Μετάβαση στο περιεχόμενο

Sxristosm

Members
  • Περιεχόμενα

    1
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός

Sxristosm's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Καλησπέρα σε όλους, Θα μου επιτρέψετε να αναφέρω κάποια στοιχεία, από όσα διάβασα μέσα σε αυτό το thread, για αρκετούς posters που έχουν υπέρμετρο τρόπο γραφείς της άποψης τους. Οι ημέρες που διανύουμε είναι δύσκολες, αν κάτι μας πρόσφεραν οι σπουδές που έχουμε κάνει όλοι, τουλάχιστον πιστεύω είναι ο σεβασμός. Σίγουρα υπάρχουν ανάμεσα μας συνάδελφοι που ψάχνουν διεξόδους, από τα προβλήματα που μας μαστίζουν. Θα ήθελα ενημερωτικά να αναφέρω ότι έχω σπουδές Μηχανικού Ε.Ν. Καθώς και Πολυτεχνείου Μηχανολόγων Αεροναυπηγών. Έχω προυπηρεσία Γ μηχ. Ε.Ν. επί 2 έτη και για πολλά πλέον χρόνια απέχω από τον κλάδο και δουλεύω σε μεγάλο όμιλο ενεργειακό για πλέον των 6 ετών. Συνεπώς, ελπίζω κάποιοι να βοηθηθούν με την εμπειρία μου. Πέρα από τα διαδικαστικά για την απόκτηση των κατάλληλων πιστοποιητικών, που βρίσκονται εύκολα αν απευθυνθείτε στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, χρήσιμο θα ήταν να γνωρίζεται πως και ο Ναυτιλιακός τομέας έχει πληγεί από την γενικότερη ύφεσητης παγκόσμιας οικονομίας, δυστυχώς τα ναύλα είναι στα χαμηλότερα των τελευταίων 5-6 ετών τούτο σημαίνει ανεργία και στην ναυτιλία. Πέρα από αυτά στα πιο ιδιαίτερα θα ήθελα να επισημάνω ότι πολύ αυστηρή είναι η πολιτική των ναυτιλιακών εταιρειών σχετικά με τα όρια ηλικίας, δηλαδή όσοι είναι άνω το 30 ετών θα είναι απίθανο να τους δεχτούν για πρακτική άσκησει, εκτός και αν γνωρίζουν την εφοπλιστική οικογένεια(πλοιοκτήτη). Φαντάζομαι αντιλαμβάνεστε τους λόγους που δεν θέλουν μεγάλους σε ηλικία, πότε θα φτάσουν Α μηχανική σε τι ηλικία? Επίσης γνωρίζουν καλύτερα τους λόγους για τους οποίους θα τους κτυπήσουν την πόρτα τους, αυτό έχι διπλή ανάγνωση για αυτούς: 1) Ήρθαν ευκαιριακά, άρα πιθανόν θα φύγουν το ίδιο εύκολα, γιατί να ποντάρουμε σε αυτό, 2) Μήπως είναι ευκαιρία να παίξουμε με τις αμοιβές με τους κατοικούντες εις την Ιερουσαλήμ, δηλαδή μοχλός πίεσεις των υφιστάμενων ναυτικών για μείωση μισθών, εφόσον μιλάμε για συναδέλφους κάτω των 30 ετών πάντα. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να τονίσω μακάρι όλοι στα πλοία ελληνικών συμφερόντων να ήταν Έλληνες, δυστυχώς εδώ εμπλέκεται και ο ανταγωνισμός από τους ξένους, θυμάμαι το 2002 μόλις είχα τελειώσει την σχολή και μπαρκάριζα ως 3ος και στο μηχανοστάσιο ήμουν μόνο εγώ και πάλι καλά και ο πρώτος έλληνας, μετά από 11 χρόνια πως πιστεύετε να είναι τα πράγματα, ελπίζω για όσους ενδιαφέρονται καλύτερα, αλλά δε μπορώ εγώ προσωππικά να το πιστέψω. Δυστυχώς έχω πολλούς φίλους μου στον κλάδο των ναυτιλιακών εταιρειών σε θέσεις γραφείων πλέον και όχι πλοίου και δεν έχω κάποια διαφορετική ενημέρωση. Όσοι πάλι έχουν την επιμονή, την τύχη και την υπομονή, θα ήθελα να τους ενημερώσω ότι κάθε επάγγελμα είναι δύσκολο άμα δεν το αγαπάς, επομένως, όλα ξεπερνιούνται όταν σου αρέσει και το θέελεις πραγματικά. Τα νεότερα στελέχοι του εμπορικού ναυτικού πλέον είναι άτομα καταρτησμένα, που τους ζητούνται αρκετές απαιτήσεις από τους εργοδότες τους και αυτό διότι οι διεθνής νόμοι ναυσιπλοοίας είναι πολύ αυστηροί. Τα πλοία είναι πολύ σύγχρονα, έχουν αρκετές απαιτήσεις γνώσεων από τους μηχανικούς, αλλά ταυτόχρονα είναι μοναδική ευκαιρία για εξέλιξη και ουσιαστική επιστημονική διέυρηνση. Σίγουρα δεν είναι κρουαζίερα, σίγουρα δεν είναι κάτεργο. Σίγουρα στερήσε πράγματα, σίγουρα ανταμοίβεσαι για αυτά, δίκαια ή όχι υποκοιμενικό αυτό. Καλή τύχη σε όσους ενδιαφέρονται, μην ξεχνάτε ότι η ανταγωνιστικός ιδιαίτερα χώρος, αλλά με μεγάλες ευκαιρίες για επιτυχημένη καριέρα, όχι τόσο ως ναυτικός, όσο για σκαλοπάτη στα τεχνικά τμήματα των εταιρειών στα κεντρικά τους, προτεραιότητα θα δωσουν στους ΑΕΙ. Τελευταίο και σημαντικότερο όλων των παραπάνω οι τεχνικές γνώσεις δεν έχουν τόσο μεγάλη βαρύτητα, όσο η γνώση της καλής ή ακόμα καλύτερα της εξαιρετικής γνώσης της Αγγλικής γλώσσας. Καλή τύχη σε όλους.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.