Μετάβαση στο περιεχόμενο

kostas92

Members
  • Περιεχόμενα

    5
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Φοιτητής
  • Ειδικότητα
    Ηλ/γος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

kostas92's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Να σαι καλα φιλε μου.!!! Σημερα παραδιδω εργασια.!! Αντε να δω τι επιασα και σε αυτην.!! Σας ευχαριστω πολυ ολους για την ολη βοηθεια και ενδιαφερον.!!!!!!
  2. Να σαι καλα.!!!!! Φαινεται αρκετα χρησιμο.!! Ευχαριστω πολυ.!!
  3. Ειχα προβλημα με το Eclass και δεν μπορουσα να στειλω μηνυμα καθολου (δεν ξερω γιατι) και εστειλα αργοτερα.!!! Μουτ λυθηκε παντως το κομματι αυτο.!!!!!
  4. Καταρχας να σε ευχαριστησω γιατι απαντησες στα ερωτηματα μου.!!!! Θα τα παρω με την σειρα που τα ειπες και εσυ.!!! Απο τις πολλες βιβλιογραφιες που βρηκα και ορισμενα βιβλια που διαβασα κατεληξα στο γεγονος οτι αναλογα την θερμοκρασια που θα λειτουργει ο κινητηρας, λαμβανουμε υποψην και τον αναλογο συντελεστη..! Κατι σαν "ανωτερο ρευμα λειτουργιας" να το πω, με λιγα λογια για προστασια...! Σωστα?? Αυτο ισχυει σε καθε κινητηρα??? Λογω οτι τραβαει πολυ ρευμα κατα την εκκινηση ετσι? Για την πτωση τάσης αυτον τον τυπο εχω μαθει μεχρι τωρα που χρησιμοποιησα.!! Βεβαια βρηκα και αυτον που ανεφερες αλλα δεν τον γνωριζα τον αριθμο αγωγων ανα φαση οποτε ειπα να παω εκ του ασφαλους.!!! Αυτο τωρα δηλαδη ειναι σα να μοιραζουμε το ρευμα της φασης σε 2 αγωγους? Για ισοκατανομη φορτιου?? Καλα δεν καταλαβα??? Αφου βαση των πινακων βρισκω 120, πως γινεται να βαλω 2χ50 (Υποθετω το μισο δεν επιλεγουμε..???) Τωρα οσο για το Ιth πρωτη φορα τα βλεπω αυτα που αναφερεις.!!! Δεν το γνωριζω αυτο, οπως και δεν μας ανεφερε τον τροπο συνδεσμολογιας του κινητηρα και το εχω απορια γιατι (δυστυχως εχουμε καταληψη τοσο καιρο και δεν μπορουμε να ρωτησουμε αποριες.!) Βιβλια ακομα δεν πηραμε, καθυστερουν πολυ να μας ερθουν.!!! Η δουλεια μας γινεται με το ιντερνετ, με καποια βιβλια απο προηγουμενα εξαμηνα και με τα site αυτου του τυπου.!!! (Θελω πολυ να μαθω για ολα αυτα γιατι μου εκανε ενα "κλικ" αυτη η εργασια και ΣΙΓΟΥΡΑ θα το ψαξω περαιτερω το θεμα αυτο.!! ) Και κατι που ξεχασα να ρωτησω (ξερω σε κουρασα, με συγχωρεις).!!! Για την επιλογη ασφαλειων, διακοπτων και θερμικου (θερμικο ρελε θα βαλουμε σωστα?) ποιο ρευμα 8α λαβω υποψην, το Ιον ή το ρευμα με την προσαυξηση? Σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου και την υπομονη σου!!!!!
  5. Καλησπέρα παιδιά... Είναι νέος στο site αυτό και από οτι κοίταξα γίνεται πολυ καλή δουλειά και σχεδόν πάντα υπάρχει λύση για κάποιο θέμα ή απορία που δημιουργείται... Ειμαι φοιτητής σε ΤΕΙ ηλεκτρολογίας, και με την σειρά μου θα ήθελα λιγάκι να με βοηθήσετε, να μου πείτε τυχόν διορθώσεις και γενικά την γνώμη σας σε μια εργασία που μας εχει δοθεί. (Ίσως σε μερικούς φανούν γελοία αυτα που ζητάω αλλά πρέπει και εγω απο κάπου να αρχίσω ) Όπως αναφέρεται και στον τίτλο του θέματος αυτού, το θέμα της εργασίας μας είναι οι "Ηλεκτρικοί Υπολογισμοί Κίνησης". Συγκεκριμένα η εργασία αναφέρει: "Να υπολογισετε την διατομή του καλωδίου, τον διακόπτη, τις ασφάλειες, το θερμικό, την πτώσή τάσης για έναν τριφασικό κινητήρα με τα εξής χαρακτηριστικά : τριφασικός κινητήρας βραχυκυκλωμένου κλωβού 75KW, cosφ 0.78, n=0.85, και σε απόσταση τοποθέτησης 70 μέτρων και 1000 μέτρων." Βάση των τύπων που βρήκα σε βιβλία και άλλες εργασίες υπολόγισα το PIN απο τον τύπο: Pin=POUT/n (οπου υποθέτω το Pout ειναι τα 75 KW σωστα? ) και βρήκα PIN=88.2KW . Επειτα υπολόγισα το ION απο τον τύπο ION=Pin/sqrt(3)*Vπολ*cosφ και βρήκα ονομαστικο ρεύμα ION=164A και το πολλαπλασίασα με το συντελεστή 1.25 όπως αναφέρουν πολλες βιβιλιογραφίες και βάση του κανονισμού οπότε I=164*1.25 = 205 A. Και κοιτώντας στους πίνακες κατέληξα στην επιλογή καλώδίου J1VV-S 3*120+70 mm2 (αν κάνω και εδω λάθος διορθώστε με). Τέλος υπολόγισα την πτώση τάσης από τον τύπο: Δu=sqrt(3)*ρ*l*i*cosφ/S (όπου ρ=0.0175 και l=70m). Και βρήκα Δu=2.82V<16V (αφού πρέπει να ειναι μικρότερη του 4% της τάσης των 400V), οπότε η διατομή αυτή είναι αποδεκτή.! (?) AN μέχρι εδώ τα έχω παει καλα, το επομενο ερωτημα μου είναι τι διακόπτες, ασφάλειες και θερμικό να χρησιμοποιήσω.? (σιγουρα ξερω τριπολικές ασφάλειες βραδύες τήξεως 250Α).!! (Γιατι πρεπει να βάλω και τα χαρακτηριστικα των υλικών) Ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων για όποια βοήθεια-παρατήρηση-συμβουλή-διόρθωση δεχτω, και συγνώμη για το μεγάλο κειμενο μου.!! Να ειστε όλοι καλα.!! Περιμενω απαντησεις σας.!!!
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.