Jump to content

geoste

Core Members
  • Content Count

    521
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

geoste last won the day on September 4 2017

geoste had the most liked content!

Community Reputation

184 Καλή

1 Follower

About geoste

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Πολλά και διάφορα αλλά κυρίως γυμναστική και ειδικότερα bodypump
  • Τοποθεσία
    Ρόδος
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

1,623 profile views
  1. Ορισμός της διάρκειας του πρώτου κύκλου σπουδών του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών της Σχολής Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής σε 10 ακαδημαϊκά εξάμηνα. ΦΕΚ 2356Β-2019.pdf
  2. Δε μπορείς να κόψεις ΑΠΥ/ΤΠΥ αν έχεις υποβάλλει διακοπή εργασιών στη ΔΟΥ. Πρέπει να κάνεις επανέναρξη.
  3. Η άσκηση του επαγγέλματος του μηχανικού συνοδεύεται από οικονομική δραστηριότητα. Σε όλες τις δραστηριότητες του μηχανικού (έκδοση οικοδομικής άδειας, δήλωση αυθαιρέτων, έκδοση ΠΕΑ, μελέτη, επίβλεψη, έλεγχος εργασιών δόμησης κλπ) πρέπει να δηλώνονται οι αντίστοιχες αμοιβές στο πληροφοριακό σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ. Η άσκηση του επαγγέλματος του μηχανικού από μηχανικό που δεν είναι οικονομικά ενεργός ως φυσικό πρόσωπο (έναρξη εργασιών στη ΔΟΥ) μπορεί να γίνει με την ιδιότητα του μισθωτού μηχανικού. Σε αυτήν την περίπτωση φαίνεται ο εργοδότης σε όλα τα πληροφοριακά συστήματα και ο εργοδότης υπογράφει τις σχετικές συμβάσεις και εκδίδει τα σχετικά δελτία παροχής υπηρεσιών (ΑΠΥ ή ΤΠΥ). Επίσης ο μηχανικός μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα του μηχανικού, όχι ως φυσικό πρόσωπο, αλλά ως μέλος νομικού προσώπου με μη μισθωτή σχέση εργασίας (π.χ. εταίρος ή εκπρόσωπος εταιρείας εγγεγραμμένης στα βιβλία τεχνικών επωνυμιών του ΤΕΕ). Σε αυτήν την περίπτωση οικονομικά ενεργό είναι το νομικό πρόσωπο και δεν είναι απαραίτητο να είναι οικονομικά ενεργός ο μηχανικός ως φυσικό πρόσωπο. Εξαίρεση αποτελεί η δραστηριότητα του ελεγκτή δόμησης, που ασκείται μόνο από μηχανικούς, οι οποίοι είναι οικονομικά ενεργοί ως φυσικά πρόσωπα (αυτοαπασχολούμενοι μηχανικοί). Ένας αυτοαπασχολούμενος μηχανικός μπορεί να κάνει διακοπή εργασιών στη ΔΟΥ και να συνεχίζει να ασχολείται με έργα του που δεν έχουν ολοκληρωθεί, τα οποία είναι οικονομικά περαιώμενα (έχουν υπογραφεί οι σχετικές συμβάσεις ανάθεσης-ανάληψης έργου και έχουν εκδοθεί οι σχετικές ΑΠΥ ή τα σχετικά ΤΠΥ πριν την ημερομηνία διακοπής εργασιών στη ΔΟΥ). Σε αυτήν την περίπτωση ο μηχανικός δε μπορεί να αναλάβει νέο έργο αλλά μπορεί να ασχολείται με τα οικονομικώς περαιωμένα έργα που εκκρεμούν. Σε περίπτωση που δεν επιθυμεί να λάβει αμοιβή (π.χ. στενός συγγενής), τότε δηλώνει μηδενική συμφωνηθείσα αμοιβή στη σύμβαση ανάθεσης-ανάληψης έργου και στο σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ και εκδίδει μηδενική ΑΠΥ ή μηδενικό ΤΠΥ (καταχωρείται κανονικά στο βιβλίο εσόδων, που συνήθως τηρεί ο λογιστής του μηχανικού).
  4. Γίνεται η παραδοχή ότι το αυτοκίνητο κινείται κατά μήκος ευθείας γραμμής σε οριζόντιο επίπεδο και ότι κατά την φάση της επιβράδυνσης το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή επιβράδυνση μέχρι την ακινητοποίησή του. Την χρονική στιγμή t0=0 ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να φρενάρει και βρίσκεται στο σημείο Ο της ευθύγραμμης τροχιάς του. Για τη μελέτη της κίνησης του αυτοκινήτου θεωρείται σύστημα αναφοράς Ox, όπου ο άξονας x ορίζεται η ευθεία πάνω στην οποία κινείται το αυτοκίνητο και έχει θετική φορά εκείνη της κίνησης του αυτοκινήτου (μέχρι να ακινητοποιηθεί). Το σημείο Ο ορίζεται η αρχή του συστήματος αναφοράς. Αν ο χρόνος αντίδρασης του οδηγού είναι t1, τότε στο χρονικό διάστημα 0<=t<=t1 το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα υ0>0. Αν t2 είναι το χρονικό διάστημα, που απαιτείται για την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου από την χρονική στιγμή t1, τότε στο διάστημα t1<=t<=t1+t2 το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή επιβράδυνση α>0. Συνεπώς η εξίσωση της ταχύτητάς του είναι η εξής: υ(t)=υ0, 0<=t<=t1 υ(t)=υ0-α*(t-t1), t1<t<=t1+t2 υ(t)=0, t>t1+t2 Την χρονική στιγμή t=t1+t2 έχουμε υ(t1+t2)=0 και επειδή υ(t1+t2)=υ0-α*t2 τότε προκύπτει η εξίσωση υ0-α*t2=0, από την οποία προκύπτει t2=υ0/α. Συνεπώς για t>=0 ισχύει υ(t)>=0. Η εξίσωση της θέσης του αυτοκινήτου είναι η εξής: x(t)=υ0*t, 0<=t<=t1 x(t)=υ0*t-(1/2)*α*[(t-t1)^2], t1<t<=t1+t2 x(t)=υ0*t1+[(υ0^2)/(2*α)], t>t1+t2 Η απόσταση που διανύει το αυτοκίνητο στο χρόνο αντίδρασης του οδηγού ισούται με d=x(t1)=υ0*t1. Η απόσταση που διανύει το αυτοκίνητο από την αντίδραση του οδηγού μέχρι να ακινητοποιηθεί ισούται με L=x(t1+t2)-x(t1)=(υ0^2)/(2*α). Σε χρόνο T πριν την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου με 0<T<t2, η ταχύτητά του είναι η ακόλουθη: V=υ(t1+t2-T)=αT Επομένως: t1=d/υ0 α=(υ0^2)/(2*L) t2=υ0/α=(2*L)/υ0 V=αT=[(υ0^2)*T]/(2*L) Όταν ο οδηγός φρενάρει πατάει το συμπλέκτη, οπότε το αυτοκίνητο κινείται ελεύθερα στο διάστημα t1<=t<=t1+t2 και δεν δέχεται δύναμη από τον κινητήρα. Σε αυτό το διάστημα η τριβή ολίσθησης ισούται με Fk=μmg και είναι η μόνη δύναμη που ασκείται στο αυτοκίνητο στη διεύθυνση της κίνησης. Επομένως η επιβράδυνση ισούται με α=μ*g όπου μ ο συντελεστής τριβής ολίσθησης και εξαρτάται από το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου, το υλικό και την κατάσταση των ελαστικών και του οδοστρώματος. Αν ο χρόνος αντίδρασης του οδηγού t1 και ο συντελεστής τριβής ολίσθησης μ θεωρούνται γνωστά μεγέθη τότε υπολογίζονται τα υπόλοιπα μεγέθη ως εξής: α=μ*g όπου g=9,81 m/(s^2) η επιτάχυνση της βαρύτητας t2=υ0/α=υ0/(μ*g) d=υ0*t1 L=(υ0^2)/(2*α)=(υ0^2)/(2*μ*g) Ελπίζω να βοήθησα. Βιβλιογραφικά στοιχεία δυστυχώς δεν γνωρίζω να παραθέσω.
  5. Το γήπεδα Α ανήκει εξ αδιαιρέτου στις 2 αδερφές, οπότε και το τμήμα του κτιρίου που βρίσκεται σε αυτό (50% πλήρης κυριότητα στην κάθε μία). Το όμορο γήπεδο Β ανήκει στη μία αδερφή, οπότε και το τμήμα του κτιρίου που βρίσκεται σε αυτό (100% πλήρης κυριότητα). Στη θέση σου θα υπέβαλα 2 δηλώσεις υπαγωγής στο Ν. 4495/2017: Δήλωση 1 2 ιδιοκτήτριες με ποσοστό 50% εκάστη Αυθαιρεσίες στο τμήμα κτιρίου στο γήπεδο Α Δήλωση 2 1 ιδιοκτήτρια με ποσοστό 100% Αυθαιρεσίες στο τμήμα κτιρίου στο γήπεδο Β Το τοπογραφικό διάγραμμα, οι κατόψεις και οι τομές θα είναι τα ίδια σχέδια και για τις 2 υπαγωγές. Το διάγραμμα κάλυψης μπορεί να περιλαμβάνει και τα 2 γήπεδα, οπότε σε αυτήν την περίπτωση είναι κοινό και για τις 2 υπαγωγές, ή μπορεί να γίνει ξεχωριστό για κάθε υπαγωγή. Στην υπεύθυνη δήλωση ιδιοκτήτη θα αναφέρεται ότι επιθυμούν την τακτοποίηση των αυθαιρέτων κατασκευών. Μετά την έκδοση των 2 βεβαιώσεων μηχανικού, πηγαίνουν βολίδα σε συμβολαιογράφο για επίλυση του ζητήματος (π.χ. συνένωση των 2 γηπέδων σε 1 εξ αδιαιρέτου και σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών στην οικοδομή).
  6. Κάθε οριζόντια ιδιοκτησία τακτοποιείται μεμονωμένα. Ο νόμος σου δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις είτε τους όρους δόμησης που ίσχυαν κατά τον χρόνο εγκατάστασης των αυθαιρέτων κατασκευών είτε αυτούς που ισχύουν σήμερα. Αν δεν έχουν μεταβληθεί από το 2000 τότε είναι ίδιοι με τους σημερινούς. Έτσι λοιπόν στο οικόπεδο έχεις επιτρεπόμενη δόμηση 0,8*173=138,40 τ.μ.. Βάσει του συμβολαίου σύστασης οριζοντίων ιδιοκτησιών προσδιορίζεται το ποσοστό δόμησης της οριζόντιας ιδιοκτησία που τακτοποιείται. Χρησιμοποιείται η καθαρή επιφάνεια της οριζοντίου. Μόνο στην περίπτωση που δεν είναι γνωστή η καθαρή επιφάνεια χρησιμοποιείται η μικτή. Το ποσοστό δόμησης (π.δ.) δεν είναι απαραίτητα ίσο με το ποσοστό συνιδιοκτησίας στο οικόπεδο και ισούται με το λόγο: π.δ. = καθαρή επιφάνεια οριζοντίου/άθροισμα καθαρών επιφανειών όλων των οριζοντίων ιδιοκτησιών Το ποσοστό δόμησης πολλαπλασιάζεται με την επιτρεπόμενη δόμηση (ε.δ.) και την επιτρεπόμενη κάλυψη (ε.κ.) για να βρεθεί η αναλογούσα επιτρεπόμενη δόμηση (α.ε.δ.) και η αναλογούσα επιτρεπόμενη κάλυψη αντιστοίχως (α.ε.κ.): α.ε.δ. = π.δ. * ε.δ. α.ε.κ. = π.δ. * ε.κ. Αν έχεις υπέρβαση δόμησης (υ.δ.) και υπέρβαση κάλυψης (υ.κ.) στην οριζόντιο τότε το ποσοστό υπέρβασης δόμησης (π.υ.δ.) και το ποσοστό υπέρβασης κάλυψης (π.υ.κ.) προσδιορίζονται ως εξής: π.υ.δ. = υ.δ./α.ε.δ. π.υ.κ. = υ.κ./α.ε.κ. Εφόσον έχεις αυθαίρετες κατασκευές σε κοινόχρηστο χώρο και ο φερόμενος ιδιοκτήτης δεν διαθέτει νομίμως συνιδιοκτησία στο οικόπεδο 51%, τότε πρέπει να μεταφορτωθούν στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ υπεύθυνες δηλώσεις των συνιδιοκτητών (με θεωρημένη την γνησιότητα της υπογραφής από δημόσια αρχή) ότι συναινούν στην τακτοποίησή τους, έτσι ώστε αθροιστικά να διαθέτουν συνιδιοκτησία στο οικόπεδο τουλάχιστον 51%.
  7. 1) Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας 2) Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ΦΕΚ 4374Β-2018.pdf
  8. 1) Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας & Ανάπτυξης Α.Π.Θ. 2) Τμήμα Εικαστικών Τεχνών Α.Σ.Κ.Τ. 3) Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης Δ.Π.Θ. 4) Τμήμα Δασολογίας & Διαχείρισης Περιβάλλοντος & Φυσικών Πόρων Δ.Π.Θ. ΦΕΚ 4268Β-2018.pdf
  9. 1) Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης Πανεπιστημίου Αιγαίου 2) Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων Πανεπιστημίου Αιγαίου 3) Τμήμα Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας 4) Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος & Φυσικών Πόρων Πανεπιστημίου Πατρών 5) Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων Πανεπιστημίου Πατρών ΦΕΚ 4376Β-2018.pdf
  10. 1) Τμήμα Γεωπονίας, Ιχθυολογίας & Υδάτινου Περιβάλλοντος Πανεπιστημίου Θεσσαλίας 2) Τμήμα Γεωπονίας, Φυτικής Παραγωγής & Αγροτικού Περιβάλλοντος Πανεπιστημίου Θεσσαλίας 3) Τμήμα Εικαστικών & Εφαρμοσμένων Τεχνών Α.Π.Θ. ΦΕΚ 496Β-2019.pdf
  11. 1) Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Δ.Π.Θ. 2) Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος Δ.Π.Θ. 3) Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ΦΕΚ 204Β-2019.pdf
  12. 1) Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ΦΕΚ 454Β-2019.pdf
  13. 1) Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής Γ.Π.Α. 2) Τμήμα Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής & Υδατοκαλλιεργειών Γ.Π.Α. 3) Τμήμα Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων & Γεωργικής Μηχανικής Γ.Π.Α. 4) Τμήμα Βιοτεχνολογίας Γ.Π.Α. 5) Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου Γ.Π.Α. 6) Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας & Ανάπτυξης Γ.Π.Α. ΦΕΚ 3945Β-2018.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.