Μετάβαση στο περιεχόμενο

KonstantinosMod

Members
  • Περιεχόμενα

    3
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Επαγγελματίας Τεχνικού Κλάδου
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

KonstantinosMod's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Ευχαριστώ πολύ JEK! βοήθησε πραγματικά το παράδειγμα όπλισης Εδαφόπλακας ειδικά στην σειρά των ελέγχων.
  2. Ευχαριστώ πολύ JEK, είχα δει και πριν μερικές μέρες το thread "Διαστασιολόγηση πλάκας εδραζόμενης επί εδάφους" καθώς και την βιβλιογραφία που αναφέρεις στα post #19και #26 είχα βρει και εγώ στην αρχή στο google τα άρθρα των Τεγου και Κόλια όπως επίσης και την Τεχνική Οδηγία 4 του Συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών Ελλάδας. Ουσιαστικά ακολουθώ ότι αναγράφεται εκεί σε συνδυασμό με ΕΚΩΣ 2000 για ελάχιστο οπλισμό και αλλές σχετικές λεπτομέρειες. Στα δυο επιστημονικά άρθρα υπάρχει σε κάποια μέρη επικάλυψη της μεθοδολογίας διαστασιολόγησης (τύποι Eisenmann και ελαστική θεωρία Westergaard). Από οτι κατάλαβα και μέσα από το forum, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ινοπλισμένο (αλλά δεν υπάρχει και ο σοβαρότερος των λόγων, όπως λέει και ο Nikgian και όπως αναφέρεται και στα άρθρα, δύναται και άοπλη πλάκα για τέτοιες εφαρμογές). Για υπολογισμό φορτίων, διατάξεις που αναφέρονται σε γέφυρες ίσως και να μην έχουν τόσο νόημα υποθέτω (δεν τις έχω διαβασει καν βέβαια) αλλά μια πλάκα επί εδάφους δεν έχει ουτε καν ανοιγματα ή στηρίξεις ούτε και μεγάλες ταχύτητες κυκλοφορίας (πέδηση / επιτάχυνση). Το σημαντικότερο νομίζω είναι η συμπύκνωση του εδάφους. Νομίζω οτι αυτό που πρέπει να λάβει υπόψη κάποιος είναι η αποφυγή ρηγμάτωσης και οι θερμοκρασιακες μεταβολές λόγω επιφάνειας (είναι 60x60m), οποτέ καλοί αρμοί, με σωστό σχεδιασμό (βλήτρα) και σε σωστές αποστάσεις. Και Οπλισμός πλέγμα χάλυβα Αsmin. Τουλάχιστον αυτό λέω να κάνω εγώ. Αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι αντιστοιχο και 'εχει την πείρα ας με διορθώσει. Η δυσμενέστερη φόρτιση είναι απο φορτηγά με container (μέγιστο μικτό βάρος μου λέει ο συνάδελφος στο γραφείο 50tn). για 4 με 5 άξονες πάει γύρω στους 10-12tn. Η κύρια όμως ερώτηση που μου προκύπτει τώρα έιναι, πως κάνεις μια μελέτη (έστω και για μια απλή πλάκα στο έδαφος) βασιζόμενος σε επιστημονικά άρθρα ή DIN? Οι ελληνικοι κανονισμοί που έχουν την ισχύ νόμου δεν θα έπρεπε να είναι τα μοναδικά τεχνικά κείμενα που θα πρέπει να βασίζεται κάποιος? Εννοείται οτι και εμπειρικά να μου πει κάποιος τι πρέπει να μπει ή το πάχος πάλι πρέπει να δικαιολογηθει με καποια μεθοδολογία σε αυτά που θα στείλουμε.
  3. @nokgian: Επειδή το θέμα "Πλάκα επί εδάφους" με ενδιαφέρει και εμένα θα ήθελα να ρωτήσω: - αν πρόκειται για ένα βιομηχανικό δάπεδο (πλάκα επί εδάφους) 62x62τερτ.μ. σε εξωτερικό χώρο, θα πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν μια ενιαία πλάκα ή πρέπει να γίνει διαχωρισμός σε επί μέρους μικρότερες πλάκες (εντάξει από ότι κατάλαβα σημάντικότερο είναι οι αρμοί ουσιαστικά παρά ο οπλισμός που τοποθετέιται κυρίως έναντι ρηγμάτωσης); - Από προηγούμενα σχόλια σε σχέση με το θέμα αναφέρθηκε ότι δεν μας ενδιαφέρει η πλαστιμότητα του δομικού στοιχείου (δεν είναι πλάκα ανωδομής με άνοιγμα) αλλά η αντοχή του (σε ρηγμάτωση, θερμοκρασιακες μεταβολές...). Εμπειρικά και από 2 γνωστούς που ρώτησα θεωρείται οτι πλέγμα χαλύβδινων ράβδων Φ6 ή Φ8 /20cm άνω κ κάτω αρκεί σαν οπλισμός. Αλλά πώς αιτιολογείται τεκνημριωμένα αυτο; Οι εξισώσεις του Eisenmann για θέση κυκλικού φορτίου στο μέσο, στην περίμετρο και στη γωνία της πλάκας για τον υπολογισμό των καμπτικών εφελκυστικών αρκεί; Ευχαριστώ Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Ευχαριστώ, ilias
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.