Μετάβαση στο περιεχόμενο

17ste

Μη μηχανικός
  • Περιεχόμενα

    10
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Φήμη στην κοινότητα

0 Ουδέτερη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ιδιώτης

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Σε ένα δημόσιο άλσος, υπάρχουν από παλιά μεταλλικές κολώνες φωτισμού (~5-6μ ύψος, οι συνηθισμένες στρογγυλές μεταλλικές κολώνες), που ηλεκτροδοτούνταν από αντίστοιχα πίλλαρ. Ο ηλεκτρολόγος που ανέλαβε να επαναλειτουργήσει / επισκευάσει τα πίλλαρ και να αλλάξει τα φωτιστικά (220 βολτ) στις κολώνες, ισχυρίζεται ότι δεν χρειάζεται ρελέ διαφυγής (ούτε μετ/στή 220/220) στα πίλλαρ, διότι οι -μεταλλικές- κολώνες έχουν γείωση (αν και δεν υπάρχει εμφανής γείωση σε αυτές), και ότι έτσι γίνεται παντού, σε όλα τα αντίστοιχα δίκτυα δημόσιου ηλεκτροφωτισμού. Ισχυρίζεται επιπλέον ότι θα υπογράψει πιστοποίηση για την επαναλειτουργία / επισκευή του ηλεκτροφωτισμού, και κατά συνέπεια, αναλαμβάνει την ευθύνη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απόψεις σας.
  2. Αγαπητέ Ste17 Θα προσπαθήσω να μου δώσω κάποιες απαντήσεις που ελπίζω να με βοηθήσουν 1) Οι 6 συνολικά είσοδοι-έξοδοι που περιγράφεις σε μια τετράγωνη πολυκατοικία όπου η κάθε πλευρά της έχει μήκος ~25μ είναι το λιγότερο οριακό και όποιος το δει με το ένα μάτι θα γελά και με το άλλο θα κλαίει. Τώρα εάν το ενέκρινε η ΕΠΑΕ; -δεν είναι και τελείως απίθανο με τα τόσα που έχω δει και γνωρίζοντας πως δουλεύει το σύστημα. Αυτό με τον έλεγχο ενός μηχανικού εξακριβώνεται εύκολα. Αν είναι «νόμιμες» και οι 6 εισ-εξ τότε την «πίνεις» και προχωράς παρακάτω. Αν δεν είναι νόμιμες τότε βάζεις τον δήμο να κάνει καταγγελία γιατί έχει το έννομο συμφέρων αφού λες ότι είναι πολύ αυτοί που αντιδρούν. 2) Ο ΚΟΚ αναφέρει : ...όταν η οδός είναι στενή και παρεμποδίζεται η είσοδος-έξοδος οχημάτων… (Ν2696 23/3/99 Αρθρο 34 παρ. 3β), αλλά δεν διευκρινίζει πόσο στενή είναι όπως σωστά λες. Η οριοθέτηση από το ΥΠΕΧΩΔΕ που αφορά το όριο των 7,5μ (και όχι 7μ ως εκ παραδρομής πιστεύω, αναφέρθηκε σε μια απάντηση), δεν έχει εφαρμογή στην ερμηνεία του ΚΟΚ !! (Είναι σαν να λέμε ότι μπήκε σένα γιαπί ένας τροχονόμος, έπιασε έναν οικοδόμο και του έδωσε κλήση γιατί είχε ηρεμιστικά χάπια μαζί του χωρίς συνταγή γιατρού). Απλά καμία δημόσια υπηρεσία δεν δέχεται ερμηνείες από άλλες υπηρεσίες. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ένα δικηγόρο να ψάξει σχετικές αποφάσεις, που αφορούν τον ΚΟΚ, και να χρησιμοποιήσεις όποια σου ταιριάζει. (γιατί πιθανά θα υπάρχουν διαφορετικές μεταξύ τους) 3) Το όριο των 7,5μ που αναφέρθηκε πιο πάνω, πολεοδομικά, δεν ισχύει σε σένα γιατί όπως λες οι είσοδοι-έξοδοι οδηγούν και σε υπαίθρια πάρκιν άρα θα έχει μία απόσταση ~4,5μ, (πάρκιν), μέχρι την οικοδομική του γραμμή, συν το πλάτος του δρόμου (λες ~6μ) σύνολο πάνω από 7,5μ . Και το σχετικό άρθρο λέει: «…..Το πλάτος αυτό,(7,5μ), μετράται από οικοδομική γραμμή σε οικοδομική γραμμή αφού προστεθεί και η τυχών οπισθοχώρηση του ισογείου του κτηρίου….» 4) Η απαγόρευση στάθμευσης, (εκεί που για άλλους λόγους δεν απαγορεύεται), εφαρμόζεται με ειδική σήμανση, (μάλλον με πινακίδα Ρ 40), και αποκλειστικά υπεύθυνος για αυτό, (σήμανση), είναι μόνο ο δήμος. Άρα: Πρέπει να πείσεις τον δήμο, (και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, αυτοί συνυπογράφουν την απόφαση), χρησιμοποιώντας και την πολύ σωστή τοποθέτηση της Myri, για το παράλογο της απαίτησης του κατασκευαστή. Όταν το καταφέρεις αυτό έχεις λύσει το πρόβλημα σου…. Γιατί αυτό ήταν τελικά αλλά δεν το είπες από την αρχή…. Για την Ελλάδα ρε *********. (αυτολογοκρίθηκα για να μην δώσω την χαρά στον διαχειριστή……) (ΥΣ: Αν έχω λάθη ας με διορθώσει κάποιος)
  3. Αγαπητέ howard_roark, Εκτιμώ την απάντηση σας και δεν σας παρεξηγώ ούτε στο ελάχιστο. Για φανταστείτε όμως την περίπτωση να πρέπει εγώ ο πραγματικά άσχετος περί του θέματος να τοποθετηθώ τεκμηριωμένα απέναντι σε καμία δεκαριά άλλους άσχετους, γιατί είναι παραπάνω από 10 όσοι αντιδρούν σε αυτή την κίνηση… Και για φανταστείτε εάν μέσα σε όσους αντιδρούν ότι μπορεί να είναι και κάποιοι που παίρνουν αποφάσεις σε σχέση με τα κοινά του δήμου; Για αυτό το λόγω προσπάθησα, σε αυτή τη φάση, να βρω κάποια άκρη στο διαδίκτυο. Γνωρίζοντας την ασχετοσύνη μου και τον κίνδυνο να προσπεράσω αυτό που με ενδιαφέρει. Σε κάθε περίπτωση όμως, σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρων σας και για την αμεσότητα των απαντήσεων σας.
  4. Αγαπητέ Brasco, Ναι !! Σωστά το πρόβλεψες!! Πράγματι δεν επέλεξα να κατοικώ σε «τύπου» Βόρεια Προάστια όπου συνήθως υπάρχουν ιδιωτικές θέσεις στάθμευσης, μένω στις Δυτικές Συνοικίες, αλλά θα πρέπει να σου -εκμυστηρευτώ- ότι στην περιοχή μου υπάρχουν ακόμα πολλές παλιές μικροκατοικίες, και όταν κτίζονταν δεν απαιτούνταν ιδιωτικές θέσεις στάθμευσης. Μάλιστα είχαν αυλές με ωραίους κήπους αντί για πάρκιν. (Και για την ιστορία, στη θέση της εν λόγω πολυκατοικίας υπήρχαν πάνω από 10 παμπάλαια πεύκα και μια μονοκατοικία πανέμορφη, όμως όλα αυτά κόπηκαν σε μια μέρα και στη θέση τους έχουμε μια σύγχρονη πολυκατοικία με ιδιωτικές θέσεις πάρκιν για τους κατοίκους της. Τέλεια ! ) Όσο για εμάς που εξακολουθούμε να μην έχουμε πάρκιν, μια στις δέκα παρκάρουμε κάτω από το σπίτι μας. Συνήθως γυρνάμε γύρω-γύρω τα τετράγωνα, γιατί δεν υπάρχουν ούτε σταθμοί πάρκιν στις περιοχές μας, και αν παρκάρουμε 2-3 τετράγωνα μακριά, είναι όλα καλά. Τώρα όσο για την σύγκριση που αναφέρεις με άλλα προηγμένα κράτη, δεν ξέρω πια είναι και πια θα έπρεπε να είναι τα κοινά μας σημεία. Εν κατακλείδι, αν είσαι σύμφωνος με την πρόταση του αείμνηστου Δοξιάδη που αφορά την Αθήνα…. Μαζί σου, δείξε μου όμως ποιος θα την σχεδιάσει και ποιος θα την κτίσει…… (Μήπως γνωρίζεις ποια πράξη οριοθετεί το όριο των 7μ --------- Αγαπητή Myri, Μήπως μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις που μπορώ να βρω αυτό που λες για το πλάτος των 7,5μ ; Έχω διαβάσει τόσα πολλά που σε λίγο θα γίνω… « ΕΜΠ Πολιτικός Μηχανικός» (ΕΜΠ = εμπειρικός, για να θυμούνται και οι παλαιότεροι…) Σε ευχαριστώ και πάλι.
  5. Αγαπητέ Brasco, Περνώ στην (αντ) επίθεση προφανώς γιατί θίγομαι. Εξηγούμαι: Πρόκειται όντως για τελειωμένη οικοδομή, τελείωσε πριν 2-3 χρόνια. Στον ένα δρόμο-πλευρά που εφάπτεται η πολυκατοικία, οι 2 είσοδοι-έξοδοι που περιγράφω είναι σε δρόμο μικρού πλάτους, (~6μ πλάτος). Με αφορμή μια νέα κάτοικο της πολυκατοικίας, η οποία δεν μπορεί να βάλει το αυτοκίνητό της στο πάρκιν, και φωνάζει έναν άλλο κύριο να τις το βάλει, (εννοείτε πως το αυτοκίνητο μπαίνει-βγαίνει χωρίς καμία μανούβρα και κόλπα), ζητά τώρα ο κατασκευαστής και κάτοικος της πολυκατοικίας, να βγάλει άδεια από τον δήμο για να απαγορευτεί το παρκάρισμα στην απέναντι πλευρά της οδού που μέχρι τώρα διάφορα αυτοκίνητα στάθμευαν ελευθέρα εξυπηρετώντας περίοικους και επισκέπτες. Ο ΚΟΚ λέει ….όταν η οδός είναι στενή και παρεμποδίζεται η είσοδος-έξοδος οχημάτων… (Ν2696 23/3/99 Αρθρο 34 παρ. 3β) Πόσο στενή είναι το «στενή»; Για αυτό στο αρχικό μου ερώτημα ζητώ να βρω, καταρχήν την νομιμότητα των τόσο πολλών εσόδων-εξόδων. (Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την ακριβή παραπομπή σε αντίστοιχες αποφάσεις, νόμους κλπ)
  6. Φιλαράκι Ορεσίβιε, Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι από την περιγραφή να ζητήσω συγνώμη και σου δώσω όποια επιπλέον εξήγηση μου ζητήσεις. Αν δεν καταλαβαίνεις την ερώτηση, αναφέρεται ευκρινώς στο εάν υπάρχει πλήρη νομιμότητα ή αν είναι στο περιθώριο του νόμου, (αυτό στην Ελλάδα το λέμε «παραθυράκι», -ρε ************** -, και είναι αυτό που ξέρεις και από την εμπειρία σου μόνο σε αυτό το site, πως απλές ερωτήσεις οδηγούν ειδικούς σαν εσένα, (υποθέτω πως είσαι Πολ. Μηχ.), σε διάφορες απαντήσεις τύπου μπορεί να είναι «έτσι» μπορεί να είναι «γιουβέτσι» αλλά τελικά να είναι ότι καπνίσει στον καθένα υπαλληλίσκο με εξουσία σε όλους εμάς), ή τέλος, αν είναι εντελώς παράνομο. Αν δεν καταλαβαίνεις το «ρε ************** », αυτό το λέμε όσοι ζούμε στις πόλεις της Ελλάδας, εγώ ζω στη Αθήνα ~50 χρόνια, και εννοούμε πως αξίζουμε καλύτερη μοίρα από το κάθε απόφαση της δημόσιας διοίκησης που αντί να επιλύει ένα πρόβλημα να δημιουργεί περισσότερα. Σε σχέση με το ερώτημα μου, απλά έχω την αίσθηση πως το πνεύμα του νομοθέτη είναι να εξοικονομηθούν θέσεις παρκαρίσματος στο σύνολο μιας γειτονιάς και όχι να δημιουργηθούν 10-12 νέες θέσεις ιδιωτικού πάρκιν και να ακυρωθούν 25 και πλέον δημόσιες θέσεις. Οι κερδισμένοι σε αυτή την περίπτωση είναι μόνο οι εργολάβοι που πωλούν επιπλέον το «δικαίωμα χρήσης» ενός υπαίθριου πάρκιν χωρίς κανένα επιπλέον κόστος, και θέλω να πιστεύω πως δεν είναι αυτός ο σκοπός του νομοθέτη. Και φυσικά περιμένω κάποιοι να μου απαντήσουν γιατί θεωρώ το ερώτημα μου εύλογο. (Τώρα που, ελπίζω, κατάλαβες τα σχετικά με το ερώτημα μου, πες μου σε παρακαλώ τι σημαίνει το «************** .»
  7. Συγχαρητήρια για το site και σε όσους ασχολούνται με αυτό. Για την Ελλάδα ρε ************** θελα να ρωτήσω: Επιτρέπεται σε πολυκατοικία, σε δήμο Δυτικής Αττικής, που είναι σε οικόπεδο τετράγωνο με πλευρές ~25μ και οι τρείς από τις τέσσερεις πλευρές του εφάπτονται σε τρείς δρόμους να έχει έξι (6) εισόδους-εξόδους συνολικά ; Δηλαδή: Μία πλαϊνή πλευρά – δρόμος, 2 είσοδοι-έξοδοι που οδηγούν σε παρκιν πιλοτής και υπαίθριο Η άλλη πλευρά – δρόμος , και κύρια πρόσοψη της πολυκατοικίας, 2 είσοδοι-έξοδοι που οδηγούν στην πιλοτή, (συν την κεντρική είσοδο της πολυκατοικίας). Η άλλη πλευρά-δρόμος άλλες 2 είσοδοι –έξοδοι που οδηγούν η μία σε δύο ισόγεια στεγασμένα πάρκιν, δίπλα-δίπλα το ένα με το άλλο, και η άλλη σε 2 υπαίθρια πάρκιν και αυτά δίπλα-δίπλα. Συγνώμη αν σας κούρασα και ευχαριστώ προκαταβολικά όσους ασχοληθούν με το ερώτημα μου. Να είστε όλοι καλά Εγώ, λογοκρίνω... ss_sk
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.