Μετάβαση στο περιεχόμενο

achilles66

Members
  • Περιεχόμενα

    21
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

achilles66's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Συνάδελφε Κζιν Ευχαριστώ γιά τή συμβουλή σου. Αυτό προχωράω τώρα δηλαδή γρήγορη αποκατάσταση καί παράλληλα φωτογραφίες ότι η αποκατάσταση έγινε σωστα ώστε νά είναι καλυμμένως ΚΥΡΙΩΣ ο επιβλέποντας , καί εγώ σέ δεύτερο επίπεδο. Οσο γιά τό πρώτο γιατί δέν μπορώ νά κάνω διάλυση της εργολαβίας αφού βρίσκεται στό διάστημα μετά τή βεβαίωση περαίωσης? Κοιταξα στόν νόμο καί δέν αναφέρει κάτι συγκεριμένο αν καί υπάρχει ασάφεια
  2. Συνάδελφε Κανε ακριβώς έτσι καί εγω. Καί επειδή και εγω δουλεύω στό νησί, καί μου χρωστάνε μια κατοστάρα από άλλα έργα πρέπει νά κάνω τήν πάπια. Απλά θέλω να τεκμηριώσω απάιτηση καί νά φέρω τήν ατάσταση σέ φάση διαπραγμάτευσης. Εξάλου εγώ έχω πλήρη εργαστηριακά καί είμαι καλυμμένος. Αλλά θέλω νά αποδέιξω ότι τό΄πάχος 5 εκ της Α245 είναι ακατάλληλο γιά βαριά κυκλοφορία. Περιμένω βοήθεια. Υ.Γ. Αυριο καταθέτω άιτηση διάλυσης εργολαβίας λόγω αδυναμίας εξόφλησης
  3. Σωστός..αυτό όσν αφορά τήν αποκατάσταση..καί όσον αφορα μελλοντικες ζημίες??
  4. Απλή εντολή νά τά επισκευάσω..αλλά θέλω να κατοχυρώσω αποζημίωση. Εξάλλου μπορεί νά πάθει καί άλλη ζημιά. Επαναλαμβάνω..θέλω νά αποδείξω ότι η διαστασιολόγηση τού παχους είναι ακατάλληλη γιά τέτοια κυκλοφορία
  5. Οπως ηδη αναφέρω έχω πλήρη εργαστηριακά. Τό πρόβλημα είναι νά αποδείξω ότι η μελέτη αλλά καί η κατασκευή ΔΕΝ προέβλεπε τήν συγκεκριμενη βαρειά κυκλοφορία..η ...αλλιώς ότι τά παχη που κατασκευάσθηκαν όπως προβλέπετε στή μελέτη δέν αντέχουν τήν κυκλοφορία πού υπάρχει. Τό πρόβλημα δέν είναι αν κατασκευάσθηκε σωστά ο δρόμος..αλλά αν σχεδιαστηκε γιά τήν κυκλοφορία πού δέχετε .
  6. Εγω ζητησα βοήθεια...καί ευχαριστώ τους συνάδελφους πού τήν δινουνε...από εκεί καί πέρα τό τί θά κανω εγώ τήν βοήθεια ή αν φταίω ή όχι είναι προσωπικό ζήτημα.
  7. Λοιπόν..καμμία πρόταση για τό πώς θά αποδείξω ανεπάρκεια μελέτης? οτι τό πάχος είναι ακατάλληλο ή ότι η Α245 είναι ακατάλληλη γιά βαρειά κυκλοφορία?? Συνάδελφε Αλέξη όλοι οι ελεγχοι έχουνε γίνει..Μόνο τό ποσοστό ασφάλτου είναι οριακό. τά αδρανή είναι αρίστης ποιότητος, εξάλλου στά νησιά τά λατομεία είναι στεγνά από άργιλλο. Οσο γιά τίς εκπτώσεις ανοίξετε μία κουβεντα..είναι ευκαιρία. Τό θέμα είναι νά πάρω βοήθεια καί να τεκμηριώσω μία απαίτηση.
  8. Συνάδελφε όταν προσπαθούνε μέ τά μισά λεφτά νά κάνουνε δρόμους..τότε ας πληρώσουνε περισσότερα γιά συντήρηση.
  9. Συνάδελφε Αλέξη μπήκες στό νόημα.Καί στήν Τεχνική πλευρά καί τήν πλευρά τού αναδόχου.Τό θέμα είναι νά αποδείξω ανεπάρκεια μελέτης καί νά φτάσω σέ διαπραγμάτευση.Γιά αυτό αναζητώ νά αποδείξω ότι φταίει τό παχος σέ συνάρτηση μέ τήν πολύ βαρειά κυκλοφορία.Αλλά κάθε ιδέα αποδεκτή. ΥΓ. πώς μπορώ νά κανω παράθεση??
  10. Συνάδελφε Τερρυ μήν συγχέχειςτήν Π.Τ.Π. Α245 μέ τήν Α260 καί 265. Η 245 είναι ο τρόπος πού κάνανε οι παπούδες μας τούς δρόμους, εγώ θυμάμαι ακόμα τόν δικό μου δηλαδή. Η παρασκευή είναι εργοταξιακή , δέν γίνεται σέ φούρνο. Παίρνεις χαλίκι 5 εκ τό <βάφεις> μέ πετρελαικό χρησιμοποιώνας φινισερ τό μεταφέρεις στό έργο, τό στρώνεις μέ γκραιντερ, τό πατάς, τό ξαναβάφεις μέ πετραλαικό( συγκολλητική) , ρίχνεις ψηφίδα ( σφραγιστική) καί τό ξαναπατάς. Εννοείτε ότι έχεις ρίξει επάλλειψη στό 3Α πρίν τό στρώσης. Οπως λέει καί ο συνάδελφος πιό πάνω χρηιμοποιείτε μόβο σέ απομακρυσμένα νησιά, όπως αυτά πού δουλέυω. Εννοείτε ότι είμαι καλλυμένος από εργαστηριακά κατά τήν διάρκεια της κατασκευής.
  11. Αυλακώσεις θά είχαμε άν το 3Α είχε υποχωρήσει πού δέν έγινε αυτό. Η προεπάλειψη ήταν ασφαλτικό υλικό αραιωμένο μέ πετρέλαιο όπως προβλέπότανε από τό περιγραφικό τιμολόγιο καί τήν τεχνική περιγραφή. Τό ζητούμενο απο μένα, είναι νά αποδεικτεί η ανεπάρκεια της μέλέτης γιά να θεμελιώσω δικαίωμα αποζημίωσης αλλα καί να ανακτήσω τό κύρος μου. Εδω χρειάζομαι πραγματική βοήθεια.
  12. Συνάδελφε Τερυ καλημερα. Η κατασκευή του μίγματος έγινε στό εργοτάξιο χρησιμοποιώντας φεντεραλ , δεν γινότανε αλλιώς αφού μιλάμε γιά 3500 μ3 αδρανούς. Η στρώση έγινε μέσα Ιουλίου, οπότε η θερμοκρασία ήταν υψηλή.Η διάστρωση της 245 γίνετε μέ φυσική θερμοκρασία. Επίσης η διάστρωση γίνετε μέ γκράντερ γιατί είναι χονδρόκοκη καί δέν στρώνετε μέ φινισερ, δέν προβλέπετε εξάλλου αφού οταν έγινε η προδιαγραφή δέν υπήρχαν φινισερ.Τά πάχη έιναι κανονικά καί τό 3Α δέν έχει υποχωρήσει. Απλά ίσως τό ποσοστό ασφάλτου νά είναι στό όριο. Τό θέμα όμως είναι νά αποδέιξω ότι τό πάχος είναι ανεπαρκές γία τέτοια βαρείά κυκλοφορία.
  13. Τήν έχω την Π.Τ.Π. 245. Είναι στό σαιτ της Εγνατίας, μαζί μέ ένα σωρό άλλες χρήσιμες προδιαγραφές γιά όποιον ενδιαφέρετε.
  14. Συνάδελφε KF μιλαμε για κανενα δεκάρικο τουλαχιστο...το λεω και πιο πανω..δεν μπορω να μην τα αποκαταστησω γιατι η δημαρχια μου χρωστάει πολλα λεφτα απο καποια εργα..και καταλαβαινεις..απλα θελω να αξιώσω αποζημίωση..τό πρόβλημα είναι ότι 5 εκ δέν προβλέπονται γία βαριά κυκλοφορία καί θέλω νά το αποδείξω. Συνάδελφε ALEXIS ευχαριστώ πολύ.Είναι τό πρώτο στοιχείο πού έχω γιά νά τεκμηριώσω ότι η μελέτη δέν προέβλεπε τέτοια βαρειά κυκλοφορία στήν περιοχή. Αναζητώ βοήθεια νά αποδείξω ότι τό παχος της στρώσης είναι ανεπαρκές γιά κυκλοφορία βαρέων οχημάτων.Κάθε πρόταση αποδεκτή
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.