Μετάβαση στο περιεχόμενο

psynoa

Members
  • Περιεχόμενα

    3
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

psynoa's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Επισης οποιος ενδιαφερεται μπορει να ενημερωθει πιο συγκεκριμενα και στο http://www.nautilia.gr εχει φορουμ που αφορα μονο το επαγγελμα για το οποιο συζηταμε.. Δεν θελω να κανω διαφημηση απλα νομιζω να βοηθησει περισσοτερο τα παιδια που ψαχνουν!
  2. Wärtsilä-Sulzer RTA96-C cylinder bore 960 mm (οκ οχι 1,5m αλλα 1..) power up to 5720 kW per cylinder, 80080 kW (108 920 bhp) altogether (για 4000kW θα τα χαλασουμε συναδελφε?) Να σημειωσω πως δεν εννοω οτι σταματας να δουλευεις και απολαμβανεις το ταξιδακι. Σαν Α' υπερδιπλασιαζοντε οι ευθυνες και πραγματικα σε πολλες καταστασεις χανεις και τον υπνο σου! Απλως μειωνετε η χειρονακτικη εργασια και ερχετε η χαρτουρα! Πραγμα που φυσικα δεν ειναι κανονας αλλα σε καλα οργανωμενες εταιριες με μεγαλα πλοια οπου το πληρωμα ειναι οσο πρεπει, ο πρωτος δεν εργαζεται χειρονακτικα εκτος αν αυτο απαιτειται! Συναδελφε ειμαι Γ' μηχανικος και τωρα περνω και του Β' Φιλικα...
  3. Καλως σας βρηκα παιδια... Ειμαι νεος στο φορουμ και αφορμη να γινω μελος εγινε απο αυτο εδω το τοπικ! Μηχανικος εμπορικου ναυτικου... Σιγουρα θα δεις πραγματα. Κυριως στη δουλεια. Πολλα θα δεις και εκει που θα πας αλλα οχι τοσα οσο στο παρελθον. Πλεον τα πλοια μενουν πολυ λιγο στα λιμανια μιας και φορτωνουν και ξεφορτωνουν πολυ γρηγορα σε συγκριση με παλαιοτερα. Στη δουλεια θα αντιμετωπισεις καταστασεις που στη στεργια δεν υπαρχουν πουθενα. Μια βλαβη στη μηχανη δεν ειναι μια οπως μια βλαβη σε καποια γραμμη παραγωγης. Στη θαλασσα η μηχανη ειναι η καρδια του πλοιου, μεσα στο πλοιο εσυ, αρα και δικη σου καρδια και δυναμη. Αν εχει "καιρο" χρειαζεσαι τη μηχανη σου να λειτουργει αψογα ασχετα απο τα φορτια (ζορια) που θα τραβαει... Ακομη, στα καραβια που υπαρχουν ελληνες μηχανικοι, θα δεις και κατι αλλο. Αυτο για το οποιο φημιζονται και οι ελληνες ναυτικοι... Το φιλοτιμο που λενε. Πολλοι (οχι ολοι) θα εδιναν την ψυχη τους για το πλοιο. δε θα σκεφτουν ωραρια και τυπικα ζητηματα. Τελος, σε επιπεδο δουλειας επανερχομαι, θα μαθεις πατεντες που απλα δεν υπαρχουν!! Διοτι μπορει οπως φανταζεστε να μην υπαρχουν τα απαραιτητα ανταλλακτικα, οποτε τορνος, κολλησεις κλπ σε πρωτη γραμμη. Βεβαια τετοια μαστορια αρχιζουν και γινονται δυσευρετα πλεον. Εμπειριες με ολη τη σημασια τους. Τωρα για τη ζωη που λες.. Οπως ειπα πιο πανω, στα λιμανια δε καθεσε και παρα πολυ στις μερες μας αλλα μπορει να τυχουν και περιπτωσεις που θα "αραξει" το πλοιο. Παραδειγμα αναμεσα σε ναυλωσεις. Στις μεγαλες εταιριες αυτο συμβαινει πιο σπανια φυσικα. Βεβαια οταν σταματαει η μηχανη εκει ξεκιναει και το πιο απαιτητικο κομματι της δουλειας. Περα απο το operation των μηχανηματων υπαρχει και η συντηρηση. Εμβολα με διαμετρο 1.5 μετρο και 84.400 kW συνολικης δυναμης. Ολα σε μεγενθυση!! Ο κινδυνος στην εργασια ειναι πολλαπλασιος οπως ειναι λογικο. Πολλες φορες για μεγαλες ή ειδικες εργασιες στο πλοιο ερχεται καποιο εξωτερικο συνεργειο ομως η συμμετοχη ειναι απαραιτητη.Μετα αν δε πρεπει να φορτωσει το πλοιο τοτε ισως καταφερεις να δεις λιγο και το λιμανι που πηγες. Ειναι πολλοι οι παραγοντες για το αν θα καταφερεις να κερδισεις εμπειριες "εξω" γι αυτο και ποτε δε μπορεις να εισαι σιγουρος. Αν εισαι σε σοβαρη εταιρια τοτε σε γενικες γραμμες θα υπαρχει αρκετη ρουτινα και πειθαρχιας, αλλα σε καμια περιπτωση τυπου στρατιωτικης πειθαρχιας. Υπαρχει εντονη ιεραρχια αλλα εχει να κανει με την εμπειρια και την ασφαλεια του πληρωματος. Ο ανθρωπινος παραγωντας ειναι πολυ σημαντικος σε αυτο το σημειο, αφου μπορεις να συναντησεις "καθε καρυδιας καρυδι". Που ειτε θα εκμεταλευεται καποια θεση με περιεργο τροπο, ειτε ανθρώπους που θα σε κανουν να μη θες να πας στη στερια. Τωρα οσο για το .. πιστεψε με εκει αρχιζει και γινεται πολυ καλη η ζωη στο πλοιο. Βεβαια πολλοι λενε οτι στα κρουαζιεροπλοια κανεις επισης καλη ζωη. Αρκει σιγουρα να εχεις αντοχη με λιγη ξεκουραση, βλεπεται το εξαντλητικο 12ωρο εργασιας σε τετοιου ειδους πλοια, δεν αφηνει και πολλα περιθωρια περαιτερω διασκεδασης. Καθε πλοιο ειναι και μια μικρη κοινωνια, αλλα με 1500 ατομα πληρωμα και αλλα με 40-20-10, οπως και στις κοινωνιες βρισκεις καθε ειδους ανθρωπο που ειτε μπορεις να συνεργαστεις, ειτε δε μπορεις ουτε να πεις κατι. Στα πλοια με πολυ πληρωμα συνηθως εχεις με ολους να πεις κατι για τα κλασσικα θεματα κουβεντας εκει μεσα, "τα του πλοιου". Γενικα καθε εθνικοτητα και καθε τυπος ανθρωπου υπαρχουν μεσα στα πλοια. Εξαρταται κυριως λοιπον προσωπικα απο τον καθενα για το πως θα διαμορφωθει μια κατασταση οσων αναφαρα με τις σχεσεις συμβιωσης και τις επαγγελματικες σχεσεις. Τσιπ, κόπι τάιμ = Chief (engineer), coffe time. Λενε συνηθως οι φιλιππινεζοι που αποτελουν τα κατωτερα πληρωματα (συνηθως). Αλλα οκ, την βγαζεις την ακρη... με λιγη νοηματικη καμια φορα! Αν εισαι σε επιβατικο τρως gourmet...! Χεχεχεχε! τωρα στα εμπορικα εξαρταται στο μαγειρα, στις προμηθειες και σε πολλους αλλους παραγωντες! Συνηθως ομως το φαι ειναι σωστο και αρκετο.. Απο τις λιγες πραγματικες απολαυσεις σε τετοιες συνθηκες! Πλεον σε συγχρονες μεγαλες εταιρες υπαρχει μια κατα καποιο τροπο συνδεση μεσω sat στο internet. Στα επιβατικα υπαρχει στα περισσοτερα... Οπως και φουλ σημα στο κινητο. Κεραιες εσωτερικα του πλοιου, στους διαδρομους και στα σαλονια, και συνδεση με sat. Για το ιντερνετ μη φανταστεις οτι εχει μπορεις να δεις youtube για μουσικουλα και τετοια... Αμα δεις κανα δυο τη μερα εισαι καλα! Δε θα αναφερθω συγκεκριμενα.. Σιγουρα η μηχανη προωσης ειναι το πιο σημαντικο εξαρτημα για να εισαι αφαλης, αλλα καθε ενα μηχανημα εκει μεσα ειναι ζωτικης σημασιας... Παραδειγμα ο evaporator.. Θαλασσινο -> γλυκο νερο. Τα ψυγεια, τροφιμα κλπ.. Εννοειται πως οταν καποια ζημια εχει να κανει με την αφαλεια του φορτιου και του πληρωματος μπορει να χρειαστει να δουλευεις 48+ ωρες ασταματητα. Για να δωσω μια ιδεα των χρονων, το να κανεις μια γενικη διαδικασια συντηρησης μπορει να διαρκεσει μια εβδομαδα...! Φυσικα τον τελευταιο λογο τον εχει η θαλασσα. Καποιες φορε τα kW δεν ειναι αρκετα.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.