Μετάβαση στο περιεχόμενο

atheos_mb

Members
  • Περιεχόμενα

    3
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

atheos_mb's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Πράγματι φίλε το CAT A έχει πλέον καταργθεί με οδιγίες της EASA. Εχω δει μη αδειούχους να δουλέυουν (σε 1-2 εταιρείες) αλλα με την αμφιλεγόμενη νομοθεσία και οδηγιες της EASA πίστευα ότι δούλευαν παράτυπα. και πράγματι ο Β1 είναι ο A&C και ο Β2 ο avionic. κάποτε ήταν χωρισμένα σε τμήματα όπως section A section B section C κλπ κλπ κλπ Τα τμήματα Α&C εννοούσαν το airframe και engine αλλα άλλαξε η ορολογία και χρησιμοποιείται το Β1 ενώ σαν Β2 εννοούμε τον "ηλεκτρολόγο" του α/φους Δεν υπάρχει engineering στην Ελλάδα σε οποιαδήποτε ειδίκευση κατα την άποψη μου και αυτό είναι για να σου απαλύνω λίγο τον πόνο σου Αυτο που ξέχασα στο προηγούμενο post μου είναι να ευχηθώ καλή τύχη και επιτυχία και στους 2 σας
  2. Κατ αρχήν συμφωνώ με τον φίλο air_mechanic. Στα ελληνικά μπερδεύει πολλούς η λέξη Μηχανικός η οποία έχει διάφορες ερμηνείες ανάλογα με το πωσ χρησιμοποιείται Πολιτικος Μηχανικος Χημικός Μηχανικός Μηχανολόγος Μηχανικός Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Στα πιο πάνω η λέξη μηχανικός σημαίνει επιστήμονας. Ο πολιτικος για παράδειγμα είναι αυτός που μέσα απο την μελέτη μιας κατασκεύης θα σου πεί πως να χτίσεις ας πούμε μια οικοδομή και να σου εγγυηθεί(με υπογραφές οι οποίες μπορουν να σε βάλουν φυλακή) ότι αυτή δεν θα κατεδαφιστεί.Στατική μελέτη δηλαδή.Θα σου πει ότι οι κολώνες θα πρέπει να είναι 30cm X 30 cm με αυτή τη διάμετρο σίδηρο μέσα κλπ κλπ. Ο πολιτικός μηχανικός έχει υπολογίσει τα μεγέθη για την κατασκευή.Έχει πάρει ποτέ όμως τούβλο και τσιμέντο και να χτίσει τοίχο?Γιατί λοιπόν στην περίπτωση του Μηχανολόγου Μηχανικού θεωρούμε ότι αυτός είναι ο τεχνίτης ο οποίος επιδιορθώνει μηχανές? Κάτω απο την ομπρέλλα του Μηχανολογου Μηχανικού λοιπον πέφτει κ η ειδίκευση του Αεροναυπηγού Μηχανικού ο οπόιος σαν επιστήμονας μπορεί να ξεκινήσει από ερεύνα να περάσει στον σχεδιασμο και την υλοποίηση της κατασκευης Αυτα λοιπόν είναι σε θεωρητικό επίπεδο αφου για την κατασκευή κάποιου α/φους χρειάζεται μια βιομηχανία δισεκατομυρίων και πολλά χρόνια ανάπτυξης Μηχανικός Αεροσκαφών Εδώ η λέξη μηχανικός εννοεί τον τεχνίτη ο οποίος ακολουθώντας τις οδηγίες του Αεροναυπηγού Μηχανικού κάνει την συντήρηση του αεροσκάφους Ίσως είναι καλύτερη η παρατήρηση των αγγλικών αυτών όρων(μονο αγγλικα ξέρω) αφού στα αγγλικά χρησιμοποιούνται διαφορετικές λέξεις Αεροναυπηγός Μηχανικός = Aeronautical Engineer Μηχανικός Αεροσκαφών = Aircraft Mechanic Άλλη η δουλειά του αεροναυπηγού μηχανικού και άλλη του μηχανικού αεροσκαφών. Όσο αφορά τον φίλο που ξεκίνησε την συζήτηση και αφού έχει ξεκαθαρίσει ποια είναι ακριβώς η δουλειά που θέλει να κάνει θα ήθελα να τον συμβουλεύσω όσο αφορά την επιλογή του σαν Μηχανικός Αεροσκαφών Υπάρχει μια αρχή η οποία ελέγχει τον εναέριο χώρο της ευρώπης.Αυτή η αρχή είναι η EASA και ελέγχει από κολλέγια που βγάζουν μηχανικούς αεροσκαφών μέχρι αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια.Έχει δικαίωμα να απαγορεύσει σε αεροσκάφος η ακόμα και σε ολόκληρο το στόλο μιας εταιρείας να εισέλθει στον εναέριο της χώρο.Προσφατο παράδειγμα η απαγόρευση αερωσκαφών μιας αφρικανικής εταιρείας στον εναέριο χώρο της ευρώπης.Το μόνο αεροσκάφος της εταιρείας που επιτρεπόταν αφού πληρούσε τα κριτήρια ήταν ένα airbus 330 που έκανε πτήσεις προς γαλλία.Αυτά βγήκαν στην δημοσιότητα μετά την πτώση ενός α/φους απο τον στόλο της εταιρείας. Καταλήγοντας η EASA εξουσιοδοτεί κολλέγια να δίνει πτυχία τα οποία είναι EASA approved και ότι ο μηχανικός απόφοιτος έχει το δικαίωμα να εργάζεται σε αεροπορική εταιρεία εντός της ευρώπης.Τα κολλέγια αυτά αφού είναι εγγεκριμένα θεωρούνται σαν PART 66. Οπότε φίλε αν ψάχνεις για κολλέγιο κοίταξε να είναι PART 66. Στα κολλέγια αυτά η φοίτηση είναι 3 χρόνια,σε αυτά τα χρόνια πρέπει να 1 )περάσεις 15 μαθήματα τα οποία είναι πολλαπλής επιλογής 2 )και η βάση για κάθε μάθημα είναι το 75%. 3 )Υπάρχει χρόνος για την κάθε απάντηση που είναι περίπου 15-25 δευτερόλεπτα. 4 ) Δικαίωμα επανάληψης αποτυχημένου μαθήματος μετά απο 3 μήνες 5 ) Έχεις 5 χρόνια να περάσεις όλα τα μαθήματα σε περίπτωση που έχεις αποτύχει.Μετά τα 5 χρόνια αρχίζουν και διαγράφονται τα παλαιότερα μαθήματα τα οποία πέρασες επιτυχώς 6 ) Τα 3 χρόνια φοίτησης μετρούν σαν εμπειρία δουλειάς αφου θα κάνεις και πρακτική 7 ) Για να γίνεις Full Licenced/πληρως αδειούχος μηχανικός θές με βάση την νομοθεσία της EASA 5 χρόνια πείρας,οπότε μετά το κολλέγιο υπολειπονται αλλα 2 . Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό τον όρο αφού χωρίς άδεια δεν σε προσλαμβάνει κανένας, και δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσει κανένας να ακουμπήσεις αεροπλάνο απο την στιγμή που δεν είσαι αδειούχος. Αυτά είναι εν ολίγης αυτά που ξέρω για την EASA και τα παραπάνω είναι των κολλεγίων της αγγλίας.Δεν γνωρίζω αν ισχύουν σε όλες τις χώρες αυτά αλλα απ ότι διαβάζω μάλλον έτσι πρέπει να είναι Οπότε φίλε κοίταξε να μην πιαστείς σε καμιά παγίδα κ δεν σε αφήνουν αυριο να δουλεψεις γιατί δεν πήγες σε αναγνωρισμένο κολλέγιο/part 66. Υπάρχει η πρόνοια κ η νομοθεσία της EASA που μετά το 2011 δεν θα μπορεί να δουλέψει κανέις χωρίς άδεια.Οι άδειες του FAA αμερικής δεν μετράνε στην ευρώπη. Άκουσα ότι το Bristol είναι φτηνό κολλέγιο και έιναι και part 66 Φιλικά Αεροναυπηγός Μηχανικός & Μηχανικός Αεροσκαφών
  3. Είμαι καινούριος στο forum γι αυτο καταρχήν σας χαιρετώ. Δεν είχα το κουράγιο να διαβάσω ολόκληρο το thread γι αυτο συγχωρέστε με αν έχει δοθεί απάντηση όπως επίσης να με συγχωρέσετε αν νομίζετε ότι προσβάλλω κάποιον,δεν το κάνω επίτηδες. Δεν είναι οτι έχουμε το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα,δηλαδή να μας πάρει χεράκι χεράκι κ να μας δείξει το δρόμο,πως σχεδιάζουμε μια μηχανή όπως κάνουνε στο εξωτερικο π.χ Αγγλία,Αμερική όμως σου δίνουν όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να το φτιάξεις. Στο πολυτεχνείο που έχω τελειώσει (Πολυτεχνείο Πάτρας Μηχ Μηχ) σκοπός όπως μας έλεγαν οι καθηγητές δεν είναι να μάθεις τιμές,σταθερές,formules απ έξω αλλα να γίνεις σαν μυαλό ένα ευέλικτο εργαλείο το οποίο θα μπορεί μεθαυριο στην κοινωνία να σκύψει πάνω απο το πρόβλημα το οποίο θα του δώσουν και να μπορέσει με τις γνώσεις του κ την εξυπνάδα του να το λύσει.Στον έξω κόσμο δεν υπάρχει τίποτα που να έρχεται σε "πακέτα λύσεων" είναι όλα εξειδικευμένες λύσεις τισ οποίες εφαρμόζει ο εκάστοτε μηχανικός Υπάρχουν κάποιοι απο το Π.Πατρών που έχουν κάνει post σε αυτό το thread.Αυτοι δεν έχουν κάνει Στοιχεία Μηχανών?Δεν έχουν συμμετέσχει στην ομαδική υποχρεωτική εργασία του μαθήματος το οποίο τους ζητά τον σχεδιασμό μηχανής κ το αφήνουν πολύ ελέυθερο σαν θέμα? Ορισμένα παραδείγματα σχεδιασμού μηχανής τα οποία μου έχουν έλθει πρόχειρα στο μυαλό σαν διάβαζα αυτο το thread. Μ.Ε.Κ 1)Επιλογή κύκλου,δηλαδή θα δουλέυει στον πρότυπο κύκλο otto,diesel στην βελτιώση του atkins? 2)Μελέτη θερμοδυναμικής καμπύλης του επιλεγόμενου κύκλου,δηλαδή τι ποσά θερμότητας αναμένεται να πάρω απο τον ιδανικό κύκλο ώστε με την κατασκευη να ξέρω κατα πόσο τα ποσα θερμότητας που δίνει η πραγματική μηχανή ή που θέλω είναι εφικτά,αναμενόμενα,παράλογα κλπ κλπ. 3)Σχεδιασμός της μηχανής σε μηχ σχέδιο για υλοποίηση του κύκλου.Εδώ θα δεις τα φυσικά μεγέθη της κατασκευής ώστε να μην κατασκευάσεις θεώρατα τέρατα.Επίσης θα γίνει κ η επιλογή του υλικού ανάλογα με τους θερμικούς συντελεστές. 4)Μετά την κατασκευή της μηχανής θα πρέπει να την δουλέψεις για να δεις πόση απόδοση έχει απο την σχεδίαση κ τι βελτιστοποίηση μπορείς να κάνεις Π.χ όλοι ξέρουν πως δουλεύει ο τετράχρονος παλιδρομικός κινιτήρας αλλα δεν φτιάχνουν όλες οι εταιρείες αξιόπιστα αμάξια,με την ίδια απόδοση σε ίππους και οικονομία κλπ κλπ.Αυτό οφείλεται ότι ο καθένας μας μπορεί να έχει το ίδιο αποτέλεσμα αλλα με διαφορετική υλοποίηση. Αυτά είναι μερικά απο τα στάδια σχεδιάσης μια μηχανής απο τα οποία έχω παραλείψει πολλα όπως υπολογισμός ταλαντώσεων της μηχανής,επίπεδα θυρυβου (ίσως για νόμιμη άδεια χρήση και έκδοση πιστοποιητικών κλπ ).Απο τουσ βασικους λόγους βέβεια είναι κ η οικονομική μελέτη για το κόστος κατασκευής,μελέτη βιωσιμότητας στην αγορά,εύρεση ανταλλακτικών τοπικά κ άλλα πολλά. Η βάση σου θα είναι η μήτρα με τους παράγοντες κ την ιεράρχηση που θα κάνει σε αυτούς. Γκαραζόπορτα ρολό -------------------- Αυτό είναι ενα παράδειγμα που έρχεται απο την προσωπική μου ζωή.Θέλω να φτιάξω μια γκαραζόπορτα τύπου ρολό για να κλείσω τον υπόγειο μου χώρο.Εννοώ απο αυτές τις πόρτες τις μεταλλικές που ανεβαίνουν και μαζέυονται σε ρολό. 1)Η οικονομική μου μελέτη εστιάζεται στο τι τιμές έχω πάρει απο ανθρώπους στην αγορά που μου έχουν προτείνει για να μου κάνουν την δουλειά.Μετά θα ρωτήσω εγώ πόσο κάνουν τα υλικά για να το κατασκευάσω εγώ. 2)Όσο αφορά την κατασκευή θα χρησιμοποιήσω ένα ηλεκτρικό κινητήρα (μοτέρ) για την ανύψωση.Πώς όμως θα διαλέξω πόσο "δυνατό" θα είναι το μοτέρ για να μπορεί να ανυψώσει την πόρτα?Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τύπους/formula της δυναμικής για να δείς πόση ροπή χρείαζεται για να ανυψωθεί πλήρως η πόρτα.Υπάρχει κ ο πιο πρακτικός τρόπος.Αν υπάρχει η δυνατότητα να βρείς την γκαραζόπορτα κατεβασμένη (σε αυτούς που τάχα πας για να σου πουλήσουν) θα εφαρμόσεις ένα ροπόκλειδο/torque qrench και γυρίζοντας το θα δείς πόση είναι η ελάχιστη ροπή που χρειάζεται για να ανυψωθεί η πόρτα 3)Μπορεί λόγω χώρου ή για άλλους πρακτικούς λόγους να μην μπορείς να εφαρμόσεις απευθείας το μοτέρ κ να χρειαστεί να μεταδώσεις κίνηση.Μέσα απο τα στοιχεία μηχανών μπορείς να υπολογίσεις την μετάδοση κίνησης με αλυσίδα,ιμάντα,άξονα κλπ ανάλογα πάντα με τις ανάγκες σου Όλα αυτά προέρχονται απο κάποιον που θεωρεί τον εαυτό του λίγο πιο κάτω απο τους μέτριους αφού έχω βγάλει λίγο πιο πάνω απο 7 γενικό. Με εκτίμηση προς ολόκληρο το forum Μηχ Μηχ
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.