Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αγορά κατοικίας με κλεισμένους ημιυπαίθριους


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

 

Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός ΑΠΘ, αλλά δυστυχώς δεν έχω ιδέα από πολεοδομικές διατάξεις, καθόσον ασχολούμαι με τον χώρο των τηλεπικοινωνιών.

Θα ήθελα την βοήθειά σας για να ξεκαθαρίσω κάποια θέματα που με απασχολούν.

 

Προσανατολίζομαι στην αγορά μίας τριόροφης μεζονέτας (περιοχή Θέρμης Θεσσαλονίκης). Η ημερομηνία έκδοσης της άδειας είναι μέσα στον Οκτώβριο του 2009, επομένως δεν υπάγομαι στο νέο νόμο για την ''νομιμοποίηση'' των ημιυπαίθριων χώρων για σαράντα χρόνια. Προφανώς και θα ήθελα αλλά δυστυχώς δε μπορώ λόγω της ημερομηνίας που ορίζει ο νέος νόμος.

 

Το συγκεκριμένο τριόροφο κτίσμα παεριλαμβάνει:

- ημιυπόγειο (δηλωμένο ως αποθήκη στην πολεοδομία), το οποίο θα γίνει κανονικό κατοικήσιμο διαμερισματάκι.

- 1ος και 2ος (που θα είναι η κύρια κατοικία) με 7 τμ ημιυπαίθριους στον 1ο και 16 τμ στον 2ο (οι οποίοι στις κατόψεις που έχουν υποβληθεί στην πολεοδομία απ ότι αντιλήφθηκα δεν φαίνονται).

 

Έχω να απευθύνω τα εξής ερωτήματα και παρακαλώ όποιον ξέρει να απαντήσει:

1) Με συμφέρει να το πάρω? Τι κίνδυνοι πρακτικά υπάρχουν?

2) Γνωρίζω για τα πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης και πως υπολογίζονται.

Το γεγονός ότι το ημιυπόγειο αλλάζει ουσιαστικά χρήση ενδιαφέρει την πολεοδομία ή την εφορία? Ή μήπως και τις 2?

Το λέω από την άποψη ότι και ως αποθήκη να το κρατούσα πάλι θα έπρεπε να χτιστεί εξωτερικά. Στην περίπτωση που το αλλάξω χρήση μελλοντικά ενδέχεται να ''φάω'' πρόστιμο ανέγερσης για το ημιυπόγειο? Ή μόνο για τους ημιυπαίθριους του 1ου και 2ου?

3)Τι άλλο πρέπει να προσέξω?

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας και περιμένω τις απαντήσεις σας...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε.. Η δημοσιευση σου ειναι σε λαθος θεμα..