Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οικογενειακό επίδομα


msofia

Recommended Posts

Συνάδελφοι γειά σας.

 

Είμαι απόφοιτος ΤΕΙ από την πρώτη φουρνία του ΤΕΙ - ΕΡΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ. Δουλεύω εδώ και 20 χρόνια σε μια μεγάλη βιομηχανία. Όλα τα τελευταία χρόνια έπερνα το οικογενειακό μου επίδομα από τον ΟΑΕΔ (για 2 παιδιά) σύμφωνα με τον νόμο. Τον τελευταίο χρόνο όμως, η εταιρεία μου λέει ,ότι δεν το δικαιούμε λόγω Συλλογικών συμβάσεων (ότι ανήκουμε στον κλάδο των Μηχανικών) και άρα δεν πρέπει να το πάρουμε και έτσι δεν μου δίνει την σχετική βεβαιωση που απαιτείται.

Είναι κανένας συνάδελφος σε παρόμοια κατάσταση; Ξέρει κανεις τίποτα γι'αυτήν την νομοθεσία , και που πρέπει να ψάξω;

 

 

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι σίγουρη, ρίξε μια ματιά στο site του τεχνικού επιμελητηρίου. Μπες εκεί που λέει "Επαγγελματικά θέματα - Αμοιβές - Συλλογικές Συμβάσεις".Εκεί έχει και για εργαζόμενους στη βιομηχανία. Περίεργο μου φαίνεται. Γιατί κι εγώ που είμαι μηχανικός ΑΕΙ πάλι δικαιούμαι επίδομα γάμου, παιδιών κλπ. Πάρε και τηλέφωνο στο ΤΕΕ να ρωτήσεις αν δεν βγάλεις άκρη από το site.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου

 

Το θέμα είναι ότι το οικογενειακό επίδομα σου το καταβάλουν στον μισθό ή το παίρνεις από τον ΟΑΕΔ;. Μέχρι και το 2008 το πέρναμε από τον ΟΑΕΔ (για 2 παιδιά) 330€ με προσκόμιση των ενσημων, βεβαιώσεων εργασίας κλπ.

Ψάχνοντας βρήκα αύτον τον σύνδεσμο

http://www.it-eetema.gr/epagkelmatika_themata/3.html

όπου από τον πίνακα φαίνονται πως οι συλλογικες συμβάσεις εργασίας περιλαμβάνουν 5% για επίδομα κάθε τέκνου. Έτσι μαλλον εξηγείται

 

Ευχαριστώ και πάλι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση