οχι, γιατι αυτες οι συντεταγμενες δεν ειναι συνορθωμενες οπως γινεται με την κλασσικη επιλυση οδευσης. βασικα θελω να εκμεταλλευτω τις δυνατοτητες του civil στην επιλυση οδευσης, αλλα για να το πετυχω θα πρεπει να μετατρεψω το format των μετρησεων σε fbk (cicil 3d format).
Παραδειγμα FBK FORMAT
UNIT FOOT DMS
HORIZ ANGLE RIGHT
PRISM CONSTANT 0
PRISM OFFSET 0
EDM OFFSET 0
CR OFF
ATMOS OFF
COLLIMATION OFF
JOB LINEWORK SAMPLE
SCALE FACTOR 1.000000
VERT ANGLE ZENITH
NE 1 5000.000 5000.000 263.650 "STA1"
NE 6 5088.000 6104.000 249.635 "STA6"
AZ 6 6000 135.000000
AZ 1 1000 315.000000
STN 1 0.000000 "STA1"
PRISM 0.000000
FC1 VA 1000 0.000000 00.000 90.000000 "AZMK"
FC1 VA 2 117.563300 300.023 90.421692 "STA2"
FC1 VA 101 29.082602 91.481 89.454093 "SDWK1 B"
Παραδειγμα TOPCON FORMAT
S S1 1.443
D S2 1.564 328.7150 93.7675 4.412
D 3 1.564 225.6570 92.1310 9.926
D 4 1.564 241.7630 93.1510 9.680
D 5 1.564 256.0790 91.9080 4.420
D 6 1.564 344.5500 89.1070 1.714
D 7 1.564 189.6990 90.3460 1.703
D 8 1.564 203.8600 88.6180 2.567