια.
Μηχανικός 3 (Ο τρέχων) Ο οποίος και επιβεβαίωσε τη δυνατότητα εγκατάστασης, ισχυρίζεται ότι η καντίνα πρέπει να είναι Αυτοκινούμενη (δηλαδή, να διαθέτει δικό της μηχανισμό κίνησης/μηχανή) και όχι απλά Ρυμουλκούμενη.
Προφανώς, η απαίτηση για αυτοκινούμενο όχημα (π.χ., φορτηγό με ενσωματωμένη καντίνα) αυξάνει δραματικά το κόστος και το budget του project.
Η Ερώτηση προς το Φόρουμ
έχετε αντιμετωπίσει παρόμοια κατάσταση σε παραθαλάσσιες τοποθεσίες νησιών;
μου φαίνεται παράλογο που και οι δύο εκδοχές φέρουν αριθμό κυκλοφορίας,μπορούν να μετακινηθούν το ίδιο γρήγορα σε κάθε περίπτωση κλπ αλλά όλοι οι μηχανικοί εδώ μας λένε ο καθένας κάτι διαφορετικό.
Υπάρχει συγκεκριμένη νομοθετική διάταξη ή εγκύκλιος (π.χ., Κτιριοδομικός, ΝΟΚ, ή ειδικές διατάξεις Πολεοδομίας/Υπ. Τουρισμού) που διαχωρίζει ρητά την Αυτοκινούμενη από τη Ρυμουλκούμενη καντίνα στην περίπτωση αδειοδότησης ως προσωρινή κατασκευή;
Έχει σημασία ο χαρακτηρισμός του οχήματος ως "Μηχάνημα Έργου" έναντι "Ειδικού Οχήματος" ή "Ρυμουλκούμενου" για την Πολεοδομία;
Πώς τεκμηριώνεται η απαίτηση "αυτοκίνησης" όταν η καντίνα θα παραμείνει ακίνητη (χωρίς σύνδεση με δίκτυα κοινής ωφέλειας) για τη διάρκεια της θερινής περιόδου;
Οποιαδήποτε εμπειρία ή παραπομπή σε σχετική νομοθεσία θα ήταν σωτήρια. Θέλουμε να κάνουμε τα πράγματα σωστά, αλλά με τεκμηρίωση και όχι με υποθέσεις.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.