Καλησπέρα,
είμαι καινούργια στην ιστοσελίδα και θα μου συγχωρέσετε πιθανά σφάλματα.
Έχετε καταλάβει ποιος κάνει τελικά την αίτηση για την διατήρηση του χώρου? Ο κύριος του ακινήτου ή ο εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του?
Στην Εγκύκλιο 5/3-5-2010 ΥΠΕΚΑ παρ.2 αναφέρει : "Για την παραλαβή του φακέλου απαιτείται η αίτηση του κυρίου του ακινήτου ή εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου του."
Στην Εγκύκλιο 8/15-6-2010 ΥΠΕΚΑ παρ.17 αναφέρει : "Την αίτηση υποβάλλει ο κύριος του ακινήτου."
Γνωρίζει κανείς σας ποιος λοιπόν κάνει την αίτηση?
Σε περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής ποιος είναι ο εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Vik