Μετάβαση στο περιεχόμενο

Airgatos

Members
  • Περιεχόμενα

    9
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Φοιτητής

Airgatos's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Φήμη στην κοινότητα

  1. Σε ευχαριστώ nvel, αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάτι για την οδηγία της μηχανής, για τα υπόλοιπα γνωρίζω ...
  2. Ίσως δεν κατάλαβες καλά. Ο εξοπλισμός υπάρχει ήδη, είναι σχεδόν έτοιμος. Αυτός αποτελείται από μία συσκευή (πομπός) που κρατά ο χειριστής, με τα απαραίτητα joysticks - μικροδιακόπτες. Επίσης ακόμη μια συσκευή (δέκτης) κουμπώνει στο μηχάνημα στις εντολές προς τις βαλβίδες. Έτσι ο χειριστής από απόσταση μέχρι και 100 μέτρων, (ασύρματα) μπορεί και ελέγχει την μπούμα του μηχανήματος π.χ. της αντλίας μπετόν. Η συχνότητα που χρησιμοποιείται είναι στο εύρος 433-434 MHz. Τα modules του πομπού και του δέκτη έχουν CE όπως και έχω στην κατοχή μου όλα τα "πιστοποιητικά" του. Δεν αρκεί όμως αυτό. Πλέον πρέπει το νέο σύστημα να συμμορφωθεί με κάποιους κανόνες. Συγκεκριμένα όσον αφαορά την ασφάλεια, υπεύθυνη γι' αυτό είναι η οδηγία της μηχανής. Αλλά συνολικά πρέπει να υπάρξει ένας Τεχνικός Κατασκευαστικός Φάκελος που να περιγράφει τις κινήσεις που έχεις κάνει ΄(σαν κατασκευαστής) συνολικά βάσει οδηγιών και εφαρμογής προτύπων. Ένα κομμάτι είναι η οδηγία της μηχανής και εφαρμογή προτύπων. Αυτά τα πρότυπα τα εφαρμόζει κάποιο Notified Body (Διαπιστευμένος Φορέας) που μπορεί και πιστοποιεί. Δηλαδή Θα πάρει τον εξοπλισμό σου, θα τον αξιολογήσει και θα του κάνει τα τεστ που χρειάζονται ώστε να αποδειχθεί ασφαλής ο εξοπλισμός σου. Έναν τέτοιο φορέα ψάχνω αν υπάρχει στην Ελλάδα, ώστε σαν πρώτο βήμα να σου εγγυηθεί για τα minimum requirements που απαιτούνται ώστε να μπορείς να το βγάλεις στην αγορά. Από εκεί και πέρα και όχι μόνο για διαφημιστικούς λόγους εάν θέλεις να το περάσεις από τεστ και από άλλους οίκους αξιολόγησης και να επιδεικνύεις το σήμα τους. Ούτως ή άλλως το CE είναι ευθύνη του κατασκευαστή.
  3. Καλησπέρα σε όλους. Το θέμα αφορά σε ασύρματο χειριστήριο (Τηλεχειριστήριο) το οποίο κατασκευάζω ώστε να ελέγχει μηχανήματα όπως γερανούς (αυτοκινούμενους, οικοδομικούς), αντλίες μπετον αυτοκινούμενες κ.λ.π. Η ερώτηση είναι αν γνωρίζει κάποιος τη διαδικασία συμμόρφωσης ενός τέτοιου προιόντος ώστε νόμιμα να μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα τέτοιο μηχάνημα και άρα να έχει CE. Ξέρω σίγουρα ότι εκτός των οδηγιών που αφορούν Ηλεκτρομαγνητική Συμβατότητα, κ.α., εμπλέκεται και η οδηγία της Μηχανής. Επίσης γνωρίζετε αν υπάρχει εργαστήριο εδώ στην Ελλάδα που να εφαρμόζει πρότυπα που αφορούν την οδηγία της Μηχανής που αν δε κάνω λάθος το ίδιο το εργαστήριο είναι Notified Body; Ακόμη και εργαστήριο - οργανισμός που να συνεργάζεται με π.χ. TUV Nord ή κάποιο άλλο διαπιστευμένο φορέα του εξωτερικού; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  4. Καλά, ας πάει 1,40€ το λίτρο, σχεδόν το διπλάσιο από πέρισυ και τα ξαναλέμε. Την ηλεκτρική θερμότητα θα τη βλέπουμε ως τη πιο συμφέρουσα λύση π.χ. αντιστάσεις εάν δε θέλετε τα ιόντα.
  5. AlexisPap, καλά είναι να μη μεροληπτείς όσον αφορά τις μαγκιές. Δε θα σου πω τι ΔΕΝ κατάλαβα αλλά τι κατάλαβα. Όταν οι μεταβλητές είναι τόσο πολλές: βαθμός απόδοσης λέβητα πετρελαίου / ιόντων,κόστος ρεύματος αναλόγως της κατανάλωσης, κόστος πετρελαίου ανά περιοχή, κόστος πετρελαίου μετά την εξίσωση, ποιότητα πετρελαίου, καταμέτρηση όγκου πετρελαίου ( κάποιοι κλέβουν ), τύπος σωμάτων θέρμανσης (τα παλιά με φέτες, ζεσταίνονται γρηγορότερα με λέβητα ιόντων) κ.λ.π. είναι πολύ δύσκολο να κάνεις τη σύγκριση. Και αυτό είπα εγώ όπως και δεν ήμουν ο μόνος. Άρα για να κάνεις σύγκριση 2 τεχνολογίες, πρέπει να τις αποκτήσεις και τις 2 ώστε να τις δεις στη πράξη όταν οι μεταβλητές είναι πολλές. Επίσης ούτε υιοθέτησα τους ισχυρισμούς των εμπόρων λέβητων ιόντων. Εάν το έκανα δε θα είχα δισταγμό να το αγοράσω αλλά και να το πουλήσω κιόλας.
  6. Kasvan, εσύ χωρίς αλεξίπτωτο, που πας; Τι πέσιμο ήταν αυτό; Ολόκληρο κρατήρα άνοιξες. Τον συντονιστή Β´ μου παριστάνεις; Δεν είδα να έχεις πει κάτι πάνω στο θέμα. Και δε νομίζω κάποιος εδώ μέσα να χρειάζεται συνήγορο. Απαιτώ σεβασμό ιδίως από εσένα, από τη στιγμή που ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕΣ πάνω σε αυτό το θέμα κύριε αγρονόμε, τοπογράφε, μηχανικέ κ.λ.π..... ΑΠΘ. Και από εσάς κύριε AlexisPap που είστε και συντονιστής θα περίμενα να είστε λίγο πιο ευγενικός. Ναι, αυτή τη γνώμη έχω για το συγκεκριμένο θέμα γιατί δε με κάλυψε κάποιος και πιστέψτε είναι πολλοί άλλοι.
  7. Πάντως αυτό έχει γίνει πολύ της μόδας τουλάχιστον στη Κεντρική Μακεδονία που να δείτε τί γίνεται πιο πάνω. Όλοι μα όλοι για αυτό μιλάνε, μέχρι και η γιαγιά μου έχει άποψη. Οι δε υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι μέχρι και πλακατζήδες παίρνουν δουλειές χωρίς μεγάλη προσπάθεια , τους παρακαλάνε μάλιστα για να προλάβουν τη βαρυχειμωνιά Οι έμποροι δεν προλαβαίνουν να τοποθετούν τέτοια συστήματα, ζητούν συνεργάτες σε όλη τη βόρεια Ελλάδα. Μιλάμε για πολλά φράγκα! Μήπως χάνουμε το τρένο και κάποιοι γίνονται μάγκες μή γνωρίζοντας καν πως λειτουργεί αυτό που τοποθετούν μάλιστα με τη πιθανότητα να είναι η πιο φθηνή λύση σήμερα; Και οι υπόλοιποι να κυνηγάμε κανένα έργο μπάς και ξεκινήσουμε κανένα αυτοματισμό που θα μας βγάλει τη Παναγία και με περισσότερο άγχος και ευθύνες ώστε να λειτουργήσει σωστά; Για αυτό έκανα την ερώτηση πιο πάνω, γιατί του χρόνου θα είναι αργά να μπεις στο παιχνίδι ... Απλά αναρρωτιέμαι το εξής, αν όχι όλη αλλά η μισή Ελλάδα τοποθετήσει τέτοια συστήματα ,τί θα γίνει, θα αντέξει το δίκτυό αυτή τη ζήτηση; Και αφού είναι παλιά τεχνολογία γιατί δε χρησιμοποιοήθηκε ως τώρα, μήπως λόγω της τιμής του πετρελαίου τώρα πια συμφέρει; Πόσο μάλλον με την εξίσωση του, με αυτό της κίνησης...
  8. Τελικά ρε παιδιά, κατάλαβα πως μόνον αν αγοράσεις το λέβητα ιόντων και κάνεις σύγκριση με τη προηγούμενη χρονιά στο τέλος αυτής της χρονιάς θα ξέρεις εάν συμφέρει κάτι τέτοιο....
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.